-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Cezet 175
bamboo
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2012 15:41
Doświadczony biker


Postów: 325
Data rejestracji: 02.06.11

Błotniki są od ktm'a EXC 125. Kupiłem od kumpla po taniości i nawet ładnie wyglądają ; )
Też jestem fanem tego kolorku, jak i wszystkiego co związane z militariami i Airsoftem ;D
Do końca tyg cezetka powinna już śmigać i mieć pomalowany tylni błotnik, pytanie jak pójdzie centrowanie wału w łożyskach bo nawet po podgrzaniu nie wchodziły one w karter gładko tylko trzeba było wbijać i wał się lekko zakleszczył. Tata twierdzi że to zrobi bez ponownego rozpoławiania, ale dla mnie to czysta magia...
Live to ride, ride to live ;]
 
bamboo
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2012 22:52
Doświadczony biker


Postów: 325
Data rejestracji: 02.06.11

Uaktualnienie:
Dziś silnik jeszcze raz rozpołowiony, okazało się że wał blokowało nie do końca wbite łożysko, ale już garnięte, sprzęgło też złożone, jutro prądnica, elektryka i silnik w ramę ; )) No ale najpierw trzeba wystukać uszczelki: pod cylek i pod lewy dekiel, bo nigdzie nie umiem dostać, a szkoda czasu na zamawianie. Jutro powinna być jazda próbna to może jakiś filmik będzie. Trzymajcie kciuki żeby działało wszystko jak powinno ;)
Live to ride, ride to live ;]
 
bamboo
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2012 23:44
Doświadczony biker


Postów: 325
Data rejestracji: 02.06.11

Indian to była pierwotna nazwa Harleya. Dopiero później te motocykle zaczęły się nazywać Harley-Davidson. Sam założyciel czyli właśnie człowiek nazywający się jak te motocykle założył jeszcze inną markę czyli Buell ;D
Live to ride, ride to live ;]
 
KML_TDU
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2012 00:52
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Przecież Harley-davidson i Indian to dwie różne marki założone przez różnych ludzi (dodatkowo indian 2 lata wcześniej) dodatkowo założone zostaly w 2 róznych stanach.
 
bamboo
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 23-08-2012 18:04
Doświadczony biker


Postów: 325
Data rejestracji: 02.06.11

Stało się ! Projekt ukończony ;)) Do zrobienia zostało już tylko skrócenie tłumika, ale musze wyliczyć w jakim miejscu mogę go obciąć. Ostatnio tata zrobił jazdę próbną, tylko na akumulatorze 12v i pięknie rwała nawet na koło, a kiedy wczoraj podłączyłem regulator i aku 6v to wgl nie miała mocy i ją zalewało. Będę musiał jutro jechać po nowe aku. i może wreszcie Cezela zobaczy piach i żwir ;D A teraz zdjęcia :

img24.imageshack.us/img24/4096/zdjcie0971g.jpg

img6.imageshack.us/img6/8861/zdjcie0973w.jpg

img822.imageshack.us/img822/7910/zdjcie0974n.jpg

Mam nadzieję że teraz zrozumieliście że nie chciałem zabić legendy, tylko dać jej możliwość drugiego życia pomimo braku dokumentów. A teraz mam prośbę do każdego kto zobaczy te zdjęcia, aby napisał jak mu się podoba moja cezetka ; )
Edytowane przez bamboo dnia 23-08-2012 18:05
Live to ride, ride to live ;]
 
GuRuMyMaster
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 23-08-2012 18:27
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 208
Data rejestracji: 30.06.11

tak inaczej! dosyć cieekawie :D
http://www.fotosi...ter/albumy<<<<------Mój King... m .in
images47.fotosik.pl/1478/974397db6f41e22fgen.jpg
 
KML_TDU
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 23-08-2012 18:39
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Przód ciekawy (szkoda tylko że nie ma lampy, moglaby być taka okrągłą z przesłoną jak w wojskowych kiedyś robili) tył też fajnie wyszedł tylko nie podoba mi się miejsce w którym się łączą, wygląda na takie niedokończone, moglbyś daać takie jajowate szyldy z numerem (jak na zawodach) co by mialo na celu zakrycie tego miejsca..
 
szaraf
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 23-08-2012 20:47
Awatar

Administrator


Postów: 441
Data rejestracji: 30.05.11

a gdzie kostka ? chcesz crossa to zainwestuj w oponki kostki, i bedzie ok. malowanie ? zajebiste
...i żywy stąd nie wyjdzie nikt....

gg:841865
 
infermus
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 23-08-2012 20:49
Doświadczony biker


Postów: 461
Data rejestracji: 03.05.12

Fajny wojskowy sprzęt :)
Barton Fighter 2010
10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012
15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013
Cegłów niedaleko MMz

img401.imageshack.us/img401/3817/krajobrazwskupiu.jpg
 
Zipp3k
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 23-08-2012 21:02
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 396
Data rejestracji: 24.09.11

Ogólnie to super wyszło, ale dał bym dłuższe amorki no i coś z siedzeniem, jakieś pełniejsze albo coś, nie wiem. :P Ale jest spoko!
 
bamboo
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 23-08-2012 23:17
Doświadczony biker


Postów: 325
Data rejestracji: 02.06.11

Opony są jak nówki i mają dość dobry bieżnik jak na moje warunki więc wystarczą. Lampy nie ma bo nie chce mi się bawić z elektryką, po za tym bardziej podoba mi się tak, a i tak śmigam tyko po poligonach. Amorki z tyłu zostają takie jakie są bo wygląda bardziej oldschoolowo. Co do siedzenia to hmm... nie podoba mi się bo jest za wysoko względem tylnego błotnika, czyli albo tył ramy będzie przerabiany, albo siedzenie obniżane, ale raczej to pierwsze ;D Inaczej byłby za niski... A co do przestrzenie na puszce to będzie tam przedłużenie obicia siedzenia tak jak w tej cezecie:
img7.imageshack.us/img7/3448/0c3f269b797d4c38.jpg

Live to ride, ride to live ;]
 
bamboo
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 08-10-2012 23:20
Doświadczony biker


Postów: 325
Data rejestracji: 02.06.11

Dziś cezeta była pierwszy raz w terenie !
Spełniła moje oczekiwania aż za dobrze. 1 i 2 bieg w miarę krótkie, w teren idealnie. 3 już nieco dłuższy ale wbiłem go tylko raz o 4 już nawet nie wspominając bo nie było się gdzie rozpędzić aż do tego stopnia. Cezetka ładnie wkręca się na obroty i przyspiesza, hamuje jednak nieco gorzej... Przedniego hamulca praktycznie nie ma, tylny łatwo blokuje koło, ale trzeba jednak pomyśleć o oponach na kostce. Dziś zamówiłem zębatkę zdawczą bo stara ma powyłamywane zęby i spadł mi łańcuch dodatkowo uszczerbiając kawałek karteru, na szczęście tylko żeberko które w środę wspawam tigiem. Dodatkowo zalałem dziś wodą z kałuż filtr powietrza, wodę zaciągnęła w gaźnik, a dalej chyba nie muszę mówić co się stało... Teraz stoi w garażu i suszy się cylinder i rezta zalanych rzeczy. Jutro będę obudowywał dodatkowo filtr aby uniknąć takich sytuacji. Zamówiłem również osłony dłoni za jednym zamówieniem. Pragnę teraz również podsumować koszty mojej cezety, aby pokazać że nawet za niewielką cenę można dobrze się bawić w terenie nie wydając kilku tys złotych na enduro:

-Cezet 175 Prezent
-Błotniki 150 zł
- Farby 80 zł
-łożyska simmeringi i części silnikowe 60 zł
-Zębatka 15 zł
- Osłony dłoni 40 zł
-Kierownica 20 zł
-Lewy dekiel + kilka części 60 zł
-Świeca 20 zł
-Akumulator 70 zł

Razem : 515 zł ; ))

Z czego część rzeczy była tylko moją zachcianką, a nie potrzebną do działania rzeczą. Aby tylko jeździła wydałbym max 250 zł. Jutro wrzucę może fotkę z lasu...
Edytowane przez bamboo dnia 08-10-2012 23:22
Live to ride, ride to live ;]
 
Bandyta
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 08-10-2012 23:50
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 206
Data rejestracji: 05.06.11

Szczerze to wolałbym ratować legendę, ale w pewnym sensie masz rację. Lepiej niż jest taka, niż miałaby stać w garażu nieodpalana i niejeżdżona przez lata. Co do wyglądu to jednak przypomina oryginalną cezetę i to mi się chyba najbardziej tu podoba :).
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
klemens244
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 09-10-2012 00:19
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Wiesz Bandyta. Człowiek koneser aut zabytkowych znalazł w stodole na wsi od 20-tu lat nie jeżdżonego 125p. Właściciel przejechał nim ok. 20 tys km. Odkupił od "babci" po cenie złomu. Po 2-ch tygodniach jeździł na żółtych tablicach. To też przykład na relikwię co ?
 
bamboo
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 09-10-2012 15:39
Doświadczony biker


Postów: 325
Data rejestracji: 02.06.11

Z tym że ten facet miał na pewno dokumenty i trochę odłożonej gotówki na renowację... Ale nie mam zamiaru się kłócić, bo nie o to chodzi. Rozumiem że orginał to orginał, ale według mojego rozumowania i tak zrobiłem coś dobrego dla tego moto.
Live to ride, ride to live ;]
 
kuba
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 09-10-2012 15:48
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

no moim zdaniem to można na żółte, jeżeli masz kasę i cierpliwość na rzeczoznawce czy jak tam się on nazywa, bo słyszałem, że potem czasem sprawdzają co się dzieje z pojazdem, lepiej już jej zrobić takie coś jak ty, bo to nie wieś tuning, tylko ładna przeróbka, parę rzeczy zdemontowanych, parę nowych, ważne że maszynka nie będzie stała w garażu czy w szopie tylko będzie śmigała, podejrzewam, że jakby chciał, to byś mógł go spowrotem zrobić w stan oryginalny
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
bamboo
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 09-10-2012 21:13
Doświadczony biker


Postów: 325
Data rejestracji: 02.06.11

KucaQ Chciałeś zdjęcie to masz ; ) przed teren co prawda, ale po za tym że się te wstawki z kamuflażem urwały to się nic nie zmieniło. W sobotę jadę na dolomity z tatą terenówką i z cezlą, a dodatkowo będę mieć osobę od zdjęć i aparat więc będzie jakaś fotorelacja i być może wideo. Bo jeszcze sporo się pozmienia w cezetce ; ))


imageshack.us/a/img833/19/cezlanaecr.jpg

Uploaded with ImageShack.us
Live to ride, ride to live ;]
 
bamboo
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2012 21:06
Doświadczony biker


Postów: 325
Data rejestracji: 02.06.11

Dziś byłem na 3 godzinnym lataniu w dolomitach. Był ze mną tata terenówką i 2 kumpli na eduro (Dt 125 i Derbi X-race 50). Wszyscy łącznie z moim tatą sporo pojeździliśmy i dobrze się bawiliśmy. Cezeta jest uszczelniona więc już nie dostaje się woda do filtra, jednak zepsuł się regulator i aku nie miał ładowania ;< A jak wiadomo cezetki bez aku nie można odpalić nawet na pych z dwójki. Ale i tak było fajnie, na asfalcie który znajduje się na dolomitach rozpędziłem się do 95 km/h a miałem dopiero 3 bieg, więc myślę że do 110 km/h powinna spokojnie iść. A teraz fotki bo za bardzo się rozpisałem:

imageshack.us/a/img801/5482/dsc0462xp.jpg

imageshack.us/a/img43/4484/dsc0477rk.jpg

imageshack.us/a/img651/5815/dsc0601d.jpg

imageshack.us/a/img337/5613/dsc0636a.jpg

imageshack.us/a/img560/6958/dsc0695zs.jpg

imageshack.us/a/img440/2091/dsc0733b.jpg

A tu jak koledze na DT zebrało się na skakanie ;P

imageshack.us/a/img337/5598/dsc0623u.jpg

Uploaded with ImageShack.us
Live to ride, ride to live ;]
 
bamboo
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 21-10-2012 21:06
Doświadczony biker


Postów: 325
Data rejestracji: 02.06.11

Dziś znowu byłem na dolomitach, w cezecie wymieniony napęd to szło porządnie pofyrać. Przy okazji pierwsze gleby poszły ;D Jednak po ok godzinie jazdy pękł napinacz łańcucha i przesiadłem się na inną maszynę ]:-> A mianowicie na dolomitach był jeden z kuzynów taty na Dr 650. Po prostu zakochałem się w tym moto, lecz mimo wszystko mogłoby być lżejsze, bo kiedy kuzyn wyglebił to we 3 nie umieliśmy podnieść tego 200 kilogramowego potwora ;/

A tu zdjęcie jak prezentuję się na DR :

imageshack.us/a/img411/8533/dsc1080.jpg

Uploaded with ImageShack.us
Live to ride, ride to live ;]
 
Nartsu0
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 21-10-2012 21:26
Początkujący biker


Postów: 11
Data rejestracji: 04.05.12

Mmm ;D Cezet`a z*CENZURA*ta :D
 
Przeskocz do forum: