Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Cewki 2 i 6 róznice
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 12-01-2013 20:13
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Przedstawiam różnicę głównie obudów/dekli bo nigdzie ich nie widziałem wcześniej:![]() ![]() Główna różnicą jest wysokość tulei pod cewki, co widaj wyżej i niżej ![]() Jak również miejsce zamontowania reglera. Śrubki są M5 w 6-cio cewkowych, a nie M4 w 2-u cewkowych. WAŻNE: KOŁO ZAMACHOWE JEST IDENTYCZNE I POZOSTAJE BEZ ZMIAN. Jeżeli kupujecie silnik i widzicie kostkę konektorową to jest tu 6-ć cewek ![]() A jeżeli wsuwki jak na foto to per logica 2-e cewki. Dystrybutorzy/sprzedawcy mało co wiedzą co sprzedają. Dla nich to mięso z którego żyją. A KLUB jest po to, ażeby tu rozwiązać WSZYSTKIE następujące i narastające problemy/kłopoty w eksploatowanych maszynach, których niestety nie uniknie się. P.S. Dla pyskaczy: 40-lat po maturze jako konstruktor, mechanik, instalator,elektryk........ i wszystkiego co się rusza. Słuzę pomocą fanom a nie pazerotom i fałszywym "znawcom" techniki. 40 lat po maturze, technik mechanik i myli impulsator z reglerem :/ Edytowane przez KML_TDU dnia 13-01-2013 13:36 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
patryczekk344 |
Dodany dnia 12-01-2013 20:19
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 429 Data rejestracji: 16.03.10 |
Pod zapłon 6 cewek występują dwa rodzaje kół zamachowych. Wysokie i niskie. Mają różnicę w ilości magnesów. Tak samo jak i są dwa albo trzy rodzaje kół wysokich w zależności jaki magnes występuje pod blachą ew jej może nie być. To tak dla ścisłości ![]() http://www.polska...r-50/50701 PF 126p Forever ![]() ![]() W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 12-01-2013 23:13
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
A ja kupiłem silnik ze wsuwkami, a jest tam 6 cewek. Widać nie jest to reguła, więc nie wprowadzaj kolegów w błąd. Nie próbuj mi udowodnić, że ten silnik ma 2 cewki, bo ma 6... GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 13-01-2013 00:26
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Swietnie, że ktoś Ci kupił. Ja dałem zdjęcia -jak na wstępie powiedziałem. Są różne silniki. Ja przedstawiłem opcję do 110 ccm uścislając. Różne fabryki, róźne połączenia jak i kolor kabla potrafią dać inny. Co do wprowadzania w błąd kolegów: znasz moje zdanie z ostatniego gg. Chyba wiesz wszystko już. KML: jeżeli już to inż. mech. Tematy regulatora napięcia oraz impulsatora omawiam szczegółowo na gg z kolegami z klubu. Tutaj jakakolwiek wypowiedź powoduje przesunięcie metalu z kolana do mózgu, co wpływa niekorzystnie na wizerunek firmy /patrz: szczenięca zawiść/. Zamieszczenie tutaj czegokolwiek dla chłonnych inaczej to jest prawidłowe. Pozdrowienia dla moderatorów, którzy namawiają mnie i kumpli na przedstawienia hulajnóg wraz z WŁASNYMI zmianami. Fajnie, że chłopaki ruszyli w zimie z nowymi pomysłami. Jest jeszcze paru, którzy tego nie ujawnili. Ale w lutym/marcu będzie totalny festiwal zmian w chopperkach, którego Klub jeszcze nie widział. Moderatorzy-zamknijcie się w końcu ze swoją kretyńską i gówniarską krytyką. Post pod postem czyli 1 punkcik, dałbym jeszcze za obrażanie moderatorow ale i tak masz już komplet//KML_TDU Edytowane przez KML_TDU dnia 24-01-2013 18:28 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
Przeskocz do forum: |