Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
SUZUKI MARAUDER 125
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 18-11-2012 22:26
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
A ja powiem że zły wybór. Crusier w singlu?? Profanacja!! Rozmiarami Maruder też nie grzeszy. A to Crusier więc powinno być masywnie, szeroko i wygodnie. Siedziałem na tym parę razy i jakiś taki mały mi się wydawał. Lepiej byś zrobił kupując Virago. Ja miałem Dragstara 125 i on gabarytowo nie odbiegał od 650 czy Shadow 600, niestety po virago było widać że mniejszy sprzęt. Ale to Twój wybór i życzę zadowolenia ze sprzętu. Ps sprzedam kamizelkę skórzana z naturalnej skóry ![]() ![]() 15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
Sanocki Ghost Rider |
Dodany dnia 18-11-2012 23:00
|
Biker ![]() Postów: 131 Data rejestracji: 13.07.12 |
Jezu czepiacie sie go że kupił to Suzuki .. Podoba mu się to niech ma , co was to obchodzi , jego gust . Ps . Pikny ![]() Jeśli pomogłem , kliknij POMÓGŁ , mała rzecz a cieszy ! ![]() |
|
|
ShoX |
Dodany dnia 19-11-2012 10:51
|
Biker![]() Postów: 69 Data rejestracji: 01.10.11 |
Na bak ![]() Na blotnik ![]() Ps. Zajebiaszczy motor [img] bezpośredni link do zdjęcia [/img] Na przyszłość zapamiętaj. PeeTER Edytowane przez PeeTER dnia 19-11-2012 18:22 |
|
|
bikeboy |
Dodany dnia 19-11-2012 17:18
|
Biker![]() Postów: 175 Data rejestracji: 20.01.12 |
marcin113 Virago już stoi w garażu, a po za tym nie chciałem mieć takiego motocykla jak tata. I jeszcze jedno cena: Marauder w porównaniu do Virago jest tani..
Edytowane przez bikeboy dnia 19-11-2012 17:19 |
|
|
chopperxt50q |
Dodany dnia 20-11-2012 11:10
|
Początkujący biker![]() Postów: 44 Data rejestracji: 22.01.12 |
ja bym ci doradzil na tyle płonącą głowe ghos ridera a na przód jego moto albo owrotnie
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale... Trzej muszkieterowie ( Sieczka, Bocian, Malina ) [*] LwG! |
|
|
bikeboy |
Dodany dnia 20-11-2012 19:05
|
Biker![]() Postów: 175 Data rejestracji: 20.01.12 |
ghost rider to już nudne ![]() |
|
|
bikeboy |
Dodany dnia 21-11-2012 17:42
|
Biker![]() Postów: 175 Data rejestracji: 20.01.12 |
pomysły się skończyły ? ;D |
|
|
Kryniax |
Dodany dnia 21-11-2012 17:45
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 318 Data rejestracji: 17.07.11 |
Tradycyjnie Iron Maiden |
|
|
bikeboy |
Dodany dnia 21-11-2012 18:10
|
Biker![]() Postów: 175 Data rejestracji: 20.01.12 |
haha Iron Maiden ![]() ![]() |
|
|
Kryniax |
Dodany dnia 21-11-2012 18:20
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 318 Data rejestracji: 17.07.11 |
Najlepsze malowanie ![]() |
|
|
bikeboy |
Dodany dnia 21-11-2012 20:03
|
Biker![]() Postów: 175 Data rejestracji: 20.01.12 |
Wiesz co znowu mnie zachęciłeś na Iron'ów ![]() |
|
|
bamboo |
Dodany dnia 21-11-2012 20:30
|
Doświadczony biker![]() Postów: 325 Data rejestracji: 02.06.11 |
To może logo albumu ,,a matter of life and death"
Live to ride, ride to live ;] |
|
|
bikeboy |
Dodany dnia 21-11-2012 20:35
|
Biker![]() Postów: 175 Data rejestracji: 20.01.12 |
jak sobie kupię czołg to sobie taki namaluje ![]() ![]() |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 21-11-2012 21:01
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Walnij go w czarny mat, czaszki, kostuchy, szatan itp. (taki mroczny klimat) a na przednim wściekle różowym błotniku walnij kotka z hello kitty. Ten ostatni element będę robił w szczurze, projekt na zimę 2013-14 lub kolejną.
