Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
[KML_TDU] Żółtek 125
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 15-09-2012 00:52
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Zacznijmy od początku, wiec jak zapewne każdy wie na początku był chaos... ale tę część pominiemy i przeniesiemy się od razu do roku 2007 kiedy to z linii montażowej chińskiej fabryki XinTian zjechal sobie klon Hondy Jazz poskładany przez jakiegoś Chińczyka za miskę ryżu. Z ChRL trafil on do polskiego salonu jako kingway, kolor... oczywiście czarny w plomienie, nie mogło być inaczej. Później jakis nieznany mi człowiek z Chrzanowa zakupił sobie owy motorowerek z tego co wiem do dojazdów do pracy. King służył mu dzielnie aż do początku 2009 roku kiedy to zakupiłem go ja, stan był całkiem niezły, jedynie mocy troche brakowało no ale pół sezonu przejeżdzilem i zakupiłem zestaw 72ccm. Po zdjęciu głowy i cylka bylo wiadomo dlaczego motorek ma tak słabe osiągi, a mianowicie, jednego pierścienia zapomniał chyba założyć wyżej wymieniony azjata a drugi był popękany i jego kawalek był dosłownie wbity w gładź cylindra, sam niewiem jakim cudem motocykl jeszcze palił i jeżdził ![]() Na takim "setupie" jeżdziłem dość długo, jedyna zmiana jaka zaszła to usunięcie tylniego fotel wraz ze stelażem i przeniesienie migaczy pod fotel oraz w trochę póżniejszym okresie liczniki z Hyosunga GA125. Niestety na początku 2012 r. zaczęly się problemy z silnikiem, chodżpalił i jeżdził normalnie to przez ogromną dziure w karterze (w wiadomy miejscu przy mocowaniu do ramy) zaczęły uciekać hektolitry oleju, próbowałem wszystkiego: klej do aluminium, czarny klej do szyb, spawanie a nawet wymiana karteru (która by się udała gdyby nie to że w nowym karterze otwór pod walek mial taki wymiar że nie produkuje się takich łożysk), znudzony ciągłym dolewaniem oleju, postanowiłem odłożyć trochę kasy i kupić silniczek 125 co uczyniłem w kwietniu 2012. Po drobnych problemach z cewką swietlną moto bylo gotowe do dalszego ujeżdżania. Niestety nie trwało to długo bo 11 maja nie ustępując mi pierwszeństwa uderzył we mnie samochód, na tyle niefortunnie że doznałem poważnego złamania nogi (gdyby nie moje kochane glany mógłbym szukać stopy po całej ulicy bo miałem złamane obie kości z przemieszczeniem,do dzisiaj mam w nodze śrubę 2 blachy i 12 wkrętów), king nie był mocno zniszczony, oprócz zdartych manetek i przetartego i rozszczelnionego baku oraz koła przedniego w ósemkę nic mu się nie stało. Jako że znogą w gipsie ciężko się jeżdzi to została mi już tylko naprawa i pielęgnacja przez resztę sezonu. Dogadalem się ze znajomym lakiernikiem że w cenie lakieru pomaluje mi całe nadwozie w kolor żółty z palety smarta, oczywiście wszystko do malowania przygotowywałem sam (do dzisiaj smarkam na szaro niebiesko od dartej szpachli i podkładu ![]() ![]() Teraz zostala już tylko drobna kosmetyka ale efekt ogólny już widać, jedyne z czego nie jestem do końca zadowolony to wysokosc tylniego błotnika no ale z tym już nic nie zrobię, trzeba się będzie przyzwyczaić, na szczęście kiedy siadam na maszyne to schodzi ona dość mocno w dól i efekt nie jest już tak ogromny, myśle że może zmobilizuje mnie to do założenia jakiegoś większego kola skoro już tyle miejsca ise zrobiło ![]() To by było w sumie na tyle, piszcie co wam sie podoba a co nie, przyjmę każdą krytykęna klate i gwarantuje że się nie obraże. ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us Edytowane przez KML_TDU dnia 15-09-2012 00:59 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 15-09-2012 01:02
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
jak dla mnie to te paski na baku są jakby ich nie było ![]() ![]() ![]() |
|
|
kuba |
Dodany dnia 15-09-2012 08:24
|
Władca szos![]() Postów: 830 Data rejestracji: 13.08.10 |
łądny, fajnie zrobiony, podoba mi się ustawienie błotnika
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820 na bloga http://bobberking...gspot.com/ gg 5511291 |
|
|
Zipp3k |
Dodany dnia 15-09-2012 08:59
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 396 Data rejestracji: 24.09.11 |
Osłona aku - piękna. ![]() |
|
|
infermus |
Dodany dnia 15-09-2012 09:08
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Dobra maszyna. Twoja noga bardziej od niej oberwała.
Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
pawcio298 |
Dodany dnia 15-09-2012 11:28
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 24 Data rejestracji: 06.03.12 |
Fajnie ze go odremontowałeś po wypadku.. Mi tam przeszkadza tylko ten błotnik o którym wspominałeś ale nie jest aż tak źle ![]() Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie ![]() |
|
|
infermus |
Dodany dnia 15-09-2012 13:36
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Jakie te liczniki na ostatnim zdjęciu liczniki ogromne.
Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
kew |
Dodany dnia 15-09-2012 13:46
|
Moderator![]() Postów: 697 Data rejestracji: 24.05.10 |
piękny;P ale oprócz błotnika xD
Chopper Rules...! Być po stronie większości to domena bydła. GG:19776862 [center] |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 15-09-2012 17:17
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Dzięki wszystkim, co do błotnika to na zdjęciu rzeczywiście wygląda paskudnie, ale w rzeczywistości jest on jednak trochę niżej, poprostu zdjecia wyszły pod dziwnym kątem, sądze że przyczyniasie do tego też moja opona ktora ma nizszy profil niz oryginalna ale kiedy siadam to amory dosc mocno sie uginają i już nie jest tak źle. Paski na baku zawszemogę zmienic bo są one naklejone na lakier, myślałem zeby je dać pod clar-lak ale wtedy nie można by już nic zmieniać a tak zawsze moge je sćiągnac, koszt wyciecia tych pasków na ploterze to 5 zł także można się pobawić. Za liczniki nie płaciłembo mialem je z otocykla który dostalem od znajomego w celu sprzedaży na części (nie mial papierow i mial dość poważnie walniętą ramę) A co do 125 na 50 to zeszlifowałem tylko pojemnosć z cylindra i nikt się nie czepia. |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 15-09-2012 19:19
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Tak, tata kiedy wrócił z wojska przywiózł ze sobą 3 czapki (2 swoje i jedna nie do końca jego ![]() |
|
|
Athemis |
Dodany dnia 16-09-2012 16:09
|
![]() Biker ![]() Postów: 156 Data rejestracji: 16.03.10 |
Wygląda bajerancko ![]() ![]() ![]() |
|
|
Damian23 |
Dodany dnia 16-09-2012 19:55
|
Początkujący biker![]() Postów: 21 Data rejestracji: 02.04.11 |
Moto piękne , zazdroszczę , tylko hmmm ten błotnik , tak to bym zmienił Pozdrawiam ![]() ![]() |
|
|
szaraf |
Dodany dnia 13-07-2013 19:59
|
![]() Administrator ![]() Postów: 441 Data rejestracji: 30.05.11 |
Moto "żyje"?
...i żywy stąd nie wyjdzie nikt.... gg:841865 |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 13-07-2013 21:34
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Pewnie, jeżdżę nim codziennie do roboty ![]() ![]() |
|
|
szaraf |
Dodany dnia 13-07-2013 22:17
|
![]() Administrator ![]() Postów: 441 Data rejestracji: 30.05.11 |
W sumie mógłbyś zapodać jakieś nowe foto twojego żółtka ![]() ...i żywy stąd nie wyjdzie nikt.... gg:841865 |
|
Przeskocz do forum: |