-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problem po załozeniu 72ccm
Cacper
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2013 01:34
Awatar

Początkujący biker


Postów: 23
Data rejestracji: 17.01.13

Faktycznie tam nie ma przerywacza wszystkim steruje moduł, ale jak ruszę rozrząd to z drugiej strony może jeszcze tylko krzywdy na robić.
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
hansrpg
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2013 10:27
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Zapłon = iskra.
Walenie tłoka w zawór = rozrząd.
W motocyklach są to dwa osobne układy więc wyprzedzanie/opóźnianie zapłonu nie ma żadnego wpływu na kolizję rozrządu.
Edytowane przez hansrpg dnia 20-01-2013 10:28
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
Cacper
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2013 17:16
Awatar

Początkujący biker


Postów: 23
Data rejestracji: 17.01.13

hansrpg napisał/a:
Zapłon = iskra.
Walenie tłoka w zawór = rozrząd.
W motocyklach są to dwa osobne układy więc wyprzedzanie/opóźnianie zapłonu nie ma żadnego wpływu na kolizję rozrządu.


W takim razie można spróbować przestawić o jeden ząbek w jedna lub w druga żeby przestało pukać.
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
KML_TDU
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2013 17:25
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Jak przestawisz rozrząd to delikatne stukanie zamieni się w jedne pier*dolnięcie zaworu w tłok i tyle będziesz miec z silnika.
 
iAdrian
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2013 20:39
Biker


Postów: 78
Data rejestracji: 12.01.13

Twoim problemem raczej są zawory. Mój kolega ma to samo i pojechał do mechanika ten mu powiedział, że zawory do regulacji. Choć mi bardziej podpadał na początku gaźnik :P
Życze rozwiązania problemu i dalszej miłej jazdy
Wbijać do mojego czopsa :D
 
Cacper
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 25-01-2013 23:01
Awatar

Początkujący biker


Postów: 23
Data rejestracji: 17.01.13

Witam ponownie

Wiec tak wyeliminowałem te pukanie, a mianowicie.
Starą szkołą.
Wykręciłem świece ustawiłem GMP i na magneto niestety nie pokryło się to z literką "T" bo jest o jakieś 1,5cm wcześniej.
Wtedy ustawiłem zawory i motorek zdecydowanie równiej pracuje, lepiej pali(nawet jak jest zimny), i lepiej reaguje na dodanie gazu.
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
KML_TDU
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 26-01-2013 00:20
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Ale to nie ma sensu, zawory zawsze ustawia sie w takiej pozycji zeby dżwigienk amiala luz, nie trzeba nawet patrzeć na magneto zeby wiedziec w ktorym momencie to jest.Raczej obstawiam ze poprostu wyregulowaleś zawory i tyle :P
 
Przeskocz do forum: