-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
bobber 125
Skandal
Dodany dnia 11-09-2012 16:52
Awatar

Biker


Postów: 151
Data rejestracji: 18.07.12

Sorka mój błąd ;p
@kuba, koło z tyłu przerzucasz czy wstawiasz nowe?
https://t.me/pump_upp
 
bamboo
Dodany dnia 11-09-2012 17:18
Doświadczony biker


Postów: 325
Data rejestracji: 02.06.11

Co do pogiętej ramy, to na prostowanych ścigach według mnie jeżdżą tylko samobójcy... Ale to moje zdanie, co do twojej to jak będziesz spawał tak jak mówiłeś czyli rurka do okoła na 4 razy, albo z jednej strony do okoła np. z lewej i potem cała z prawej to też powinno być ok. I co najważniejsze: nie wiem jak wasze, ale moja rama w kingu nigdzie wymiaru nie trzyma. Jak robiłem gmol i wszystko wymiarowo to okazało się że z przodu na dole ramy jest różnica 3 cm w wysunięciu do koła, a z kolei rury pod główką są równo ;P
Live to ride, ride to live ;]
 
kuba
Dodany dnia 11-09-2012 17:30
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

przerzucam, 16 cali jest wystarczające, tylko planuję wrzucić oponę 150.

@up
dziś rozebrałem kinga razem z kolegą, tylko zastanawiam się, czy odczepiać przewód hamulcowy, bo nie chce mi się odpowietrzać układu potem, wiązkę może jutro rozbroję i wtedy się od razu utnie główkę ramy, nad łapami silnika się zastanawiam, ale chyba raczej pójdę na skróty i utnę z obecnej ramy, jeszcze mam zamiar wstawić tuleje metalowo-gumowe do mocowania silnika i tutaj pojawia się pytanie do was, czy to zminimalizuje w znacznym stopniu wibracje silnika, bo jak dotąd przy wysokich obrotach wolałem postawić nogi na silnik, bo podnóżki działały jak wibrator
img222.imageshack.us/img222/7623/zdjcie0724.jpg
img822.imageshack.us/img822/4603/zdjcie0723l.jpg
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
Skandal
Dodany dnia 11-09-2012 17:33
Awatar

Biker


Postów: 151
Data rejestracji: 18.07.12

czy to zminimalizuje w znacznym stopniu wibracje silnika

Tak, myślałem o tym samym ale mam nadzieję, że na 4 mocowaniach będzie ok.

Jak będziesz mógł to połóż obok siebie 2 ramy i cyknij im fotę ;)
https://t.me/pump_upp
 
kuba
Dodany dnia 11-09-2012 20:23
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

na 4 mocowaniach?? O_o
fote zrobię jak będę jutro w garażu i nie zapomnę
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
Kropa
Dodany dnia 11-09-2012 20:25
Doświadczony biker


Postów: 254
Data rejestracji: 27.10.11

Ja powiem tak. Ryland robił na tulejach gumowych mocowanie i podobnież zero wibracji.
To już w motorynce jest lepsze mocowanie, bo na tulejach gumowych..
 
ShoX
Dodany dnia 12-09-2012 18:33
Biker


Postów: 69
Data rejestracji: 01.10.11

wiela mosz od dolu ramy do glowki???
 
kuba
Dodany dnia 12-09-2012 21:10
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

Kroppaa - dzięki
Shox- mógłbyś powtórzyć, bo nie rozumiem
Skandal- no zrobiłem te zdjęcia
Dziś rozbroiłem tylko tą elektrykę z przodu, żeby mieć dobry dostęp przy cięciu główki
Tu te zdjęcia
img822.imageshack.us/img822/4937/zdjcie0727d.jpg
img201.imageshack.us/img201/2149/zdjcie0731w.jpg

I tyle tych kabli idących do przodu było
img7.imageshack.us/img7/2167/zdjcie0733.jpg
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
ShoX
Dodany dnia 13-09-2012 14:10
Biker


Postów: 69
Data rejestracji: 01.10.11

sry zapomnialem sie ile jest cm od dolu ramy do glowki
 
kuba
Dodany dnia 13-09-2012 14:19
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

65 cm, karter doszedł, ma ktoś sposób jak ściągnąć magneto bez ściągacza??
Edytowane przez kuba dnia 13-09-2012 14:29
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
kamil_gs
Dodany dnia 13-09-2012 16:20
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

masz na pewno inne niż seryjne, ja w no name sciagalem takie za pomocą 2 kluczy. Wsadzasz z dwóch stron i energicznie w tym samym momencie podważasz ruchem w dół. Na poczĄtku nie bd chciało zejść bo siedzi na klinie ale po kilku takich próbach odpuści.
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
kuba
Dodany dnia 13-09-2012 16:56
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

nie wygięło się nic?? jak nie to git, płasko-oczkowymi ściągałeś??
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
kamil_gs
Dodany dnia 13-09-2012 17:17
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

nic się nie stało, tak takimi kluczami tylko trzeba to dobrze zrobić.
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
kuba
Dodany dnia 15-09-2012 21:04
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

dziś rozpoławiałem silnik, o dziwo wszystko zostało w prawym karterze, a lewy spokojnie wymieniłem, tylko problem się pojawił: kopniak nie odbija i szpilki musiałem założyć grubsze (8, a oryginalnie 6), a przez to cylek i głowica dobrze się nie układa i nie mogę docisnąć, macie jakieś pomysły na te rzeczy??, a no i jeszcze 1 pierścień (1 od głowicy) się ułamał i nie wiem co z tym zrobić, mogę jeździć bez niego, czym to grozi??
Potem już byłem wkurwiony, to żeby się odstresować o*CENZURA*iłem główkę ramy i przymierzyłem z lagami, i kołem, a także tylne założyłem i do tego bak, wszystko to taka prowizorka, nawet nie heftnąłem tych rzeczy, fakt niżej zamocuję tylne koło, bo jakbym tak zostawił to pozostałoby 8-9 cm prześwitu na tyle szok2 , 13 na przodzie, a chciałbym tak co najmniej 11 na tyle, 13 na przodzie
imageshack.us/a/img694/4654/zdjcie0742j.jpg
tak by wyglądało 8 na całej długości
imageshack.us/a/img507/7491/zdjcie0740u.jpg
takie coś ukazało się moim oczom po zdjęciu kartera
imageshack.us/a/img844/1944/zdjcie0737o.jpg
a to nowy karter
imageshack.us/a/img835/9496/zdjcie0736s.jpg
nie wiem czy wiecie, ale sanki nie są przyspawane bezpośrednio do główki, ale do blachy
Edytowane przez kuba dnia 15-09-2012 21:05
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
kamil_gs
Dodany dnia 15-09-2012 21:37
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

pierścień nowy bo bd spalał więcej oleju niż benzyny, co do krzywo cylka i głowy to spróbuj bez tych tulejek
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
Kubix
Dodany dnia 15-09-2012 21:48
Awatar

Moderator


Postów: 514
Data rejestracji: 13.06.10

Wielki szacunek za tą ramę. Myślałem, że ty chciałem zrobić bardziej typowego bobbera, a to mi teraz przypomina trochę draga, jeżeli chodzi o gabaryty. Jednak i tak jestem pełen podziwu, że podjąłeś się czegoś takiego ;)
Szerokości !
 
Zipp3k
Dodany dnia 15-09-2012 21:56
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 396
Data rejestracji: 24.09.11

Szacunek, tyle. :P
 
kuba
Dodany dnia 15-09-2012 22:09
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

właśnie jest bez tulejek, co do stylu, to chyba wyjdzie w c*CENZURA* długi bobber, bo rama długa, ale wysoka, zbiornik mały proporcjonalnie, siedzenie na sprężynach, błotnik mały, jak u ciebie tyle że z trzydziestki, przedniego chyba nie będzie, kierę się zastanawiam jeszcze, zobaczę jak będzie wygodniej, czy w miarę prostą i szeroką wyciągniętą trochę do mnie, czy bobberową, i będzie okrojony mocno, ciekawy zbiornik na elektrykę i klucze zamierzam zrobić, ale o tym w następnym tygodniu prawdopodobnie, no i opona tylna w miarę szeroka ma być - 150/80, zastanawiam się jeszcze nad tymi tulejkami do przedłużania lagów, czy to by trzymało się, i nie osłabiłoby lagów, jakbym dał tego z 10-15 cm?? bo jak patrze na zdjęcia to mi się zaczyna nawet podobać ta 8 cm, ale żeby podnieść jeszcze ze 3 cm, ale taki sam kąt, ile takie tulejki mogą kosztować?? Moim zdaniem mogłoby to spoko wyglądać - rama dragowa, reszta bobberowa, a waszym??
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
Kubix
Dodany dnia 15-09-2012 22:24
Awatar

Moderator


Postów: 514
Data rejestracji: 13.06.10

Według mnie połączenie tych dwóch stylów chyba nie będzie jakieś idealne, ale to można będzie stwierdzić dopiero jak złożysz cały motor. Możliwe, że po zimie skombinuję pełnego draga, więc można będzie wtedy porównać :D
Co do ramy, to można wiedzieć jakie wymiary ma dolna rura zaczynająca się od główki i kończąca przy tylnym kole ?
 
kuba
Dodany dnia 15-09-2012 22:32
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

2 metry cała rura wygięta, sam spód sanek ma 1m, ogólnie będzie 240 cm długości Cool2 , będzie lekki problem z parkowaniem w garażu, bo garaż ma 280cm szerokości, ale jakoś wcisnę go
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
Przeskocz do forum: