-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Night rider by Marcing
Marcing
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2013 21:19
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

Myślę żeby przy przypływie funduszy owinąc kolanko ale to się zobaczy, lusterka zostają, będą malowane z resztą moto, a rama sama zmatowiała, też będzie malowana na czarny połysk. :D
 
wujek
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2013 21:22
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Wiem o tym , mialem to samo. :P Ja mam malowane akrylem. Rzuc okiem do mojego tematu , to zobaczysz jaki jest efekt. ;]
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
grimm33
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2013 21:37
Biker


Postów: 79
Data rejestracji: 31.03.13

Taki mało żywy ten tył jak nie ma czerwonej lampy. Ja stanowczo wolę piękny chromowany bez opaleń i zacieków tłumik xD
 
Marcing
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2013 23:03
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

Nic nie poradze że się taki zrobił, katowany nie był, może ma poprostu za bogatą mieszankę i przez to się zbytnio nagrzewa, będę polerował kanały głowicy to i do gaźnika zajrzę a co do lampy zmieni się jeszcze tył trochę...

Sorry za ppp.Wariatka rozebrana prawie do gołego, i jest w tym problem, że prawie. Chłopaki i dziewczyny, jeśli są jak odkręcic nakrętkę główki ramy czyli tą która jest największa na górnej półce? 30 klucz i nie mogę jej ruszyc. Ma lewy gwint czy co? dostanę silentbloki do tylnich amorów bo te po 2 latach są do wyrzucenia no i uszczelniacze do przednich lagów. Ktoś się zaopatrywał w takie rzeczy??

Scaliłem. Widziałem, że poprzednio edytowałeś. Mogłeś zostawić, ktoś w końcu by odpowiedział. /KucaQ
Edytowane przez dnia 18-04-2013 20:24
 
Marcing
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2013 21:20
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

Za linka do uszczelniaczy dziękuję, co do tuleii to wolałbym jakieś mocniejsze kupic bo te wytrzymały ze 2 lata może i są do wyrzucenia. Jak myślicie da się dobrac coś na wymiar? Może jakiś poliuretan czy coś :D
 
janiu49
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2013 21:45
Awatar

Biker


Postów: 160
Data rejestracji: 11.04.12

Aczkolwiek nie polecam Ci sprzedającego z linku do uszczelniaczy. Miałem z nim same kłopoty.
Mija mnie kolejny brat, więc lewa w górę na znak
Że wszyscy jesteśmy równi, prędkość znów wstrzymuje czas
Więc pędzę ślepo gdzieś w dal, spowija mnie wiatru szum
Rób zawsze brat to co kochasz, a wnet poniesie cię tłum!
 
Marcing
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 05-07-2013 23:43
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

Więc po wielu trudach i znojach bestyjka jest pomalowana, złożona i na chodzie. Kierunkowskazy led o których pisałem że w konfiguracji same ledowe nie działały a działały tylko w konfiguracji 2 ledowe i 2 zwykłe są już na moto i działają. Na zdjęciu pokazującym co mam pod siedzeniem zobaczycie jak rozwiązałem ten problem. Zrobiłem awaryjne poprzez założenie przełącznika, który mostkuje 3 przewody, które są w przełączniku kierunkowskazów. Błotniki przed malowaniem zostały poklejone a dziura, która była zakryta przez kawałek plastiku została zaszpachlowana (pod tylną lampą). Założyłem również przełącznik TOP GUN który włącza światła postojowe czy pozycyjne różnie się to nazywa, bez potrzeby odpalania moto. Oprócz nowego lakieru bestyja dostała paski na felgi i chyba to wszystko. Plany są takie: obić siedzenia nową skórą i ewentualnie nakleić czerwone pasy na bak i błotniki. Może gaźnik seryjny założę jak będzie hajs i chłodnicę oleju. Więcej zdjęć dodam później.
imageshack.com/a/img580/3225/0oa4.jpg
ledy pobierały za mało prądu więc mam teraz 6 kierunkowskazów :D
imageshack.com/a/img835/8101/pqpz.jpg
tak świecą kierunki led wieczorem
imageshack.com/a/img580/5554/x72s.jpg
a tak paski na kołach i reszta czarnej bestji :D
 
Marcing
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 06-07-2013 17:06
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

Zdjęcia z dziś
lh4.googleusercontent.com/-SVVcDP-351o/Udgqbsp6GFI/AAAAAAAAAAc/KGViqDuG_0I/w431-h574-no/P1140626.JPG
lh5.googleusercontent.com/-ToBMjyvh4UE/UdgqjkUvN7I/AAAAAAAAAAk/L8BQhtEATRY/w765-h574-no/P1140628.JPG
lh4.googleusercontent.com/-U25lIEydXB0/UdgqrxTFvBI/AAAAAAAAAAs/IAWcxnGn8ig/w431-h574-no/P1140630.JPG
lh5.googleusercontent.com/-5QB5nAIf3Vg/Udgqzon_OvI/AAAAAAAAAA0/fExDo-YmDyk/w765-h574-no/P1140634.JPG
lh3.googleusercontent.com/-lAQ9uTOJ1Vk/UdgvXTdycRI/AAAAAAAAACs/ygIVV1eVoeY/w431-h574-no/P1140626.JPG
lh3.googleusercontent.com/-__N4hDBplMU/Udgvq6q8obI/AAAAAAAAAC4/vSG-vHQ1jzk/w765-h574-no/P1140635.JPG
lh6.googleusercontent.com/-AyYoPtMVSS4/Udgv-rEoxkI/AAAAAAAAADk/T3YdR6StJqs/w765-h574-no/P1140638.JPG
lh4.googleusercontent.com/-5p30uITqzYg/UdgwQVu7P5I/AAAAAAAAAEA/71tedHkrctk/w765-h574-no/P1140639.JPG
lh4.googleusercontent.com/-hcr5a0ZuwX0/UdgwfHI87KI/AAAAAAAAAEM/cw_40mimPJo/w765-h574-no/P1140640.JPG

Trud skończony jak na razie
 
jobal_96
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 06-07-2013 19:40
Awatar

Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 13.04.13

Zrób koniecznie coś z tym tłumikiem bo psuje on cały efekt końcowy. Daj jakieś pasy/paski na bak i będzie git :DD

Jaka farbą pomalowałeś felgi?? Ja 3 miesiące temu malowałem taką najzwyczajniejszą w sprayu i teraz miejscami złazi zniesmaczony
 
kurzac
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 06-07-2013 20:54
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

Fajnie wyszedł cały w czerni ;d wręcz idealnie jak masz jakięs fundusze to wsadz jeszcze to http://allegro.pl...34989.html albo wypoleruj swój ;d
Edytowane przez kurzac dnia 06-07-2013 20:55
Kliknij Pomógł
GG:7377300
 
Marcing
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 06-07-2013 21:25
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

Co do tłumika to chyba zostawie ten tylko go wypoleruje a pasy wpadną jak będzie hajs. Co do farby to bak i fele były piaskowane a potem proszkiem malowane. :)
 
Kompozytor
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 06-07-2013 21:33
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

kawał roboty i na prawdę fajnie Ci to wyszło
 
kurzac
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 06-07-2013 21:39
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

od czego ten przycisk po prawej na kierownicy ;d ?
Kliknij Pomógł
GG:7377300
 
Marcing
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 06-07-2013 21:47
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

przy licznikach z lewej jest od awaryjnych, a ten z klapką jest do pozyucyjnych z akumulatora
Edytowane przez Marcing dnia 09-07-2013 14:10
 
Marcing
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 09-07-2013 14:13
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

Sorry za ppp, ale że dziś trochę doprowadziłem do porządku wydech to chcę się pochwalić efektami pracy.
Tak wyglądał przed:
lh3.googleusercontent.com/-Mm8-w8jq-8k/Udv6mbhLJ5I/AAAAAAAAAE8/vUzjY_5e9hE/w765-h574-no/P1140643.JPG
A tak po:
lh3.googleusercontent.com/-gkNfnJvhmKI/Udv67pBi50I/AAAAAAAAAFE/bNauvxfDX_s/w765-h574-no/P1140644.JPG
 
jobal_96
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 09-07-2013 14:49
Awatar

Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 13.04.13

No proszę, teraz to całkiem przyzwoicie wygląda :D Jednak od spodu tłumika nadal są jakieś przebarwienia :P?
 
kurzac
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 09-07-2013 16:00
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

Teraz to gitara nic dodać nic ując ;d
Kliknij Pomógł
GG:7377300
 
klemens244
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 09-07-2013 22:06
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Ten super wypolerowany tłumik to filc z pastą lekko ścierną typu K-2 zastosowałeś ?
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Marcing
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 09-07-2013 22:34
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

co do przebarwień to jest to efekt jakości naszych polskich dróg i wysokości krawężników, słowem wgniecenia. Pasty nie stosowałem i filcu też nie. Przeleciałem go papierem wodnym 800
 
Kropa
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 09-07-2013 23:19
Doświadczony biker


Postów: 254
Data rejestracji: 27.10.11

Zainwestuj w filc i paste. Wtedy bez papierkow wydech wyczyscisz.
Części chopper oraz quad 200.
 
Przeskocz do forum: