-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Benzer Texas |Leike|
wujek
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2013 21:23
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Troche sie zakurzyl temat. Mam pytanko.
Zbliza sie zima i czas na przerobki tak wiec mam pytanko. Co proponujecie dodac do mojej Łajki ? Piszcie co by dodal , co przerobil tylko prosze o drobiazgi ;] Nie pisac ze np. tnij , spawaj itd. I nie proponowac mi tu sakw , gmoli (gmol mam ale nie uzywam) , fredzli , pasow. ;]

Chetnie wyslucham ;]
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
szymo_97
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2013 22:05
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Akurat wyspawać to byś mógł - podnóżki dalej. Zyskasz na wygodzie.

Opuściłbym też tył i zrobił go na sztywno (jeżeli masz dookoła ładne drogi tak jak ja) :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
wujek
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2013 22:09
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Tyl gdy usiade jest ok , wrocilem do orginalnych amortyzatorow :P Podnozki dalej? Dziko to wyglada , chyba ze cos w desen Sysy'ego , ale to sie liczy z cieciem przy samej glowce ramy i prawie przy dolnym mocowaniu silnika.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
szymo_97
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2013 22:14
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Wcale nie tak dziko, jak zrobisz to dosyć estetycznie, tak jak Bandyta, czy Świder, albo Tymon (których pewnie nie miałeś okazji poznać na forum).
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
wujek
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2013 22:16
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

No to co Bandyta teraz zrobil to mnie to odrzuca troche ;D A reszty nie znam :P

Co do ciec/spawan to strasznie sie cykam tych zabiegow , jak to jest? Bo ja strasznie nie ufam spawom , a chcial bym miec inny kat glowki ramy , szerszy i dluzszy wahacz no i boje sie o stabilnosc.
Edytowane przez wujek dnia 14-10-2013 22:17
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
szymo_97
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2013 22:24
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Musisz zaufać spawaczowi i tyle.
Dobry spaw nie jest zły.
Sam zacząłem swoja przygodę ze spawaniem w tym roku, a już nie boję się wyspawać mocowań silnika, kierownicy, czy wysunąć podnóżków.

Nie tykam jeszcze konstrukcji ramy, ale myśle, że to tylko kwestia czasu. :P Zresztą chińskie spawy w główce sa podobno tak dziadowskie, że przedszkolak by to lepiej wyspawał (piszę "podobno", bo sam tego jeszcze nie sprawdzałem).
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
wujek
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2013 22:32
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

No od 5 tygodni tez spawam raz w tyg. na praktykach i idzie mi bardzo dobrze. Pomysle moze nad sztywnym tylem.
Edytowane przez wujek dnia 14-10-2013 22:36
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
didi1102
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2013 11:38
Awatar

Biker


Postów: 104
Data rejestracji: 25.06.12

wiecie jak robi sie probki pod badanie? jak zrobic czysty przetop? masz racje ze hinole nie maja systemow jakosci i spawy sa kiepskie ale pamietaj ze to twoje zycie jak sie z kempki na 50 ccm rozkulasz do 70 km i tyl ci sie odkleji ... masakra ... ok wracajac do tematu rurki sa cieniutkie i elektroda zle sie to spawa w dodatku jak masz stary trafok i rutylowki to nie bedzie dobrze zrobione lepiej pospawac magiem. ja nie biore pod uwage sztywnej ramy bo jestem stary i ciezki i plecy mnie bola pokusilem sie o przedluzenie wachacza o 10 cm zeby wstawic kolo 18 z duza opona :-) przerobilem mocowanie blotnika i na teraz blotnik pracuje razem z wachaczem jest miekko i mniej drastycznie no ale mocowanie wachacz rama tej zimy bedzie przerabiane bo na polskich drogach na tak duzym kole potrafi znaczaco zakolysac i wtedy juz wiem ze znowu musze gumy wymieniac :-)

no chyba ze masz fajnie amortyzowane siedzisko (patrz pan skandal) i wysoka gume ktorej nie dopompujesz :-) to robisz sztywna rame ale musisz byc pewny tego co i jak robisz bo zeby zrobic uprawnienia na spawanie rur ... mmm :-) dlugo to trwa bo rura to wszystkie pozycje spawania z plynnymi przejsciami i zalicza sie do najtrudniejszych materialow do spawania

a jak bym mial inwestowac to tylko w zmiane silnika :-) kola polerowane chamulce tarczowe przod i tyl
Edytowane przez didi1102 dnia 15-10-2013 12:00
szok2
 
wujek
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2013 12:10
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Silnik jest , kola sa , jedynie beben z tylu. Prosil bym jak juz tu ktos zaglada to niech cos napisze. ;]
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
Lewand
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2013 13:05
Doświadczony biker


Postów: 304
Data rejestracji: 25.09.11

Kierownice może jakąś inną ? :D
szybki motor szybki gest szybka chwila szybka smierc...
 
klemens244
#51 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2013 16:07
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Didi. Wszystko jest super, ale rury na RAMY motocyklowe są zawsze cienkościenne, a nie instalacyjne 2-3 mm/ściankę. Są o podwyższonej twardości, więc spełniają kryteria konstrukcji lekkich i wytrzymałych. Do spawania rur używa się MiG'a lub Tig'a, bo spaw masz rozłożony powierzchniowo a nie dogłębnie jak przy elektrodzie, która przepali nawet przy 160 A rurkę 3/4" ramy. Drut wolframowy przy CO2 lub Ar -argonie wypieprza z miejsca spawu tlen, który powoduje zgorzel. Sam chyba też smarkałeś w życiu. Piszesz, że jestś stary, ciężki i plecy Ciebie bolą. Zakładam się o bak, że w każdym z tych punktów przewalam Ciebie na plecy. W 1982 roku spawałem już konstrukcje maszyn w osłonie Ar. Rzecz jasna nie w Polsce, bo jeszcze tego nie znali krajanie. W tym czasie kończyłem stawianie domu dla siebie i żony. Co do amortyzatorów, to napisałem już wcześniej jak można je utwardzić do wagi własnej kierowcy 115 kg i to solo, hahahaha. Lewa.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
wujek
#52 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2013 16:21
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Kierownice to bym chcial cos w ten styl. Tyle ze drogo i nie wiem czy sie oplaca kupywac czy samemu cos wyspawac.

www.stolmot.com/images/products/big/KIEROWNICA-DRAG-MZ-TS-250.282.jpg
image.ceneo.pl/data/products/13239384/i-kierownica-lsl-drag-bar-xd2-czarna.jpg

Lub wyspawac cos takiego.

www.malyhd.pl/assets/galeria/2954/kierownica_calowa_z-bar_czarna_harley_chopper_custom_kr-062c.jpg
motormania.com.pl/wp-content/uploads/2013/07/genialny-zbiornik-i-kierownica-customowy-Drag-od-GOC.jpg
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
szymo_97
#53 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2013 18:57
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Didi1102, przecież powiedziałem, że nie tykam spawów konstrukcyjnych, więc nie wiem skąd wziąłeś ten tył? :)
Co do prędkości. Spodziewam się trochę większych, aczkolwiek 120 km/h raczej nie będę przekraczał. :P
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Kedziorek
#54 Drukuj posta
Dodany dnia 16-10-2013 21:49
Biker


Postów: 193
Data rejestracji: 01.01.13

Jak dobrze umiesz spawać to już bym wolał sam ją wyspawać o wiele taniej :D Ale jak tam sam uważasz :D
Edytowane przez Kedziorek dnia 16-10-2013 21:50
 
szaraf
#55 Drukuj posta
Dodany dnia 17-10-2013 12:20
Awatar

Administrator


Postów: 441
Data rejestracji: 30.05.11

A według mnie nie inwestuj w nic, myślę że starsi koledzy zgodzą się ze mną. Sam z łosia przesiadłem się na co innego,i automatycznie łoś stał się dosłownie gównem. Nie ważne ile i na co byś zmienił to i tak będziesz żałował ile pieniędzy włożyłes w ten "markowy" sprzęt. Na początku przerabianie łosia to coś fajnego,bo robisz pod siebie,pod swoje upodobania. Ale z czasem zaczniesz żałować że te pieniądze mogłeś rozdysponować inaczej. Odkładaj i zbieraj na markowy sprzęt.

podsumowując. nic nie kupuj [chyba że się zepsuje],bo szkoda twoich pieniędzy,mówie bo wiem z własnego doświadczenia jak to jest...
...i żywy stąd nie wyjdzie nikt....

gg:841865
 
wujek
#56 Drukuj posta
Dodany dnia 17-10-2013 16:29
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Dlatego pisze z prosba o drobne rzeczy :D
Mam na chwile obecna 1200zl na prawko. + łoś ktory albo pojdzie kiedys na sprzedaz (za dwa lata) lub zostanie.

Pasja nie zna granic. :D
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
szymo_97
#57 Drukuj posta
Dodany dnia 17-10-2013 18:24
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

szaraf, a ja się z Tobą nie zgodzę.
To tak samo jakbyśmy teraz żałowali, że jak byliśmy mali to kupowaliśmy zabawki gameboye, psp, itd. Przecież mogliśmy od razu zbierać na motocykl, który kupimy za kilkanaście lat. :P
W tej chwili można myśleć ile rzeczy fajnych by się za to kupiło itd., jednak na tamtą chwilę spełniałeś swoje marzenia.
Priorytety zmieniają się wraz z wiekiem (wczoraj zabawki, dziś motocykle, a jutro meble do nowego mieszkania), temu nie da się zaprzeczyć. Myślę jednak, że budowanie motocykla przez mlodego motocyklistę (jeżeli nawet jest co chińskie gówno) jest rzeczą piękną, z której nie warto rezygnować, bo kiedyś coś tam będzie czy nie będzie.
Edytowane przez szymo_97 dnia 17-10-2013 18:26
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
pojebusss
#58 Drukuj posta
Dodany dnia 17-10-2013 19:40
Biker


Postów: 165
Data rejestracji: 10.08.12

ale dopiero jak wsiadzie na cos wiekszego to zobaczy ile kasy wyje.al na losia, wtedy bedzie placz
a teraz niech chopok robi swoje, chce to niech robi ;)
zawsze ustąp karetce lub straży pożarnej w koncu kiedyś mogą jechać po Ciebie za to nigdy nie ustępuj policji- wkoncu kiedyś mogą jechać po Ciebie
 
wujek
#59 Drukuj posta
Dodany dnia 17-10-2013 19:46
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Przygotowanie porzadnego motocykla do sezonu = pol łosia w przerobkach.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
szymo_97
#60 Drukuj posta
Dodany dnia 17-10-2013 20:41
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Ja jeździłem wieloma maszynami w przedziale 500-900cc i jakoś nie uważam, że wykładanie kasy w projekt to pieniądze stracone.
One powrócą do nas jako wielka satysfakcja :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Przeskocz do forum: