Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
Strona 1 z 2: 12
|
King drag 110
|
|
domin |
Dodany dnia 16-03-2010 21:11
|
Biker![]() Postów: 53 Data rejestracji: 16.03.10 |
Witam. Mojego KINGa kupiłem 18 Sierpnia 2007r. Nie miałem jeszcze wtedy karty, ale i tak zrobiłem dużo kilometrów, bo już 21 sierpnia jechałem na pierwszy przegląd (po 300 km). Gdy zrobiłem 1000 km wszystko było dobrze. Gdy zrobiłem 2 tyś. km, dostałem kartę i wtedy zaczął się tuning. Najpierw piórnik i frędzle. Przy 2.5 tyś. km wymieniłem moduł na odblokowany i tak jeździłem do 4 tyś. km. W tedy założyłem lightbary, filtr stożkowy, a potem wymieniłem sobie oponę na używaną sportową, do polatania uciąłem wydech i tak było do 6741 km. Jechałem wtedy KINGiem, przełączam dwójkę na trójkę i trzask - łańcuch spadł i zablokował przednią zębatkę. Rozwalił się w tedy 3 tryb, a 2 był trochę zdarty, ale dało się jechać. Po 2 tygodniach, po przedyskutowaniu z tatą, kupiliśmy silnik 110ccm. Przyszedł po 2 tyg. i go zamontowałem. Miał dobrego kopa. Docieram go - już mam 1000 km i tata powiedział, że trzeba kupić nowy wydech, bo ogień strzela na 20cm. Dobra, tłumik wymieniony i jeżdżę do 3 tyś. kim i wtedy poszła uszczelka pod głowicą, więc zawieźliśmy do naprawy i gostek zobaczył cylinder i powiedział, że trzeba kupić nowy cylinder, tłok i pierścienie, a głowicę i zawory się splanuje, a wszystko przez to, że był zły filtr powietrza. Dobra, wszystko wymienione. Przywożę silnik, zakładam, jeżdżę dwa dni i nie chce odpalić. Tata więc zawozi choppera i gostek już go rozebrał i mówi, że śrubka od ssania wleciała do zaworu i przyblokował tłok... ale dobra już o tym silniku. Zaczął się tuning: podświetlenie tablicy, sakwy, dolne mocowanie silnika, nowa opona, klosz i żarówka H4, zębatka 16z... ale nie będę się rozpisywał z tuningiem. Wszystko pięknie, ale do tej soboty co była, podchodzę do KINGa, chcę odpalić, a tu nóżka od odpalania odlatuje razem z kawałkami wałka. W środku jest cały, ale na zewnątrz to nawet nie ma tych ząbków. Wyjąłem silnik i w domu czeka do naprawy. Za tydzień jadę po silnik 50ccm i na razie na nim będę się turlał. Pojechałem po silnik, montuje a tu silnik rozwalony. Odpalił, ale ledwie się wkręcał na obroty. Zadzwoniłem do mechanika i powiedział, że musi być nowy tłok i cylinder do szlifu. No to wpakowałem do KINGa z powrotem silnik 110ccm i zrobiliśmy tę nóżkę. Teraz mój KING ma gmole od Jawy 350. Więcej opisu na moim profilu na PJ - http://www.polska...KING/47303 A tu wszystkie zdjęcia - http://picasaweb....10/MojKing Jakieś pytania? To pisać. Edytowane przez domin dnia 19-06-2011 12:10 |
|
|
luki94 |
Dodany dnia 16-03-2010 21:24
|
SuperVIP![]() Postów: 2 Data rejestracji: 16.03.10 |
To co ty miałeś za filtr powietrza, że niby był zły![]() 12.180 na 50-tce 12.180 ---72ccm ogółem jak na razie jest 16.020 |
|
|
domin |
Dodany dnia 17-03-2010 06:39
|
Biker![]() Postów: 53 Data rejestracji: 16.03.10 |
miał gąbkę w filtrze i z tego cylinder był cały porysany bo łapał kurz
aktualnie 16647km http://www.polska...KING/47303 http://picasaweb....0/MojKing# http://www.youtub...r/domin110 Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo |
|
|
mati429 |
Dodany dnia 17-03-2010 13:25
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 312 Data rejestracji: 16.03.10 |
Dla mnie jest brudny i brzydko przez to wygląda Umyj go dokładnie i daj ładniejsze foty ![]() NSR power ![]() |
|
|
George |
Dodany dnia 17-03-2010 13:41
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 29 Data rejestracji: 16.03.10 |
coś kolega nie dba o tą swoją maszyne
SZLACHTA WOZI SIE JEDNOŚLADAMI |
|
|
_michas_ |
Dodany dnia 17-03-2010 14:07
|
SuperVIP![]() Postów: 8 Data rejestracji: 17.03.10 |
trochę brudny a tak fajna maszyna |
|
|
domin |
Dodany dnia 18-03-2010 06:36
|
Biker![]() Postów: 53 Data rejestracji: 16.03.10 |
otóż wczoraj (17.03.2010) założyłem gmole od jawy 350 trzeba było trochę je poskracać i pomalować ale efekt jest fajny http://picasaweb....6068232386
aktualnie 16647km http://www.polska...KING/47303 http://picasaweb....0/MojKing# http://www.youtub...r/domin110 Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo |
|
|
George |
Dodany dnia 18-03-2010 09:13
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 29 Data rejestracji: 16.03.10 |
Jeżeli chodzi o mnie to rozumiem że gmole to ochraniacze goleni ale dlaczego zamontowałeś je w miejsce starych podnóżek?
SZLACHTA WOZI SIE JEDNOŚLADAMI |
|
|
Athemis |
Dodany dnia 18-03-2010 10:46
|
![]() Biker ![]() Postów: 156 Data rejestracji: 16.03.10 |
Jak oglądam to zdjęcie to się płakać chce. http://picasaweb....1738576914 Coś Ty najlepszego zrobił tej maszynie...Ehh Edytowane przez Athemis dnia 18-03-2010 10:47 |
|
|
domin |
Dodany dnia 18-03-2010 14:47
|
Biker![]() Postów: 53 Data rejestracji: 16.03.10 |
George gmole są montowane pod podnóżki Athemis to jest stare zdjęcie nie mieliśmy co robić wiec się trochę pobawiliśmy a poza tym to teraz mam inny tłumik Edytowane przez domin dnia 18-03-2010 14:50 aktualnie 16647km http://www.polska...KING/47303 http://picasaweb....0/MojKing# http://www.youtub...r/domin110 Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo |
|
|
George |
Dodany dnia 18-03-2010 14:53
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 29 Data rejestracji: 16.03.10 |
Nawet jeżeli są montowane po podnóżkami,to jak na mój gust wygląda to nie zbyt estetycznie ...
SZLACHTA WOZI SIE JEDNOŚLADAMI |
|
|
domin |
Dodany dnia 31-05-2010 21:55
|
Biker![]() Postów: 53 Data rejestracji: 16.03.10 |
A więc tak na razie mój king wygląda tak http://www.polska...KING/47303 w najbliższym czasie planuje zrobić to: wydłużyć podnóżki, zmienić kierownice, zestaw 72cm, obrotomierz od poloneza wpakowany w oryginalną obudowę od licznika i przemalować go. a teraz mam kilka pytań 1.jaki jest powód ze na kolanko przy głowicy kapie mi olej i to cały czas uszczelki są w dobrym stanie więc czago to wina? 2.dzisiaj gdy jeździłem quadem to przyłożyłem rękę do wydechu i gdy dodawałem gazu to z wydechu nie zimne nie ciepłe leciało powietrze z wydechu a gdy w 50cm tak samo zrobię to tam jest gorące powietrze nie utrzymie się reki przez 5 sekund 3. mój licznik od benzer texas gdy wezmę wskazówkę to ona powinna lekko się kręcić po liczniku a teraz jest ciężko i przez to mi okłamuje licznik bo przedtem na starym na trójce jechałem 65km/h a teraz 45km/h ale od 45km/h zaczyna dobrze mierzyć licznik wiec co może być? aktualnie 16647km http://www.polska...KING/47303 http://picasaweb....0/MojKing# http://www.youtub...r/domin110 Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo |
|
|
Toman94 |
Dodany dnia 31-05-2010 22:18
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 239 Data rejestracji: 16.03.10 |
1. Dekielek od zębatki rozrządu może być pęknięty/nieszczelny. Przy najmiej u mnie tak jest.
![]() |
|
|
domin |
Dodany dnia 01-06-2010 07:34
|
Biker![]() Postów: 53 Data rejestracji: 16.03.10 |
ale olej leci na kolanko więc to po drugiej stronie
aktualnie 16647km http://www.polska...KING/47303 http://picasaweb....0/MojKing# http://www.youtub...r/domin110 Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo |
|
|
domin |
Dodany dnia 06-06-2010 21:31
|
Biker![]() Postów: 53 Data rejestracji: 16.03.10 |
dobra problem kapania oleju rozwiązany i takie pytanie dlaczego mój silnik kopci jak lokomotywa nawet jak wymieniłem tłok i pierścienie na nowe i to i tak kopci jak lokomotywa aktualnie 16647km http://www.polska...KING/47303 http://picasaweb....0/MojKing# http://www.youtub...r/domin110 Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo |
|
|
kamil66kl |
Dodany dnia 06-06-2010 21:51
|
SuperVIP![]() Postów: 5 Data rejestracji: 06.04.10 |
ja mam teraz to samo u mnie jest nieszczelna uszczelka przy kanale olejowym pod głowicą i olej się dostaje do cylka. sprawdź czy ci leci powietrze jak odkręcisz bagnet od oleju na odpalonym silniku
Roman ukończony ![]() |
|
|
domin |
Dodany dnia 06-06-2010 21:55
|
Biker![]() Postów: 53 Data rejestracji: 16.03.10 |
a ja mam nowe uszczelki
aktualnie 16647km http://www.polska...KING/47303 http://picasaweb....0/MojKing# http://www.youtub...r/domin110 Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo |
|
|
domin |
Dodany dnia 11-08-2010 16:55
|
Biker![]() Postów: 53 Data rejestracji: 16.03.10 |
Witam. Dawno nic nie pisałem, a więc tak. Mam założony cylinder 60ccm, żarówkę H4 niebieską i musiałem przerobić KINGa na wersję solo. Zrobiłem to dzisiaj, ponieważ oryginalny błotnik jest cały popękany (już go sklejam i maluję). Przeróbka polegała na tym, że tablica i lampa poszły na wahacz, a błotnik jest skrócony od WSKi. Zdjęcia dam jutro. Nie pisz wszystkiego jako jedno zdanie, bo nie od razu wiadomo o co chodzi. eDameXxX Edytowane przez eDameXxX dnia 11-08-2010 20:13 aktualnie 16647km http://www.polska...KING/47303 http://picasaweb....0/MojKing# http://www.youtub...r/domin110 Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo |
|
|
domin |
Dodany dnia 19-06-2011 12:13
|
Biker![]() Postów: 53 Data rejestracji: 16.03.10 |
Siema czas odświeżyć temat. A wiec king stał od października bez silnik a i niedawno udało mi się zrobić silnik, a od kwietnia był rozebrany na części pierwsze. Nowa elektryka i takie inne duperele i oto co z tego wyszło https://picasaweb...bCK8ezMkQE
aktualnie 16647km http://www.polska...KING/47303 http://picasaweb....0/MojKing# http://www.youtub...r/domin110 Silnik Hondy 125 w kingu już niedługo |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 19-06-2011 12:18
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
no ładnie go przerobiłeś ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
Strona 1 z 2: 12
Przeskocz do forum: |