-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE CHOPPERY 50cc :: Aprilia
 Drukuj temat
Aprilia classic 50 jak zdjąć blokady
pele7384
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2010 00:44
Awatar

Początkujący biker


Postów: 34
Data rejestracji: 29.07.10

EasyRider napisał/a:
pele moge prosic o fotki twojego motorka ? Bo coś mi sie wydaje że kręcisz i wogóle tego motorka nie masz bo nie wyobrażam sobie np nie miec pewnosci ile sie ma biegów ...


Wstawie fotki jak tylko będe miał możliwość czyli za kilka dni (możliwe, że w środę). Nie wiedziałem ile mam biegów, ponieważ w pierwszy dzień jeździłem tylko po jednej krótkiej ulicy i nawet nie było jak sprawdzić. Teraz wiem, że mam 4 biegi. Zdjęcia tłumika też zamieszczę wtedy kiedy dam zdjęcia motoru. Po za tym dziś (właściwie to wczoraj... patrz godzina postu) zobaczyłem, że na osłonce łańcucha pisze aprilia red rose. Na baku pisze custom classic. Nie wiem czym różnią się te modele. Mógłby mi ktoś powiedzieć jaka jest pomiędzy nimi różnica?
Aprilia classic 50 :)
 
jnqwy
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2010 08:12
Awatar

Biker


Postów: 192
Data rejestracji: 20.03.10

Czyli masz Classica, różnica miedzy nimi do silnik ;p red rose ma rv3 lub 4 a classic ma am3,4,5..
No i oczywiście wygląd ;]
_____________________________________________
img845.imageshack.us/img845/8665/imag0252x.jpg
 
pele7384
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2010 11:40
Awatar

Początkujący biker


Postów: 34
Data rejestracji: 29.07.10

W wyglądzie czym się różnią ?

ps: ktoś wcześniej napisał, że może być zatarty silnik. Jeżeli naprawde jest zatarty to co muszę zrobić i jak poznać, że jest zatarty ?
Edytowane przez pele7384 dnia 02-08-2010 11:45
Aprilia classic 50 :)
 
pele7384
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2010 13:14
Awatar

Początkujący biker


Postów: 34
Data rejestracji: 29.07.10

To są zdjęcia z aukcji z której apkę kupiłem. Wstawię swoje fotki tak jak mówiłem w środę lub w czwartek chyba, że coś by się stało :P ale to jest mało prawdopodobne.
http://img18.alle...62057082_1
http://img18.alle...1162057082
http://img18.alle...62057082_2
http://img18.alle...62057082_3
Aprilia classic 50 :)
 
mati429
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2010 13:51
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 312
Data rejestracji: 16.03.10

Pele dodaj temat o swojej maszynie ;)
NSR power !!!
 
pele7384
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2010 14:38
Awatar

Początkujący biker


Postów: 34
Data rejestracji: 29.07.10

Już dodałem :)
Aprilia classic 50 :)
 
jnqwy
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2010 17:26
Awatar

Biker


Postów: 192
Data rejestracji: 20.03.10

1. Aprilia Classic i Aprilia Red rose sa to rożne motocykle. W Classicach sa Minarelli am, wiec z czego wnioskujesz ze pewnie jest tam silnik rv?
2. Silnik rv to nie żaden rarytas ;p po prostu to juz jest starszy motor i większości ludzi nie chce się bawić w tak stary silnik i moto.. i po prostu mało ludzi ma red rosy.
3. Pele7384 sprawdź kompresje, jest masz małą sprawdź uszczelkę pod cylindrem i głowica. Moze ci tak mało jechac bo nie masz szczelności.
4. wth? nie mogę patrzeć na ten tłumik wyrwanego z jakiegoś ruskiego czy .. wie moto...



pce..
jnqwy

_____________________________________________
img845.imageshack.us/img845/8665/imag0252x.jpg
 
pele7384
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2010 17:53
Awatar

Początkujący biker


Postów: 34
Data rejestracji: 29.07.10

jnqwy napisał/a:
1. Aprilia Classic i Aprilia Red rose sa to rożne motocykle. W Classicach sa Minarelli am, wiec z czego wnioskujesz ze pewnie jest tam silnik rv?
2. Silnik rv to nie żaden rarytas ;p po prostu to juz jest starszy motor i większości ludzi nie chce się bawić w tak stary silnik i moto.. i po prostu mało ludzi ma red rosy.
3. Pele7384 sprawdź kompresje, jest masz małą sprawdź uszczelkę pod cylindrem i głowica. Moze ci tak mało jechac bo nie masz szczelności.
4. wth? nie mogę patrzeć na ten tłumik wyrwanego z jakiegoś ruskiego czy .. wie moto...



pce..
jnqwy


Na żywo wcale źle nie wygląda :P Koleś od którego motor kupiłem mówił, że on po prostu ma blokady.
Aprilia classic 50 :)
 
jnqwy
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2010 17:58
Awatar

Biker


Postów: 192
Data rejestracji: 20.03.10

mógł tak mówić ;p
sprawdź kompresje, nigdy nie zaszkodzi..
a tak to rozmontuj gaźnik i króciec, napisz jaka masz dysze, zobacz czy masz jakąś zwężkę na króćcu... godzina roboty.. nawet mniej

pce.
_____________________________________________
img845.imageshack.us/img845/8665/imag0252x.jpg
 
pele7384
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2010 19:45
Awatar

Początkujący biker


Postów: 34
Data rejestracji: 29.07.10

jnqwy napisał/a:
mógł tak mówić ;p
sprawdź kompresje, nigdy nie zaszkodzi..
a tak to rozmontuj gaźnik i króciec, napisz jaka masz dysze, zobacz czy masz jakąś zwężkę na króćcu... godzina roboty.. nawet mniej

pce.


Wiem, że to nie jest dużo roboty ale na razie pojeżdżę takim jakim jest. Mój ojciec miałby pretensje jak bym kilka dni po kupieniu grzebał w silniku.
Aprilia classic 50 :)
 
Przeskocz do forum: