-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Honda NSR 125 by mati429
mati429
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2012 10:01
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 312
Data rejestracji: 16.03.10

Witam wszystkich happyorange
Chciałbym wam przedstawić mój motocykl, którym jest Honda NSR 125, dosyć popularny sprzęt :D
Wiec zacznę od krótkiej historii zakupu NSR-ki. Kupiłem ją od kolegi w maju tego roku. Niestety NSR-ka była po małej kolizji, a że byłem w trakcje prawa jazdy, postanowiłem ją odkupić i przygotować do stanu perfekcji :)
Teraz krótki opis danych:
Marka: Honda
Model: NSR
Wersja: JC22 tzw. kocie oczy
Pojemność: 125
Rok: 2002

Jak wiadomo NSR jest wyposażona w silnik dwusówoy, który po przekroczeniu 7tyś obrotów jest "odrzutowcem" :D ponieważ otwiera się zawór wydechowy, co skutkuje wyższym spalaniem. Chłodzony cieczą, jeden cylinder, 6-ścio stopniowa skrzynia biegów, elektroniczny zawór wydechowy, który otwiera się od 7tyś obr.

Teraz rzeczy który zrobiłem:
Komplet nowych opon: CONTINENTAL CONTITWIST SPORT
Kompletny nowy napęd: DID
Wszystkie płyny
Komplet czterech kierunkowskazów: stożkowe carbon
Czerwone paski na ranty felg
Nowa świeca: NGK br9ecs
Osłony setów oraz osłona łańcucha zostały obklejone folią carbon
Specjalne mocowanie pod tablicę rejestracyjną
Przednie żarówki: Revo Xenon 5000k
Żarówki postojowe: White Led
Kompleksowa naprawa owiewek oraz położony na nie nowy lakier, pomalowane również zostały lusterka, wloty powietrza, przednia felga, tarcze hamulcowe, zaciski hamulcowe oraz dyfuzor
Nowe dźwignie hamulca przednie oraz sprzęgła
Białe napisy na oponach
Niebieska szyba racing

Oraz również dużo innych rzeczy których już nie będę wymieniał.

Teraz zdj.
lh6.googleusercontent.com/-xpYO9JGDE8A/UG6MXfiqIOI/AAAAAAAABGc/acGE74yb57c/s720/04102012446.jpg

lh6.googleusercontent.com/-fdtXhCTz2rk/UG6MJCiXWRI/AAAAAAAABGU/VMCgOYegp6Q/s720/04102012444.jpg

lh5.googleusercontent.com/-G0lSYY69BAE/UG6LzE-qVZI/AAAAAAAABGE/YE1D-HA9K5s/s720/04102012443.jpg

lh3.googleusercontent.com/-hDEPx2JutL8/UG6MHJT8fgI/AAAAAAAABGM/ixuIY_ei_Nc/s720/04102012445.jpg

Teraz zmiany który planuję niedługo wykonać:
-Zmienić żarówki przednie
-Wymienić uszczelniacze + olej w lagach
-Malowanie wahacza, osłony wahacza, sprężyny amortyzatora tylnego, ciężarków kierownicy, rączki pasażera
-Naklejki
-Zmiana tarcz licznika + podświetlenia
-Tankpad
-Nowa szyba
-Jeszcze raz malowanie owiewek
-Nowy wkład filtra powietrza
-Nowa fajka
-Zmienić dysze gaźnika
-Wyważenie felg
-Polerka klamek

I zobaczymy jeszcze :D

Co do osiągów nsr jest jeszcze przyblokowana na module(dodam, że jest wyposażona w kilka) i v-max to 150km/h, przyśpieszenie na prawdę jak na 125 jest nieziemskie, spalanie hmm, wysokie do tego dochodzi co 600km olej, jednak pieniądze to nie wszystko, liczy się pasja :D

Dziękuje za przeczytanie, NSR to moje oczko w głowie, po prostu moja miłość MrGreen
 
mati429
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2012 10:22
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 312
Data rejestracji: 16.03.10

