-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Honda CBR 125R Naked by szymo_97 :D
Kloso14
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 26-07-2011 22:04
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 10.05.10

Powiem tak: dobry wybór ;), paliwo drogie, a gdzie bedziesz z taka predkoscia jezdził, ja po łosiu sie napaliłem na nsr, i kupiłem, niby szybko bo 160km/h i przyspieszenie podobno ok. 6s, ale spalanie :(, mi wychodzi ponad 5l/100km, lecz tak dużo nie jezdze więc w zupełności wystarcza mi na paliwko. Cbr-ka pali pewnie ze 3.5l/100km i jeszce nie bierze oleju. Ogólem dobra maszyna, kumpel ma tylko ta nowa z 2009r, i bezproblemowo jezdzi
 
szymo_97
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 26-07-2011 22:27
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

No wiem. Wszyscy mówią nsr, ale jak pomyślę, że teraz ciężko z kasą na paliwo to co dopiero przy 5l/100km.
Spalanie mysle wyjdzie z 3.0l/100km (robie zazwyczaj trasę). W trasie z predkoscia koło 80 spalanie potrafi zejsc nawet do 2,5l/100km, gdzie w nsrce cięzko zmieścić się w 5l/100km :P
Dziś zalałem zupy 12l i liczę na 350km jazdy na tym :P
Gorzej, że cbr nie ma kranika (automatycznie rezerwy, najwyzej będę pchał :D)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
marcin113
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2011 09:29
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

a w Cebrze nie masz wskaźnika paliwa na budzikach ?
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
szymo_97
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2011 09:51
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

mam, tylko wskazniki paliwa w motocyklach czesto przeklamuja. Jak jest pełny pokazuje pełny, a jak 1/4 mniej więcej to już nic nie pokazuje ;]
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
marcin113
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2011 10:00
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

To jak zejdzie do tej 1/4 to wiesz że czas na stacje lecieć.
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
GuRuMyMaster
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2011 10:11
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 208
Data rejestracji: 30.06.11

i to jest pewnego rodzaju plus :P
http://www.fotosi...ter/albumy<<<<------Mój King... m .in
images47.fotosik.pl/1478/974397db6f41e22fgen.jpg
 
szymo_97
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2011 10:14
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Ja tam zawsze do zera ciągne.
Jak ją kupiłem to wskaźnik nic nie pokazywał (myslalem, że nie działa, bo to częsta usterka cbrki), więc zajrzałem do baku i coś tam było. Wróciłem do domu na kołach 75km, potem jeszcze z 30 przejechałem i dosłownie jak dojeżdżałem do domu zaczęła przerywać, szrpać, zgasła i na rozpędzie dotoczyłem się w moją bramę :P
Czyli jak wskaźnik pokazjuje zero to jest jakby taka rezerwa na 100km.
Ale i tak wolę prosty kranik z rezerwą, któremu bardziej ufam niż jakimś elektrycznym bajerą, które się nie sprawdzają często ;]
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
szymo_97
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2011 22:26
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Założyłem sprawną linkę prędkościomierza.
Ale ten motor zagmatwany :D
Żeby założyć głupią linkę chyba z 20min bawiłęm się z owiewkami...

Więc zegar ukazał 135km/h po prostej z lekkim wiatrem (korzystnym), więc około 130km/h realnych.
Osiągi zadawalają mnie w 100% :D

I dobrze, ze nie posluchalem was co do kierunków małych, bo ostatnio tata wyje*ał się na cbrce i upadła na lewy bok. Zatrzymala sie na kierunku i nic sie nie stało poza wykrzywieniem lewarka zmiany biegów. ;]
Edytowane przez szymo_97 dnia 31-07-2011 00:24
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
marcin113
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2011 13:31
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

Nie polecam takiej jazdy na "oparach".
W baku zawsze jakieś tam syfy się znajdują i są na dnie zbiornika zwykle, więc gdy paliwo zchodzi do spodu to może zassać ci syfy do gaźnika lub co gorsza do silnika i dupa blada wtedy.
Eh ta CBR będzie miała ciężko z tego co widzę. Ale miejmy nadzieję że wytrzyma.
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
damian0939
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2011 13:45
Awatar

Początkujący biker


Postów: 19
Data rejestracji: 15.05.10

Bez przesady ona z papieru nie jest. To jest (chciałbym podkreślić) HONDA

Szymon ja także jestem za 4t niech ci służy fajny sprzęt no i ta nazwa HONDA :D
Edytowane przez damian0939 dnia 31-07-2011 13:47
 
szymo_97
#51 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2011 14:41
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Mam filtr :D

Dlaczego tak twierdzisz, że będzie miał ciężko?
Ja nie katuje nigdy motorów, a tacie już nie pozwolę na nią wsiąść :P
Niejeden łoś ma ciężej, bo do normalnej jazdy musi być ostro katowany...
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
sebek96
#52 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2011 14:45
Awatar

Biker


Postów: 114
Data rejestracji: 03.07.10

Ja tam wole 2t... :P Szkoda by mi było wydać na 4t bo moje derbi jeździ podobnie.. Więć ja bym wolał 2t. Ale powodzenia i jazdy bez awarii ;)
images37.fotosik.pl/2040/ec41e7a93685dfd1m.jpg
Był : Derbi GPR 70/50 HEBO
Był : Rover 25 01' 2.0 iDT
Była : BMW E91 3.0D+ EcuProject
Jest : BMW E46 2.0d 150ps


Szanuj moda swego, bo możesz mieć gorszego ! :D
 
marcin113
#53 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2011 16:58
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

Sebek o pile dobrze pamiętam twój derbi łyknie około 5-6l a ta cbr maks 3 :)
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
sebek96
#54 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2011 17:54
Awatar

Biker


Postów: 114
Data rejestracji: 03.07.10

Ale 70 ma te same osiągi i jeżdżę na kartę co CBR 125 :D W sumie nie wiem czy bym jej nie wziął na starcie. Na światłach pewną wziąłem ale czy on chciał się ścigać.. ? Tego nie wiem.
images37.fotosik.pl/2040/ec41e7a93685dfd1m.jpg
Był : Derbi GPR 70/50 HEBO
Był : Rover 25 01' 2.0 iDT
Była : BMW E91 3.0D+ EcuProject
Jest : BMW E46 2.0d 150ps


Szanuj moda swego, bo możesz mieć gorszego ! :D
 
marcin113
#55 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2011 18:09
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

On ma tą Cbr też na 50 zarejestrowaną wiec też na kartę śmiga :)
Ze świateł raczej nie weźmiesz bo 4t lepiej ciągnie z dołu niż 2t.
2t ma moc ale jak się wkręci.


15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
sebek96
#56 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2011 18:16
Awatar

Biker


Postów: 114
Data rejestracji: 03.07.10

a nie idzie wystartować z 6 tyś ? :D Prosze Cie :P Zwracam honor zarejestrowana na 50cc ;)
Edytowane przez sebek96 dnia 31-07-2011 18:18
images37.fotosik.pl/2040/ec41e7a93685dfd1m.jpg
Był : Derbi GPR 70/50 HEBO
Był : Rover 25 01' 2.0 iDT
Była : BMW E91 3.0D+ EcuProject
Jest : BMW E46 2.0d 150ps


Szanuj moda swego, bo możesz mieć gorszego ! :D
 
marcin113
#57 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2011 18:19
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

Sebek ja tam nie wiem jak u cb w derbi ale jak ja startowałem TZR kuzyna 50ccm z 5k obrotów to ciężko szło.
Ogólnie to mało jeździłem 2t więc nie mam jako takiego porównania.
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
sebek96
#58 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2011 18:21
Awatar

Biker


Postów: 114
Data rejestracji: 03.07.10

Ale derbi to 70cc :) Jest spora różnica. Jak wystartuję z 6-7 tyś. To idzie super :) Czuć, że leci :D
images37.fotosik.pl/2040/ec41e7a93685dfd1m.jpg
Był : Derbi GPR 70/50 HEBO
Był : Rover 25 01' 2.0 iDT
Była : BMW E91 3.0D+ EcuProject
Jest : BMW E46 2.0d 150ps


Szanuj moda swego, bo możesz mieć gorszego ! :D
 
marcin113
#59 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2011 18:24
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

szymo_97 napisał/a:

W dowodzie mam wpisane honda cbr 50r :D


Sebek, szymo pisał że ma na 50 zarejestrowane.
Ale i tak większość z nas tu obecnych ma motocykle zarejestrowane niezgodnie z prawem więc:).....
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
sebek96
#60 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2011 18:54
Awatar

Biker


Postów: 114
Data rejestracji: 03.07.10

Tak, tak wiem.. :D
images37.fotosik.pl/2040/ec41e7a93685dfd1m.jpg
Był : Derbi GPR 70/50 HEBO
Był : Rover 25 01' 2.0 iDT
Była : BMW E91 3.0D+ EcuProject
Jest : BMW E46 2.0d 150ps


Szanuj moda swego, bo możesz mieć gorszego ! :D
 
Przeskocz do forum: