Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
Honda CBR 125R Naked by szymo_97 :D
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 07-04-2012 10:21
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Jakbym miał wymieniać wszystkie plusy i minusy to zajęłoby mi to sporo więcej czasu. Wyżej przedstawiłem ją tak pobierznie. Jak ktoś jest zainteresowany tym modelem to zapraszam na Gadu-Gadu ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 07-04-2012 12:17
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
Szymo a orientujesz się czy w CBR zmiana tego cylindra to wszystko ? głowica i inne "pierdoły" zostają od 125 ? I jak to zmienia moc i charakterystykę jej oddawania? Ja jak skończę kurs na A1 będę rozglądał się za cbr i nie wiem czy kupno starszej z większym przebiegiem w której bym zmienił cylinder by nie był równie dobrym rozwiązaniem. 15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 07-04-2012 13:04
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Tak, zmieniamy tylko sam cylinder z tłokiem. Z czego widziałem na filmikach to 160-170km/h wynosiła prędkość max po odpowiedniej zmianie zębatek. Dokładnie nie wiem jak zmienia się moment obrotowy, ale moc zwiększa się o około 50%. Do tego dokupujesz jakiś lepszy gaźnik, wydech i uzyskujesz moc rzędu 20-25KM. Bardzo mało osób ma taki cylinder (w Polsce na żadnym forum nie znalazłem takiej osoby). Sądząc po cenie to jest on równie wytrzymały jak ten oryginalny . ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 07-04-2012 13:54
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
A Ty u siebie planujesz coś takiego wrzucić??
15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
memek |
Dodany dnia 07-04-2012 16:20
|
Doświadczony biker ![]() Postów: 234 Data rejestracji: 07.04.10 |
Z tego co się oriętuje to tu jest coś podobnego (chodzi o zestaw) http://otomoto.pl...43895.html i tak jak pisał szymo moc w granicach 25KM zależnie od tuningu może być więcej albo mniej ![]() My motocykliści jeździmy motocyklami, a motorami jeżdżą pedały. A ty? Czym jeździsz ? MÓJ KINGWAY GW72http://www.eaglet...rowstart=0 ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 07-04-2012 16:58
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Tak, tylko tam jest oprócz cylindra jest jeszcze głowica. Tak w ogóle to fajna ta Yamaszka. marcin113 może kiedyś tak, ale na najbliższą przyszłość (sezon 2012) nie planuję takich zmian... GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
Carlos |
Dodany dnia 07-04-2012 18:51
|
Biker![]() Postów: 120 Data rejestracji: 07.04.12 |
Fajną masz maszynkę ![]() Edytowane przez Carlos dnia 07-04-2012 19:04 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 31-05-2012 20:35
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Witam. Dawno tu nic nie pisałem. Cbr ostatnio została dopieszczona jak się da ![]() Małe foty podglądowe. ![]() Moje dzieło ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 31-05-2012 20:48
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
Ten napis 50R to wziąłeś z aprili RS 50 ?? W czerwcu jakoś się umówimy to wpadnę tam do Ciebie. 15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 31-05-2012 21:02
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Nie, po prostu wydrukowałem napis "50" w kursywie, na papierze samoprzylepnym, po czym wyciąłem i przykleiłem. Nie idzie poznać, że jest to "nieseryjne". ![]() ps A to "R" to było oryginalnie w CBR, tylko przed tą literką widniała liczba 125, którą zdrapałem i na jej miejsce dałem 50. ![]() Edytowane przez szymo_97 dnia 31-05-2012 21:03 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
GuRuMyMaster |
Dodany dnia 31-05-2012 21:35
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 208 Data rejestracji: 30.06.11 |
ale lśnii ![]() ![]() http://www.fotosi...ter/albumy<<<<------Mój King... m .in ![]() |
|
|
Zipp3k |
Dodany dnia 31-05-2012 21:39
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 396 Data rejestracji: 24.09.11 |
szymo zapodaj sobie kółko jakieś szersze na tył np od nsrki |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 31-05-2012 22:46
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Przez ostatnie 3 dni spędziłem 4 godziny nad tym żeby "lśniła", więc efekt jakiś musi być. ![]() Ciekawe jak by wyglądał 8 letni łoś z przebiegiem ponad 40k km na oryginalnym silniku. Hmmm. Ciekawe czy też by lśnił. ![]() Kółko wcale ładnie się nie wkomponuje. To nie jest łoś, żeby kombinować z kółkami. Mi to nie przeszkadza, a nawet odpowiada. Do tego przyczepność jest bdb. Nie widzę powodów dla których miałbym wydawać pieniądze na nowe koło. ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
Kropa |
Dodany dnia 31-05-2012 23:30
|
Doświadczony biker![]() Postów: 254 Data rejestracji: 27.10.11 |
U mnie w mieście jest jedna CBR 125 i nie wygląda tak jak Twoja![]() O wiele lepsza ta, niż tamta. Czym czyściłeś? |
|
|
jnqwy |
Dodany dnia 31-05-2012 23:58
|
![]() Biker ![]() Postów: 192 Data rejestracji: 20.03.10 |
Koła jak w rowerze ![]() _____________________________________________ ![]() |
|
|
pawelka23 |
Dodany dnia 01-06-2012 08:33
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 223 Data rejestracji: 31.08.10 |
Pozazdrościć pięknej maszyny ![]() |
|
|
szaraf |
Dodany dnia 01-06-2012 12:51
|
![]() Administrator ![]() Postów: 441 Data rejestracji: 30.05.11 |
widzialem cbr juz kilka razy.jak na 125 jest to maly motorek,ale za to ladnie jezdzi D: |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 01-06-2012 13:51
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
@jnqwy już nie raz w tym temacie o tym wspominałeś... Nie chce mi się tego już komentować... @szaraf tak, właśnie z tego słynie CBR. ![]() @Kroppaa u mnie są 3 Cbrki w okolicy. Jedna po kilku dzwonach, brzydka jak nie wiem, moja i jeszcze jedna, rocznik 2006, 15 000km przebiegu. Tamta to dopiero piękna jest. ![]() ![]() Co do czyszczenia to jakieś mleczko miałem do lakieru w domu. Ściereczka+mleczko, 2 godziny pracy i wszystkie elementy lakieru się świecą oraz znikają drobne ryski (np. na baku). Co do plastików i elementów czarnych typu koła to plak i szmatka. Opony umyte zostały karscherem, gdyż nie miałem żadnego specjalnego preparatu, po zwykłym plaku strasznie klei się kurz i brud, a poza tym jest gorsza przyczepność. ps Przed "pucowaniem" cały motor został wymyty karscherem i szamponem pod ciśnieniem. ![]() Edytowane przez szymo_97 dnia 01-06-2012 13:52 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 01-06-2012 18:11
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
Jnqwy Mało kto jak Ty po 50cm wsiadł na 1200. I jak ktoś decyduje się na kupno tagie motocykla to akceptuje jego wady i nie trzeba mu wytykać ich co chwilę. Choć jak dla mnie małe koła w CBR nie są wcale taką wadą. Stado ludzi z wykształceniem obmyśliło taki rozmiar kół do CBR i tak powinno być. PS Gdybym nie trafił na mojego obecnego Draga to też bym pomykał CBR 15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 01-06-2012 19:41
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
No, dokładnie jak mówisz Marcin. Większość znawców widzi CBR na zdjęciach i się wypowiada. Nikt na żywo nigdy nie powiedział mi, że jest za cienka... Chętnie się z tobą spotkam, ale raczej ja będę miał czas na początku wakacji dopiero, jakoś się dogadamy. ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
Przeskocz do forum: |