-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Aprilia RS 125 by Ocenzurowany
GuRuMyMaster
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 08-07-2011 18:15
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 208
Data rejestracji: 30.06.11

mi ten przód nie podchodzi...ale tak to spoko happyorange
http://www.fotosi...ter/albumy<<<<------Mój King... m .in
images47.fotosik.pl/1478/974397db6f41e22fgen.jpg
 
Boro
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 08-07-2011 21:33
Początkujący biker


Postów: 41
Data rejestracji: 27.05.11

Ahh mi by sie widziala taka aprilia... Kumpel ma i to jest cos pieknego.. 42 konie przy 125ccm i predkosc maksymalna 200km'h.. Tylko kasy brak na taki sprzet (a wartosc czesci jest taka zeby mnie zezarla zywcem.. :/)
 
OCENZUROWANY
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 09-07-2011 21:37
Awatar

Biker


Postów: 54
Data rejestracji: 16.03.10

Boro napisał/a:
Ahh mi by sie widziala taka aprilia... Kumpel ma i to jest cos pieknego.. 42 konie przy 125ccm i predkosc maksymalna 200km'h.. Tylko kasy brak na taki sprzet (a wartosc czesci jest taka zeby mnie zezarla zywcem.. :/)


hmm, to jaką Twój kumpel ma aprilie? Bo ona nie ma aż 42KM, a i 200km/h nie uciągnie... ale moze mieć cylinder 160ccm ;)
 
mati429
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 09-07-2011 21:39
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 312
Data rejestracji: 16.03.10

Wersja GS o poj. 125cm3 ma 42konie :D
NSR power !!!
 
OCENZUROWANY
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 10-07-2011 23:47
Awatar

Biker


Postów: 54
Data rejestracji: 16.03.10

mati429 napisał/a:
Wersja GS o poj. 125cm3 ma 42konie :D


To są ploty ;) Jak pewnie wiesz, wszystkie aprilie RS 125 ( od początku produkcji) miały silnik ROTAX, modele do 1999r. był to Rotax 123, zaś od 99r do tej pory do Aprili RS 125 montowany jest Rotax 122. A teraz do rzeczy, czym różni się Rotax 123 od silnika Rotax 122, a więc starszy model silnika rotax miał większe spalanie, i nie był pokryty nicasilem a co za tym idzie? mała żywotność tego silnika ;) Natomiast w 99r silnik rotax przeszedł niewielkie modyfikacje dzięki, którym zmniejszyło się spalanie mieszanki, a ponadto pokryto go warstwą nicasilu, która zwiększała żywotność rotaxa aż o 30% !

Reasumując silniki Rotax 123 i Rotax 122 są to silniki o takiej samej mocy (zbudowane na tych samych podzespołach) które różnią się jedynie spalaniem i żywotnością.

Ale co do tego, że wersja GS jest wersją mocnieszą np. od MP to prawda... w wersji GS montowano gaźnik 34mm, zaś w wersji MP i kolejnym nowszym modelu montowano gaźnik 28mm.

A to, że GS ma 40-42KM to jest mit/ludzka głupota w którą wszyscy wierzą. ;) No bo powiedzmy sobie szczerze gaźnik nie doda 8-10KM, wersja GS ma 36KM a MP 34KM ;)

Trochi się rozpisałem, ale co tam, z nudów różne głupoty się człowieka czepiają :D
 
Boro
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 11-07-2011 00:52
Początkujący biker


Postów: 41
Data rejestracji: 27.05.11

Ja tylko napisalem to co slyszalem, znawca nie jestem takze przepraszam jesli podalem jakas nie prawidlowa informacje, ale predkosc maksymalna motoru kumpla to 180km/h bez zadnych przerobek (200 na zmienionych zebatkach) i jest to predkosc realna ;)
 
OCENZUROWANY
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 11-07-2011 08:23
Awatar

Biker


Postów: 54
Data rejestracji: 16.03.10

Jeżeli motocykl jest zadbany, to nie widzę przeszkód żeby jechał 180 ;)
Edytowane przez OCENZUROWANY dnia 11-07-2011 08:24
 
Boro
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 11-07-2011 10:57
Początkujący biker


Postów: 41
Data rejestracji: 27.05.11

Zadbany.. Szczegolnie ze dostal nowy cylinder i tlok :) Ale dosc juz o nim bo to nie jego temat ;)
 
OCENZUROWANY
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 01-02-2012 18:56
Awatar

Biker


Postów: 54
Data rejestracji: 16.03.10

Powitać. Dłuższy czas nie było mnie tutaj na forum, ale no niestety jakoś tak wyszło. Widzę, że od tamtej pory przybyło sporo nowych ludzi z czego bardzo się cieszę. Ale przejdźmy do rzeczy przecież to jest temat o moim motocyklu i jeśli tu weszliście to pewnie z ciekawości co się z nim dzieje.

