Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Strona 1 z 2: 12
|
Problem po załozeniu 72ccm
|
|
Cacper |
Dodany dnia 17-01-2013 13:03
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
Witam Jestem tu nowy jak kol wiek motorek mam już od 2lat. Chodził bardzo równo i płynnie nawet przy obrotach rzędu 11000 Po zmianie całego zestawu niby już chodzi na wolnych obrotach ale nie wkręca się wyżej niż 8000. Poza tym nie mogę wyczuć zaworów bo albo nie ma kompresji albo strzela w tłumik. Dodam jeszcze ze była zmieniana dysza na większa która dostałem gratis. Co zauważyłem ze szybciej się wkręca w obroty ale od połowy manetki się jak by dusił. Proszę o pomoc w mojej sprawie i ewentualne rozwiązanie. |
|
|
kew |
Dodany dnia 17-01-2013 13:08
|
Moderator![]() Postów: 697 Data rejestracji: 24.05.10 |
Wyreguluj gaźnik i ustaw zawory ssący 0,05/0,06 wydechowy 0,07/0,08. Acha i na jaki zestaw zmieniłeś? 72ccm? 110ccm? A tak w ogóle to przenoszę bo nie ten dział. UUps mała gafa w temacie podałeś że 72ccm sorki;P Nie zwróciłem uwagi. To tak jak mówię gaźnik i zawory na początek Edytowane przez kew dnia 17-01-2013 14:01 Chopper Rules...! Być po stronie większości to domena bydła. GG:19776862 [center] |
|
|
janiu49 |
Dodany dnia 17-01-2013 13:14
|
![]() Biker ![]() Postów: 160 Data rejestracji: 11.04.12 |
No własnie jaki zestaw i jaka duża dysza? Bo może jest za duża na dana pojemnośc i go zamula.
Mija mnie kolejny brat, więc lewa w górę na znak Że wszyscy jesteśmy równi, prędkość znów wstrzymuje czas Więc pędzę ślepo gdzieś w dal, spowija mnie wiatru szum Rób zawsze brat to co kochasz, a wnet poniesie cię tłum! |
|
|
xznanyx |
Dodany dnia 17-01-2013 13:15
|
Początkujący biker![]() Postów: 19 Data rejestracji: 12.01.13 |
Tak jak pisze kew. Najprawdopodobniej gaźnik i zawory ![]() ![]() |
|
|
Cacper |
Dodany dnia 17-01-2013 17:08
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
Dyszy nie wiem jaką mam bo nie była opisana była dodana gratis. Zawory ustawiałem według tych wymiarów, i za każdym razem jest to samo. A gaźnik teoretycznie ustawiony wolne obroty na ok 1700 i stoi płynnie. Nie wiem tylko jak rozrząd niby jest na znakach, ale nie wiem jak z tym kółkiem zębatym bo jak go rozkręcę to te kółko jest luźne, a jak przekręcę wałkiem to w jednym momencie jest opór, a po nim jest 200stopni luzu i na nim właśnie jest miej więcej na środku ustawiony rozrząd. |
|
|
xznanyx |
Dodany dnia 17-01-2013 17:29
|
Początkujący biker![]() Postów: 19 Data rejestracji: 12.01.13 |
ten opór i luz 200 stopni powinien być to chyba normalne o ile dobrze pamiętam ![]() |
|
|
Cacper |
Dodany dnia 17-01-2013 17:39
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
Na starej głowicy mam tak samo bo sprawdzałem) tylko nie zerknąłem jak było na starym ustawiony rozrząd, ale niby jak by było źle to by mi chyba nie wchodził na te 8000 tak mi się wydaje. |
|
|
Bandyta |
Dodany dnia 17-01-2013 17:44
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 206 Data rejestracji: 05.06.11 |
Według nie to może być wina tej większej dyszy w gaźniku. Po prostu go zalewa i na więcej się nie wkręci. Sprawdź jeszcze moduł i ewentualnie iskrownik (to dopiero jak wszystko inne zawiedzie).
|
|
|
Cacper |
Dodany dnia 17-01-2013 18:26
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
Dzwoniłem do sprzedawcy i nie wiedział jaka to dysza bo powiedział ze to producent dopasował do zestawu i powinno być dobrze. Ale jak sprawdzałem je obie obok siebie to ta gratisowa była sporo większa, od mojej. A jeszcze jedno z czego zrobić podkładkę miedzy cylindrem a tłumikiem. Edytowane przez Cacper dnia 17-01-2013 18:40 |
|
|
xznanyx |
Dodany dnia 17-01-2013 18:52
|
Początkujący biker![]() Postów: 19 Data rejestracji: 12.01.13 |
sylikon wysokotemperaturowy w najgorszym wypadku ![]() ![]() ![]() |
|
|
kew |
Dodany dnia 17-01-2013 21:09
|
Moderator![]() Postów: 697 Data rejestracji: 24.05.10 |
Między tłumnikiem a głowicą jak już![]() xznanyx tekturą to co najwyżej połówki silnika można uszczelnić ale na pewno nie tłumika przy głowicy bo tam tektura to tylko jak za dużo masz i chcesz w efektowny sposób spalić. Moderator i taki błąd popełnić... To mi się zawsze zdarzało;P i chyba będzie dalej;D, kew Edytowane przez kew dnia 19-01-2013 10:28 Chopper Rules...! Być po stronie większości to domena bydła. GG:19776862 [center] |
|
|
Cacper |
Dodany dnia 17-01-2013 22:11
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
ok a może kojarzysz jaka jest średnica tej podkładki bo jestem w pracy a jak bym wracał to bym sobie kupił.
Edytowane przez Cacper dnia 17-01-2013 23:13 |
|
|
kew |
Dodany dnia 17-01-2013 23:04
|
Moderator![]() Postów: 697 Data rejestracji: 24.05.10 |
no ona nie jest taka zwykła okrągła;P jest w kształcie tej "podkładki" metalowej którą się przykręca do głowicy. 1 duży otwór po środku i 2 mniejsze po bokach;P na śruby. A wymiaru nie zmierzę teraz;P Jakby co to możesz pytać o azbest i z niego możesz sobie wyciąć potem kształt.
Edytowane przez kew dnia 17-01-2013 23:06 Chopper Rules...! Być po stronie większości to domena bydła. GG:19776862 [center] |
|
|
Cacper |
Dodany dnia 17-01-2013 23:21
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
No nie do końca bo u mnie w Bartonie cylinder jest wyżłobiony a rura wchodzi w środek a ta nakładka dopiero ją dokręcam tymi 2 śrubami.
![]() |
|
|
Cacper |
Dodany dnia 19-01-2013 10:33
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
jutro wrócę do domu z pracy i zobaczę z ta stara dysza i na pewno dam znac. Witam No i u mnie się okazało co jest nie tak. Zmieniłem spowrotem na oryginalną dysze i wszystko działa ok. Mam tylko jeszcze problem z wolnymi obrotami przy zimnym silniku,ale jak się rozgrzeje już się wszystko normuje. Obroty wróciły do normy czyli max11500 i bez problemu do nich dochodzi. Dzięki za sugestie i pomoc. Scaliłem posty. // PeeTER Edytowane przez PeeTER dnia 19-01-2013 10:33 ![]() |
|
|
Cacper |
Dodany dnia 19-01-2013 22:38
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
Tak tylko świeca ma ładny kolor czyli gaźnik teoretycznie powinien być ok a on na zimnym gaśnie muszę obroty manetka trzymać bo inaczej zgaśnie. Ale mam jeszcze mały problem bo słyszę z silnika jakieś pukanie, zmniejszyłem już luz na zaworach, ale to nie ustało. Na wolnych obrotach nic dopiero tak przy ok 3000 zaczyna być to słychać i jest to już do końca czyli do 12000. Dodam ze jak się tak wsłuchać to jakby to było z wewnątrz silnika. Edytowane przez Cacper dnia 25-01-2013 23:00 ![]() |
|
|
Cacper |
Dodany dnia 20-01-2013 00:16
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
Przed wymianą na 72ccm nic takiego nie było słychać. Ja też właśnie tak dumałem ze może się wszystko musi ułożyć. (dotrzeć) ![]() |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 20-01-2013 00:36
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
podejrzewam że tłok wali w zawory/zawór. Kumpel miał tak samo, wada fabryczna głowicy. Po czasie zawór się zgiął, został wymieniony ale dalej w niego uderzał, aż w końcu się znowu zepsuł ![]() |
|
|
Cacper |
Dodany dnia 20-01-2013 00:57
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
To w takim razie może spróbować wyprzedzić zapłon i ustawić rozrząd zamiast na T to na F, skoro to zawór to powinno pomóc .
![]() |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 20-01-2013 01:18
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
zapłonu się wyprzedzić nie da ponieważ jest on z modułu który nie ma regulacji a przestawiając rozrząd nie zgra się całość ze sobą i nie bd palił,
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przeskocz do forum: |