-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Układ dolotowy silnika.
klemens244
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 16-09-2013 02:46
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Kamilku. Ja jestem ZAWSZE opanowany. Ręce mi nie latają NIGDY, nawet jak jestem w ślepej uliczce, sam na sam z allachami. Z Sikobrasem, jajcarzem latamy na tej samej częstotliwości jak Wydział Łączności w Armii. Dotyczy to też innych KLUBOWICZÓW. Sporadyczne wejścia /j.w./ świadczą o braku znajomości rodziny wśród Bractwa KML_TDU trzymaj ręce na pościeli od stycznia tego roku. JASNE kapralu ?
Sikrbs, gdzie są ciekawe Twoje artykuły ? Też Ci podpieprzyło kamilątko, człowiek hańbiący barwy klubowe ? KLUB MA BYĆ BRAĆMI CHOPPER'ÓW i innych pojazdów, a nie kantowaniem KUMPLI. Pamiętajcie o tym Przyjaciele i Bracia.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
klemens244
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 17-09-2013 05:38
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Aż miło się zrobiło. Ład i porządek nastąpił. Jest jeszcze paru chłopców, których Paragraf 5c jakoby nie dotyczy, ale dali mi te 4/6 ostrzeżeń za ich nagminne łamanie zasad jakby nie było właśnie KLUBOWYCH. Spece od konkursów i ankiet, a może wasza lojalka do tego teściku ?
Wracając do tematu: zainstalowałem do Pz 26 mm dyszę 90 /0.9 mm/ Wzrost mocy w stosunku do 87 /0,87 mm/ dla mnie /110 kg/ był nieodczuwalny, natomiast zużycie paliwa wzrosło masakrycznie, hahahaha. Powtarzam ten przebieg ponownie, bo zatankowanie do zbiornika od XT 6,9 dm3 + jeszcze pełna rezerwa rzuciło mnie na kolana. NA PODNÓŻKU CENTRALNYM weszło pod sam korek z meniskiem wypukłym /C2H5OH, Rt/. Testy te i innych podzespołów typu ładowanie 7Ah przy prądnicy 6-cewkowej i 6-magnesowej trwają.
Edytowane przez klemens244 dnia 17-09-2013 05:40
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Cacper
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 18-09-2013 10:17
Awatar

Początkujący biker


Postów: 23
Data rejestracji: 17.01.13

Witam ponownie.

A więc chciałem się pochwalić własnym rozwiązaniem w sprawie króćca dolotowego do 125ccm o ~26mm.
Było mi potrzebne:
10cm grubego płaskownika (mój był 6mm)
jedno kolanko holenderskie grubościenne (nie ocynkowanej)
10 cm rury calowej grubościennej (nie ocynkowanej i najlepiej gazowej nie ma szwa)

Demontujemy nasz oryginalny króciec, stawiamy go na naszym płaskowniku i odrysowujemy jego "Kryzy"
dokładnie je wycinamy
( ja je ciąłem szlifierką kontową otwory wierciłem wiertarką stołową )
Otrzymałem taki zestaw:
krzysiek693.republika.pl/barton/20130917_154027.jpg
Kolanko i rurę dobrze ogradowałem żeby spaw się przyjął lepiej.
krzysiek693.republika.pl/barton/20130917_154039.jpg
Pospawałem kolanko i rurę i oczywiście oszlifowałem :P
krzysiek693.republika.pl/barton/20130917_163953.jpg
Dospawałem "Kryzy" do mojego kolanka i ponowny szlif by nie było nigdzie odprysków od spawania.
krzysiek693.republika.pl/barton/20130917_182642.jpg
W ten sposób powstał króciec o kształcie który potrzebowałem i otworze ~28mm
krzysiek693.republika.pl/barton/20130917_182658.jpg
Dla porównania nowy ~28mm i oryginalny ~23mm
krzysiek693.republika.pl/barton/20130917_182714.jpg
krzysiek693.republika.pl/barton/20130917_182730.jpg
Tak wygląda już po zamontowaniu.
krzysiek693.republika.pl/barton/20130917_204115.jpg
Muszę zakupić tylko jeszcze mały filtr bo za dużo wystawał i przy hamowaniu się troszkę zgniótł Szok
krzysiek693.republika.pl/barton/20130917_204130.jpg
Całość wygląda tak:
krzysiek693.republika.pl/barton/20130917_204146.jpg
Można jeszcze pomalować ale nie miałem akurat odpowiedniego koloru pod ręką.

Mam nadzieje ze niektórym pomogłem i pozdrawiam cały zespól ect
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
klemens244
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 18-09-2013 20:44
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Cacper. Czekałem na własną decyzje ok. tydzień czasu. W końcu dobrałem takie kąty, że mogę zainstalować gaźnik przodem lub z tyłu. Ty takiego luksusu nie masz. Wiesz o co chodzi, hahahaha. Ja ciąłem rurkę 1" po to, ażeby weszła nie prostopadle do kołnierza dolnego lecz pod kątem. No i filtr powietrza kup/zrób kątowy i WIĘKSZY bo ten da CI samo DŁAWIENIE
NOTE: Ale jest fajnie; jak będziesz testował prędkość, przyśpieszenie i SPALANIE na 100/km to daj info. No to mamy Na Wydziale Hamowni Silników ćwiczenia na miarę fabryki w Chinach, hahahaha
Edytowane przez klemens244 dnia 18-09-2013 20:47
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Przeskocz do forum: