Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
Wicherka Zipp Ranger
|
|
Wicherek |
Dodany dnia 10-05-2012 10:15
|
![]() Biker ![]() Postów: 92 Data rejestracji: 13.06.11 |
SPRZEDAM! Cześć! Swojego Łosia kupiłam 4.06.2011r. nówka prosto z salonu. Rocznik 2009. Jak sami wiecie w Zippie Rangerze są takie koszyki jak z Tesco w zestawie. Od razu praktycznie zostały przerobione. Sakwy mam te co były w zestawie. Pomyślałam, że jak się rozwalą to wtedy kupię nowe ale dobrze się na razie trzymają. ![]() Dwa dni od zakupu motocykla kupiłam szybę. ![]() SPRZEDAM! Silnik zmieniony na 110ccm, do tego nowy regulator napięcia. Posiadam stary silnik 50ccm. Na którym zrobiłam 1100km, na nowym ok. 300km. Regularnie wymieniałam wszystkie płyny. Wstawiony został nowy gaźnik, wyregulowane zostały zawory. ![]() SPRZEDAM!
Edytowane przez Wicherek dnia 16-06-2015 00:52 |
|
|
pmimarek |
Dodany dnia 10-05-2012 10:30
|
Biker![]() Postów: 149 Data rejestracji: 25.10.11 |
hah jak by to powiedzieć ta rurka jest krótka a przegrodę to przecinak lub coś ostrego młotek i wybić ją a później wyjąć ona słabo się trzyma.
Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła ![]() |
|
|
Luksas |
Dodany dnia 10-05-2012 12:13
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 289 Data rejestracji: 10.06.11 |
Jaki aktualnie masz przebieg?;p Pytam, bo motorek wygląda na zadbanego ale i prawie nowego![]() |
|
|
Wicherek |
Dodany dnia 10-05-2012 12:24
|
![]() Biker ![]() Postów: 92 Data rejestracji: 13.06.11 |
Mam mały przebieg, bo dużo się uczę i mam mniej czasu na motor. Mam 900 ileś kilometrów, dokładnie nie podam, bo nie pamiętam. Wiem, że to bardzo mało. O motorek staram się dbać. |
|
|
Luksas |
Dodany dnia 10-05-2012 12:32
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 289 Data rejestracji: 10.06.11 |
"Dużo się uczę"... Ambitnie![]() ![]() ![]() |
|
|
Wicherek |
Dodany dnia 10-05-2012 12:41
|
![]() Biker ![]() Postów: 92 Data rejestracji: 13.06.11 |
Już w sumie większe luzy są po egzaminie. W czerwcu będę na pewno śmigać. Teraz ostatnie klasówki i nadrabianie zaległości. |
|
|
Boro |
Dodany dnia 10-05-2012 13:37
|
Początkujący biker![]() Postów: 41 Data rejestracji: 27.05.11 |
Jeśli nie chcesz inwestować w nowy silnik polecam jeszcze na tył założyć 35z i jeździ się naprawdę b. przyjemnie ![]() ![]() ![]() Edytowane przez Boro dnia 10-05-2012 18:22 |
|
|
pawelka23 |
Dodany dnia 11-05-2012 15:13
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 223 Data rejestracji: 31.08.10 |
Motór w świetnym stanie, zresztą nie ma się co dziwić. Jaka to pojemność ? Jeśli 50cc to zębatki 16z nie masz nawet co zakładać, będzie strasznie mulił do tego stopnia, że będą trudności z jazdą na czwórce. Sprawdzane empirycznie, ale na to składa się wiele czynników dlatego miejmy nadzieję, że u ciebie będzie dobrze. Jakby do tego dołożyć wspomniane wyżej 35z na tył, to w ogóle była by porażka. Najlepszym rozwiązaniem jest 15z + pełne odblokowanie silnika, jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś. Co do tłumika, najprostszy sposób na wyciągnięcie pierwszej przegrody, to wywiercenie na około tej blaszki dziur jedna przy drugiej, jak najbliżej rantu ale tak, by nie uszkodzić samego tłumika. Po tym zabiegu środek blaszki razem z rurką (ona ma tylko 2-3cm z tego co pamiętam) swobodnie wyleci. Przegroda jest przyspawana w dwóch miejscach, więc to co pozostanie w tłumiku da się łatwo podważyć i wyciągnąć. Na koniec pozostaje tylko kosmetyka. Może pochwal się co masz zamiar jeszcze przerabiać, jestem bardzo ciekawy. Zawsze będzie można coś doradzić czy podpowiedzieć, chyba że to tajemnica ![]() ![]() ![]() Pozdrawiam. Edytowane przez pawelka23 dnia 11-05-2012 15:14 |
|
|
Athemis |
Dodany dnia 11-05-2012 16:02
|
![]() Biker ![]() Postów: 156 Data rejestracji: 16.03.10 |
Motorek zadbany, zobaczymy jak będzie wyglądał kiedy licznik przekroczy chociaż 5.000km, ale mam nadzieję, że dalej będziesz dbała ![]() Testy? No...teraz średnia szkoła to w ogóle nie będziesz miała czasu ![]() ![]() |
|
|
Wicherek |
Dodany dnia 11-05-2012 16:42
|
![]() Biker ![]() Postów: 92 Data rejestracji: 13.06.11 |
@Pawelka23 Shisha nie jest moja ![]() Co proponujesz jeszcze zmienić? Bo ja to bym zmieniła ten silnik i negocjuje z rodzicami ![]() W szkole to już tylko zostało mi napisanie testów zaległych do końca maja. W czerwcu to tylko motor i aby być w szkole ![]() |
|
|
kuba |
Dodany dnia 11-05-2012 17:42
|
Władca szos![]() Postów: 830 Data rejestracji: 13.08.10 |
gdzie zimno, u nas na podlasiu ma nawet nie spadać poniżej 15 więc jest git, tylko trochę deszczu
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820 na bloga http://bobberking...gspot.com/ gg 5511291 |
|
|
pawelka23 |
Dodany dnia 11-05-2012 18:26
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 223 Data rejestracji: 31.08.10 |
Na blokady składa się nie tylko moduł, zablokowane mogą być jeszcze króciec, gaźnik (16mm), no i wydech dosyć skutecznie blokuje spaliny. Możesz mieć jeszcze zawirowywacz spalin itp, ale to nie znaczy że Twój łoś na pewno je ma, rożne modele były róznie blokowane (albo nawet wcale). Tutaj masz to szerzej opisane http://www.eaglet...rowstart=0. Według mnie to zbyt kosztownego tuningu (np. koła) nie opłaca się robić jeśli masz zamiar za 2 lata robić prawko i szukać poważnej maszyny, lepiej ta kase odłozyć właśnie na nią. Więc tak, zmiana na większą pojemność to dobry pomysł, ale całego silnika 110 raczej nie opłaca się kupować tym bardziej, że twoje 50cc ma tak mały przebieg. Lepiej opłaca się przerobić oryginalny silnik albo na 70cc: cena zestawu całej góry silnika, albo 110cc: zestaw + wał, dłuższe szpilki, łańcuszek rozrządu, zebatka i ew. jakiś większy gaźnik. Przy tej przeróbce jest trochę roboty, ale nadal jest to bardziej opłacalne niż kupno kompletnego silnika. Jeśli chodzi o tuning wizualny, to tutaj masz bardzo duże pole do popisu. Nie będę się rozpisywał, wystarczy poczytać forum a szczególnie dział "Moja maszyna" i obejrzeć niektóre... dzieła ![]() Rodzice nie zgadzają sie na większa pojemność, czy chodzi o finanse ? Bo jeśli to pierwsze, to są na to sposoby ![]() Edytowane przez pawelka23 dnia 11-05-2012 18:27 |
|
|
kuba |
Dodany dnia 11-05-2012 22:28
|
Władca szos![]() Postów: 830 Data rejestracji: 13.08.10 |
co ty bredzisz, że wymiana kół kosztowna, jak się postarać to można wydać poniżej 250 zł, a potem jest to argument przy sprzedaży
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820 na bloga http://bobberking...gspot.com/ gg 5511291 |
|
|
Boro |
Dodany dnia 11-05-2012 23:36
|
Początkujący biker![]() Postów: 41 Data rejestracji: 27.05.11 |
pawelka23 zawirowywacz spalin to bzdura totalna )przynajmniej u mnie) bo on nie robił nic innego jak wydmuchiwał powietrze z tłumika... Nie wiem jak w nowszych modelach, ale warto sprawdzić przed jego usunięciem czy wydmuc*CENZURA*e powietrze czy zaciąga. Jeśli zaciąga to wtedy można bo odciąć, a tłumik zaspawać. Co do większej pojemności to sięzgodzę zestaw 72ccm za 100zł na allegro, lecz do tego zębatki 16/35 i na prawde przy normalnych warunkach jezdzi sie bardzo przyjemnie i nie gadajcie mi bzdur ze ma mula ![]() ![]() |
|
|
Kropa |
Dodany dnia 12-05-2012 00:11
|
Doświadczony biker![]() Postów: 254 Data rejestracji: 27.10.11 |
pawelka, a jakie sposoby na rodziców? Ja chce kupić nowy silnik 110, a się zgadzają tylko na 50ccm.. |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 12-05-2012 00:15
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
ja mame zbajerowałem tak: wyobraź sobie że jedziesz samochodem i jak dajesz gazu to nie chce przyśpieszyć, chciała byś tak ![]() ![]() ![]() |
|
|
pawelka23 |
Dodany dnia 12-05-2012 00:38
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 223 Data rejestracji: 31.08.10 |
Boro, ok zgadzam się. Ale mylisz pojęcia, ja mówię o faktycznym zawirowywaczu a Ty o zaworze spalin, to są dwie różne rzeczy. Zawór spalin to faktycznie nie jest blokada, z tego co wiem służy tylko do eliminacji strzałów z wydechu. To takie małe cacuszko połączone cienką rureczką z kolankiem, wychodzi z tego gumowy wąż pod bak. Zauważ też, że mówimy tutaj o 50cc a nie 72cc. Jakby nie patrząc, to 72cc jest dużo mocniejsze od oryginału i zębatki dla tych pojemności będą różne. Jakubie, faktycznie czasami jakaś okazja się zdarzy, ale nie ma co jej zbytnio oczekiwać i sie napalać. Prawda jest taka, że poważniejszy tuning łosia to trochę jak wywalenie kasy w błoto, nikt nie odda Ci tych wpakowanych pieniędzy w moto. Owszem, wartość łosia wzrasta, ale nieznacznie w stosunku do wydanej kasy. Spójrz tylko za ile zostały sprzedane te najlepiej przerobione łoski. Wyjątkiem jest chyba tylko łoś Jacka, on opchnął go za 3000zl. Wszystko zależy od tego, co jest powodem odmowy. Najlepszym wyjściem jest uświadomienie rodziców, spokojna i kulturalna rozmowa z nimi, używając odpowiednich argumentów. Musisz im pokazać, że nie jesteś już smarkaczem i potrafisz brać na siebie odpowiedzialność. Jeśli odmówią to cały czas trujesz im dupę o silniku 110 (mów o wszystkim, byle o silniku) do czasu aż się przyzwyczają i nie będą zdenerwowani kiedy setny raz zaczniesz gadac o silniku, wtedy problem z głowy. Ja na początku miałem przyzwolenie jedynie na 72cc, zrobiłem jak wyżej i w końcu dostałem pozwolenie. No a jeśli nadal odpowiedz będzie brzmiała negatywnie, to stawiasz rodziców w sytuacji dokonanej. Kupujesz silnik na adres jakiegoś kumpla i u niego go montujesz, zachowuj się jakby nigdy nic a jak ktoś zauważy to spokojnie mówisz prawdę. Na początku będzie wojna, ale z czasem wszystko się uspokoi... Edytowane przez pawelka23 dnia 12-05-2012 00:39 |
|
|
patryczekk344 |
Dodany dnia 12-05-2012 06:58
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 429 Data rejestracji: 16.03.10 |
Wszystko zależy jakich się ma rodziców. U mnie nie było takich problemów. Powiedzieli tylko "rób co chcesz twój komarek" i sprawa załatwiona. Odnośnie zębatek w XT możesz włożyć do 50 16 do przodu ale w LK/GW już nie bardzo bo tym się nie da jechać... http://www.polska...r-50/50701 PF 126p Forever ![]() ![]() W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny |
|
|
kuba |
Dodany dnia 12-05-2012 08:50
|
Władca szos![]() Postów: 830 Data rejestracji: 13.08.10 |
pawelka -ja wycziłem okazję za 207 zł w trochę ponad tydzień, więc trzeba przeglądać i umieć się targować (najlepiej kupować u prywatnych, bo ci hurtowi nie chcą spuszczać). Co do silnika to skąd wziąć kasę xD 700zł piechotą nie chodzi zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820 na bloga http://bobberking...gspot.com/ gg 5511291 |
|
|
Boro |
Dodany dnia 13-05-2012 18:57
|
Początkujący biker![]() Postów: 41 Data rejestracji: 27.05.11 |
pawelka23 to ten zawór nic nie daje, bo moj strzela ogniem na 20cm ![]() |
|
Przeskocz do forum: |