-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
LK BY Fincher
Zurich
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 28-08-2010 13:27
Awatar

Biker


Postów: 181
Data rejestracji: 16.03.10

Kubix napisał/a:
Wpierw silnik, potem malowanie. Jeżeli chcesz to możesz w każdej chwili rozebrać motor na czynniki pierwsze i jechać kupić farbę i malujesz motor kompresorem.

Ja bym proponował na odwrót ale to już zależy od właściciela. Silnik też można w każdej chwili rozebrać lub kupić nowy więc ten argument jest trochę dziwny
Romet Komar -> Kingway -> MW
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami dodatków i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich.
 
marcin113
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 28-08-2010 13:38
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

No mógłbym go pomalować ale to są już spore koszty bo samemu tego raczej nie zrobie. Po świętach Bożego Narodzenia będzie przypływ kaski napewno to wtedy się pomyśli o malowaniu narazie mnie nie stać
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
Zurich
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 28-08-2010 13:52
Awatar

Biker


Postów: 181
Data rejestracji: 16.03.10

ja swojego pomalowałem, sprayem i całkowity koszt wyniósł mnie około 100 zł popytaj znajomych czy ktoś umie malować sprayem na 100% kogoś znajdziesz
Romet Komar -> Kingway -> MW
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami dodatków i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich.
 
marcin113
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 28-08-2010 13:54
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

A mógłbyś mi napisać co miałbym kupić do malowania (jakie lakiery itp) w sprayu bo chciałbym kolor żółty i czarny a ja sie na lakierach itp nie znam. Dobrze by było linki z allegro to wtedy bym wiedział o co pytać u siebie w sklepie
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
Zurich
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 28-08-2010 14:09
Awatar

Biker


Postów: 181
Data rejestracji: 16.03.10

zobacz PW
Romet Komar -> Kingway -> MW
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami dodatków i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich.
 
eDameXxX
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 28-08-2010 16:43
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 08.05.10

@Zurich, jak możesz, to napisz w temacie wszystko co jest potrzebne do malowania, bo sam może w zimę pomaluje swojego Kinga.
 
Zurich
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 28-08-2010 18:12
Awatar

Biker


Postów: 181
Data rejestracji: 16.03.10

No więc tak:
Szpachla
szpachelka
benzyna ekstrakcyjna
taśma malarska
papiery ścierne
podkład
lakier
no i najważniejsze: Ktoś kto ogarnia malowanie :P
Jeśli ktoś ma jakieś pytania to pisać PW a nie zaśmiecajcie koledze temat
Romet Komar -> Kingway -> MW
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami dodatków i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich.
 
universal
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 28-08-2010 18:28
SuperVIP


Postów: 8
Data rejestracji: 20.06.10

a lakier jaki do paznokci ?:D
 
marcin113
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 29-08-2010 10:01
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

universal napisał/a:
a lakier jaki do paznokci ?:D
tak universal ak chcesz to maluj siebie motor tym malutkim pendzelkiem. a takie pytanie jesczcze po co mi szpaçhla ja tylko paierem sciernym zedre stry lakier innym wygladze benzyna odtluszcze naloze podklad i dalej lakier kolorowy i lakier bez barwny na g?re
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
eDameXxX
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 29-08-2010 11:39
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 08.05.10

Po to Ci szpachla, że jak będziesz miał jakieś wgniecenia, czy coś, to możesz je zaszpachlować.
 
mati429
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 29-08-2010 12:16
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 312
Data rejestracji: 16.03.10

Przyda ci się utwardzacz ,szybko bardzo wyschnie papierem sobie wygładzisz i 0 nierówności :)
 
patryczekk344
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 29-08-2010 12:29
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 429
Data rejestracji: 16.03.10

Zawsze do każdej szpachli jest utwardzacz.. Bez niego nie po szpachlujesz..
http://www.polska...r-50/50701
PF 126p Forever ;) Resorem po ziemi :D
W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny
 
Hiszpan
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 29-08-2010 13:30
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 271
Data rejestracji: 16.03.10

nie do każdej;] Ja mam bez utwardzacza ale na drobne rysy;]
I nie maluje się w zimę. Chyba, że w ogrzewanym pomieszczeniu.
Edytowane przez Hiszpan dnia 29-08-2010 13:31
Bo.. bob... bobber!
images50.fotosik.pl/293/93f786ffa21e7214m.jpg
Jeśli jesteś dzieckiem neo, jeśli nie wiesz co piszesz, to uprzejmie wyp... proszę.
 
marcin113
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 31-08-2010 21:52
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

Majac nadzieję na to ze dochody w okresie swiąt utrzymają sie w normie to zakupie cylinder 72. W moim cieplutkim garażu w miesiącach grudzień/styczeń zostanie napewno odmalowany bak i błotniki co do ramy się zobaczy.
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
mati429
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2010 11:27
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 312
Data rejestracji: 16.03.10

marcin113 napisał/a:
W moim cieplutkim garażu


Ile ja bym dał żeby mieć ciepły garaż :)
 
marcin113
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 02-09-2010 12:08
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

Ma sie ten piecyk w garażu i temperaturka tam jest 20' wiec da rade malowac. Najpierw samemu zobaczę jak mi to wyjdzie jeżeli będzie jakos oczy razić to sie odda do malowania.
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
marcin113
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2011 19:49
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

Postanowiłem trochę odkopać mój temat i powiedzieć jak niewiele się zmieniło.
Zestaw 72 ccm z uzbrojoną głowicą czeka już na odpowiednią chwilę do montażu.
Wydech został wypróżniony co dało piękny głośniejszy odgłos.
Z malowania w tym sezonie raczej nic nie będzie gdyż przeliczyłem się z funduszami i nie mam za co poprostu a wiadomo paliwo drożeje.
Dodane są chromowane kierunki lightbary.
Teraz jeszcze muszę załatwić sobie chlapacz bo szkoda by silnik po każdej jeździe sie tak brudził.
Planowane jest jeszcze przeróbka lampy na żarówkę H4 ale to już zależy jak wyjdzie.



15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
marcin113
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 24-05-2011 17:30
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

Założony i dotarty zestaw 72. Opróżnione kolanko i zmieniona końcówka wydechu na "fajkę" z wyciszeniami.
Dodana została szyba. Powtórnie zespawane oparcie i jak narazie się trzyma
omko.pl/zdjecia/ludzie/normal/2445.jpg
Edytowane przez marcin113 dnia 24-05-2011 17:31
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
matrix
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 24-05-2011 17:44
Doświadczony biker


Postów: 486
Data rejestracji: 13.04.10

Fajnie:P Jak wywaliłeś zwężkę z kolanka?
Jazda jest po to, aby się nią cieszyćCool2Cool2Cool2
 
marcin113
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 24-05-2011 17:51
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

zdjąłem wydech, odciąłem końcówkę, i tą wystającą zwężkę (rurkę) w imadło i wyciągałem po kawałeczku uważając na to by się ta rurka nie złamała.
Tylko ja to dałem takiemu "mechanikowi" i on mi to za 10 zł zrobił :)
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
Przeskocz do forum: