Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE CHOPPERY 50cc :: Aprilia
Strona 2 z 2: 12
|
Aprilia classic 50 jak zdjąć blokady
|
|
pele7384 |
Dodany dnia 02-08-2010 00:44
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 34 Data rejestracji: 29.07.10 |
EasyRider napisał/a: pele moge prosic o fotki twojego motorka ? Bo coś mi sie wydaje że kręcisz i wogóle tego motorka nie masz bo nie wyobrażam sobie np nie miec pewnosci ile sie ma biegów ... Wstawie fotki jak tylko będe miał możliwość czyli za kilka dni (możliwe, że w środę). Nie wiedziałem ile mam biegów, ponieważ w pierwszy dzień jeździłem tylko po jednej krótkiej ulicy i nawet nie było jak sprawdzić. Teraz wiem, że mam 4 biegi. Zdjęcia tłumika też zamieszczę wtedy kiedy dam zdjęcia motoru. Po za tym dziś (właściwie to wczoraj... patrz godzina postu) zobaczyłem, że na osłonce łańcucha pisze aprilia red rose. Na baku pisze custom classic. Nie wiem czym różnią się te modele. Mógłby mi ktoś powiedzieć jaka jest pomiędzy nimi różnica? Aprilia classic 50 ![]() |
|
|
jnqwy |
Dodany dnia 02-08-2010 08:12
|
![]() Biker ![]() Postów: 192 Data rejestracji: 20.03.10 |
Czyli masz Classica, różnica miedzy nimi do silnik ;p red rose ma rv3 lub 4 a classic ma am3,4,5.. No i oczywiście wygląd ;] _____________________________________________ ![]() |
|
|
pele7384 |
Dodany dnia 02-08-2010 11:40
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 34 Data rejestracji: 29.07.10 |
W wyglądzie czym się różnią ? ps: ktoś wcześniej napisał, że może być zatarty silnik. Jeżeli naprawde jest zatarty to co muszę zrobić i jak poznać, że jest zatarty ? Edytowane przez pele7384 dnia 02-08-2010 11:45 Aprilia classic 50 ![]() |
|
|
pele7384 |
Dodany dnia 02-08-2010 13:14
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 34 Data rejestracji: 29.07.10 |
To są zdjęcia z aukcji z której apkę kupiłem. Wstawię swoje fotki tak jak mówiłem w środę lub w czwartek chyba, że coś by się stało ![]() http://img18.alle...62057082_1 http://img18.alle...1162057082 http://img18.alle...62057082_2 http://img18.alle...62057082_3 Aprilia classic 50 ![]() |
|
|
mati429 |
Dodany dnia 02-08-2010 13:51
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 312 Data rejestracji: 16.03.10 |
Pele dodaj temat o swojej maszynie ![]() NSR power ![]() |
|
|
pele7384 |
Dodany dnia 02-08-2010 14:38
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 34 Data rejestracji: 29.07.10 |
Już dodałem ![]() Aprilia classic 50 ![]() |
|
|
jnqwy |
Dodany dnia 02-08-2010 17:26
|
![]() Biker ![]() Postów: 192 Data rejestracji: 20.03.10 |
1. Aprilia Classic i Aprilia Red rose sa to rożne motocykle. W Classicach sa Minarelli am, wiec z czego wnioskujesz ze pewnie jest tam silnik rv? 2. Silnik rv to nie żaden rarytas ;p po prostu to juz jest starszy motor i większości ludzi nie chce się bawić w tak stary silnik i moto.. i po prostu mało ludzi ma red rosy. 3. Pele7384 sprawdź kompresje, jest masz małą sprawdź uszczelkę pod cylindrem i głowica. Moze ci tak mało jechac bo nie masz szczelności. 4. wth? nie mogę patrzeć na ten tłumik wyrwanego z jakiegoś ruskiego czy .. wie moto... pce.. jnqwy _____________________________________________ ![]() |
|
|
pele7384 |
Dodany dnia 02-08-2010 17:53
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 34 Data rejestracji: 29.07.10 |
jnqwy napisał/a: 1. Aprilia Classic i Aprilia Red rose sa to rożne motocykle. W Classicach sa Minarelli am, wiec z czego wnioskujesz ze pewnie jest tam silnik rv? 2. Silnik rv to nie żaden rarytas ;p po prostu to juz jest starszy motor i większości ludzi nie chce się bawić w tak stary silnik i moto.. i po prostu mało ludzi ma red rosy. 3. Pele7384 sprawdź kompresje, jest masz małą sprawdź uszczelkę pod cylindrem i głowica. Moze ci tak mało jechac bo nie masz szczelności. 4. wth? nie mogę patrzeć na ten tłumik wyrwanego z jakiegoś ruskiego czy .. wie moto... pce.. jnqwy Na żywo wcale źle nie wygląda ![]() Aprilia classic 50 ![]() |
|
|
jnqwy |
Dodany dnia 02-08-2010 17:58
|
![]() Biker ![]() Postów: 192 Data rejestracji: 20.03.10 |
mógł tak mówić ;p sprawdź kompresje, nigdy nie zaszkodzi.. a tak to rozmontuj gaźnik i króciec, napisz jaka masz dysze, zobacz czy masz jakąś zwężkę na króćcu... godzina roboty.. nawet mniej pce. _____________________________________________ ![]() |
|
|
pele7384 |
Dodany dnia 02-08-2010 19:45
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 34 Data rejestracji: 29.07.10 |
jnqwy napisał/a: mógł tak mówić ;p sprawdź kompresje, nigdy nie zaszkodzi.. a tak to rozmontuj gaźnik i króciec, napisz jaka masz dysze, zobacz czy masz jakąś zwężkę na króćcu... godzina roboty.. nawet mniej pce. Wiem, że to nie jest dużo roboty ale na razie pojeżdżę takim jakim jest. Mój ojciec miałby pretensje jak bym kilka dni po kupieniu grzebał w silniku. Aprilia classic 50 ![]() |
|
Strona 2 z 2: 12
Przeskocz do forum: |