-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Małe osiągi po zmianie na 72ccm
MARKO136
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2012 17:06
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 22.06.12

Witam, ej mam mały problem zmieniłem choppera na 72ccm , a jego osiągi max to 65km/h...Zmieniłem
dyszę od 80 , lecz nic to niedało...Wiecie przez co ma małe osiągi? Powolna jazda go docierałem ma już 1000km przejechane ...
Poradźcie coś proszę..
Pozdrawiam
 
porschak240
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2012 17:39
Początkujący biker


Postów: 14
Data rejestracji: 03.06.12

Może przez wolną jazdę na początku silnik się zmulił i nie osiąga pełnej mocy.
 
MARKO136
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2012 21:02
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 22.06.12

Zmulił to chyba żart silnik nie może ciśnąc na dotarciu bo nie załapie kompresji jak będziesz go cisnął na max obrotach...
Przy 50km/h już mu starczyło ,teraz jeździ 65km/h ale tak że mógłby wiecej silnik się nie męczy
 
porschak240
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2012 21:06
Początkujący biker


Postów: 14
Data rejestracji: 03.06.12

Wcześniej nie napisałeś jak wolno go docierałeś, znam delikwentów którzy docierali silniki z prędkością 20-30 km/h "bo tak trzeba" i potem zdziwienie, jak mocy nie było.
Edytowane przez porschak240 dnia 15-08-2012 21:08
 
KML_TDU
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2012 21:25
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Najpierw sprawdż prędkosc z GPSem bo seryjne liczniki maja malo wpolnego z precyzja, jesli rzeczywiscie jedzie tylko 65 to wyreguluj zawory i gażnik, sprawdz czy masz dobrze ustawioy rozrząd.I pytanie czy przy zakladaniu 72ccm docieraleś zawory??Mogą sie nie domykać,
 
gerban
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2012 00:24
Początkujący biker


Postów: 26
Data rejestracji: 01.08.11

Y,yyy, według mnie zmień zębatkę zdawczą na większą 16z. :D i będzie git.
 
infermus
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2012 08:59
Doświadczony biker


Postów: 461
Data rejestracji: 03.05.12

KucaQ nie zawsze tak jest, bo ja cały czas do 1000 jeździłem grzecznie, a potem ok. 2 tyś km do 50km/h a i tak nieźle ciągnie jak na 50.
Barton Fighter 2010
10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012
15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013
Cegłów niedaleko MMz

img401.imageshack.us/img401/3817/krajobrazwskupiu.jpg
 
porschak240
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2012 09:17
Początkujący biker


Postów: 14
Data rejestracji: 03.06.12

Infernus, w moim przypadku nie oszczędzałem go zbytnio przy docieraniu i też śmiga bardzo dobrze :)
 
infermus
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2012 09:24
Doświadczony biker


Postów: 461
Data rejestracji: 03.05.12

A i dobrze :)
Barton Fighter 2010
10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012
15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013
Cegłów niedaleko MMz

img401.imageshack.us/img401/3817/krajobrazwskupiu.jpg
 
MARKO136
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2012 13:15
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 22.06.12

No wiecie jak maił max 60 po zmianie na 72ccm to jeździłem niem srednio 50km/h...A w gaz mu tez raz czy dwa dawałem żeby sprawdźic go jak leci ..
Spróbyje z tym modyłem ale o co kaman??Na Module jest jakas blokada czy coś?
 
Jarecki_kombinator
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2012 14:51
Awatar

Administrator


Postów: 145
Data rejestracji: 16.03.10

Moduł zapłonowy powinien nie pozwalać na przekraczanie określonej prędkości, właśnie przez to że nie pozwala się wkręcić na wysokie obroty. Poza tym, jak wymieniałeś dysze i nie wyregulowałeś gaźnika to wypadałoby. Można zajrzeć czy zawory są dobrze podregulowane, i wszystko. Na zębatce 14 z przodu powinien iść jak burza do najwyższych obrotów na 4 biegu.
 
MARKO136
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2012 19:55
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 22.06.12

No z tym modułem może coś lecz , mój znajomy kupił ,,zipp pro 50"I leci mu 100 i nie docirał zaworów(swoich nie docierałem)..A dignoze typu silnik się zamulił to jakiś żart (nie ma takiego pojęcia w mechanice:P)
 
KML_TDU
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2012 20:03
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Może w mechanice teoretycznej nie ma ale w praktyce silnik docierany na zbyt niskich obrotach ma problemy z wkręcaniem się (i nie jest to tylko mój wymysł tylko znany fakt) dodatkowo co do docierania do 50km/h to jest to tylko wartość dla ludzi ktorzy sie nie znają żeby nie przegrzali silnika, docieranie jest po to żeby mikrorysy na tloku dopasowaly się do gładzi cylindra i na odwrót, kiedy silnik jest niedotsrty to występuje tam duże tarcie za czym idzie szybsze grzanie się i osiąganie wyższych temperatur, jeśli na niedotartym silniku się nie pilnujemy i silnik sie przegrzej to tłok "spuchnie" i złapiego w cylindrze (czyli się zatrze).Czyli jeśli będziemy pilnować temperatury to możemy nawet zasuwac na v-maxie i nic nie powinno sie stać jeśli silnik się nie zgrzeje.

Jeśli kupujesz nowy motor z fabrycznym silnikiem to nie trzeba docieraćzaworow, ale jeśli skladasz głowice z cześci to należy dotrzeć zawory do gniazd zaworowych zeby nie uciekała tamtędy kompresja.

A co do kumpla który na chińskiej 50ccm leci 100km/h to BUAHAHAHAHH
 
MARKO136
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2012 20:50
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 22.06.12

Mówisz hah tym zippem pro po zmianie cylindra na 72 ccm sam leciałem nim 100km/h a jest on vhińskiej produkcji...:D
A co do temperatury to to wszystko wiem nie jestem zielony lecz 65km/h to cos nie tak ..
 
MARKO136
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2012 20:54
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 22.06.12

Co do kompresji właśnie sądziłem że to może zawory..
Składałem z 50ccm zawory więc je dotrze i sprawdze moduł..
A co z odmą ponoc daje ona cośna prędkości , lecz chyba uszkadza dźwięk???
 
MARKO136
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2012 20:54
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 22.06.12

Poza tym tematem poszukuje ,,Może macie link do całego schematu silnika bo kiedyś go tu widziałem zdjęcie po zdjęcu ..Ale link zgubiłem"
 
KML_TDU
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2012 21:19
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

CZekaj czekaj ty założyleś do głowicy 72ccm zawory 50ccm?? CZy dozestawu 72ccm zalożyleś glowice 50ccm?? Jeśłi któreś z powyższych to nic dziwnego że masz problem bo głowa i zawory do72ccm są większe niż do 50ccm.

A co do zippa to sprawdżcie sobie w nim prędkość według gps'u bo ten licznik to raczej działa jako ozdoba a nie jako urzadzenie pomiarowe, znajac życie mogło to lecieć 80-85km/h (łośtyle nie pojdzie bo ma inne przełożenia skrzyni)
 
Przeskocz do forum: