-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Chopper's bartq8
bartq8
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 27-09-2010 20:41
SuperVIP


Postów: 5
Data rejestracji: 17.03.10

Każdy przedstawia swój motor, więc pozwolę sobie zaprezentować swój motorek.:)

A więc chopperka dostałem na swoje 15 urodziny w 2008roku. Na początku starałem się w nim nie grzebać, ale z biegiem czasu zacząłem się coraz bardziej zastanawiać nad "tuningiem".
Na początku moje zmiany nie były zbyt wielkie. Był to jakiś filtr stożkowy, listwa rantowa, wentylki(meeega tuningxD), neony i takie tam.
Po czasie doszły manetki, klosz z żarówką H4, inne kierunkowskazy.
Aż wreszcie nadszedł czas, gdy zabrałem się na cylinder 72- i dałem rade;d A to wszystko dzięki waszej pomocy dostarczonej z forum. Dzięki chlopaki!!:)
http://www.polska...r_50/56572

W chwili obecnej king jest kompletnie rozebrany. A to z tego powodu iż musiałem wyjąć silnik, bo leci mi olej. Muszę wymienić tłumik, łożyska, gumy tylnej zębatki, łańcuch, zębatki. A poza tym planowałem od dawna zmianę koloru i wyglądu chopperka. Pomalowałem ramę na siwo
Jutro postaram się wrzucić fotki.

To tyle z mojej strony:)
 
fantomas123456
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 28-09-2010 18:46
Początkujący biker


Postów: 24
Data rejestracji: 04.06.10

Fajne moto ale powiedz mi skąd masz te amory i czy je coś skróciłeś od oryginalnych?
Bo choppery nie służą do szybkiej jazdy... Tylko rekreacji...:P
Mój XT50Qwww.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/fantomas123456Zdjecia-0023.jpg
Kończenie tuningu;)
 
eDameXxX
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 28-09-2010 20:08
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 08.05.10

Przecież widać, że amorki od motorynki. Oczywiście musiał je skracać, bo bez skracania, to nie ma szans, żeby w ogóle je założyć.
 
bartq8
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 28-09-2010 20:34
SuperVIP


Postów: 5
Data rejestracji: 17.03.10

Chyba o 5 oczek skróciłem...
 
fantomas123456
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 29-09-2010 19:32
Początkujący biker


Postów: 24
Data rejestracji: 04.06.10

Cyli ty poprostu rozkręciłeś amory od motorynki i skróciłeś sprężynę o 5 oczek? A z tłoczkiem nic nie robiłeś? Aha i to są amory zamawiane, znaczy się " nowe " a nie od jakiejś starej motorynki bo ja mogę kupić amory właśnie nowe. Tylko o ile są one sztywniejsze od oryginalnych, bo moje oryginalne w xt z 2006 r już doprowadzają mnie do szału.
Bo choppery nie służą do szybkiej jazdy... Tylko rekreacji...:P
Mój XT50Qwww.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/fantomas123456Zdjecia-0023.jpg
Kończenie tuningu;)
 
bartq8
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 29-09-2010 19:32
SuperVIP


Postów: 5
Data rejestracji: 17.03.10

Zrobiłem na stałe, ale chyba coś krzywo albo coś, bo łańcuch jest raz luźny, a raz naciągnięty...;/
 
fantomas123456
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 29-09-2010 19:44
Początkujący biker


Postów: 24
Data rejestracji: 04.06.10

Bartqu możesz mi odp??
Bo choppery nie służą do szybkiej jazdy... Tylko rekreacji...:P
Mój XT50Qwww.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/fantomas123456Zdjecia-0023.jpg
Kończenie tuningu;)
 
eDameXxX
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 29-09-2010 21:02
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 08.05.10

@fantomas123456, jeśli pozwolisz, to ja Ci odpowiem, bo dosłownie niedawno montowałem te amorki od motorynki. Po pierwsze, samo skrócenie sprężyn nie wystarczy. Musisz także skrócić tłoczek i prawdopodobnie ten cylinderek w który wchodzi.
Dodam także, że musisz uważać przy skracaniu sprężyn, bo ja niestety za bardzo je skróciłem i teraz jak jadę z bratem, to często amorki już nie mają luzu i końcówka amortyzatora wali o cylinderek.

Zresztą zerknij na ten "schemat":

img713.imageshack.us/img713/4826/amorki.th.png
 
bartq8
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 30-09-2010 16:52
SuperVIP


Postów: 5
Data rejestracji: 17.03.10

Wybacz, że Ci nie odpisałem ale nie zauważyłem Twojej wiadomości...:)

Dokładnie zrobiłem tak jak eDameXxX...
Edytowane przez bartq8 dnia 03-10-2010 19:27
 
bartq8
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 03-10-2010 19:28
SuperVIP


Postów: 5
Data rejestracji: 17.03.10

Wczoraj właśnie wstawiłem silnik do pomalowanej ramy. Zrobiłem dolne mocowanie silnika...:)
http://www.imagic...2Brama.jpg



Z góry przepraszam za post pod postem!
 
tomek_wielun
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 03-10-2010 21:24
Awatar

Początkujący biker


Postów: 42
Data rejestracji: 18.03.10

Silikonu to ładnie nawaliłeś na ten silnik.
 
eDameXxX
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 04-10-2010 21:17
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 08.05.10

No rzeczywiście, aż wycieka...

Bardzo ładnie wyglądają te amorki z tą srebrną ramą.
 
fantomas123456
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2010 15:59
Początkujący biker


Postów: 24
Data rejestracji: 04.06.10

Wielkie dzięki edamex za odp, a te amorki od motorynki są lepsze i twardsze niż te oryginalne od XT? Bo mi jeden gość który ma motorynkę że te amory od niej są słabe. Mógłbyś mi edameź zrobić filmik na youtube swojego motory, siadł byś na nim i trochę się "pohuśtał" wiesz o co mi chodzi, chciałbym zobaczyć jak one się chwieją. Sorry za błędy ort. ale trochę nie mam czasu. Jak się komu chce to może poprawić oczywiście
Edytowane przez fantomas123456 dnia 05-10-2010 16:01
Bo choppery nie służą do szybkiej jazdy... Tylko rekreacji...:P
Mój XT50Qwww.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/fantomas123456Zdjecia-0023.jpg
Kończenie tuningu;)
 
eDameXxX
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2010 16:04
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 08.05.10

@fantomas123456, niestety nie zrobię tego. A dlaczego? Dlatego, że za bardzo skróciłem sprężyny i ogólnie teraz jest minimalnie gorzej niż było na oryginalnych amorkach, a powinno być dużo lepiej :). Dlatego na razie tak jeżdżę, ale jak kupie nowe sprężyny i tym razem skrócę je odpowiednio, to w tedy nagram jakiś filmik i zobaczysz.
 
mati429
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 16-10-2010 21:01
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 312
Data rejestracji: 16.03.10

eDameXxX - masz miękkie bo niepotrzebnie cylinder skracałeś :)
Wystarczy same amorki ,trochę tłoczka ,zdjąć tuljkę z tłoczka o długości 2cm a drugą o długości 4cm zostawić :)
 
Athemis
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 16-10-2010 21:06
Awatar

Biker


Postów: 156
Data rejestracji: 16.03.10

Kurde...chłopie. Miałem taki sam pomysł w głowie i widzę, ze ty miałeś identyczny. Spowiadaj się czym ciąłeś błotnik i gdzie najlepiej zamontować rejestracje i światło tylne bo z tym też mam problem.
img27.imageshack.us/img27/3605/scigaczlogo1280x1024.jpg
 
patryczekk344
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 16-10-2010 21:25
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 429
Data rejestracji: 16.03.10

Widzę że wszystko malowałeś jak szło nawet ślizgacz łańcucha..
http://www.polska...r-50/50701
PF 126p Forever ;) Resorem po ziemi :D
W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny
 
Przeskocz do forum: