Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Tuning
Który silnik wybrać
|
|
bartek96 |
Dodany dnia 24-07-2012 12:20
|
SuperVIP![]() Postów: 5 Data rejestracji: 04.07.11 |
Siema MAm problem bo nie wiem który z ty 2 silników wybrać podam dwa linki: http://allegro.pl...29353.html http://allegro.pl...83481.html Edytowane przez kamil_gs dnia 24-07-2012 15:12 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 24-07-2012 15:15
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
ja gdybym miał brać to wziałbym ten za 729 zł ze względu na skrzynie, to jest silnik typu Lk/GW a ten za 720 typu Xt, róznią się skrzynią, xT ma bardziej siłową a Lk?GW ma bardziej prędkościową skrzynie ![]() SzymonLK nie *CENZURA* głupot że zaraz się posypią, org silnik z łosia też jest no-name i co, sypie się co chwile ![]() |
|
|
Peny |
Dodany dnia 24-07-2012 17:30
|
Biker ![]() Postów: 110 Data rejestracji: 26.11.11 |
Chciałbym również potwierdzić, to co powiedział kamil. Nie słuchaj cymbałów co twierdzą ,że no name to największy shit. Prawda jest taka ,że jak Ci się uda to taki no name może mieć dłuższą żywotność niż Cłongszen(pod warunkiem ,że nie będziesz cały czas nim kręcił na fula - co ja na takim silniku prawie cały czas robię i chodzi bez najmniejszych problemów). A co do silników to będą, ale ja kupiłem typowego No Name za 500zł - nowego i również chodzi. |
|
|
dzikilopez |
Dodany dnia 24-07-2012 17:30
|
![]() Biker ![]() Postów: 65 Data rejestracji: 16.03.10 |
Miałem coś w stylu tego 2 i sprawował się dobrze, raz tylko wywiną numer że śrubka od sprzęgiełka rozrusznika wykręciła się i wpadła w magneto. Po za tym proponuję przy montażu 110/125ccm dospawać poprzeczkę do ramy pod dodatkowe mocowanie silnika, inaczej karter poleci.
TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee Pół równika za mną. Ich brauche Geld für Gasolin Explosiv wie Kerosin Mit viel Oktan und frei von Blei Einen Kraftstoff wie Benzin! Benzin! Benzin! Gib mir Benzin! R+ Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje ![]() |
|
|
mcaffey |
Dodany dnia 25-07-2012 09:14
|
Biker![]() Postów: 63 Data rejestracji: 03.07.11 |
Po za tym proponuję przy montażu 110/125ccm dospawać poprzeczkę do ramy pod dodatkowe mocowanie silnika, inaczej karter poleci. Poza tym mocowanie dolne podobno zmniejsza Ci trochę wibracje, a te przy większych prędkościach są naprawdę duże. Sam mocowania dolnego nie zrobiłem i chyba naprawię ten błąd, jak jadę koło 65-70 km/h wibracje są tak duże, że nie idzie stóp utrzymać na podnóżkach, bo aż łaskocze. A jak wczoraj się przejechałem 140km (jednego dnia) to nie zliczę śrubek które mi się odkręciły od tych wibracji... |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 25-07-2012 09:20
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
dolne mocowanie zapobiega pękaniu karterów ponieważ silnik jest wtedy dokręcony ze wszystkich stron i nie ma możliwości ruchu co zmniejsza jednocześnie wibracje w dużym stopniu ![]() |
|
|
matikoso |
Dodany dnia 28-07-2012 14:24
|
Początkujący biker![]() Postów: 12 Data rejestracji: 23.05.11 |
Nie kupuj silnika z iskrownikiem 6cewkowym ,ponieważ nie będziesz miał ladowania ;] W naszych łosiach musi być 2 cewkowy.
Mój King: http://polskajazda.pl/Motocykle/Kinroad/XT50Q_KING/115064 |
|
|
Bandyta |
Dodany dnia 28-07-2012 16:54
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 206 Data rejestracji: 05.06.11 |
Gówno prawda, w starym silniku miałem iskrownik 6 cewkowy i miał ładowanie perfekcyjne.
|
|
|
patryczekk344 |
Dodany dnia 28-07-2012 17:21
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 429 Data rejestracji: 16.03.10 |
6 cewek = lepsze ładowanie. Ja mam teraz 6 i myślę nad założeniem 8 cewkowego zapłonu.
http://www.polska...r-50/50701 PF 126p Forever ![]() ![]() W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny |
|
|
Peny |
Dodany dnia 28-07-2012 21:37
|
Biker ![]() Postów: 110 Data rejestracji: 26.11.11 |
nie |
|
|
dzikilopez |
Dodany dnia 28-07-2012 21:58
|
![]() Biker ![]() Postów: 65 Data rejestracji: 16.03.10 |
Jak nie jak tak , przecie Łos ma intalkę na 6 cewkach. Czy 2 czy 6 czy 8 jeden h... w przypadku Łośka .
Edytowane przez dzikilopez dnia 28-07-2012 21:59 TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee Pół równika za mną. Ich brauche Geld für Gasolin Explosiv wie Kerosin Mit viel Oktan und frei von Blei Einen Kraftstoff wie Benzin! Benzin! Benzin! Gib mir Benzin! R+ Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje ![]() |
|
|
misterio |
Dodany dnia 28-07-2012 22:41
|
SuperVIP![]() Postów: 1 Data rejestracji: 30.06.12 |
a co sądzicie o silnikach z automatyczną skrzynią biegów? |
|
|
Luki96 |
Dodany dnia 28-07-2012 22:50
|
Moderator![]() Postów: 153 Data rejestracji: 21.07.10 |
A ty chcesz z łośka skuter zrobić ??
Moto w tuningu powolutku się kończy |
|
|
Bandyta |
Dodany dnia 28-07-2012 22:51
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 206 Data rejestracji: 05.06.11 |
Miałem taki jako pierwszy silnik i powiem Ci, że zbiera się nawet fajnie, moc ma przy każdej prędkości (oprócz max) ale co to za jazda bez biegów ...
|
|
|
mcaffey |
Dodany dnia 29-07-2012 00:21
|
Biker![]() Postów: 63 Data rejestracji: 03.07.11 |
Jak nie jak tak , przecie Łos ma intalkę na 6 cewkach. Czy 2 czy 6 czy 8 jeden h... w przypadku Łośka . Nie zgodzę się z wami, ja mam silnik z iskrownikiem 2 cewkowym i nie mam (prawie) w ogóle ładowania. Jak znajdę czas chcę przełożyć iskrownik z 50tki, bo tak muszę co jakiś czas ładować akumulator z prostownika (a nie lubię momentu w którym np wracam do domu a w trakcie jazdy się okazuje że już nawet kierunków nie mam). |
|
|
dzikilopez |
Dodany dnia 29-07-2012 00:46
|
![]() Biker ![]() Postów: 65 Data rejestracji: 16.03.10 |
Miałem w łośku silnik 125ccm z 2 cewkami i było ładowanie mało tego z przodu mam H4 55W.
TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee Pół równika za mną. Ich brauche Geld für Gasolin Explosiv wie Kerosin Mit viel Oktan und frei von Blei Einen Kraftstoff wie Benzin! Benzin! Benzin! Gib mir Benzin! R+ Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje ![]() |
|
|
patryczekk344 |
Dodany dnia 29-07-2012 03:05
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 429 Data rejestracji: 16.03.10 |
To masz coś pokopane w instalacji ew reg. nie daje rady. Na 6 cewkowym jest dużo lepsze ładowanie. Przykładowo skutery mają aku 7-9ah i zapłon 6-8 cewek i zawsze doładowują go. Odnośnie silnika ja mam 125 "diabolini" i ładnie jedzie tyle że fakt na wysokich obrotach to słychac bardziej stożek niż wydech ;p http://www.polska...r-50/50701 PF 126p Forever ![]() ![]() W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny |
|
|
mcaffey |
Dodany dnia 29-07-2012 10:27
|
Biker![]() Postów: 63 Data rejestracji: 03.07.11 |
To masz coś pokopane w instalacji ew reg. nie daje rady. Jakby to była kwestia tylko pokopania w mojej instalacji, to by nie powstawały na forum tematy jak umasowić iskrownik lub przełożyć z poprzedniego silnika. Bo z tego co wiem, to jeszcze jest kwestia tego, że ten iskrownik powinien być właśnie umasowiony, a ten co między innymi ja mam u siebie nie jest. |
|
|
szaraf |
Dodany dnia 29-07-2012 11:51
|
![]() Administrator ![]() Postów: 441 Data rejestracji: 30.05.11 |
ja równiez mam silnik 6 cewkowy, a w drugim kingu jest nowy silnik 2 cewkowy i jest problem z ladowaniem .. ...i żywy stąd nie wyjdzie nikt.... gg:841865 |
|
|
dzikilopez |
Dodany dnia 30-07-2012 21:47
|
![]() Biker ![]() Postów: 65 Data rejestracji: 16.03.10 |
Są 3 rodzaje iskrowników 6 cewkowych 1 ten który nas interesuje- cewka zasilająca moduł i cewki świateł umasowione- z iskrownika wychodzą kable żółty, biały, niebieski, czerwony, zielony 2 bardzo podobny ALE cewki od ładowania nie sią zmasowane, rożni się od powyższego tym że mamy 2 przewody żółte zamiast żółty+biały aby działało należy wymienić regulator napięcia 3 rodzaj BEZ CEWKI ZASILAJĄCEJ MODUŁ, moduł zasilany jest z akumulatora I MODUŁ JEST INNY niż seryjnie TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee Pół równika za mną. Ich brauche Geld für Gasolin Explosiv wie Kerosin Mit viel Oktan und frei von Blei Einen Kraftstoff wie Benzin! Benzin! Benzin! Gib mir Benzin! R+ Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje ![]() |
|
Przeskocz do forum: |