-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Honda CB-1 400
hansrpg
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 10-11-2014 20:19
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Dołączam się do pytań przedmówcy.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
klemens244
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 10-11-2014 20:35
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Hahahhahaha. U Ciebie jest lato ? hahahaha. Będę w sklepie z częściami m.in. do chinoli. Jest tam sporo lusterek jako eksponaty na ścianie,sensownych w cenach. Porobię zdjęcia z cenami, dam Ci telefon do kierownika /stary znajomy z czasów MZ i Simson. Coś wybierzesz. Jestpoza sezonem, więc bedą na pewno do wiosny. Poczekaj z decyzją.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
szymo_97
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 10-11-2014 20:59
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

wujek, nie mam pojęcia skąd te buty się tam wzięły :O haha :D
A co do kierownicy. Używałem jej jako przedłużki do kluczów imbusowych, bo ktoś, kto dobierał się kiedyś do tego motocykla wychodził z założenia: "jak z całej siły dokręcę śrubę/nakrętkę, a jeszcze dobiję młotkiem to będzie najlepiej"...
Te śruby wcale nie były zapieczone, a naprawdę sporo siły trzeba było włożyć, żeby je odkręcić (i to wszystkie). ;/

Klemens, właśnie przez to, że jest zbyt duży wybór lusterek to nie wiem które wziąć :P
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
wujek
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 10-11-2014 22:22
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Prostokąty są ładne wink
 
klemens244
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 14-11-2014 20:31
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

No właśnie. Jak się nie ma czegoś w ręku to ciężko jest to ocenić. Kierownik sklepu obiecał, że na allegro dorzuci tę gamę lusterek niebawem. Zadzwoń do sklepu to będziesz na bieżąco: 22-831-01-01, 500-567-898.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
szymo_97
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2014 17:28
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

i.imgur.com/QZwYBTJ.jpg

Tak z życia wzięte.
Przez tą rozwaloną śrubę musiałem wtłaczać od dołu ponad 250 ml oleju strzykawką o pojemności 5 ml. :P Najważniejsze, że wybrnąłem z opresji. Macie może jakiś pomysł jak to wykręcić?
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
wujek
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2014 18:38
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Kluczem do rur , ale musisz mieć nową już nakrętkę bo tą szkoda drugi raz wkręcać. :D
Taki byłby dobry. :) nestortools.pl/files/DSC02654.JPG
 
hansrpg
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2014 21:14
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Jeżeli nakrętka jest stalowa i klucz od Wujka nie zda egzaminu to kawał pręta, spawarka i wiesz co dalej, jak to amelinum to trochę gorzej. Jak od dołu masz śruby do spuszczania oleju to w nowej nakrętce wiercisz otwór 4,5 gwintujesz go 5, śruba z niedzianą podkładką i masz piękny system do wymiany oleju bez wyjmowania/rozbierania lag. Ja u siebie będę tak robił.
Przypomniało mi się że jest jeszcze młotek i przecinak, we wprawnych rękach wszystko tak odkręcisz.
Edytowane przez hansrpg dnia 15-11-2014 21:16
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
szymo_97
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2014 23:25
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

W sumie jak już wpompowałem ten olej to przez najbliższy czas nie będę miał potrzeby odkręcania tej nakrętki, więc może będę się martwił tym dopiero przy następnej wymianie oleju/uszczelniaczy :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
wujek
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2014 09:21
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

hans , z tym prętem nie wyjdzie. :D Wyraźnie widać że to amelinium , nie koroduje to raz , dwa rozlazła się jak plastelina. :D A pomysł z tym tak jakby zaworkiem do wlewania oleju hydraulicznego to masz bdb. żarówka
Co do młotek + przecinak to to się zwie "ruski klucz" :D
Szymo , wracając do Ciebie. :D Jak ty masz zamiar śmigać w przyszłym sezonie ? Przecie ty z mojego roku jesteś i dopiero w 2015r nam pyknie 18 lat :D Chyba że masz gotowe 500zl i miejscówkę w sądzie.
 
szymo_97
#51 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2014 20:36
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Jak zdam prawko to akurat wakacje się zaczną, a wcześniej przebujam chopperem :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
#52 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2014 21:31
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Wujek, uważaj na Szyma, bo gumę "złapiesz"....i Ciebie w plastrach nie poznamy, hahahaha.
Zawsze opiłki zostają przy wierceniu, które niestety lecą zgodnie z zasadą grawitacji...do środka kuźwa lagi...
Może wkręcić odwróconą lagę w solidne "kowalskie" imadło. No i klucz chiński, albo też zaciskowy wujka. Momentem zerwiesz przyczepność zakręconego na amen gwintu.
Edytowane przez klemens244 dnia 16-11-2014 21:33
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
klemens244
#53 Drukuj posta
Dodany dnia 18-11-2014 22:37
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Dziwne: http://www.scigac...11627.html
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
szymo_97
#54 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2014 06:30
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Klemens, a co ma Suzuki sprzed 5 lat do mojej Hondy sprzed 25? :)
Ale to fakt, zgodzę się, że sv jest o niebo ładniejsze od Gladiusa.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Toman94
#55 Drukuj posta
Dodany dnia 14-12-2014 11:08
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 239
Data rejestracji: 16.03.10

Pozmieniało się coś?
lh3.googleusercontent.com/-qkj7lS2fnuU/VKfJy_vI_7I/AAAAAAAAIIk/IlPfVCmHjQ8/w702-h527-no/20141229_184533.jpg
 
szymo_97
#56 Drukuj posta
Dodany dnia 14-12-2014 20:34
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Nie mam garażu, więc szału nie ma z robotą w zimę. Na wiosnę ruszę i do sierpnia (prawko) mam czas na ukończenie prac, więc spokojnie powinienem dać radę, zwłaszcza, że już trochę "grubszych spraw " (pod względem finanfinansowym) mam już za sobą. Stan obecny to założone nowe opony, naped (łańcuch jeszcze niezakuty), wymienione łożyska główki ramy, uczelnicze i olej w przednim zawieszeniu
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
szymo_97
#57 Drukuj posta
Dodany dnia 29-03-2015 11:40
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Dobra chłopaki, dawno nic nie pisałem. Nie pamiętam o czym wcześniej wspominałem, a nie chce mi się tematu całego czytać :D

Tak więc od jakiegoś września/października, kiedy zdecydowałem się na zostawienie sobie CB1 i zrobienia z niej perełki zmieniło się tyle:
-nowe łożyska główki ramy
-nowe uszczelniacze i olej w lagach
-nowe klaski hamulcowe tył i przód
-nowe opony
-nowy napęd
-nowe kierunkowskazy

W planach:
-założenie lusterek (już kupione)
-wymiana oleju z filtrem (już kupiony)
-wymiana przewodu hamulcowego z przodu (w stalowym oplocie)
-pomalowanie kolanek wydechu
-pomalowanie/wypolerowanie goleni lagów
-pomalowanie i sklejenie przedniego błotnika i tylnego zadupka
-zablokowanie (tulejka na linkę gazu) -> pojechanie na hamownię -> wbicie w dowód mocy mniejszej niż 35 kW -> zdjęcie tulejki z linki gazu

Dzisiaj do CB1 wróciła przednia lampa oraz wymieniłem komplet kierunkowskazów:

i.imgur.com/bcRyJEC.jpg
i.imgur.com/5jD6cjO.jpg

Tutaj wgląd na nowy napęd i tylną oponę - coś pięknego :D
i.imgur.com/uTLx1fm.jpg

Tutaj nowa opona i wreszcie niecieknące lagi :D
i.imgur.com/SyvHeve.jpg

Jeszcze rzut okiem na całość :)
i.imgur.com/1KXKpeO.jpg

Muszę też ją umyć, bo po zimie w moim blaszaku wygląda okropnie (tak samo jak i bobber) :P
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
kamil_gs
#58 Drukuj posta
Dodany dnia 29-03-2015 14:29
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

nawet ładna :P ile on ma kucy że będziesz ją blokował ?
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
szymo_97
#59 Drukuj posta
Dodany dnia 29-03-2015 15:24
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

W dowodzie mam 37 kW , a biorąc pod uwagę czas, który minął od jej produkcji pewnie nawet ma mniej niż 35 kW. Niemniej jednak na wszelki wypadek zablokuje, żebym nie jechał i nie płacił za hamownie na darmo.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
hansrpg
#60 Drukuj posta
Dodany dnia 29-03-2015 16:37
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Silnik powinien kręcić się do końca czerwonego pola, blokada na lince raczej to uniemożliwi pod obciążeniem a to na hamowni wyjdzie, bo zwykle pracują tam kolesie w głową na karku. Jak już to proponowałbym rozregulować gaźnik, chociażby samą iglicą na najwyższym rowku.
Do zmiany danych w dowodzie sam wykres Ci nie wystarczy, wydział komunikacji (wk) zwykle chce papier od diagnosty z SKP lub od rzeczoznawcy. Jak chcesz mieć pewność że nie wydasz pieniędzy na darmo to wpierw przejdź się do swojego wk i dopytaj co jest potrzebne do zmiany mocy w dowodzie. Nie wiem ile rzeczoznawca za to bierze, ale za ustalenie rocznika produkcji zwykle koło 100-200 (właśnie to przerabiam) więc podejrzewam że tu może być podobnie.
ps niby nie ma w tym nic śmiesznego ale tablice cwl mnie jakoś śmieszą :D
Edytowane przez hansrpg dnia 29-03-2015 16:38
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
Przeskocz do forum: