-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problem z odpaleniem, komplikacje.
sebek96
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 14-08-2012 20:26
Awatar

Biker


Postów: 114
Data rejestracji: 03.07.10

Nie łapie Ci lewego luftu ? ;) Ja tak miałem w 2t jak mi łapał lewe powietrze, w ogóle inny motor. Czym sprawdzałeś kompresje ? Myślę, że nie palcem bo palcem to sie sprawdza czy dziewczyna ma mokro a nie kompresję :) zrób to co Ci chłopaki radzą a potem załatw manometr i sprawdź ;)


hahahhaha:D
Edytowane przez Toman94 dnia 14-08-2012 20:39
images37.fotosik.pl/2040/ec41e7a93685dfd1m.jpg
Był : Derbi GPR 70/50 HEBO
Był : Rover 25 01' 2.0 iDT
Była : BMW E91 3.0D+ EcuProject
Jest : BMW E46 2.0d 150ps


Szanuj moda swego, bo możesz mieć gorszego ! :D
 
Toman94
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 14-08-2012 20:43
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 239
Data rejestracji: 16.03.10

Przy odpalaniu na pych(wiadomo silnik 4T) nie jest tak chop siup jak w 2T. Tutaj jednak łańcuszek w dupę dostaje i inne podzespoły.
Kopci z wydechu? Zazwyczaj jak pierścienie są zużyte to olej bierze
lh3.googleusercontent.com/-qkj7lS2fnuU/VKfJy_vI_7I/AAAAAAAAIIk/IlPfVCmHjQ8/w702-h527-no/20141229_184533.jpg
 
sebek96
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 14-08-2012 21:18
Awatar

Biker


Postów: 114
Data rejestracji: 03.07.10

Dokładnie tak jak mówi Toman94 w 4t lepiej jest nie odpalać z pychu.. Możesz mieć większe problemy.


off : Tak samo w samochodach na paski klinowe... Nie powinno się odpalać z pychu ;) Rób to co koledzy Ci napisali i napisz co to sie dzieje dalej.
images37.fotosik.pl/2040/ec41e7a93685dfd1m.jpg
Był : Derbi GPR 70/50 HEBO
Był : Rover 25 01' 2.0 iDT
Była : BMW E91 3.0D+ EcuProject
Jest : BMW E46 2.0d 150ps


Szanuj moda swego, bo możesz mieć gorszego ! :D
 
pggrzanka
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 14-08-2012 22:00
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 11.06.12

Przecież napisałem, że uszczelka do wymiany.. zamówilem.. po wymianie mam nadzieje, że będzie okej ;p

Tłoka na razie nie ruszałem.. Po prostu podczas rozbiórki zauważyłem ze uszczelka sie nadpaliła i przerwana była.. Więc mam nadzieje, że to było powodem słabej kompresji.
Edytowane przez pggrzanka dnia 14-08-2012 22:07
 
patryczekk344
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2012 00:55
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 429
Data rejestracji: 16.03.10

4t na łańcuchu można bez problemu odpalać na pych i nic temu się nie dzieje tak dla ścisłości. Jeżeli mamy pasek rozrządu to co i innego bo jest opcja przeskoczenia ale tutaj tego nie ma.
http://www.polska...r-50/50701
PF 126p Forever ;) Resorem po ziemi :D
W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny
 
marcin94
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2012 14:08
Początkujący biker


Postów: 29
Data rejestracji: 07.08.12

Gażnik . Gażnik . Rozkręcic > CALUTKI >WYDMUHAC >KOMPRESOREM >PORZĄDNIE >KAZDĄ CZĘŚC > WSZYSTKIE DYSZE >OTWORKI > SKECIC > chodzi jak nówka i tyle kombinowania . PODKREŚLE PRZEDMUHAC KOMPRESOREM nie ustami ani pompką .
 
Przeskocz do forum: