Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
Night rider by Marcing
|
|
Marcing |
Dodany dnia 09-07-2013 23:55
|
Biker![]() Postów: 51 Data rejestracji: 07.02.12 |
filc muszę kupic nowy, a pasty mam 2 tybki ale chciałem to papierem zrobic żeby niektóry nierówności zniweloawac. |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 14-07-2013 21:06
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Marcing: Jak w końcu jest z tym szlifowaniem 800-ką ? Ekspert w branży KucaQ /wiele ma do powiedzenia też w tym dylemacie/ nie zgadza się z Tobą. Możecie mnie/nas uświadomić jak doprowadzić tłumik do stanu nowości ? Ja polakierowałem go /niestety/ lakierem bezbarwnym wodoodpornym na 850 st. C. Utwardza się pod wpływem temperatury, ale też ŻÓŁKNIE. Wiecie jak wyglada super nowy chrom pod warstwą żółci ? Jak stare trampki dziadka.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Marcing |
Dodany dnia 14-07-2013 23:50
|
Biker![]() Postów: 51 Data rejestracji: 07.02.12 |
tłumik na pewno nie jest ze zwykłej stali, przynajmniej u mnie . Miałem glebę przy jakiś 60km/h i widac pozostałości po niej na tłumiku. To było w listopadzie, w lutym moto się przewróciło również na tłumik na "soloną" ulicę i bez mycia stał tak aż do marca. Nie ma na nim grama rdzy a chyba po takim teście by była. Po drugie mam jak widać obcięty tłumik i w miejscu cięcia też nie ma grama rdzy. Po trzecie łączenie kolanka z tłumikiem bylo ponownie spawane po wyjęciu zwężki i tylko zciemniało, chyba odróżniłbym rdzę od przegrania metalu. A po trzecie po wyjęciu przegród magnes tlumika nie łapie z czego wniosek że jest albo z nierdzewki albo z kwasówki. Mam ojca ślusarza więc on się zna na metalach po 20 latach w zakładach zbrojeniowych. Na pewno lepiej wyglądałby gdybym go potraktował później drobniejszymi papierami i pastą ale zwyczajnie nie chcialo mi się w to bawic
Edytowane przez Marcing dnia 14-07-2013 23:53 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 15-07-2013 07:13
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
No i super odpowiedź. Argument z magnesem powala na kolana. A skąd taki tłumik wyczaiłeś ? Chinole NIE dają kwasówki/nierdzewki, bo by im fabryki splajtowały P.S. Pozdrów Szeryfa, chyba otarł się o Radom ? Aha, w swoich danych dodaj gg, O.K. ? Edytowane przez klemens244 dnia 15-07-2013 07:14 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Marcing |
Dodany dnia 15-07-2013 18:00
|
Biker![]() Postów: 51 Data rejestracji: 07.02.12 |
klemens244 napisał/a: Pozdrów Szeryfa, chyba otarł się o Radom ? Aha, w swoich danych dodaj gg, O.K. ? Co do szeryfa to nie wiem o co chodzi i z Radomiem również. Tłumik polerowałem bodajże 9 lipca. Z tego co pisał KucaQ po 2 dniach powinien zmieniac kolor. Od tamtego dnia zrobiłem minimum 60km. A ja lubię przeciągnąc moto po obrotach więc na pewno by się coś zaczeło z nim dziac. Nie chce mi się robic zdjęc ale tłumnik w barwie się nie zmienił. Mówcie co chcecie, ale dla mnie tłumik jest co najmniej z nierdzewki. No i go nie wymieniałem jest oryginalny jak go brałem z salonu. Tylko jest wybebeszony. Pozdrawiam. Edytowane przez Marcing dnia 15-07-2013 18:03 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 15-07-2013 19:46
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Szeryf = ojciec, Radom= Zakłady Łucznik-rozwiązane oraz Zakłady Zbrojeniowe w Polsce. Ciężkie tematy, no nie ? Nierdzewka wszystko tłumaczy. Amen.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Marcing |
Dodany dnia 15-07-2013 21:49
|
Biker![]() Postów: 51 Data rejestracji: 07.02.12 |
Szeryf nie otarł się o Radom tylko w Rawarze pracuje -> anteny, radary takie rzeczy ![]() |
|
|
wujek |
Dodany dnia 15-07-2013 22:01
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
KucaQ mial/ma tlumik z wersji XT on sie troche rozni od tego z LK , ogolnie LK jest moim zdaniem najsolidniej robione , ale to jest tylko moje zdanie. Nie znam prawdy.
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 16-07-2013 17:24
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Marcing: Rawar ul. Ostrobramska, potęzna firma po przekształceniach gospodarczych. I nie padła/nikt jej nie kupił, co jest b. modne obecnie Dla Sysego szukałem tam tez Działu Chromowania dla jego boberowskiej ramy. Szef działu, z DUŻĄ wiedzą technologiczna. Mają wannę dł. 2 metry, niespotykana w Polsce, bo na ogół są do 1 metra. Wujek: tłumik do XT ma 3- przgrody, a LK 4-y przegrody. Mam obydwa i to jest fakt, że do LK ma chrom TRWALEJ położony. Dla mnie cisza pracy wydechu jest ważniejsza niż prędkość tym co waży 95 kg, a nie 295 kg, nawet jak mam 110 ccm. Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Marcing |
Dodany dnia 20-07-2013 11:41
|
Biker![]() Postów: 51 Data rejestracji: 07.02.12 |
Wniosek z tego że mamy w sprzętach tłuiki unikatowe i niezależnie od serii z różnych materiałów zrobione. Mój już jest jakieś 2 tygodnie po szlifowaniu i rdzy nie znalazłem ![]() |
|
|
kurzac |
Dodany dnia 20-07-2013 12:35
|
![]() Władca szos ![]() Postów: 529 Data rejestracji: 22.03.12 |
Też mam lk i tłumik mi wgl nie rdzewieje a też go tarłem papierem jak musiałem wyrównać spore wgniecenie które musiałem zrobić żeby kopka nie waliła o tłumik i żeby się nie blokowała . ![]() Kliknij Pomógł GG:7377300 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 21-07-2013 08:36
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
KucaQ , masz slabe zasolenie ;D Ale i tak ten z LK jest solidniejszy. I chudszy.
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
Przeskocz do forum: |