-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
King drag 110
domin
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2010 21:11
Biker


Postów: 53
Data rejestracji: 16.03.10

Witam. Mojego KINGa kupiłem 18 Sierpnia 2007r. Nie miałem jeszcze wtedy karty, ale i tak zrobiłem dużo kilometrów, bo już 21 sierpnia jechałem na pierwszy przegląd (po 300 km).
Gdy zrobiłem 1000 km wszystko było dobrze.
Gdy zrobiłem 2 tyś. km, dostałem kartę i wtedy zaczął się tuning. Najpierw piórnik i frędzle.
Przy 2.5 tyś. km wymieniłem moduł na odblokowany i tak jeździłem do 4 tyś. km. W tedy założyłem lightbary, filtr stożkowy, a potem wymieniłem sobie oponę na używaną sportową, do polatania uciąłem wydech i tak było do 6741 km.
Jechałem wtedy KINGiem, przełączam dwójkę na trójkę i trzask - łańcuch spadł i zablokował przednią zębatkę. Rozwalił się w tedy 3 tryb, a 2 był trochę zdarty, ale dało się jechać.
Po 2 tygodniach, po przedyskutowaniu z tatą, kupiliśmy silnik 110ccm. Przyszedł po 2 tyg. i go zamontowałem. Miał dobrego kopa. Docieram go - już mam 1000 km i tata powiedział, że trzeba kupić nowy wydech, bo ogień strzela na 20cm. Dobra, tłumik wymieniony i jeżdżę do 3 tyś. kim i wtedy poszła uszczelka pod głowicą, więc zawieźliśmy do naprawy i gostek zobaczył cylinder i powiedział, że trzeba kupić nowy cylinder, tłok i pierścienie, a głowicę i zawory się splanuje, a wszystko przez to, że był zły filtr powietrza. Dobra, wszystko wymienione. Przywożę silnik, zakładam, jeżdżę dwa dni i nie chce odpalić. Tata więc zawozi choppera i gostek już go rozebrał i mówi, że śrubka od ssania wleciała do zaworu i przyblokował tłok... ale dobra już o tym silniku.
Zaczął się tuning: podświetlenie tablicy, sakwy, dolne mocowanie silnika, nowa opona, klosz i żarówka H4, zębatka 16z... ale nie będę się rozpisywał z tuningiem. Wszystko pięknie, ale do tej soboty co była, podchodzę do KINGa, chcę odpalić, a tu nóżka od odpalania odlatuje razem z kawałkami wałka. W środku jest cały, ale na zewnątrz to nawet nie ma tych ząbków. Wyjąłem silnik i w domu czeka do naprawy.
Za tydzień jadę po silnik 50ccm i na razie na nim będę się turlał. Pojechałem po silnik, montuje a tu silnik rozwalony. Odpalił, ale ledwie się wkręcał na obroty. Zadzwoniłem do mechanika i powiedział, że musi być nowy tłok i cylinder do szlifu. No to wpakowałem do KINGa z powrotem silnik 110ccm i zrobiliśmy tę nóżkę. Teraz mój KING ma gmole od Jawy 350.

Więcej opisu na moim profilu na PJ - http://www.polska...KING/47303
A tu wszystkie zdjęcia - http://picasaweb....10/MojKing

Jakieś pytania? To pisać.
Edytowane przez domin dnia 19-06-2011 12:10
 
luki94
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2010 21:24
SuperVIP


Postów: 2
Data rejestracji: 16.03.10

To co ty miałeś za filtr powietrza, że niby był zły???
12.180 na 50-tce
12.180 ---72ccm

ogółem jak na razie jest 16.020
 
domin
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 17-03-2010 06:39
Biker


Postów: 53
Data rejestracji: 16.03.10

miał gąbkę w filtrze i z tego cylinder był cały porysany bo łapał kurz
aktualnie 16647km

http://www.polska...KING/47303
http://picasaweb....0/MojKing#
http://www.youtub...r/domin110


Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo
 
mati429
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 17-03-2010 13:25
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 312
Data rejestracji: 16.03.10

Dla mnie jest brudny i brzydko przez to wygląda
Umyj go dokładnie i daj ładniejsze foty :)
NSR power !!!
 
George
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 17-03-2010 13:41
Awatar

Początkujący biker


Postów: 29
Data rejestracji: 16.03.10

coś kolega nie dba o tą swoją maszyne
SZLACHTA WOZI SIE JEDNOŚLADAMI
 
_michas_
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 17-03-2010 14:07
SuperVIP


Postów: 8
Data rejestracji: 17.03.10

trochę brudny a tak fajna maszyna
 
domin
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 18-03-2010 06:36
Biker


Postów: 53
Data rejestracji: 16.03.10

otóż wczoraj (17.03.2010) założyłem gmole od jawy 350 trzeba było trochę je poskracać i pomalować ale efekt jest fajny http://picasaweb....6068232386
aktualnie 16647km

http://www.polska...KING/47303
http://picasaweb....0/MojKing#
http://www.youtub...r/domin110


Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo
 
George
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 18-03-2010 09:13
Awatar

Początkujący biker


Postów: 29
Data rejestracji: 16.03.10

Jeżeli chodzi o mnie to rozumiem że gmole to ochraniacze goleni ale dlaczego zamontowałeś je w miejsce starych podnóżek?
SZLACHTA WOZI SIE JEDNOŚLADAMI
 
Athemis
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 18-03-2010 10:46
Awatar

Biker


Postów: 156
Data rejestracji: 16.03.10

Jak oglądam to zdjęcie to się płakać chce. http://picasaweb....1738576914

Coś Ty najlepszego zrobił tej maszynie...Ehh
Edytowane przez Athemis dnia 18-03-2010 10:47
 
domin
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 18-03-2010 14:47
Biker


Postów: 53
Data rejestracji: 16.03.10

George gmole są montowane pod podnóżki
Athemis to jest stare zdjęcie nie mieliśmy co robić wiec się trochę pobawiliśmy a poza tym to teraz mam inny tłumik
Edytowane przez domin dnia 18-03-2010 14:50
aktualnie 16647km

http://www.polska...KING/47303
http://picasaweb....0/MojKing#
http://www.youtub...r/domin110


Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo
 
George
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 18-03-2010 14:53
Awatar

Początkujący biker


Postów: 29
Data rejestracji: 16.03.10

Nawet jeżeli są montowane po podnóżkami,to jak na mój gust wygląda to nie zbyt estetycznie ...
SZLACHTA WOZI SIE JEDNOŚLADAMI
 
domin
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 31-05-2010 21:55
Biker


Postów: 53
Data rejestracji: 16.03.10

A więc tak na razie mój king wygląda tak http://www.polska...KING/47303 w najbliższym czasie planuje zrobić to: wydłużyć podnóżki, zmienić kierownice, zestaw 72cm, obrotomierz od poloneza wpakowany w oryginalną obudowę od licznika i przemalować go.
a teraz mam kilka pytań
1.jaki jest powód ze na kolanko przy głowicy kapie mi olej i to cały czas uszczelki są w dobrym stanie więc czago to wina?
2.dzisiaj gdy jeździłem quadem to przyłożyłem rękę do wydechu i gdy dodawałem gazu to z wydechu nie zimne nie ciepłe leciało powietrze z wydechu a gdy w 50cm tak samo zrobię to tam jest gorące powietrze nie utrzymie się reki przez 5 sekund
3. mój licznik od benzer texas gdy wezmę wskazówkę to ona powinna lekko się kręcić po liczniku a teraz jest ciężko i przez to mi okłamuje licznik bo przedtem na starym na trójce jechałem 65km/h a teraz 45km/h ale od 45km/h zaczyna dobrze mierzyć licznik wiec co może być?
aktualnie 16647km

http://www.polska...KING/47303
http://picasaweb....0/MojKing#
http://www.youtub...r/domin110


Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo
 
Toman94
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 31-05-2010 22:18
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 239
Data rejestracji: 16.03.10

1. Dekielek od zębatki rozrządu może być pęknięty/nieszczelny. Przy najmiej u mnie tak jest.
lh3.googleusercontent.com/-qkj7lS2fnuU/VKfJy_vI_7I/AAAAAAAAIIk/IlPfVCmHjQ8/w702-h527-no/20141229_184533.jpg
 
domin
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 01-06-2010 07:34
Biker


Postów: 53
Data rejestracji: 16.03.10

ale olej leci na kolanko więc to po drugiej stronie
aktualnie 16647km

http://www.polska...KING/47303
http://picasaweb....0/MojKing#
http://www.youtub...r/domin110


Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo
 
domin
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 06-06-2010 21:31
Biker


Postów: 53
Data rejestracji: 16.03.10

dobra problem kapania oleju rozwiązany
i takie pytanie dlaczego mój silnik kopci jak lokomotywa nawet jak wymieniłem tłok i pierścienie na nowe i to i tak kopci jak lokomotywa
aktualnie 16647km

http://www.polska...KING/47303
http://picasaweb....0/MojKing#
http://www.youtub...r/domin110


Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo
 
kamil66kl
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 06-06-2010 21:51
SuperVIP


Postów: 5
Data rejestracji: 06.04.10

ja mam teraz to samo u mnie jest nieszczelna uszczelka przy kanale olejowym pod głowicą i olej się dostaje do cylka. sprawdź czy ci leci powietrze jak odkręcisz bagnet od oleju na odpalonym silniku
Roman ukończony :D http://polskajazd...200/117428
 
domin
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 06-06-2010 21:55
Biker


Postów: 53
Data rejestracji: 16.03.10

a ja mam nowe uszczelki
aktualnie 16647km

http://www.polska...KING/47303
http://picasaweb....0/MojKing#
http://www.youtub...r/domin110


Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo
 
domin
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2010 16:55
Biker


Postów: 53
Data rejestracji: 16.03.10

Witam. Dawno nic nie pisałem, a więc tak. Mam założony cylinder 60ccm, żarówkę H4 niebieską i musiałem przerobić KINGa na wersję solo. Zrobiłem to dzisiaj, ponieważ oryginalny błotnik jest cały popękany (już go sklejam i maluję). Przeróbka polegała na tym, że tablica i lampa poszły na wahacz, a błotnik jest skrócony od WSKi.

Zdjęcia dam jutro.


Nie pisz wszystkiego jako jedno zdanie, bo nie od razu wiadomo o co chodzi. eDameXxX
Edytowane przez eDameXxX dnia 11-08-2010 20:13
aktualnie 16647km

http://www.polska...KING/47303
http://picasaweb....0/MojKing#
http://www.youtub...r/domin110


Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo
 
domin
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2011 12:13
Biker


Postów: 53
Data rejestracji: 16.03.10

Siema czas odświeżyć temat. A wiec king stał od października bez silnik a i niedawno udało mi się zrobić silnik, a od kwietnia był rozebrany na części pierwsze. Nowa elektryka i takie inne duperele i oto co z tego wyszło https://picasaweb...bCK8ezMkQE
aktualnie 16647km

http://www.polska...KING/47303
http://picasaweb....0/MojKing#
http://www.youtub...r/domin110


Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo
 
szymo_97
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2011 12:18
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

no ładnie go przerobiłeś :D
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Przeskocz do forum: