Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Tuning
Składanie silnika 139fmb poj:50 , 70 , 110
|
|
chopper bober |
Dodany dnia 19-07-2012 19:50
|
Biker![]() Postów: 133 Data rejestracji: 16.01.11 |
Aby złożyć silnik bez błędnie trzeba mieć wszytko przygotowane , i robić to na spokojnie a nie na odpier... Musimy mieć wszystkie części potrzebne do złożenia silnika. Na dzień dzisiejszy składamy silnik 110 cm z kigway lk (leike) - polecam zakup kilku par rękawiczek gumowych dla higieny pracy ![]() ![]() -bierzemy lewy karter tego typu , wbijamy łożysko skrzyni przez kawałek drewna ( Ja zawsze przy składaniu silników kupuje Polskie łożyska wiadomo są bardziej wytrzymałe i nie chińskie , koszt jednego nowego łożyska to 12zł ) -wkładamy skrzynie biegów ( zębatki muszą być w odpowiedniej kolejności -wkładamy wał napędowy smarujemy karter sylinkonem i kładziemy uszczelkę ( uwaga wał bardzo ciężko wchodzi za pomocą kawałka drewna wbijamy go do karteru , aby nie uszkodzić go) ![]() ![]() ![]() - bierzemy prawy karter i nabijamy do niego łożysko skrzyni biegów , i montujemy wałek kopki , smarujemy karter sylinkonem i złanczamy silnik do kupy ![]() ![]() ![]() ![]() - Sprawdzamy dla pewności działalność kopki ![]() -zakładamy kose zmiany biegów i prowadnice zmiany biegów ![]() ![]() - zakładamy napęd sprzęgła i zębatki sprzęgła ( UWAGA! pierwsza taka jak by tulejka ma być założona tą cieńszą bardziej stoczoną stroną do łożyska ) ![]() - zakładamy kosz sprzęgłowy ( przed motarzem warto wymienić tarczki, ich koszt to 10zł ) bardzo mocno zakręcamy sprzęgło , smarujemy sylikonem dekielek i zakręcamy go . ![]() ![]() - smarujemy karter sylikonem i kładziemy uszczelkę , a następnie zakładamy dekiel sprzęgła. ![]() ![]() ![]() - zakładamy zębatkę rozrusznika i łańcuszek a następnie nakładamy magneto na wał dokręcamy bardzo mocno za pomocą ściągacza. ![]() ![]() - zakładamy rozrusznik , dokręcamy śrubki i nakładamy łańcuszek rozrusznika ![]() ![]() ZAKŁADAMY GÓRĘ SILNIKA.! ![]() - nakręcamy na szpilki cylindra po 2 nakrętki , kontrujemy i wkręcamy do silnika - nakładamy pierścienie na tłok w odpowiedniej kolejności , zakładamy zabezpieczenie z jednej strony tłoka zakładamy tłok na wał , i zakładamy drugie zabezpieczenie i kładziemy uszczelkę pod cylinder , polecam przed wsunięciem tłoka polać go olejem silnikowym aby go nie zrysować i aby lepiej wszedł UWAGA.! osobiście polecam zakup sportowego tłoka i pierścieni ( sportowy tłok ma płaską powierzchnię u góry , dzięki temu jest większe ciśnienie) Po prawej sportowy tłok , po lewej zwykły ![]() -zakładamy cylinder polecam go też polać w środku olejem , kładziemy uszczelkę i przykręcamy ślizg łańcuszka rozrządu ( UWAGA.! uważać na pierścienie łatwo je uszkodzić) ![]() ![]() - wsuwamy głowicę na szpilki i odrazu bierzemy się za rozrząd , ustawiamy rozrząd tak aby przez dziurę w pokrywie magneta było widać T a zębatka była ustawiona literami do przodu ![]() ![]() - kładziemy uszczelki i zakręcamy dekielki ![]() ![]() - kładziemy uszczelkę i zakładamy dekiel magneta i dekiel zębatki Oczywiście przed odpaleniem trzeba wyregulować zawory , jeśli nie wiecie jak to zrobić zajrzyjcie do tego tematu :http://www.eaglet...post_57368 Ja w dodatku polerowałem dekle boczne co dało niesamowity efekt ![]() ![]() Efekt końcowy taki : ![]() ![]() ![]() ![]() Poprawiłem zdjęcia. Edytowane przez Toman94 dnia 19-02-2013 21:47 |
|
Przeskocz do forum: |