KucaQ napisał/a:ale od kiedy 2-suw ma zawory? :DD


Zawór nie w tym znaczeniu że w głowicy ja w 4T tylko elektroniczny który otwiera się na reakcję gazu co powoduję, po przekroczeniu 7tyś obr. okno wylotowe się otwiera w większym stopniu przez co NSR więcej pali, ale za to ma "kopa" ;)
Edytowane przez mati429 dnia 05-10-2012 18:45
NSR power !!!
 
pmimarek
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2012 10:25
Biker


Postów: 149
Data rejestracji: 25.10.11

KucaQ Jemu chodziło o inny zawór który przy pewnych obrotach się otwiera i jest tak zwany przepal. Niestety nasze 125 tego nie mają.
Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła :)
 
kuba
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2012 14:01
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

piękna nsr, ten olej to ci chodzi mieszankowy, bo chyba nie silnikowy?? Sam bym chętnie polatał taką
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
mati429
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2012 14:45
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 312
Data rejestracji: 16.03.10

kuba napisał/a:
piękna nsr, ten olej to ci chodzi mieszankowy, bo chyba nie silnikowy?? Sam bym chętnie polatał taką


Jest również olej w silniku do przekładni, a dokładnie do skrzyni biegów.
Silnik jest zalany olejem Motul Transoil expert 10W40, a do mieszanki używam Motul 710 lub Castrol Power Racing, w zależności od sytuacji, bo motul muszę kupować poprzez allegro, a castrola na orlenie kupię, cena ta sama, a Motul znacznie lepszy olej, a niedługo będzie jeszcze ładniejsza :)
NSR power !!!
 
Lewand
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2012 14:46
Doświadczony biker


Postów: 304
Data rejestracji: 25.09.11

Ładna nsr :D Jeszcze jakieś naklejki hondowskie by się przydały bo troche tak pusto :D
szybki motor szybki gest szybka chwila szybka smierc...
 
mati429
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2012 14:48
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 312
Data rejestracji: 16.03.10

Lewand napisał/a:
Ładna nsr :D Jeszcze jakieś naklejki hondowskie by się przydały bo troche tak pusto :D


Niedługo bo w listopadzie zaczynam zabawę, także będą i naklejki, bo też uważam że jest pusto :)
NSR power !!!
 
Athemis
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2012 15:07
Awatar

Biker


Postów: 156
Data rejestracji: 16.03.10

Również brakuje mi tylko naklejek, ale widzę, że wszystko ogarniasz powoli ; )
Świetna jest, ale nie wiem czy bym zniósł ten dźwięk w "ścigaczu".
img27.imageshack.us/img27/3605/scigaczlogo1280x1024.jpg
 
GuRuMyMaster
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2012 15:32
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 208
Data rejestracji: 30.06.11

zacna machina!
http://www.fotosi...ter/albumy<<<<------Mój King... m .in
images47.fotosik.pl/1478/974397db6f41e22fgen.jpg
 
Zipp3k
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2012 16:01
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 396
Data rejestracji: 24.09.11

Skrzydełka na boczne plastiki by się przydały albo napis Honda. :P KucaQ nie te zawory. Lol
Jest to zawór wydechowy, który już Ci opisali koledzy wyżej. Dodam od siebie, że w nsrkach jest zablokowany jeśli strzałka nie dochodzi do "HI", jeśli dochodzi to jest gites.
NSRka fajna no i najmniej awaryjne 2t 125. :P
Edytowane przez Zipp3k dnia 05-10-2012 16:04
 
mati429
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2012 16:59
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 312
Data rejestracji: 16.03.10

Dziękuje wszystkim za miłe słowo :DDDD
Co do dźwięku to przyzwyczaiłem się, szczerze to mi nigdy nie przeszkadzał, a jeszcze na tym tłumiku co mam jest ok :)
Niedługo ruszam z pracami, powoli wypatruję i zamawiam części :D
NSR power !!!
 
infermus
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2012 19:29
Doświadczony biker


Postów: 461
Data rejestracji: 03.05.12

Daj fotę wydechu bo tu nie ma. Zawsze mnie to wkurzałe że w 2T te wydechy są takie malutkie
Barton Fighter 2010
10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012
15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013
Cegłów niedaleko MMz

img401.imageshack.us/img401/3817/krajobrazwskupiu.jpg
 
PeeTER
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2012 22:06
Awatar

Moderator


Postów: 223
Data rejestracji: 16.03.10

Nerka zacna, wizualnie jak już wspominano brakuje oklein. Czekam na filmik :)
"Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł stróż potrafi Latać"
 
szymo_97
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2012 22:33
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

infermus, wydechy, czy tłumiki?
Bo wydechy są raczej normalne, a nawet znacznie szersze (dyfuzor).
Same końcówki zazwyczaj są faktycznie mniejsze.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
mati429
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2012 22:43
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 312
Data rejestracji: 16.03.10

infermus napisał/a:
Daj fotę wydechu bo tu nie ma.


Proszę Cię bardzo :D

Zdj. kompletnego tłumika:
lh6.googleusercontent.com/-CdkQRgWCgfo/UAhlt4lSxTI/AAAAAAAAA7o/pTrBBHmd-dI/s720/18072012202.jpg

Tutaj zdj. końcówki w NSR:
lh3.googleusercontent.com/-kzNuR2Rd4ck/UBmbQYecw-I/AAAAAAAAA_E/n67xndD5NUA/s720/31072012255.jpg

Zgodzę się że końcówka jest cienka, ale Gianelli w NSR robi robotę :P
NSR power !!!
 
FreeHouse
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2012 22:52
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 285
Data rejestracji: 04.04.11

4T do pojemności 250ccm włącznie to śmiech na sali. W tych pojemnościach tylko 2T się liczy... Czterosuwy mogą im ssać wydechy ;)
Mój łosiek --> http://mojemoto.p...

Zagrajmy z FreeHouse'm --> http://www.youtub...ature=mhee


JEŚLI POMOGŁEM, KLIKNIJ "POMÓGŁ".
 
szymo_97
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2012 09:28
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Tylko pod względem osiągów, bo nawet elastyczność mają gorszą, więc nie wiem czy mogą ssać. :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
infermus
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2012 10:07
Doświadczony biker


Postów: 461
Data rejestracji: 03.05.12

Dla mnie maszyny super, ale ten wydech mnie wkurza. Mały
Barton Fighter 2010
10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012
15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013
Cegłów niedaleko MMz

img401.imageshack.us/img401/3817/krajobrazwskupiu.jpg
 
mati429
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2012 11:00
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 312
Data rejestracji: 16.03.10

szymo_97 napisał/a:
Tylko pod względem osiągów, bo nawet elastyczność mają gorszą, więc nie wiem czy mogą ssać. :)


Chodzi Ci o wygodę jazdy, jeżeli tak, to mylisz się, NSR jest bardzo wygodna, idealne zawieszenie, które nie jest sztywne jak to bywa w większości sportowych motocykli, nie odczuwasz dziur, ponieważ jest świetne tłumienie, to samo tyczy się przy hamowaniu, amortyzatory pracują aż miło a dłuższe trasy nie są meczące happyorange

infermus napisał/a:
Dla mnie maszyny super, ale ten wydech mnie wkurza. Mały


NSR na żywo nie jest strasznie dużym motocyklem jak to się może wydawać na zdj. wstawiając końcówkę od czterosuwa nie dość, że można pogorszyć osiągi z racji tego że nie jest to końcówka przystosowana do dwusuwa, fakt że końcówka to nie dyfuzor, ale też powoduje wylot tych spalin, bez powodu inżynierowie nie zrobili cienkich wydechów, to załóżmy końcówka od motocykla 600cm3 np. CBR może uchodzić za tzw. "wiejski tuning" a tego bym nie chciał :P
Edytowane przez mati429 dnia 06-10-2012 11:02
NSR power !!!
 
infermus
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2012 15:15
Doświadczony biker


Postów: 461
Data rejestracji: 03.05.12

No tak ale nie mam dla 2T większych wydechów?
Barton Fighter 2010
10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012
15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013
Cegłów niedaleko MMz

img401.imageshack.us/img401/3817/krajobrazwskupiu.jpg
 
Przeskocz do forum: