-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
bobber 125
Ryland
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2011 16:45
Awatar

Administrator


Postów: 210
Data rejestracji: 16.03.10

W moich okolicach malowanie proszkowe jednej felgi to około 50zł oczywiście łożyska i oponę trzeba zdemontować na własną rękę.
images62.fotosik.pl/231/e1f7d5da167d225emed.jpg
 
Kropa
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2011 22:17
Doświadczony biker


Postów: 254
Data rejestracji: 27.10.11

A ja mam takie pytanie co daje obrócenie tych riserów?
 
osalaczek
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2011 22:32
Awatar

Biker


Postów: 86
Data rejestracji: 25.09.10

Ja sie uczę jako Ślusarz , i jak by ktoś ummie takie kleksy w robocie elektroda zrobił to by se długo nie porobił :D jak spaw nie pości to rurka sie wygnie
Części Do łoś-a
http://tablica.pl...1kWNF.html
 
kamil_gs
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 21-11-2011 10:26
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

Kroppaa napisał/a:
A ja mam takie pytanie co daje obrócenie tych riserów?



po obróceniu słupków kieownica idzie do góry, ochozi do przodu co daje ze rece są bardziej wyprostowane i zmniejsz sie przeswit pomiedzy kierą a zegarami co łaniej wygląda ;)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
Luksas
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 21-11-2011 13:33
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 289
Data rejestracji: 10.06.11

Zapomniałeś dodać, że zwiększa się prześwit między bakiem a kierownicą, co moim zdaniem brzydko wygląda:P
 
Kropa
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 21-11-2011 20:36
Doświadczony biker


Postów: 254
Data rejestracji: 27.10.11

kamil_gs Dzięki ;D
Ale opłaca się obracać te risery?
Edytowane przez Kropa dnia 21-11-2011 20:36
 
szymo_97
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 21-11-2011 20:41
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

jak masz mniej niż 150cm wzrostu to sie nie oplaca, ale jak więcej to owszem :D
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
kuba
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 21-11-2011 20:45
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

mi się na krótkiej przejażdżce fajnie jechało z tymi riserami. Tylko nie przesadzaj w wyprostowaniem kierownicy, bo jak za daleko to ciężko się skręca i przy mocniejszym wyboju kierownicę z rąk może wyrwać ( na przykład przy 30 na progu zwalniającym ze sztywnym zawieszeniem). Dziś od 15 do 20 przy motorze. Wygładzone spawy wszystkie, pierwsze warstwy szpachli już dane, może w najbliższe weekendy pojeżdże po szrotach i poszukam błotniczków. Zaraz na stronie bedą relacje. http://bobberking...gspot.com/
Edytowane przez kuba dnia 21-11-2011 20:46
 
Hiszpan
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2011 16:09
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 271
Data rejestracji: 16.03.10

Powinieneś dać szpachlę z włóknami szklanymi na pocątek, tym bardziej jeśli jest na ramie czy innych elementach wymagających wiekszej wytrzymalosci. ta wyglada jakby byla bez utwardzacza..
Bo.. bob... bobber!
images50.fotosik.pl/293/93f786ffa21e7214m.jpg
Jeśli jesteś dzieckiem neo, jeśli nie wiesz co piszesz, to uprzejmie wyp... proszę.
 
Ryland
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2011 18:16
Awatar

Administrator


Postów: 210
Data rejestracji: 16.03.10

Na początek to powinien dać szpachlę z drobinami aluminium jeśli nakłada pierwszą warstwę która idzie bezpośrednio na "goły" metal. Później należy bawić się szpachlami wykończeniowymi.
images62.fotosik.pl/231/e1f7d5da167d225emed.jpg
 
kuba
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2011 20:16
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

zdjęcia akurat cykane gdy to schło, a utwardzacz jest (dobrze wymieszany), szpachla jest właściwa, nawet na samochody daje się taką bez tej z aluminium czy włóknem (jak drobne wgniecenia). Tą z tym aluminium lub włóknem daje się jak jest dużo szpachli, żeby nie popękało. Tyle co u mnie to spokojnie wystarczy ta szpachla, pytałem się taty kumpla, który ma warsztat z lakiernią i speca w sklepie z lakierami to potwierdzili, że wystarczy ta wykończeniowa. Wiadomo, jak już w sklepie mówi, że wystarczy jedna, to chyba nie trzeba drugiej (a mógłby na niej zarobić)
 
Lewand
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2011 20:04
Doświadczony biker


Postów: 304
Data rejestracji: 25.09.11

Podnóżki by się przydały inne ;p Bo te teraz troche za duże :P
szybki motor szybki gest szybka chwila szybka smierc...
 
marcin113
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2011 21:27
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

Koło nie obija ci o te podnóżki jak amortyzatory się zkończą z przodu ???
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
kuba
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 03-12-2011 17:24
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

a nie wiem, bo jeszcze nie jeździłem, dziś podkład położony i ładnie wyszło, tylko parę nierówności, ale sądzę, że po położeniu lakieru i założeniu silnika nie powinno być nic widać.
http://bobberking...gspot.com/
 
szymo_97
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 03-12-2011 17:35
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

i powiedz mi czym malowałeś? sprayem czy jednak czymś innym?
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
chopper bober
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 03-12-2011 17:37
Biker


Postów: 133
Data rejestracji: 16.01.11

człowieku jak można ramę motocyklową sprayem malować ???
 
kuba
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 03-12-2011 17:42
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

sprayem nie mam możliwości na inny sposób, bo kasy za dużo już nie zostało, jeszcze trzeba 200 na malowanie baku, błotników zostawić i mniej wiecej jeszcze ze 150 zł, albo i lepiej na nowe błotniki, lampę, nową kierę jakieś kółko (może kółka) i bandaż na tył. Zresztą kumpel ma jakąś wsk, czy coś takiego ( marki nie pamietam) całą zrobioną sprayem ( rama, koła, bak, błotniki) i jeździ nią codziennie przez sezon do pracy (15km w jedną stroną). Ma tak już 2 lata i jak jakieś miech temu sie spotkaliśmy to nie widziałem, żadnej rysy (fakt nie przyglądałem się z 10cm ale tak obleciałem wzrokiem, bo stan niemalże idealny (jedynie silnik porysowany)
Edytowane przez kuba dnia 03-12-2011 17:53
 
Jacek
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 03-12-2011 23:22
Awatar

Administrator


Postów: 126
Data rejestracji: 16.03.10

Za tą kasę możesz pomalować u lakiernika dobrym lakierem a nie się w spraye bawić.Każdy kto jest uczciwy i się zna to powie ci że spray to syf :)
<<<<<PONAD 1 TYSIĄC!!!!! Przejechane W DWA DNI Tylko mój king to potrafi :P >>>> INFO U MNIE
SPALANIE 2L/100 LiFaN 125cc GAŹNIK KEIHIN

SZUKAM WSK WFM LUB SHL Z PAPIERAMI NA CHODZIE W WOJ. MAŁOPOLSKIM
 
szymo_97
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 03-12-2011 23:28
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

no to może się ja wypowiem.
Pomalowałem sprayem bak i błotniki. Powierzchnia jest ładna, ale niestety bardzo "krucha" lekkie szurniecie kluczykiem przez przypadek i juz ryska na baku, ale tak to w ogole nie jest źle, jednak ramy bym w życiu nie pomalował sprayem :P
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
chopper bober
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 04-12-2011 16:41
Biker


Postów: 133
Data rejestracji: 16.01.11

Panowie każy się uczy metodą prób i błędów , kolega kuba się przekona że szkoada czasu i pieniędzy na malowanie sprayem...
 
Przeskocz do forum: