Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
Honda CBR 125R Naked by szymo_97 :D
|
|
Kloso14 |
Dodany dnia 26-07-2011 22:04
|
Początkujący biker![]() Postów: 10 Data rejestracji: 10.05.10 |
Powiem tak: dobry wybór ![]() ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 26-07-2011 22:27
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
No wiem. Wszyscy mówią nsr, ale jak pomyślę, że teraz ciężko z kasą na paliwo to co dopiero przy 5l/100km. Spalanie mysle wyjdzie z 3.0l/100km (robie zazwyczaj trasę). W trasie z predkoscia koło 80 spalanie potrafi zejsc nawet do 2,5l/100km, gdzie w nsrce cięzko zmieścić się w 5l/100km ![]() Dziś zalałem zupy 12l i liczę na 350km jazdy na tym ![]() Gorzej, że cbr nie ma kranika (automatycznie rezerwy, najwyzej będę pchał ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 27-07-2011 09:29
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
a w Cebrze nie masz wskaźnika paliwa na budzikach ?
15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 27-07-2011 09:51
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
mam, tylko wskazniki paliwa w motocyklach czesto przeklamuja. Jak jest pełny pokazuje pełny, a jak 1/4 mniej więcej to już nic nie pokazuje ;]
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 27-07-2011 10:00
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
To jak zejdzie do tej 1/4 to wiesz że czas na stacje lecieć.
15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
GuRuMyMaster |
Dodany dnia 27-07-2011 10:11
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 208 Data rejestracji: 30.06.11 |
i to jest pewnego rodzaju plus ![]() http://www.fotosi...ter/albumy<<<<------Mój King... m .in ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 27-07-2011 10:14
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Ja tam zawsze do zera ciągne. Jak ją kupiłem to wskaźnik nic nie pokazywał (myslalem, że nie działa, bo to częsta usterka cbrki), więc zajrzałem do baku i coś tam było. Wróciłem do domu na kołach 75km, potem jeszcze z 30 przejechałem i dosłownie jak dojeżdżałem do domu zaczęła przerywać, szrpać, zgasła i na rozpędzie dotoczyłem się w moją bramę ![]() Czyli jak wskaźnik pokazjuje zero to jest jakby taka rezerwa na 100km. Ale i tak wolę prosty kranik z rezerwą, któremu bardziej ufam niż jakimś elektrycznym bajerą, które się nie sprawdzają często ;] GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 30-07-2011 22:26
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Założyłem sprawną linkę prędkościomierza. Ale ten motor zagmatwany ![]() Żeby założyć głupią linkę chyba z 20min bawiłęm się z owiewkami... Więc zegar ukazał 135km/h po prostej z lekkim wiatrem (korzystnym), więc około 130km/h realnych. Osiągi zadawalają mnie w 100% ![]() I dobrze, ze nie posluchalem was co do kierunków małych, bo ostatnio tata wyje*ał się na cbrce i upadła na lewy bok. Zatrzymala sie na kierunku i nic sie nie stało poza wykrzywieniem lewarka zmiany biegów. ;] Edytowane przez szymo_97 dnia 31-07-2011 00:24 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 31-07-2011 13:31
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
Nie polecam takiej jazdy na "oparach". W baku zawsze jakieś tam syfy się znajdują i są na dnie zbiornika zwykle, więc gdy paliwo zchodzi do spodu to może zassać ci syfy do gaźnika lub co gorsza do silnika i dupa blada wtedy. Eh ta CBR będzie miała ciężko z tego co widzę. Ale miejmy nadzieję że wytrzyma. 15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
damian0939 |
Dodany dnia 31-07-2011 13:45
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 19 Data rejestracji: 15.05.10 |
Bez przesady ona z papieru nie jest. To jest (chciałbym podkreślić) HONDA Szymon ja także jestem za 4t niech ci służy fajny sprzęt no i ta nazwa HONDA ![]() Edytowane przez damian0939 dnia 31-07-2011 13:47 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 31-07-2011 14:41
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Mam filtr ![]() Dlaczego tak twierdzisz, że będzie miał ciężko? Ja nie katuje nigdy motorów, a tacie już nie pozwolę na nią wsiąść ![]() Niejeden łoś ma ciężej, bo do normalnej jazdy musi być ostro katowany... GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
sebek96 |
Dodany dnia 31-07-2011 14:45
|
![]() Biker ![]() Postów: 114 Data rejestracji: 03.07.10 |
Ja tam wole 2t... ![]() ![]() ![]() Był : Derbi GPR 70/50 HEBO Był : Rover 25 01' 2.0 iDT Była : BMW E91 3.0D+ EcuProject Jest : BMW E46 2.0d 150ps Szanuj moda swego, bo możesz mieć gorszego ! ![]() |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 31-07-2011 16:58
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
Sebek o pile dobrze pamiętam twój derbi łyknie około 5-6l a ta cbr maks 3 ![]() 15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
sebek96 |
Dodany dnia 31-07-2011 17:54
|
![]() Biker ![]() Postów: 114 Data rejestracji: 03.07.10 |
Ale 70 ma te same osiągi i jeżdżę na kartę co CBR 125 ![]() ![]() Był : Derbi GPR 70/50 HEBO Był : Rover 25 01' 2.0 iDT Była : BMW E91 3.0D+ EcuProject Jest : BMW E46 2.0d 150ps Szanuj moda swego, bo możesz mieć gorszego ! ![]() |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 31-07-2011 18:09
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
On ma tą Cbr też na 50 zarejestrowaną wiec też na kartę śmiga ![]() Ze świateł raczej nie weźmiesz bo 4t lepiej ciągnie z dołu niż 2t. 2t ma moc ale jak się wkręci. 15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
sebek96 |
Dodany dnia 31-07-2011 18:16
|
![]() Biker ![]() Postów: 114 Data rejestracji: 03.07.10 |
a nie idzie wystartować z 6 tyś ? ![]() ![]() ![]() Edytowane przez sebek96 dnia 31-07-2011 18:18 ![]() Był : Derbi GPR 70/50 HEBO Był : Rover 25 01' 2.0 iDT Była : BMW E91 3.0D+ EcuProject Jest : BMW E46 2.0d 150ps Szanuj moda swego, bo możesz mieć gorszego ! ![]() |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 31-07-2011 18:19
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
Sebek ja tam nie wiem jak u cb w derbi ale jak ja startowałem TZR kuzyna 50ccm z 5k obrotów to ciężko szło. Ogólnie to mało jeździłem 2t więc nie mam jako takiego porównania. 15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
sebek96 |
Dodany dnia 31-07-2011 18:21
|
![]() Biker ![]() Postów: 114 Data rejestracji: 03.07.10 |
Ale derbi to 70cc ![]() ![]() ![]() ![]() Był : Derbi GPR 70/50 HEBO Był : Rover 25 01' 2.0 iDT Była : BMW E91 3.0D+ EcuProject Jest : BMW E46 2.0d 150ps Szanuj moda swego, bo możesz mieć gorszego ! ![]() |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 31-07-2011 18:24
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
szymo_97 napisał/a: W dowodzie mam wpisane honda cbr 50r ![]() Sebek, szymo pisał że ma na 50 zarejestrowane. Ale i tak większość z nas tu obecnych ma motocykle zarejestrowane niezgodnie z prawem więc ![]() 15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
sebek96 |
Dodany dnia 31-07-2011 18:54
|
![]() Biker ![]() Postów: 114 Data rejestracji: 03.07.10 |
Tak, tak wiem.. ![]() ![]() Był : Derbi GPR 70/50 HEBO Był : Rover 25 01' 2.0 iDT Była : BMW E91 3.0D+ EcuProject Jest : BMW E46 2.0d 150ps Szanuj moda swego, bo możesz mieć gorszego ! ![]() |
|
Przeskocz do forum: |