Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Tuning
Strona 2 z 2: 12
|
Układ dolotowy silnika.
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 16-09-2013 02:46
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Kamilku. Ja jestem ZAWSZE opanowany. Ręce mi nie latają NIGDY, nawet jak jestem w ślepej uliczce, sam na sam z allachami. Z Sikobrasem, jajcarzem latamy na tej samej częstotliwości jak Wydział Łączności w Armii. Dotyczy to też innych KLUBOWICZÓW. Sporadyczne wejścia /j.w./ świadczą o braku znajomości rodziny wśród Bractwa KML_TDU trzymaj ręce na pościeli od stycznia tego roku. JASNE kapralu ? Sikrbs, gdzie są ciekawe Twoje artykuły ? Też Ci podpieprzyło kamilątko, człowiek hańbiący barwy klubowe ? KLUB MA BYĆ BRAĆMI CHOPPER'ÓW i innych pojazdów, a nie kantowaniem KUMPLI. Pamiętajcie o tym Przyjaciele i Bracia. Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 17-09-2013 05:38
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Aż miło się zrobiło. Ład i porządek nastąpił. Jest jeszcze paru chłopców, których Paragraf 5c jakoby nie dotyczy, ale dali mi te 4/6 ostrzeżeń za ich nagminne łamanie zasad jakby nie było właśnie KLUBOWYCH. Spece od konkursów i ankiet, a może wasza lojalka do tego teściku ? Wracając do tematu: zainstalowałem do Pz 26 mm dyszę 90 /0.9 mm/ Wzrost mocy w stosunku do 87 /0,87 mm/ dla mnie /110 kg/ był nieodczuwalny, natomiast zużycie paliwa wzrosło masakrycznie, hahahaha. Powtarzam ten przebieg ponownie, bo zatankowanie do zbiornika od XT 6,9 dm3 + jeszcze pełna rezerwa rzuciło mnie na kolana. NA PODNÓŻKU CENTRALNYM weszło pod sam korek z meniskiem wypukłym /C2H5OH, Rt/. Testy te i innych podzespołów typu ładowanie 7Ah przy prądnicy 6-cewkowej i 6-magnesowej trwają. Edytowane przez klemens244 dnia 17-09-2013 05:40 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Cacper |
Dodany dnia 18-09-2013 10:17
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 23 Data rejestracji: 17.01.13 |
Witam ponownie. A więc chciałem się pochwalić własnym rozwiązaniem w sprawie króćca dolotowego do 125ccm o ~26mm. Było mi potrzebne: 10cm grubego płaskownika (mój był 6mm) jedno kolanko holenderskie grubościenne (nie ocynkowanej) 10 cm rury calowej grubościennej (nie ocynkowanej i najlepiej gazowej nie ma szwa) Demontujemy nasz oryginalny króciec, stawiamy go na naszym płaskowniku i odrysowujemy jego "Kryzy" dokładnie je wycinamy ( ja je ciąłem szlifierką kontową otwory wierciłem wiertarką stołową ) Otrzymałem taki zestaw: ![]() Kolanko i rurę dobrze ogradowałem żeby spaw się przyjął lepiej. ![]() Pospawałem kolanko i rurę i oczywiście oszlifowałem ![]() ![]() Dospawałem "Kryzy" do mojego kolanka i ponowny szlif by nie było nigdzie odprysków od spawania. ![]() W ten sposób powstał króciec o kształcie który potrzebowałem i otworze ~28mm ![]() Dla porównania nowy ~28mm i oryginalny ~23mm ![]() ![]() Tak wygląda już po zamontowaniu. ![]() Muszę zakupić tylko jeszcze mały filtr bo za dużo wystawał i przy hamowaniu się troszkę zgniótł ![]() ![]() Całość wygląda tak: ![]() Można jeszcze pomalować ale nie miałem akurat odpowiedniego koloru pod ręką. Mam nadzieje ze niektórym pomogłem i pozdrawiam cały zespól ![]() ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 18-09-2013 20:44
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Cacper. Czekałem na własną decyzje ok. tydzień czasu. W końcu dobrałem takie kąty, że mogę zainstalować gaźnik przodem lub z tyłu. Ty takiego luksusu nie masz. Wiesz o co chodzi, hahahaha. Ja ciąłem rurkę 1" po to, ażeby weszła nie prostopadle do kołnierza dolnego lecz pod kątem. No i filtr powietrza kup/zrób kątowy i WIĘKSZY bo ten da CI samo DŁAWIENIE NOTE: Ale jest fajnie; jak będziesz testował prędkość, przyśpieszenie i SPALANIE na 100/km to daj info. No to mamy Na Wydziale Hamowni Silników ćwiczenia na miarę fabryki w Chinach, hahahaha Edytowane przez klemens244 dnia 18-09-2013 20:47 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
Strona 2 z 2: 12
Przeskocz do forum: |