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
bikeboy |
Dodany dnia 22-11-2012 16:46
|
Biker![]() Postów: 175 Data rejestracji: 20.01.12 |
nie chce matowego lakieru.. A po za tym nie chce robić motoru na satanistyczny. ![]() Najbardziej mnie jak na razie zachęcił pomysł, żeby kolejny motocykl zrobić na ironów.. Już mam chyba nawet motyw wybrany ![]() Edytowane przez bikeboy dnia 22-11-2012 16:49 |
|
|
bikeboy |
Dodany dnia 22-11-2012 20:32
|
Biker![]() Postów: 175 Data rejestracji: 20.01.12 |
marcin113 napisał/a: A ja powiem że zły wybór. Crusier w singlu?? Profanacja!! Rozmiarami Maruder też nie grzeszy. A to Crusier więc powinno być masywnie, szeroko i wygodnie. Siedziałem na tym parę razy i jakiś taki mały mi się wydawał. Lepiej byś zrobił kupując Virago. Ja miałem Dragstara 125 i on gabarytowo nie odbiegał od 650 czy Shadow 600, niestety po virago było widać że mniejszy sprzęt. Ale to Twój wybór i życzę zadowolenia ze sprzętu. Ps sprzedam kamizelkę skórzana z naturalnej skóry ![]() ![]() a ja mam takie proste pytanie czy rozebrałeś któryś z motocykli i złożyłeś go w całość by zmienił on swój charakter? bikeboy senior ( a co do kamizelki czy to ona decyduje o tym czy jestem prawdziwym motocyklistą? mam spadkową skórkę zjechaną na maxa jest zajefajna) |
|
|
Kryniax |
Dodany dnia 22-11-2012 21:38
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 318 Data rejestracji: 17.07.11 |
Jak będę miał czas to postaram ci sie podeslac jaki miałem w głowie motyw z Ironami ![]() |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 22-11-2012 22:31
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
bikeboy napisał/a: marcin113 napisał/a: A ja powiem że zły wybór. Crusier w singlu?? Profanacja!! Rozmiarami Maruder też nie grzeszy. A to Crusier więc powinno być masywnie, szeroko i wygodnie. Siedziałem na tym parę razy i jakiś taki mały mi się wydawał. Lepiej byś zrobił kupując Virago. Ja miałem Dragstara 125 i on gabarytowo nie odbiegał od 650 czy Shadow 600, niestety po virago było widać że mniejszy sprzęt. Ale to Twój wybór i życzę zadowolenia ze sprzętu. Ps sprzedam kamizelkę skórzana z naturalnej skóry ![]() ![]() a ja mam takie proste pytanie czy rozebrałeś któryś z motocykli i złożyłeś go w całość by zmienił on swój charakter? bikeboy senior ( a co do kamizelki czy to ona decyduje o tym czy jestem prawdziwym motocyklistą? mam spadkową skórkę zjechaną na maxa jest zajefajna) Hmm łośka rozebrałem praktycznie w 90%. Został pomalowany dostał kilka odróżniających go elementów. (nigdy na żywo nie widziałem jeszcze łośka który byłby taki sam jak mój, a nawet podobnie zrobiony) Draga i CBR rozbierać ? kto to słyszał - po co ? Jeżeli chodzi o draga to jest to tak dopracowany motocykl że nie ma najmniejszego sensu gdziekolwiek grzebać, a "tuningiem" można go tylko oszpecić. Ba oczywiście jakaś profesjonalna firma lub osoba która włoży w moto grubą kasę lub ma całe zaplecze techniczne może zrobić ciekawego "customa" ale ile jest takich osób?? 1na 1.000.000?? CBR i Grzebanie?? Znam osobiście przypadek (koleś mieszka niedaleko mnie) CBR która ani razu nie przechodziła ządnych regulacji, itp. Gaźnik nigdy nie był czyszczony, luzy zaworowe sprawdzane, jedynie koleś tylko chyba olej wymieniał i swiece pare razy i moto od 2004 roku nakręciło około 70kkm i jeździ dalej ![]() Także nie widzę sensu grzebać w czymś co jest dobre. W chińczyku można bo to sie poprawi po "majstrach" którzy skręcali na sztuki a nie na jakość. Ale w porządnym motocyklu z szanowanej stajni (wyżej przykład Yamahy i Hondy) grzebanie bez potrzeby może tylko pogorszyć sprawę. Ps Kamizelka jak złoto - chodziło o to żę będzie idealnie pasować a nie ze jest obowiązkowa. I jak by nie patrzeć to strój jest jednak po części wyznacznikiem "motocyklizmu". Bo jeszcze nigdy nie widziałem MOTOCYKLISTY na sportowym moto w "dresach" czy na chopperach bez odpowiednio dopasowanego stroju. Między innymi właśnie Strój odróżnia motocyklistów od ludzi posiadających motocykle. Ale mi historyjka wyszła ![]() Edytowane przez marcin113 dnia 22-11-2012 22:34 15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 22-11-2012 22:58
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Haha, Marcin wpadaj do mnie na Cebrze to zobaczysz gościa, który przechadza się po wsi na "ścigu" w samych laczkach i krótkich spodenkach, bez koszulki. ![]() A tak na serio to prawda co mówisz. Moja cebra ma gdzieś z 55k km przebiegu i jedyne co to regulacje były robione tylko. Nie uwierzycie. Nawet świeca jest oryginalna. Ja jednak zdążyłem już rozebrać japońca dość mocno i poskładać od nowa by dodać trochę charakteru, ale to inny przypadek, bo plastiki połamane były. Jeżeli masz japońską serię, dobrze zachowaną to nie warto nic robić. Uwierz. Zastępcze części nie będą aż tak dobre jak seria. Ani lakier położony w twoich warunkach, ani nic innego w swoim garażu nie zrobisz tak dobrze jak Japończycy w fabryce Suzuki. Myślę, że nie zaprzeczysz temu co powiedziałem. Mówię Ci to jako użytkownik japońca 125cc przez jakieś 20 tysięcy kilometrów. Radziłbym Ci zdjąć te sakwy i cieszyć się serią, ale wszystko wedle twojego gustu. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 23-11-2012 10:40
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Seria serią panowie, ale zawsze coś można dodać. Jeżeli sakwy będą służyły temu do czego zostały stworzone to niech będą. Słyszałem o przypadkach gdzie właściciele hd wypychali sakwy styropianem by wyglądały na "dumnie napompowane" bo wstyd im było jeździć z obwisłymi. Jednak jak wozisz w sakwach to co jest potrzebne to niech będą.
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
Przeskocz do forum: |