-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE CHOPPERY 50cc :: Aprilia
 Drukuj temat
Aprilia classic 50 jak zdjąć blokady
pele7384
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 29-07-2010 23:40
Awatar

Początkujący biker


Postów: 34
Data rejestracji: 29.07.10

Witam wszystkich jestem nowym użyszkodnikiem więc proszę o wyrozumiałość :) Chciałbym się dowiedzieć gdzie są blokady w apce classic 50 i jak je zdjąć. W tym momencie jechałem 50km/h może poszedł by trochę więcej ale mimo wszystko chyba taka prędkość oznacza, że aprilka jest przyblokowana :)
Aprilia classic 50 :)
 
pele7384
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2010 13:29
Awatar

Początkujący biker


Postów: 34
Data rejestracji: 29.07.10

Biegi mam 3 albo 4 już sam nie wiem, bo dziś wydawało mi się, że wbiłem 4 ale może tylko mi się pomyliło.
Aprilia classic 50 :)
 
pawel10
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2010 14:56
Początkujący biker


Postów: 36
Data rejestracji: 01.04.10

Na razie nic nie wymieniaj sprawdź gaźnik, sprawdź króciec, zobacz ile masz zębów na zębatkach, sprawdź kompresje ;)
Aprilia Red Rose :D
 
pele7384
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2010 17:19
Awatar

Początkujący biker


Postów: 34
Data rejestracji: 29.07.10

Jeżeli będzie blokada na gaźniku to jak ją poznać ? I gdzie znajduje się króciec
Aprilia classic 50 :)
 
jnqwy
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2010 20:19
Awatar

Biker


Postów: 192
Data rejestracji: 20.03.10

króciec idzie od gaznika do silnika (łączy)
_____________________________________________
img845.imageshack.us/img845/8665/imag0252x.jpg
 
pele7384
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2010 21:05
Awatar

Początkujący biker


Postów: 34
Data rejestracji: 29.07.10

A ta blokada na gaźniku jak wygląda i na króćcu.
Aprilia classic 50 :)
 
jnqwy
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2010 21:55
Awatar

Biker


Postów: 192
Data rejestracji: 20.03.10

Sprawdź czy nie masz w króćcu lub w gaźniku jakiś blaszek blokujących przelot...
Możesz mieć tez wsadzoną mniejszą dysze w gaźniku.
Zobacz tez czy nie masz jakiejś zwężki w tłumiku oraz możesz mieć zablokowany moduł..
To chyba na tyle z blokad... but im not sure ;)


_____________________________________________
img845.imageshack.us/img845/8665/imag0252x.jpg
 
pele7384
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2010 11:28
Awatar

Początkujący biker


Postów: 34
Data rejestracji: 29.07.10

Tłumik mam zmieniony, więc żadnej zwężki nie mam.
Aprilia classic 50 :)
 
jnqwy
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2010 12:02
Awatar

Biker


Postów: 192
Data rejestracji: 20.03.10

uuu.. a jaki masz tłumik? :>
_____________________________________________
img845.imageshack.us/img845/8665/imag0252x.jpg
 
hansrpg
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2010 12:11
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Jarecki już kiedyś o tym pisał tyle że mi się nie chce szukać to napiszę głowy sposoby dławienia motocykli:
- ograniczony przelot przed gaźnikiem
- mniejszy gaźnik
- mniejsza dysza w gaźniku
- ograniczony przelot króćca ssącego
- zwężki w układzie wydechowym
- moduł zablokowany
- elektroniczna blokada połączona z czujnikami obrotów i biegów
Więcej grzechów nie pamiętam, jednak eliminując krok po kroku kolejne z tych możliwości dowiesz się w jaki sposób twoja maszynka jest dławiona (co do ostatniego to raczej odpada, bo stosowana metoda jest przy większych sprzętach jednak wyminiłem ją bo istnieje).
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
pele7384
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2010 12:37
Awatar

Początkujący biker


Postów: 34
Data rejestracji: 29.07.10

Ok thx teraz muszę sobie poradzić :)
Aprilia classic 50 :)
 
jnqwy
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2010 13:23
Awatar

Biker


Postów: 192
Data rejestracji: 20.03.10

Sprawdź jakie masz zębatki, bo jak masz na przyspieszenie to może tyle jechać ; p
_____________________________________________
img845.imageshack.us/img845/8665/imag0252x.jpg
 
pele7384
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2010 13:37
Awatar

Początkujący biker


Postów: 34
Data rejestracji: 29.07.10

Sprawdzę ale jeszcze nie teraz jak zobaczę to napisze na razie jeżdżę tak jak jest
Aprilia classic 50 :)
 
jnqwy
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 01-08-2010 20:18
Awatar

Biker


Postów: 192
Data rejestracji: 20.03.10

jaki masz tłumik? ;>
_____________________________________________
img845.imageshack.us/img845/8665/imag0252x.jpg
 
jnqwy
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 01-08-2010 20:54
Awatar

Biker


Postów: 192
Data rejestracji: 20.03.10

Sa classiki 3, 4 i 5 biegowe, w piątek akurat czyściłem gaźnik w pracy w classicu 3 biegowym z 93 lub 94 roku ;p
Classic i red rose to są dwa inne modele motocykli...

_____________________________________________
img845.imageshack.us/img845/8665/imag0252x.jpg
 
jnqwy
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 01-08-2010 21:34
Awatar

Biker


Postów: 192
Data rejestracji: 20.03.10

heh, jak ja 4 czy 5 lat temu kupiłem classica to pierwsze dni sie uczyłem jeździć i tez nie wiedziałem ze mam 5 ; p
_____________________________________________
img845.imageshack.us/img845/8665/imag0252x.jpg
 
jnqwy
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 01-08-2010 22:10
Awatar

Biker


Postów: 192
Data rejestracji: 20.03.10

prędkość max nie ma nic wspólnego czy sie ma 3 czy 6 biegów
_____________________________________________
img845.imageshack.us/img845/8665/imag0252x.jpg
 
hansrpg
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 01-08-2010 22:37
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Jak nie ma jak ma, jak masz więcej biegów (są krótsze) to szybciej się rozpędzisz no i więcej biegów zwykle przekłada się na szybsze końcowe przełożenie (na przykład dam dużego fiata z 4 i 5 biegową skrzynią - 20-25km/h różnicy w prędkości maksymalnej).
Edytowane przez hansrpg dnia 01-08-2010 22:38
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
jnqwy
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 01-08-2010 23:12
Awatar

Biker


Postów: 192
Data rejestracji: 20.03.10

miedzy 3 a 5 stopniowa skrzynia będziesz miał różnice miedzy przyspieszeniem i elastycznością, a prędkość max będzie taka sama.
Skrzynia 3 biegowa ma długi ostatni bieg...
_____________________________________________
img845.imageshack.us/img845/8665/imag0252x.jpg
 
pele7384
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2010 00:42
Awatar

Początkujący biker


Postów: 34
Data rejestracji: 29.07.10

EasyRider napisał/a:
pele moge prosic o fotki twojego motorka ? Bo coś mi sie wydaje że kręcisz i wogóle tego motorka nie masz bo nie wyobrażam sobie np nie miec pewnosci ile sie ma biegów ...


Wstawie fotki jak tylko będe miał możliwość czyli za kilka dni (możliwe, że w środę). Nie wiedziałem ile mam biegów, ponieważ w pierwszy dzień jeździłem tylko po jednej krótkiej ulicy i nawet nie było jak sprawdzić. Teraz wiem, że mam 4 biegi. Zdjęcia tłumika też zamieszczę wtedy kiedy dam zdjęcia motoru. Po za tym dziś (właściwie to wczoraj... patrz godzina postu) zobaczyłem, że na osłonce łańcucha pisze aprilia red rose. Na baku pisze custom classic. Nie wiem czym różnią się te modele. Mógłby mi ktoś powiedzieć jaka jest pomiędzy nimi różnica?
Aprilia classic 50 :)
 
Przeskocz do forum: