Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Strona 2 z 2: 12
|
Problem po załozeniu 72ccm
|
|
Cacper |
Dodany dnia 20-01-2013 01:34
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
Faktycznie tam nie ma przerywacza wszystkim steruje moduł, ale jak ruszę rozrząd to z drugiej strony może jeszcze tylko krzywdy na robić.
![]() |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 20-01-2013 10:27
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Zapłon = iskra. Walenie tłoka w zawór = rozrząd. W motocyklach są to dwa osobne układy więc wyprzedzanie/opóźnianie zapłonu nie ma żadnego wpływu na kolizję rozrządu. Edytowane przez hansrpg dnia 20-01-2013 10:28 "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
Cacper |
Dodany dnia 20-01-2013 17:16
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
hansrpg napisał/a: Zapłon = iskra. Walenie tłoka w zawór = rozrząd. W motocyklach są to dwa osobne układy więc wyprzedzanie/opóźnianie zapłonu nie ma żadnego wpływu na kolizję rozrządu. W takim razie można spróbować przestawić o jeden ząbek w jedna lub w druga żeby przestało pukać. ![]() |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 20-01-2013 17:25
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Jak przestawisz rozrząd to delikatne stukanie zamieni się w jedne pier*dolnięcie zaworu w tłok i tyle będziesz miec z silnika. |
|
|
iAdrian |
Dodany dnia 20-01-2013 20:39
|
Biker![]() Postów: 78 Data rejestracji: 12.01.13 |
Twoim problemem raczej są zawory. Mój kolega ma to samo i pojechał do mechanika ten mu powiedział, że zawory do regulacji. Choć mi bardziej podpadał na początku gaźnik ![]() Życze rozwiązania problemu i dalszej miłej jazdy Wbijać do mojego czopsa ![]() |
|
|
Cacper |
Dodany dnia 25-01-2013 23:01
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
Witam ponownie Wiec tak wyeliminowałem te pukanie, a mianowicie. Starą szkołą. Wykręciłem świece ustawiłem GMP i na magneto niestety nie pokryło się to z literką "T" bo jest o jakieś 1,5cm wcześniej. Wtedy ustawiłem zawory i motorek zdecydowanie równiej pracuje, lepiej pali(nawet jak jest zimny), i lepiej reaguje na dodanie gazu. ![]() |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 26-01-2013 00:20
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Ale to nie ma sensu, zawory zawsze ustawia sie w takiej pozycji zeby dżwigienk amiala luz, nie trzeba nawet patrzeć na magneto zeby wiedziec w ktorym momencie to jest.Raczej obstawiam ze poprostu wyregulowaleś zawory i tyle ![]() |
|
Strona 2 z 2: 12
Przeskocz do forum: |