Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Naprawy
Strona 1 z 2: 12
|
Dym z odmy.
|
|
kobuch10 |
Dodany dnia 26-07-2013 23:11
|
Początkujący biker![]() Postów: 28 Data rejestracji: 18.06.11 |
Witam. Ostatnio zaczęło mi się kopcic z odmy. Chopperek jeździ, ale jakby stracił na mocy, v-maxie no i strasznie to denerwuje.. wygląda jakby się palił... -,- co z tym zrobic? Od razu mówię że tłok i pierścienie są OK. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 26-07-2013 23:33
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Skoro jesteś pewien, że tłok i pierścienie są ok to pozostaje jeszcze jedna kwestia - uszczelka pod głowicą. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
Sszakal |
Dodany dnia 27-07-2013 10:10
|
Biker![]() Postów: 117 Data rejestracji: 06.10.12 |
dokładnie tak jak napisał szymo_97 uszczelke ci wydmuchało ;p taka sama sytuacja jak u mnie
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie." |
|
|
kurzac |
Dodany dnia 27-07-2013 11:30
|
![]() Władca szos ![]() Postów: 529 Data rejestracji: 22.03.12 |
u mnie jest to samo zawsze na zimnym silniku mi kopci z odmy . Dzięki szymo za odpowiedz ;p
Kliknij Pomógł GG:7377300 |
|
|
kobuch10 |
Dodany dnia 27-07-2013 19:32
|
Początkujący biker![]() Postów: 28 Data rejestracji: 18.06.11 |
uszczelka już została wymieniona.. 2 razy składałem od nowa cylek i głowice i nic... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Pieniadz |
Dodany dnia 27-07-2013 22:19
|
SuperVIP![]() Postów: 1 Data rejestracji: 24.06.13 |
to szybka wymiana uszczelki i bd igla![]() Jak widzę kolego jest to twój pierwszy post, więc powinieneś się przywitać w odpowiednim dziale, a poza tym autor powiedział wyżej, że już wymienił uszczelkę i nic to nie dało. Pozdro / szymo_97 Edytowane przez szymo_97 dnia 28-07-2013 22:20 ![]() |
|
|
Toman94 |
Dodany dnia 28-07-2013 10:00
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 239 Data rejestracji: 16.03.10 |
Zobacz uszczelniacze na zaworach ![]() ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 28-07-2013 18:24
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Człowiek ściema ?
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 28-07-2013 22:05
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Skoro jesteś pweien uszczelki tloka cylka i pierścieni to tak jak mówi toman zostaly do sprawdzenia już tylko uszczelniacze na zaworach albo ewentulanie same gniazda zaworowe. |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 28-07-2013 22:16
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
A masz oring CAŁY nad cylindrem ? Bo on przejmuje spaliny poprzez uszkodzoną uszczelkę głowicy do komory skrzyni biegów. Sprawdź go i tę uszczelkę też.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
kobuch10 |
Dodany dnia 01-08-2013 10:26
|
Początkujący biker![]() Postów: 28 Data rejestracji: 18.06.11 |
tak oring cały, no może rzeczywiście to coś a zaworami, ale próbowałem na starym cylku wymieniłem ten uszczelniacz ale nie umiałem założyć spowrotem tych księżycy przy zaworach. dobra, popróbuję z tym uszczelniaczem na zaworach jeszcze, nic innego mi nie pozostało. dzięki wszystkim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 02-08-2013 01:50
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Montaż zamków zaworowych: Papier toaletowy w klucz koronowy/nasadowy ~22-24 napchaj dużo. I tym kluczem poprzez papier wepchnij te zamki w kierunku grzybków zaworowych. Wskoczą same bez problemu. Zawory oprzyj na jakimś klocku drewnianym. Metoda śmieszna, ale SPRAWDZONA.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
kobuch10 |
Dodany dnia 09-08-2013 17:20
|
Początkujący biker![]() Postów: 28 Data rejestracji: 18.06.11 |
panowie, leże. zawory odpadają. miałem głowice już w średnim stanie, a skoro pisaliście że to mogą byc zawory, wymieniłem głowice, mam nowiutką, i dalej to samo... dym dym i dym... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 09-08-2013 18:45
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Uszczelka pod głowicą również nowa rozumiem? Wszystko co jest odpowiedzialne za to kopcenie już wykluczyłeś... Wymień pierścienie dla pewności. Koszt nieduży. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
Damian8907 |
Dodany dnia 11-08-2013 17:45
|
Początkujący biker![]() Postów: 44 Data rejestracji: 13.05.13 |
Mam właśnie ten sam problem i idę rozbierać... ale ja stawiam na pierścienie u siebie. jeżeli będę widział jakieś rozwiązanie to dam ci znać. |
|
|
grimm33 |
Dodany dnia 12-08-2013 17:47
|
Biker![]() Postów: 79 Data rejestracji: 31.03.13 |
No to widzę że już trzy osoby mają "wytwórnię dymu". Ja mam przytarty cylinder i tłok. Nie mam oringu przy karterach albo przy cylindrze już nie pamiętam. Moja teoria brzmi że przy wyższych obrotach przy wybuchu spaliny w małej ilości uciekają do miski olejowej i wylatują odmą. |
|
|
grimm33 |
Dodany dnia 12-08-2013 18:16
|
Biker![]() Postów: 79 Data rejestracji: 31.03.13 |
No do środka śilnika. |
|
|
Damian8907 |
Dodany dnia 13-08-2013 09:45
|
Początkujący biker![]() Postów: 44 Data rejestracji: 13.05.13 |
U mnie wynikła prosta rzecz... okazało się ze to co miało być sprężane w komorze spalania przez nieszczelne pierścienie szło na komorę silnika a co za tym idzie dmuchało przez odmę. Stało sie tak dlatego że poprzedni właściciel za bardzo obciązał silnik na dotarciu do tego u mnie parę razy postał na światłach przy wysokich temperaturach otoczenia i po prostu silnik się przytarł. Ot i cała filozofia. Cylinder do wymiany. A tu ciekawostka. Kupując cylinder zwracajcie uwagę na średnicę tłoka bo gdy kupowałem nowy cylek 50 ccm miał wytłoczenie 72 ccm. mój dotychczasowy niby 72 ccm po pomiarach okazał się być w rzeczywistości 60 hahaha Tak więc: 50 ccm ma fi 39mm 60 ccm fi 43 mm 72 ccm fi 47 mm według sprzedawców innej możliwości nie ma a i większość potwierdza że bez żadnych problemów cylinder 72 można stosować do głowicy 50. w odwrotnym kierunku jednak nie. Zbyt duża komora spalania w 72 będzie prowadziła do wydmuchiwania uszczelki pod głowicą. |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 13-08-2013 23:11
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Jeśli komora spalania się zwiększy to sprężanie zmaleje i uszczelki nie wydmucha a nawet będzie ona mniej obciążona, zaś jeśli do cylka 72ccm zamontujemy glowice z 50ccm to sprężanie wzrosnie na i moze wystąpić spalanie stukowe. |
|
|
grimm33 |
Dodany dnia 23-08-2013 21:55
|
Biker![]() Postów: 79 Data rejestracji: 31.03.13 |
Czy rozwiązaliście jakoś problem z tym dymem?? Ja kupiłem zestaw 72 cm i mam nadal ten problem. Jak jest zimny to jedzie dobrze jak się rozgrzeje to traci moc muli się dymi i klekocze. Pomoże ktoś nie chce zatrzeć nowego zestawu. |
|
Strona 1 z 2: 12
Przeskocz do forum: |