Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Naprawy
Jak naprawić ładowanie po zmianie silnika na 110 etc.
|
|
GoraNR |
Dodany dnia 29-08-2012 20:39
|
SuperVIP![]() Postów: 4 Data rejestracji: 19.07.12 |
1. wymiana magneto na to od iskrownika 2 cewkowego z 50tki, zmiana iskrownika na ten z 50tki, zamontowanie tego w pokrywie z silnika 50tki ![]() 2. kupno iskrownika 7 cewkowego masowego , magneto, stojanu, regulatora napięcia i pasujacej pokrywy. Szału z ładowaniem nie ma ale działa ![]() I tak to działa. proponuję podczepić temat bo masa osób ma jeszcze z tym problem |
|
|
Jarecki_kombinator |
Dodany dnia 29-08-2012 20:49
|
![]() Administrator ![]() Postów: 145 Data rejestracji: 16.03.10 |
A to popularny problem, bo pierwsze widzę ![]() |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 29-08-2012 23:01
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Niby popularny (przyzmianie na 110/125) ale moje rozwiązanie już jest podczepione, konkretnie to http://www.eaglet...ad_id=4233 |
|
|
GoraNR |
Dodany dnia 30-08-2012 06:48
|
SuperVIP![]() Postów: 4 Data rejestracji: 19.07.12 |
Tak ale tyczy się to tylko sytuacji gdy kupimy silnik z iskrownikiem 2 cewkowym. Wtedy faktycznie wystarczy przełożenie cewki. Z tego co widzę na aukcjach to zdecydowanie teraz na topie są raczej silniki z iskrownikiem 6 cewkowym, a tego twoje rozwiązanie nie obejmuje ![]() A co do umasowienia cewki: byłem u kilku elektryków i żaden nie chciał się podjąć tego. Edytowane przez GoraNR dnia 30-08-2012 06:48 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 14-05-2013 03:13
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Cewki masowe=prosta sprawa. Ale meritum podczepienia /do przeniesienia/ tematu wynika z przełożenia iskrownika 2-cewkowego na 6-cewkowy wraz z deklem. Zdjęcie wszystko wyjaśni, dlaczego po dwóch dniach szukania iskry w końcu ją znalazłe. Wymiany reglera, CWN, modułu, świecy, fajki NIC NIE DAŁY:![]() Nałożyłem smar, znalazłem przyczynę braku iskry. Impulsator /czujnik Halla/ nie pokrywał się z magnesikiem na kole magnesowym. Musiałem zrobić to co na zdjeciu. Mała rozdzielczość jest, więc: impulsator przesunąłem TYLKO o 7 mm wzdłuż osi wału i przybliżyłem go o 0,7 mm do koła magnesowego. To chyba już nie jest ŚMIESZNE. Iskrą mogę oświetlać drogę, hahahaha. Tu będzie lepiej widać:http://imageshack.us/v_images.php Edytowane przez klemens244 dnia 14-05-2013 05:21 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 14-05-2013 12:20
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
KucaQ: masz rację i w tym przypadku też ją będziesz miał. Ja zakwestionowałem zakup silnika na allegro, gdzie była ukł. 6-cewkowy, więc dostawca przysłał mi iskrownik6-cewkowy +dekiel. Wieczorem dam Ci na gg schemat elaktryczny już rozbudowany m.in. o buzery do migaczy. Są super przydatne w ruchu miejskim na skrzyzowaniach, które mijasz po skręcie. Wiesz ZAWSZE, że migacze JESZCZE działają. Tu mamy układ "gwiazdy " 5-cewek z bocznikową cewką impulsatora. Masz nie jedną sinusojdę, lecz jest ich 5-ć ponad osią OX. Zagąszcenie 360 stopni : 5szt = co 60 st. impuls doładowujący światła i akumulator. Masz lepsze, bo płynniejsze doładowanie tych ostatnich odbiorników.![]() Edytowane przez klemens244 dnia 14-05-2013 12:20 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 12-07-2013 20:20
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Wymieniłem iskrownik 6-o cewkowy na NOWY i taki sam, bo "stary" dawał mi BARDZO MAŁE NAPIĘCIE ŁADOWANIA. I po włączeniu świateł /H4 - white light/ napięcie leciało na pysk na 10 V. Kataklizm totalny dla akumulatora. ALE dałem też regler od Keeway'a 2T. Reglery te odcinają napięcie wyżej niż oryginały na 4T. Niezły pomysł. Napięcie mam teraz STAŁE - z prądnicy 12,6V. NIE SPADA POD WPŁYWEM OBCIŻENIA ŻARÓWKAMI. To jest sukces ![]() Edytowane przez szaraf dnia 13-07-2013 19:30 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
Przeskocz do forum: |