Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
Strona 1 z 2: 12
|
Kawasaki Vulcan 750
|
|
Ryland |
Dodany dnia 06-10-2012 20:51
|
![]() Administrator ![]() Postów: 210 Data rejestracji: 16.03.10 |
Chciałem wam przedstawić mój kolejny sprzęt. Pozostając wiernym marce Kawasaki jakieś 2 miesiące temu zakupiłem Vn 750. Oczywiście nie byłbym sobą gdybym kupił maszynę w 100% sprawną. Pojechałem po nią aż za Warszawę, łącznie jakieś 400km w jedną stronę. Przywieziona w fordzie mondeo kombi, silnik w kilku skrzynkach doszczętnie rozebrany. W sumie sprzęt kupiony dla mojego tatusia, ja osobiście wolę coś bardziej sportowego. Teraz do rzeczy. Silnik był uszkodzony, ktoś go rozebrał i nie podołał wyzwaniu. Panewka na jednej korbie się obróciła. Jako że kupienie wału do vulcana graniczy z cudem, mój oddałem do szlifu. Trzeba było przeszlifować cały czop i dorobić 2 komplety panewek, ponieważ jak to w silniku V dwie korby są osadzone na jednym czopie. Podczas składania silnika było jeszcze kilka niespodzianek, urwany gwint na głównym wałku skrzyni biegów, udało mi sie urwać śrubę trzymającą balancer (lewy gwint a klucz dynamometryczny na takie nie działa). Na szczęście śrubę z takim gwintem było łatwo wykręcić z wałka. Uszczelki pod głowicę dorabiane na zamówienie ponieważ z oryginałami jest problem, a w salonie kawasaki są kosmiczne ceny, reszta uszczelek wykonana wlasnoręcznie, a kartery tak jak w oryginale złożone na sylikonie. Potem przyszła pora na gaźniki. Były w opłakanym stanie. Jedną śrubę od regulacji składu mieszanki trzeba było rozwiercać (koszt nowej 45zł), zawory air cut kompletnie zablokowane, trzpienie ssania również zablokowane. Po dokonaniu naprawy i założeniu gaźników maszyna ożyła. Oczywiście jak to w kawasaki wszędzie jest tak ciasno... Kawa ma super dźwięk. Teraz sprawdzam układ chłodzenia. Muszę jeszcze dokładniej odpowietrzyć popychacze zaworów. Po dotarciu panewek silnik zostanie wyjęty i remontu ciąg dalszy tzn. piaskowanie, czyszczenie malowanie itp. Jutro dodam kilka zdjęć z pracy nad silnikiem i całokształt maszyny. Edytowane przez Ryland dnia 06-10-2012 21:01 ![]() |
|
|
bamboo |
Dodany dnia 06-10-2012 21:09
|
Doświadczony biker![]() Postów: 325 Data rejestracji: 02.06.11 |
Gratulacje z okazji zakupu kolejnego moto ; )) Widzę że nie tylko ja lubię trupy ratować. Domyślam się że czeka cię jeszcze dużo pracy bo znając ciebie to wszystką będzie tak odjebane w kosmos że magia. Powodzenia w dalszych pracach, a ja czekam na fotki sprzętu i dalsze relacje .
Live to ride, ride to live ;] |
|
|
kuba |
Dodany dnia 06-10-2012 21:26
|
Władca szos![]() Postów: 830 Data rejestracji: 13.08.10 |
mam wielki szacun do ciebie, każda maszyna jaką robisz jest po prostu zajebista, więc wierzę, że i ta będzie. Sam nie wiem czy podjąłbym skręcania silnika bez jego wcześniejszego rozkręcenia, chociaż w gpz pewnie jest podobny i też go rozkręcałeś pewnie, to masz doświadczenie w tym temacie. Nie mogę się doczekać zdjęć.
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820 na bloga http://bobberking...gspot.com/ gg 5511291 |
|
|
infermus |
Dodany dnia 06-10-2012 21:44
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Gratuluje maszyny pokaż fotki bo się nie mogę doczekać. Chciałbym robić coś takiego, ale moje umiejętności techniczne ograniczają się do: wymiany oleju, czyszczenia filtra powietrza i smarowania i naciągania łańcucha. A to co napisałeś o tym silniku to dla mnie czarna magia. Czekam na dalsze postępy. ![]() Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
FreeHouse |
Dodany dnia 06-10-2012 23:28
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 285 Data rejestracji: 04.04.11 |
Wow, zajebisty sprzęcik, powiedz mi który to rocznik? Bo mój ojciec ma Vulcana 500 z 2009 i tam jest rzędówka (przepołowiona z GPZ). Podejrzewam, ze ta Twoja V-ka osiągami będzie zbliżona ![]() Mój łosiek --> http://mojemoto.p... Zagrajmy z FreeHouse'm --> http://www.youtub...ature=mhee JEŚLI POMOGŁEM, KLIKNIJ "POMÓGŁ". |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 07-10-2012 10:30
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Patrzę temat "wulkan 3/4", patrzę autor "Ryland", myślę "kurde sprzedał pewnie GPZ'kę", czytam "ja osobiście wolę coś bardziej sportowego" odzyskałem wiarę. A tak na poważnie widzę że masz ciekawe hobby ratowanie motocykli przed wizytą w hucie ![]() "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
Athemis |
Dodany dnia 07-10-2012 10:43
|
![]() Biker ![]() Postów: 156 Data rejestracji: 16.03.10 |
Koniecznie dawaj fotki, będzie co oglądać. Powodzenia! : )
![]() |
|
|
wujek |
Dodany dnia 07-10-2012 12:24
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Jaki to rocznik ? Bo podobno jak pojazd ma 25 lata to na zolte blachy mozna rejestrowac (zabytek) |
|
|
Ryland |
Dodany dnia 07-10-2012 16:08
|
![]() Administrator ![]() Postów: 210 Data rejestracji: 16.03.10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maszyna z 1986r. Z zarejestrowania na zabytek jest więcej minusów niż korzyści więc odpada. Patrzę temat "wulkan 3/4", patrzę autor "Ryland", myślę "kurde sprzedał pewnie GPZ'kę", czytam "ja osobiście wolę coś bardziej sportowego" odzyskałem wiarę. A tak na poważnie widzę że masz ciekawe hobby ratowanie motocykli przed wizytą w hucie ![]() wiesz coś w tym jest ale narazie nic więcej nie będę pisał ![]() Edytowane przez Ryland dnia 07-10-2012 16:17 ![]() |
|
|
Kryniax |
Dodany dnia 07-10-2012 18:34
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 318 Data rejestracji: 17.07.11 |
Wizualnie motocykl ładnie wygląda. Kierownica taka była już przy zakupie? |
|
|
Ryland |
Dodany dnia 07-10-2012 18:39
|
![]() Administrator ![]() Postów: 210 Data rejestracji: 16.03.10 |
Wizualnie jest okropnie zniszczony. Na tych zdjęciach tego nie widać, ale kiedy będę go rozbierał do dalszego remontu to wszystko pokażę. Kierownica była przy zakupie ale nie jest ona oryginalna.
![]() |
|
|
kuba |
Dodany dnia 07-10-2012 18:45
|
Władca szos![]() Postów: 830 Data rejestracji: 13.08.10 |
widziałem taką kierę kiedyś na allegro za 150 zł, czekam na relacje z dalszych postępów, a maszynka ogólnie fajna, bak mi sie szczególnie podoba jak się patrzy z boku
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820 na bloga http://bobberking...gspot.com/ gg 5511291 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 07-10-2012 19:16
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Jak dla mnie to wyglada 4/6 (brak siedzenia i te felgi nie bardzo mi pasuja) Ryland ostatnio przegladalem YouTube i wpadlem na twoj kanal gdzie jest jeszcze Łosiek i mam pare pytan co do niego. Od czego miales tylne kolo wtedy i na jaki kolor byl ten XT malowany , bo bardzo ladny kolor i myslalem zeby swojego tez tak pomalowac. |
|
|
Ryland |
Dodany dnia 07-10-2012 20:15
|
![]() Administrator ![]() Postów: 210 Data rejestracji: 16.03.10 |
Siedzenie jest ale nie założone. W łośku było koło z intrudera 125, a nazwy koloru już nie pamiętam. ![]() |
|
|
Zipp3k |
Dodany dnia 07-10-2012 20:30
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 396 Data rejestracji: 24.09.11 |
Czy to ważne ile dał... Ryland zakłada temat o Kawie a już lecą pytania od łośka, macie PW od tego. Co do wulkana no to ma szczęście, że trafił na Ciebie bo pewnie zrobisz go zajebiście. ![]() PS. Pamiętam jak Ryland sprzedał łośka to wypisał od czego koła lagi itd... Edytowane przez Zipp3k dnia 07-10-2012 20:32 |
|
|
Ryland |
Dodany dnia 07-10-2012 20:58
|
![]() Administrator ![]() Postów: 210 Data rejestracji: 16.03.10 |
SzymonLK napisał/a: A ile dałeś za to koło od intrudera ? Takich rzeczy już nie pamiętam. To było prawie 3 lata temu. ![]() |
|
|
mati429 |
Dodany dnia 08-10-2012 16:24
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 312 Data rejestracji: 16.03.10 |
Ale skoro się obróciła panewka, to po czasie stanie się to samo, po prostu trzeba wymienić silnik jeżeli doszło do czegoś takiego. Motocykl ładny i szacunek, że ktoś dba o takiego typu sprzęty. NSR power ![]() |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 08-10-2012 17:17
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Dlaczego tak sądzisz?? jak obróci sie panewka to sie ja wymienia i tyle, ewneualnie trzeba sprawdzić pompe oleju czy nie daje za słabego ciśnienia i ewentualnie coś z tym zrobić, a panewka mogła obrócicsie od zużycia, zaczęłą stukać ktoś mial to w dupie i sie stalo. |
|
|
Ryland |
Dodany dnia 11-11-2012 17:09
|
![]() Administrator ![]() Postów: 210 Data rejestracji: 16.03.10 |
mati429 napisał/a: Ale skoro się obróciła panewka, to po czasie stanie się to samo, po prostu trzeba wymienić silnik jeżeli doszło do czegoś takiego. Motocykl ładny i szacunek, że ktoś dba o takiego typu sprzęty. Musisz się jeszcze sporo nauczyć. Ale wszystko przed Tobą. Co się ostatnio stało: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edytowane przez Ryland dnia 11-11-2012 17:08 ![]() |
|
|
sebol123 |
Dodany dnia 11-11-2012 18:12
|
Początkujący biker![]() Postów: 14 Data rejestracji: 24.06.11 |
Widać że są wielkie postępy. Ciekawe jak kolorek będzie wyglądać na moto |
|
Strona 1 z 2: 12
Przeskocz do forum: |