Po przejechaniu ok 1500km motocykl zaczął tracić kompresje, po wyjęciu i rozkręceniu silnika okazało się, że nie jest tak pięknie jak z zewnątrz, a mianowicie do wymiany tłok, łożyska, cylinder (była możliwość wbicia tulei ale zdecydowałem się na nowy) oraz korbowód, który był już na wyczerpaniu co prawda można by było na nim jeszcze trochę pojeździć, ale wymiana byłaby i tak nieunikniona więc zdecydowałem się na kupno nowego. Pewnie pojawi się pytanie o koszta jakie poniosłem przy wymianie tego wszystkiego:

-tłok+cylinder 1600zł
-korbowód 350zł
-łożyska ok. 200zł
-dodatkowo uszczelki, uszczelniacze, i inne duperele ok. 250zł

Jak widać wyszło grubo ponad 2000zł ;) No ale cóż, remont silnika konkretny. Jako, że sam wszystko wymieniałem koszta jakie poniosłem to tylko części. Teraz gdy tylko zrobi się ciepło ruszam docierać motocykl, mam nadzieję, że po remoncie pośmigam dłuższy czas.
 
LukMoto
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 01-02-2012 20:45
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

No nieźle :D Mam nadzieję, że Aprilka Ci posłuży :)
Wiesz co może jakbym poszukał to bym znalazł, ale powiedz Ty...
Jakie jest spalanie RS`ki ? Czy miałeś problemy większe z nią ( w końcu to RotaX ) i czy do niego dużo części ?
 
OCENZUROWANY
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 01-02-2012 21:50
Awatar

Biker


Postów: 54
Data rejestracji: 16.03.10

Szczerze mówiąc to spalanie zależy od stylu jazdy ale tak średnio 5-6 litrów spali. A co do problemów z silnikiem to oprócz tego generalnego remontu nic z nim nie było i mam nadzieję, że nic się z nim nie stanie. Ale jak pewnie zauważyłeś zrobiłem na niej jedynie 1500km więc za dużo powiedzieć nie mogę ;)

hmm... jeżeli chodzi o części to z tymi, które wyżej wypisałem nie było problemu z dostępnością. Rs'ek jest dość sporo i cały czas są produkowane na tym samym rotaxie od bodajże 2000 roku więc części pasują.
Edytowane przez OCENZUROWANY dnia 01-02-2012 21:51
 
marcin113
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 01-02-2012 21:51
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

I właśnie dlatego nie lubię 2t. Cena remontu większa jak kupno nowego silnika do 4t.
Ale to tylko moje odczucie.
Mam nadzieję że apka długo ci posłuży.
LWG
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
OCENZUROWANY
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 01-02-2012 21:53
Awatar

Biker


Postów: 54
Data rejestracji: 16.03.10

marcin113 racja, koszt eksploatacji 2T jest naprawdę przerażający ;) Kupując 2T liczyłem się z tym, ze prędzej czy później czeka mnie większy wydatek na remont. Nie mówiąc o kosztach utrzymania, ale coś za coś ;)
 
patryczekk344
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 01-02-2012 23:03
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 429
Data rejestracji: 16.03.10

5l przy 125 w 2t to nie jest źle. Młody z roboty ma skutera w 2t i pali ponad 5l na 100 a moc porównywalna z łosiem w 72 :D Odnośnie remontu tanio nie było :D
http://www.polska...r-50/50701
PF 126p Forever ;) Resorem po ziemi :D
W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny
 
marcin113
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 01-02-2012 23:03
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

No fakt moc a zarazem frajda z jazdy taką apką zapewne rekompensują te koszta choć w minimalnym stopniu :)
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
OCENZUROWANY
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 03-05-2012 14:30
Awatar

Biker


Postów: 54
Data rejestracji: 16.03.10

Od remontu przejechałem 750km, czyli już wszystko dotarte ;)
Jak na razie bez awaryjnie, v-max nie sprawdzany ;) do 100km/h 6-7s. I jeszcze fotka z dzisiejszego wypadu, pozdrawiam ;)
s4.ifotos.pl/img/fsdfjpg_resesaq.jpg
 
kuba
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 03-05-2012 15:21
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

a mój do setki jakieś 20 xD, ładna fota
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
kamil_gs
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 03-05-2012 15:21
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

widze że profesjonalnie :)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
marcin113
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 03-05-2012 22:33
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

Jesteś jedną z niewielu osób w takim wieku które dbają o odpowiedni ubiór na taki motocykl.
Jak spotykałem nieraz ludzi na erłanach nawet w krótkich spodenkach to miałem ochotę pomodlić się za nich odrazu.

Przyczepności i LwG
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
Carlos
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 04-05-2012 08:36
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 07.04.12

Ile masz w nim koni ???
Moje motocykle to

Benzer Texas

http://images42.f...1d2med.jpg

RG 80 GAMMA

http://img209.ima...012751.jpg
 
Przeskocz do forum: