Wady fabryczne Kinga
Spis:
1.Palące się światła
2.Mała moc silnika
3.King jest bardzo mały
4.Brak obrotomierza
5. Wibracje
6.Kontrolka stanu paliwa paliwa
7.Odkręcające się śrubki
8.Chopper do stuntu i palenia gumy
9.Miękki amortyzator z tyłu.
1.Palące się światła
Palące się światła są każdorazowym problemem nowo kupionego kinga. Każdy ma z nim problemy, raczej wyjątki się nie zdarzają. Ale do rzeczy,
Są dwa wyjścia na ten problem:
Nr.1: Można wstawić dodatkowe oporniki, ale to opcja raczej dla tego kto już w tym siedzi i się na tym zna.
Nr.2 Można zamontować światła H4, takie jak w samochodzie jakby ktoś nie wiedział. Kupujemy światło H4 najlepiej żeby miało długie i krótkie. Kupujemy tutaj ludzie z forum polecają gniazdo na h4 z dużego fiata. Osobiście mam z poloneza i jest bardzo dobre, ale to może nie wystarczyć bo światło będzie można dalej spalić, chociaż trudniej niż wcześniej. Polecałbym osobiście tak rozwiązałem ten problem, zamontować ledy na tył. 2 ledy na te na których jeździmy i dodatkowe 3 na hamowanie. U mnie problem palenia się świateł zniknął i już nie powrócił.
2.Mała moc silnika
Tak to chyba największy problem w naszych motorkach. I powiem wam na wstępie ile byście do niego nie włożyli(pojemność) To i tak będzie chcieli więcej. Bez wyjątków i owijania w bawełnę. Ale do roboty mamy kilka możliwości tuningu naszych maszyn. Jeżeli ktoś nie chce kupować takich komponentów jak cylinder i głowica można po prostu przerobić wydech na pusty i założyć filtr stożkowy. Gwarantuje że takim sposobem uzyskacie różnicę. Oryginalny tłumik można wybebeszyć na dwa sposoby. Jeden to taki, wiercimy od zewnętrznego wylotu dziury w blasze w samym środku, a nie sam tłumik !!! Żeby mi ktoś tłumika nie dziurawił. I wyciągamy jakimś drucikiem ze środka. W tych nowszych chopperkach jest katalizator, po odkręceniu kolanka można go wyciągnąć, i w zasadzie to chyba najwięcej daje. Drugi sposób to taki rozcinamy tłumik i tak samo wywalamy blaszki ze środka i dodatkowo ten katalizator z kolanka.
Następny sposób to nieco droższy, ale na pewno wydajniejszy, można naszego kinga przerabiać dowolnie od 50cc, 72cc, 107cc, 125cc do 140cc
U nas na forum większość ma oczywiście zestawy 72cc ponieważ wychodzą najtaniej i są wydajne. Wybierając zestaw 72cc wystarczy wymienić głowicę cylinder tłoka z pierścieniami i to wystarczy. Natomiast od 107cc w górę osobiście taki mam, trzeba wymienić to co wspomniałem wyżej plus wał. Wał musi być koniecznie od 110, ponieważ jest większy i ma dłuższe wykorbienie. Nie wymieniając wału uzyskacie ten sam efekt co w 72cci spalanie też będzie większe. Taki tuning da wam moc, a nie prędkość maksymalną !! Tutaj zaznaczam żeby zwiększyć prędkość maksymalną musicie zmienić zębatki tą z przodu na większą od 15 zębów do 17z i z tyłu na mniejszą tam chyba najmniejsza to 35z a oryginał 38z. Nie polecam do zestawu 72cc dawać zębatki na przód większej niż 15, natomiast od 107cc można dowolnie bo taki zestaw ma o wiele więcej mocy. W połączeniu z filtrem stożkowym i wybebeszonym tłumikiem tzw. maluchy i cintki nie mają szans :)
3.King jest bardzo mały
Tak to na pewno jest problem dla wysokich użytkowników naszych maszyn, tutaj domowymi sposobami nie można wiele zdziałać. Można po prostu założyć gmole,aby nogi można było umiejscowić dalej i takim sposobem nie będziemy mieć nóg pod gardłem :P Niektórzy na forum mają taki patent, więc możecie podpatrzeć.
4.Brak obrotomierza
Wielu z was chce się poczuć jak na prawdziwym dużym motocyklu, więc zakładacie obrotomierze. Ja wiele o tym nie mogę powiedzieć bo sam nie mam a nie chcę tutaj kogoś mylić więc odeślę was do odpowiedniego działu. http://www.eaglets.vot.pl/forum/viewthread.php?thread_id=10
5. Wibracje
To problem który nurtuje wszystkich bez wyjątku i zachęca niektórych użytkowników do zmiany moto. Wyjść jest w sumie dużo, ale opisze te domowej roboty. Można kupić podkładki sprężynujące i gumowe to na pewno zmniejszy wibrację w mniejszym lub większym stopniu. Można też kupić śruby z gumową "otoczką". Kiedyś ktoś opisywał że robiąc tak plus dodatkowe mocowanie (dolne) silnika można pozbyć się wibracji w 95%. Więc w niedrogi sposób można uniknąć dużych problemów.
6.Kontrolka stanu paliwa paliwa
Dużo użytkowników na wielu forach zadaje pytanie odnoszącą się właśnie do w/w kontrolki. Rozwieje wszystkie wątpliwości, w naszym motorku nie można takiego czegoś zamontować, gdyż bak jest zbudowany tak że nawet gdyby włożyć kontrolkę nie pokazywałaby ona właściwie ilości paliwa znajdującej się w baku, a co za tym idzie byłoby to nie opłacalne.
7.Odkręcające się śrubki
Każdy musi dokręcać śrubki. Niestety tego się nie da uniknąć silnik jest zbudowany tak że przy dużych wibracjach śrubki się odkręcają, cóż mogę poradzić ?? Dokręcajcie śrubki od czasu do czasu, wystarczy raz w tygodniu jeżeli dużo eksploatujecie motor. Tak dokręcany silnik nie ma prawa się rozkręcić. Jak się dba to się ma pamiętajcie o tym.
8.Chopper do stuntu i palenia gumy
Jeżeli macie zamiar korzystać z naszego kinga w polu lub stawiać koła, nie narzekajcie że coś się psuje to wasz wybór. Nawet najlepsze motory oryginalne przy zarzynaniu prędzej czy później stanie się z nimi to samo co z naszym motorkiem. Ten chopper nie jest przeznaczony do stuntu i tym podobnych rzeczy. On służy do spacerowej spokojnej jazdy, jeżeli chcesz do pola motor kup sobie honde crf 250 i szpanuj przed kolegami, a jeżeli rodzicie nie chcą dać tyle pieniędzy to sam zarób i kup i można mi wierzyć na słowo że będziesz ten motor szanował bardziej niż cokolwiek innego
9.Miękki amortyzator z tyłu.
Niektórzy twierdzą że amortyzator z tyłu jest za miękki osobiście uważam że jest w sam raz na te polskie drogi, dla mnie jest on wygodny. Jeżeli jednak ktoś chce sobie koniecznie zrobić twardszy najlepszym wyjściem z tej sytuacji będzie kupno amortyzatorów od hondy Rebel. Są dostępne na allegro i myślę że w większości sklepów motoryzacyjnych.
Napisał: sienkie
11 komentarzy ·
7567 czytań ·
1.Palące się światła
2.Mała moc silnika
3.King jest bardzo mały
4.Brak obrotomierza
5. Wibracje
6.Kontrolka stanu paliwa paliwa
7.Odkręcające się śrubki
8.Chopper do stuntu i palenia gumy
9.Miękki amortyzator z tyłu.
1.Palące się światła
Palące się światła są każdorazowym problemem nowo kupionego kinga. Każdy ma z nim problemy, raczej wyjątki się nie zdarzają. Ale do rzeczy,
Są dwa wyjścia na ten problem:
Nr.1: Można wstawić dodatkowe oporniki, ale to opcja raczej dla tego kto już w tym siedzi i się na tym zna.
Nr.2 Można zamontować światła H4, takie jak w samochodzie jakby ktoś nie wiedział. Kupujemy światło H4 najlepiej żeby miało długie i krótkie. Kupujemy tutaj ludzie z forum polecają gniazdo na h4 z dużego fiata. Osobiście mam z poloneza i jest bardzo dobre, ale to może nie wystarczyć bo światło będzie można dalej spalić, chociaż trudniej niż wcześniej. Polecałbym osobiście tak rozwiązałem ten problem, zamontować ledy na tył. 2 ledy na te na których jeździmy i dodatkowe 3 na hamowanie. U mnie problem palenia się świateł zniknął i już nie powrócił.
2.Mała moc silnika
Tak to chyba największy problem w naszych motorkach. I powiem wam na wstępie ile byście do niego nie włożyli(pojemność) To i tak będzie chcieli więcej. Bez wyjątków i owijania w bawełnę. Ale do roboty mamy kilka możliwości tuningu naszych maszyn. Jeżeli ktoś nie chce kupować takich komponentów jak cylinder i głowica można po prostu przerobić wydech na pusty i założyć filtr stożkowy. Gwarantuje że takim sposobem uzyskacie różnicę. Oryginalny tłumik można wybebeszyć na dwa sposoby. Jeden to taki, wiercimy od zewnętrznego wylotu dziury w blasze w samym środku, a nie sam tłumik !!! Żeby mi ktoś tłumika nie dziurawił. I wyciągamy jakimś drucikiem ze środka. W tych nowszych chopperkach jest katalizator, po odkręceniu kolanka można go wyciągnąć, i w zasadzie to chyba najwięcej daje. Drugi sposób to taki rozcinamy tłumik i tak samo wywalamy blaszki ze środka i dodatkowo ten katalizator z kolanka.
Następny sposób to nieco droższy, ale na pewno wydajniejszy, można naszego kinga przerabiać dowolnie od 50cc, 72cc, 107cc, 125cc do 140cc
U nas na forum większość ma oczywiście zestawy 72cc ponieważ wychodzą najtaniej i są wydajne. Wybierając zestaw 72cc wystarczy wymienić głowicę cylinder tłoka z pierścieniami i to wystarczy. Natomiast od 107cc w górę osobiście taki mam, trzeba wymienić to co wspomniałem wyżej plus wał. Wał musi być koniecznie od 110, ponieważ jest większy i ma dłuższe wykorbienie. Nie wymieniając wału uzyskacie ten sam efekt co w 72cci spalanie też będzie większe. Taki tuning da wam moc, a nie prędkość maksymalną !! Tutaj zaznaczam żeby zwiększyć prędkość maksymalną musicie zmienić zębatki tą z przodu na większą od 15 zębów do 17z i z tyłu na mniejszą tam chyba najmniejsza to 35z a oryginał 38z. Nie polecam do zestawu 72cc dawać zębatki na przód większej niż 15, natomiast od 107cc można dowolnie bo taki zestaw ma o wiele więcej mocy. W połączeniu z filtrem stożkowym i wybebeszonym tłumikiem tzw. maluchy i cintki nie mają szans :)
3.King jest bardzo mały
Tak to na pewno jest problem dla wysokich użytkowników naszych maszyn, tutaj domowymi sposobami nie można wiele zdziałać. Można po prostu założyć gmole,aby nogi można było umiejscowić dalej i takim sposobem nie będziemy mieć nóg pod gardłem :P Niektórzy na forum mają taki patent, więc możecie podpatrzeć.
4.Brak obrotomierza
Wielu z was chce się poczuć jak na prawdziwym dużym motocyklu, więc zakładacie obrotomierze. Ja wiele o tym nie mogę powiedzieć bo sam nie mam a nie chcę tutaj kogoś mylić więc odeślę was do odpowiedniego działu. http://www.eaglets.vot.pl/forum/viewthread.php?thread_id=10
5. Wibracje
To problem który nurtuje wszystkich bez wyjątku i zachęca niektórych użytkowników do zmiany moto. Wyjść jest w sumie dużo, ale opisze te domowej roboty. Można kupić podkładki sprężynujące i gumowe to na pewno zmniejszy wibrację w mniejszym lub większym stopniu. Można też kupić śruby z gumową "otoczką". Kiedyś ktoś opisywał że robiąc tak plus dodatkowe mocowanie (dolne) silnika można pozbyć się wibracji w 95%. Więc w niedrogi sposób można uniknąć dużych problemów.
6.Kontrolka stanu paliwa paliwa
Dużo użytkowników na wielu forach zadaje pytanie odnoszącą się właśnie do w/w kontrolki. Rozwieje wszystkie wątpliwości, w naszym motorku nie można takiego czegoś zamontować, gdyż bak jest zbudowany tak że nawet gdyby włożyć kontrolkę nie pokazywałaby ona właściwie ilości paliwa znajdującej się w baku, a co za tym idzie byłoby to nie opłacalne.
7.Odkręcające się śrubki
Każdy musi dokręcać śrubki. Niestety tego się nie da uniknąć silnik jest zbudowany tak że przy dużych wibracjach śrubki się odkręcają, cóż mogę poradzić ?? Dokręcajcie śrubki od czasu do czasu, wystarczy raz w tygodniu jeżeli dużo eksploatujecie motor. Tak dokręcany silnik nie ma prawa się rozkręcić. Jak się dba to się ma pamiętajcie o tym.
8.Chopper do stuntu i palenia gumy
Jeżeli macie zamiar korzystać z naszego kinga w polu lub stawiać koła, nie narzekajcie że coś się psuje to wasz wybór. Nawet najlepsze motory oryginalne przy zarzynaniu prędzej czy później stanie się z nimi to samo co z naszym motorkiem. Ten chopper nie jest przeznaczony do stuntu i tym podobnych rzeczy. On służy do spacerowej spokojnej jazdy, jeżeli chcesz do pola motor kup sobie honde crf 250 i szpanuj przed kolegami, a jeżeli rodzicie nie chcą dać tyle pieniędzy to sam zarób i kup i można mi wierzyć na słowo że będziesz ten motor szanował bardziej niż cokolwiek innego
9.Miękki amortyzator z tyłu.
Niektórzy twierdzą że amortyzator z tyłu jest za miękki osobiście uważam że jest w sam raz na te polskie drogi, dla mnie jest on wygodny. Jeżeli jednak ktoś chce sobie koniecznie zrobić twardszy najlepszym wyjściem z tej sytuacji będzie kupno amortyzatorów od hondy Rebel. Są dostępne na allegro i myślę że w większości sklepów motoryzacyjnych.
Napisał: sienkie

Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Świetne! | ![]() |
100% | [11 głosów] |
Bardzo dobre | ![]() |
0% | [Brak oceny] |
Dobre | ![]() |
0% | [Brak oceny] |
Średnie | ![]() |
0% | [Brak oceny] |
Słabe | ![]() |
0% | [Brak oceny] |
Nawigacja
Aktualnie online
Ostatnie artykuły
Ostatnie Fotki
Logowanie