-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Łosiozard Swap 250cc - <krysiak115>
szymo_97
#81 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2015 21:11
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

A może on przeliczył wcześniej i napisał od razu 16.5 KM? Nie bierzecie tego pod uwagę? :P


GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
krysiak115
#82 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2015 22:04
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

Podałem już przeliczone. Na 200cc było tam 16.5 konia, więc i tak nie aktualne, bo mam 250cc. Jutro nagram filmik z pierwszego odpalenia. ;)
łoś user
 
klemens244
#83 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2015 23:03
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Jasne, że 1 KM = 0.7355 kW. No to fakt, że nie wiadomo co było liczone: średnica Ziemi, czy dwukrotnie mniejsza średnica Marsa. Czeski film. Super polska szkoła: pożyczka w złotówkach, czy we frankach. A co za różnica ?
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
krysiak115
#84 Drukuj posta
Dodany dnia 23-01-2015 23:11
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

s15.postimg.org/wpi5r0kiv/IMG_20150123_212757.jpg

Kto pomoże podłączyć na krótko ? Niestety mam moduł pinowy.
łoś user
 
Kompozytor
#85 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2015 10:56
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

A wiec mialem ten sam problem tylko ze przy powietrznym 250 i 5 biegów . Ja wziąłem schemat opisu kabli z iskrownika i którym ma na co iść i z losia i łączyłem wszystko juz na moduł i wszystko z tej wiązki co wychodziła do leżącego silnika i musisz kupić regulator chyba ja musiałem 5 pinowy
PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ
NIE DA SIĘ

50>>72>>110>>124>>250
 
klemens244
#86 Drukuj posta
Dodany dnia 24-01-2015 16:56
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Kompozytor: pełna analiza połączeń, też tak robię.
TO NIE JEST REGLER TYLKO MODUŁ.
Ciekawe podłączenie modułu do wtyku regulatora napięcia.
Edytowane przez klemens244 dnia 24-01-2015 18:08
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
krysiak115
#87 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 18:02
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

Jakoś sobie poradziłem z tym modułem. Miałem go odapalić, ale 4 amperowy akumulator od łosia nie potrafi przekręcić wału w 250cc. Na razie zbliża się sesja i nie mam czasu na zabawy, ale jak wrócę to postaram się podłączyć silnik do samochodu może wtedy uda mi się go odpalić. Ogólnie 250 potrzebuję 9 amperów , a sam rozrusznik jest 3 razy większy od tego w łosiu. Bardziej przypomina rozrusznik od c-360.
łoś user
 
krysiak115
#88 Drukuj posta
Dodany dnia 02-02-2015 00:33
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

Jako, że odpalenie przesuwa się w czasie z powodu moich zajęć na uczelni, przesyłam wam parę fotek serca skompletowanego w 100%. :)

s30.postimg.org/xrxfu8wkd/10942275_864121603650130_1681604004_n.jpg

s4.postimg.org/8jbaw6dh5/10937396_864121706983453_1169498350_n.jpg

s3.postimg.org/5lc0os8wv/10933132_864121696983454_1080960197_n.jpg
Edytowane przez krysiak115 dnia 02-02-2015 00:38
łoś user
 
wujek
#89 Drukuj posta
Dodany dnia 02-02-2015 14:43
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

O kurde , chyba będzie najciekawszy łoś jak dotąd. :P Silnik chłodzony cieczą. :D
 
Przeskocz do forum: