-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
RG 80 by Carlos
szymo_97
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 24-04-2012 21:55
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Poza tym moment obrotowy (tzw. Nm) mają ogromny wpływ na moc i przyspieszenie.
A im większy silnik (w dodatku 4t) to Nm jest więcej.
2t cierpi na momencie obrotowym (jest on bardzo krótki, przy bardzo wysokich obrotach), przez co jest mniej elastyczne i trzeba bardziej machać biegami podczas zwykłej jazdy.

Memek dobrze gada :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
myszaaak
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 24-04-2012 23:04
Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 27.04.11

szymo_97 napisał/a:
ps Łoś miał 12KM (tak było napisane w papierach) i większy gaźnik, a RG 9, czy tam 10KM, mniej Nm, więc ta różnica musi gdzieś wyjść.
Do tego dochodzi pojemność.
124cc to jednak znacznie więcej niż 80cc.
P


Pojemność jest inna, ale 80 w 2T potrafi sporo :P Podam ci prosty przykład cross 125 2T i 250 w 4T. Na zawodach startują razem i są do siebie " zbliżone ".
Temat 2T i 4T to rzeka i ja osobiście nie lubię ich porównywać, bo jeden woli charakterystykę 2T inny 4T. Każdy ma plusy i minusy.

PS chłopak kupił maszynkę czy tam dostał od rodziny, a większość pisze, że zaraz mu się posypie, że 2T to .... . Zamiast uśmiechu, chłopak będzie miał dylemat czy dobrze zrobił.
A ja powiem tak życzę ci szerokości i miłych wspomnień z jazdy. Jak masz kasę na zaspakajanie głodu paliwowego to jeszcze lepiej :P
http://polskajazd...ING/111802

img842.imageshack.us/img842/2126/kotekdq9.jpg
 
hansrpg
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 11:27
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Nie słuchaj herezji głoszonych na postach przed moim. Dorwałeś fajny sprzęcik, dwupak ma swoje plusy i minusy (jak wszystko) ale powiem znaną wszystkim rzecz "jak dbasz tak masz", dbaj o moto a odwdzięczy ci się wieloma bezproblemowymi kilometrami, a jak już przyjdzie do remontu silnika, to wiedz że po nim dłuuuugo nic nie będziesz musiał robić prócz lania mieszanki.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
emilox5
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 13:51
Awatar

Biker


Postów: 75
Data rejestracji: 30.12.11

No może i tak ale jak wyjdzie ze spalaniem.125cmm w 2T spali 6l a może i więcej a 4T 2-3l. I zapomniałem jeszcze o oleju w 2T. No ale coś za coś. 2T pali dużo ale ma o wiele więcej mocy niż 4T. Ja osobiście wolałbym 4T ale inni mogą woleć 2T za jego osiągi i charakterystykę.
LTM
6E19

Jeśli pomogłem kliknij POMÓGŁ

http://www.fotosi...3454.html#
 
LukMoto
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 15:14
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

Ja sczerze mówiąc jestem "neutralny". Moim zdaniem 4T ma fajny dźwięk i małe spalanie oraz ciągnie od dołu.
2T jest mocne, przeważnie szybsze od 4T równych pojemnością. Jedyny minus spalanie.
Osobiście jakbym miał mieć 2-gie moto z chęcią kupiłbym 2T :)

Tobie Carlos osobiście gratuluję zakupu i życzę, aby długo wytrzymał i nie zrzucił Cie z grzbietu :) Czekam na fotki ! devil
 
OCENZUROWANY
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 15:27
Awatar

Biker


Postów: 54
Data rejestracji: 16.03.10

A ja proponuję skończyć spór pomiedzy 2T i 4T, jak miałem łosia, śmiałem się z dwusuwowiczów z tego, że sprzęt dużo pali, remonty itd. dopóki nie siadłem na RS 125, w zamian za paliwo otrzymujemy w porównaniu z 4T tej samej pojemności "kosmiczną moc" ;)

Dobry zakup, oby Ci długo służył, a remontem się nie przejmuj, każdy 2T sprzęt musi kiedyś przejść remont ;)
 
Carlos
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 15:39
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 07.04.12

No właśnie OCENZUROWANY ma rację jaką to oddaje moc no ale RG właśnie bardzo mało pali jak na 2t.
Moje motocykle to

Benzer Texas

http://images42.f...1d2med.jpg

RG 80 GAMMA

http://img209.ima...012751.jpg
 
Zipp3k
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 16:04
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 396
Data rejestracji: 24.09.11

Carlos może jakieś fotki.
 
Zipp3k
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 16:28
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 396
Data rejestracji: 24.09.11

Fajne malowanie, nie przesadzone. :D Życzę jak najwięcej nabitych km i bezawaryjnej jazdy. Jak wrażenia z przesiadki z 4t na 2t?
 
Carlos
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 16:29
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 07.04.12

img209.imageshack.us/img209/5396/06042012751.jpg
Edytowane przez Carlos dnia 25-04-2012 16:31
Moje motocykle to

Benzer Texas

http://images42.f...1d2med.jpg

RG 80 GAMMA

http://img209.ima...012751.jpg
 
szymo_97
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 16:34
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

myszaaak napisał/a:

Pojemność jest inna, ale 80 w 2T potrafi sporo :P Podam ci prosty przykład cross 125 2T i 250 w 4T. Na zawodach startują razem i są do siebie " zbliżone ".
Temat 2T i 4T to rzeka i ja osobiście nie lubię ich porównywać, bo jeden woli charakterystykę 2T inny 4T. Każdy ma plusy i minusy.

PS chłopak kupił maszynkę czy tam dostał od rodziny, a większość pisze, że zaraz mu się posypie, że 2T to .... . Zamiast uśmiechu, chłopak będzie miał dylemat czy dobrze zrobił.
A ja powiem tak życzę ci szerokości i miłych wspomnień z jazdy. Jak masz kasę na zaspakajanie głodu paliwowego to jeszcze lepiej :P


Ja nie rozumiem dlaczego wy mi nie chcecie wierzyć.
Tym RG setki km przejechałem, więc wiem co potrafi 80cc w 2t. :P

Łoś mocniejszy (nie znaczy lepszy).

Mówiłem wcześniej, że remont wyniesie go tyle co nic, więc tym nie ma co się dręczyć.
Spalanie RG ma przyzwoite. Do 3.5l/100km maks.
Mój brat przejechał nim 5000 km bezawaryjnie w sumie, tylko co chwila jakieś pierdoły się działy (a to złamał stelaż od czachy, a to siadła elektryka, a to kopajka nie chciała odskakiwać, a to obrotów nie chciał trzymać po przejechaniu 50km po regulacji gaźnika i jeszcze wiele innych rzeczy). W sumie to normalne przy tak wiekowym sprzęcie.

Eksploatacja drogo Ci nim nie wyjdzie, ale może być trochę upierdliwa (nawet CBR obraca się przeciwko mnie ostatnio po przejechaniu ponad 5000km bezawaryjnie).

Pozdrawiam Cię Carlos :D


ps i czekamy wszyscy na te zdjęcia, bo nigdzie nie widziałem RG z 1998r.

edit: o, już są :D

Ładny stan. Lubię czarne RG
Edytowane przez szymo_97 dnia 25-04-2012 16:35
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Carlos
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 16:40
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 07.04.12

Ładna nie wink
Moje motocykle to

Benzer Texas

http://images42.f...1d2med.jpg

RG 80 GAMMA

http://img209.ima...012751.jpg
 
szymo_97
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 16:45
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Polecam CI sportowy tłumik.
Brat kupił taki spawak za 150zł i mocy mu podskoczyło.
Może zauważyłeś na filmiku, że dokręca on do 10 tyś, gdzie przy org. spadek mocy był już przy 8k obr.

Tzn. na trasę lepszy org., a na miasto itp. lepszy sportowy, bardziej zrwyny.

Niestety tłumik odbije się na żywotności silnika i na spalaniu.

Jakbyś miał pytania dotyczące tego motoru to wal śmiało na Gadu-Gadu 2048153020481530
Edytowane przez szymo_97 dnia 25-04-2012 16:48
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Carlos
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 16:52
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 07.04.12

a to moje Gadu-Gadu 2009347720093477
Moje motocykle to

Benzer Texas

http://images42.f...1d2med.jpg

RG 80 GAMMA

http://img209.ima...012751.jpg
 
szymo_97
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 17:46
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Nie rozumiem jednego.
Po co łosia kupiłeś jak w garażu stało RG?
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Kaziu
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 17:53
Początkujący biker


Postów: 30
Data rejestracji: 06.06.11

Ładny, szczerze mówiąc. Malowanie bez żadnych zbędnych wodotrysków, niech Ci służy ;)
 
Carlos
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 18:31
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 07.04.12

szymo jak kupywałem kinga miałem 9 lat a teraz mam 11 lat więc jeżdżę teraz RG wink
Moje motocykle to

Benzer Texas

http://images42.f...1d2med.jpg

RG 80 GAMMA

http://img209.ima...012751.jpg
 
Kryniax
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 18:50
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 318
Data rejestracji: 17.07.11

Nie mój styl motocykli. Dużo kilometrów życzę :D. Popraw ten opis, bo być murzyńska styla :DD
 
Carlos
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 20:17
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 07.04.12

Nie wiem co z tym opisem jest nie tak smutek
Moje motocykle to

Benzer Texas

http://images42.f...1d2med.jpg

RG 80 GAMMA

http://img209.ima...012751.jpg
 
szymo_97
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 20:24
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Masz napisane "Moje motocykl to", a powinno być "Moje motocykle to" :)
Powiedz mi czy Ty jeździsz normalnymi drogami mając 11 lat i nie posiadając karty (wynika to z wieku).
Ile masz wzrostu (zastanawiam się jak wyglądasz na Suzuki)?

ps też pierwszy raz jak jechałem na RG jak miałem 11 latek ;D. Ledwo nogami sięgałem ziemii i byłem mocno położony przy wyprostowanych rękach, ale "podjara" była przednia.
:D
Edytowane przez szymo_97 dnia 25-04-2012 20:24
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Przeskocz do forum: