-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Guowe'i swap 150 by szymo_97
Hiszpan
Dodany dnia 05-01-2012 16:02
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 271
Data rejestracji: 16.03.10

U mnie wchodzilo 16' na oponie 90;]

Bo.. bob... bobber!
images50.fotosik.pl/293/93f786ffa21e7214m.jpg
Jeśli jesteś dzieckiem neo, jeśli nie wiesz co piszesz, to uprzejmie wyp... proszę.
 
Hiszpan
Dodany dnia 05-01-2012 16:07
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 271
Data rejestracji: 16.03.10

Wiem, że trochę sterczy, ale gdy usiądę jest pięknie i zakrywa ładnie koło. Będzie szpachlowanie i malowanie na wiosnę.
Wg. was lepiej oryginał, tak jak jest teraz, czy to solo? :D
Dodam, że za tylne siedzenie włożę rolkę narzędziową, bo teraz trochę szpeci (kasę na rolkę będę miał ze sprzedaży bagażnika, więc wyjdę lekko na plus z całym przerabianiem tyłu ;]).
Mi się o wiele bardziej teraz podoba. Zresztą musiałem coś zrobić, bo się rozpiżdżyło mocowanie tylnej lampy i co chwila spadała.


Taa, dasz tonę szpachli na błotniki pęknięcia będą na 2 dzień;] Ja tez robilem w tym miejscu szpachle na blotniku i nie trzymala (a dawalem tę z włóknem szklanym. Potem to wyciąłem i dałem 2 warstwy maty szklanej i szpachla i to samo... Te chińskie plastiki sądziwne... Moze jak dam ze 4 to bedzie trzymać...



chopper bober napisał/a:
U mnie jeszcze przetoczyłem zębatkę z kinga i takie pierdoły jak doróbka dystansów , ale to są takie banalne rzeczy że nawet o tym nie mówię najważniejsze aby równo powiększyć te otwory w wahaczu ja to robiłem na zakładzie frezem .
Nie wiem jak jest u was ja mam japońskie koło inna technologia. :)


Jak toczyłeś zębatkę? Stoczyłeś zęby? Chyba jak coś to dałeś do nawiercenia/ rozfrezowania nowe otwory...
Edytowane przez Hiszpan dnia 05-01-2012 16:16
Bo.. bob... bobber!
images50.fotosik.pl/293/93f786ffa21e7214m.jpg
Jeśli jesteś dzieckiem neo, jeśli nie wiesz co piszesz, to uprzejmie wyp... proszę.
 
memek
Dodany dnia 05-01-2012 16:30
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 234
Data rejestracji: 07.04.10

A u mnie tokarz nie chciał się podiąć przerobienia zębatki z łosia do nowego koła :/ co za robotnik :D
Edytowane przez pawelka23 dnia 05-01-2012 16:37
My motocykliści jeździmy motocyklami, a motorami jeżdżą pedały.
A ty? Czym jeździsz ?
MÓJ KINGWAY GW72http://www.eaglet...rowstart=0
images37.fotosik.pl/1223/aeb314700e761418m.jpg
 
szymo_97
Dodany dnia 05-01-2012 16:44
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

no jak patrze to trzeba nawiercić otwory w nowym miejscu i poszerzyć to koło w środku zębatki (nie wiem jak to się dokładnie nazywa). Dam do takiego tokarza/ślusarza i w ogóle, który robi zawieszenie do samochodów cięzarowych itp. Przy tym niedużo wcale bierze, więc sobie poradzi. ;]
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
chopper bober
Dodany dnia 05-01-2012 17:12
Biker


Postów: 133
Data rejestracji: 16.01.11

chopper bober napisał/a:
U mnie jeszcze przetoczyłem zębatkę z kinga i takie pierdoły jak doróbka dystansów , ale to są takie banalne rzeczy że nawet o tym nie mówię najważniejsze aby równo powiększyć te otwory w wahaczu ja to robiłem na zakładzie frezem .
Nie wiem jak jest u was ja mam japońskie koło inna technologia. :)

Hiszpan napisał/a:
[quote]Jak toczyłeś zębatkę? Stoczyłeś zęby? Chyba jak coś to dałeś do nawiercenia/ rozfrezowania nowe otwory...


tak mi się tylko powiedziało otwór w środku powiększałem frezem. otwory wywiercałem a stare zaspawałem.

u mnie wygląda to tak to jest zębatka 35 zębów.
img846.imageshack.us/img846/461/2353.jpg


memek2314 napisał/a:
A u mnie tokarz nie chciał się podiąć przerobienia zębatki z łosia do nowego koła :/ co za robotnik :D


myślę że nie podjął się ponieważ się bał że bd cie miał na sumieniu lub mógł mieć też taki problem że nie było jak zapiąć do tokarki.:P
Edytowane przez chopper bober dnia 05-01-2012 17:17
 
patryczekk344
Dodany dnia 05-01-2012 20:11
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 429
Data rejestracji: 16.03.10

memek2314 zawsze mogłeś powiedzieć kolesiowi że robisz jakąś maszynę czy coś napędzaną łańcuchem i potrzebne przetoczenie pod taki wymiar.

A szymo na tył to ja bym mu dał jakąś niską oponę. Choć dla mnie wkładanie 15 calowego koła na tył jest rzeźbą... Moim zdaniem 15 jest za wielka do tak malutkiej ramy..
http://www.polska...r-50/50701
PF 126p Forever ;) Resorem po ziemi :D
W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny
 
memek
Dodany dnia 05-01-2012 20:59
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 234
Data rejestracji: 07.04.10

Ale o ile podnosi się komfort jazdy, tylko trzeba pamiętać, że amorki w naszych łosiach są do niczego i przy takim dużym kole trzeba je wymienić na dłuższe i twardsze aby koło nie tarło o błotnik.
Edytowane przez PeeTER dnia 05-01-2012 21:05
My motocykliści jeździmy motocyklami, a motorami jeżdżą pedały.
A ty? Czym jeździsz ?
MÓJ KINGWAY GW72http://www.eaglet...rowstart=0
images37.fotosik.pl/1223/aeb314700e761418m.jpg
 
szymo_97
Dodany dnia 05-01-2012 21:05
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

memek2314 napisał/a:
Ale o ile podnosi się komfort jazdy tylko trzeba pamiętać, że amorki w naszych łosiac są do niczego i przy takim dużum kole trzeba je wymienić na dłuższe i twardsze aby koło nie tarło o błotnik.


Amory już mam (nie zdradzę jakie i skąd), ale nie obiecuję, że będą założone w najbliższym czasie, ani też że koła będą zamontowane. Jak będę montował koło to amorki też od razu, żeby 2 razy nie rozkręcać... Ogólnie to łoś na wiosnę nie powinien w ogóle przypominać tego czegoś co przypomina teraz :P
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
patryczekk344
Dodany dnia 05-01-2012 22:38
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 429
Data rejestracji: 16.03.10

ja na łosiu jakoś nie odczuwam komfortu jazdy. Jedzie się jak rowerem. Choć i tak jest bardziej miękko niż u mnie w maluchu po obniżeniu i usztywnieniu zawiechy :D
http://www.polska...r-50/50701
PF 126p Forever ;) Resorem po ziemi :D
W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny
 
memek
Dodany dnia 05-01-2012 22:47
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 234
Data rejestracji: 07.04.10

U mnie komfort zmienił się o 50% na początku, ale później założyłem 2 amorki od crossa 125 i teraz tył jest sztywny ale na naszych polskich drogach mniej się buja góra dół pwyżej 60km/h
My motocykliści jeździmy motocyklami, a motorami jeżdżą pedały.
A ty? Czym jeździsz ?
MÓJ KINGWAY GW72http://www.eaglet...rowstart=0
images37.fotosik.pl/1223/aeb314700e761418m.jpg
 
szymo_97
Dodany dnia 05-01-2012 22:58
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

ty memek masz profil 90 oponki?
Powiedz mi jeszcze o ile łoś się podwyższył (przy org. zawieszeniu i teraz).

GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
memek
Dodany dnia 05-01-2012 23:01
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 234
Data rejestracji: 07.04.10

Ja oponke mam o profilu 80 więc troszke niższym. Ogólnie podniusł się na oko z 7cm, ale doszły amorki o długości 25cm , to teraz jak siąde to siedze prawie równo nie tak jak kiedyś, że tyłek nisko.
My motocykliści jeździmy motocyklami, a motorami jeżdżą pedały.
A ty? Czym jeździsz ?
MÓJ KINGWAY GW72http://www.eaglet...rowstart=0
images37.fotosik.pl/1223/aeb314700e761418m.jpg
 
szymo_97
Dodany dnia 09-02-2012 11:32
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Prace się strasznie wloką niestety ;/.
Nie mam ogrzewanego garażu, a mrozy trzymają jak na złość.
Powiem krótko co w ostatnim czasie zrobiłem.
Przede wszystkim to tył na sztywno i założyłem tylną felgę 15`.
Felga nie jest założona na stałę, bo jeszcze muszę jakoś ogarnąć zębatkę z łosia na to koło, czeka mnie jeszcze trochę roboty jeszcze.
Wyciszyłem tłumik, ale bak ostatnio wyjeździłem do końca i nie wiem w jakim stopniu mi się to udało (wyciszenie).
Przednia felga szprychowa będzie niewcześniej niż za jakieś 2-3 tyg.
Błotnik prawdopodobnie wróci oryginalny.
Zawieszenie chyba będę trochę obniżał, ale to dopiero wtedy, gdy zobacze jak sie prezentuje z błotnikiem. Rurki od sztywnego zawieszenia będą malowane już od razu z całym motorem (póki co bedą trochę szpeciły).
Co do przedniego błotnika to niebawem powinien znaleźć się jakiś metalowy (ale to jest niepewne).

Malowanie nowe będzie dopiero jak się zrobi ciepło. Mam pewien pomysł co do niego, którego nikomu nie zdradzę. :)

Na koniec fotki ukazujace ostatnią pracę.

img192.imageshack.us/img192/7631/dsc0088bc.jpg
img12.imageshack.us/img12/1558/dsc0081on.jpg
Edytowane przez szymo_97 dnia 09-02-2012 11:34
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
matrix
Dodany dnia 09-02-2012 16:58
Doświadczony biker


Postów: 486
Data rejestracji: 13.04.10

trochę szymo cię nie rozumiem... Chcesz go sprzedać, masz problemy z nim, a ciągle kase tracisz...
Jazda jest po to, aby się nią cieszyćCool2Cool2Cool2
 
Zipp3k
Dodany dnia 09-02-2012 17:26
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 396
Data rejestracji: 24.09.11

Fajnie, tylko teraz przód opona za mała. :P
 
szymo_97
Dodany dnia 09-02-2012 17:48
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

matrix ja nie trace kasy. Kupienie koła z ośką, zębatką, bębnem i oponą w bdb. stanie za 70zł myślę, że nie było stratą kasy, gdyż oryginalne sprzedam za więcej. Ostatnio parę osób sprzedało za około 130zł.
O jakich problemach mówisz? Odkąd kupiłem mu silnik, czyli jakieś 3500km temu nic się nie zepsuło, nie licząc elektryki, która nigdy nie działała jak trzeba.

Zipp3k napisałem, że na przodzie też będzie inne koło :)

Właśnie sprawdzałem wydech, brzmienie bardzo mi się podoba. Jestem zadowolony z dokonanego "zabiegu". :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
kuba
Dodany dnia 09-02-2012 17:50
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

o widzę kolejny "sztywniak" xD a koło wygląda kolosalnie w stosunku do przedniego, jak będziesz inne przednie brał to koniecznie 18' za 70zł to coś strasznie tanio, a od czego te koło i skąd??
Edytowane przez kuba dnia 09-02-2012 17:58
 
chopper bober
Dodany dnia 09-02-2012 18:31
Biker


Postów: 133
Data rejestracji: 16.01.11

kuba napisał/a:
o widzę kolejny "sztywniak" xD a koło wygląda kolosalnie w stosunku do przedniego, jak będziesz inne przednie brał to koniecznie 18' za 70zł to coś strasznie tanio, a od czego te koło i skąd??


To koło z chińczyka więc proste że jest tanie , i on je polerował w dodatku bo było zardzewiałe , nie dziw że jest duże skoro jest opona o profilu 90 , podwyższony tył i nie ma błotnika , na twoje pytanie "skąd" odpowiem ci że istnieją serwery typu allegro na którym można kupić takie koło ...

Jak narazie nie widzi mi się , i nie jestem zwolennikiem sztywnych zawieszeń , ja bym dał oponę o profilu 80 , amortyzatory 28cm , i zamontował pełny błotnik ... :) na przód koło 18' na oponie 3.00 :P
 
szymo_97
Dodany dnia 09-02-2012 18:43
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Oszalałeś? :D Amory 28cm to by mi jeszcze bardziej tył podniosły, no chyba, żebym, przesunął mocowania to spoko.

To, że będzie 18` na 3.0 to jest pewne :)

Wszystko w swoim czasie.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
kuba
Dodany dnia 09-02-2012 21:22
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

te pytanie skąd, to chodziło mi o to, że ja nie mogę znaleźć w takiej cenie nigdzie 15, co najwyżej przednie , a i ponawiam pytanie od czego te koło??
Edytowane przez kuba dnia 09-02-2012 21:23
 
Przeskocz do forum: