-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Cewki 2 i 6 róznice
klemens244
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2013 20:13
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Przedstawiam różnicę głównie obudów/dekli bo nigdzie ich nie widziałem wcześniej:
img23.imageshack.us/img23/7118/25122012466.jpg
img23.imageshack.us/img23/9449/25122012467.jpg
Główna różnicą jest wysokość tulei pod cewki, co widaj wyżej i niżej
img838.imageshack.us/img838/6070/25122012468.jpg,
Jak również miejsce zamontowania reglera. Śrubki są M5 w 6-cio cewkowych, a nie M4 w 2-u cewkowych.
WAŻNE: KOŁO ZAMACHOWE JEST IDENTYCZNE I POZOSTAJE BEZ ZMIAN.
Jeżeli kupujecie silnik i widzicie kostkę konektorową to jest tu 6-ć cewek !!!
A jeżeli wsuwki jak na foto to per logica 2-e cewki.

Dystrybutorzy/sprzedawcy mało co wiedzą co sprzedają. Dla nich to mięso z którego żyją.
A KLUB jest po to, ażeby tu rozwiązać WSZYSTKIE następujące i narastające problemy/kłopoty w eksploatowanych maszynach, których niestety nie uniknie się.


P.S. Dla pyskaczy: 40-lat po maturze jako konstruktor, mechanik, instalator,elektryk........ i wszystkiego co się rusza. Słuzę pomocą fanom a nie pazerotom i fałszywym "znawcom" techniki.
40 lat po maturze, technik mechanik i myli impulsator z reglerem :/
Edytowane przez KML_TDU dnia 13-01-2013 13:36
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
patryczekk344
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2013 20:19
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 429
Data rejestracji: 16.03.10

Pod zapłon 6 cewek występują dwa rodzaje kół zamachowych. Wysokie i niskie. Mają różnicę w ilości magnesów. Tak samo jak i są dwa albo trzy rodzaje kół wysokich w zależności jaki magnes występuje pod blachą ew jej może nie być. To tak dla ścisłości :)
http://www.polska...r-50/50701
PF 126p Forever ;) Resorem po ziemi :D
W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny
 
szymo_97
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2013 23:13
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

A ja kupiłem silnik ze wsuwkami, a jest tam 6 cewek. Widać nie jest to reguła, więc nie wprowadzaj kolegów w błąd.
Nie próbuj mi udowodnić, że ten silnik ma 2 cewki, bo ma 6...
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 13-01-2013 00:26
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Swietnie, że ktoś Ci kupił. Ja dałem zdjęcia -jak na wstępie powiedziałem. Są różne silniki. Ja przedstawiłem opcję do 110 ccm uścislając. Różne fabryki, róźne połączenia jak i kolor kabla potrafią dać inny. Co do wprowadzania w błąd kolegów: znasz moje zdanie z ostatniego gg. Chyba wiesz wszystko już.

KML: jeżeli już to inż. mech. Tematy regulatora napięcia oraz impulsatora omawiam szczegółowo na gg z kolegami z klubu. Tutaj jakakolwiek wypowiedź powoduje przesunięcie metalu z kolana do mózgu, co wpływa niekorzystnie na wizerunek firmy /patrz: szczenięca zawiść/. Zamieszczenie tutaj czegokolwiek dla chłonnych inaczej to jest prawidłowe. Pozdrowienia dla moderatorów, którzy namawiają mnie i kumpli na przedstawienia hulajnóg wraz z WŁASNYMI zmianami. Fajnie, że chłopaki ruszyli w zimie z nowymi pomysłami. Jest jeszcze paru, którzy tego nie ujawnili. Ale w lutym/marcu będzie totalny festiwal zmian w chopperkach, którego Klub jeszcze nie widział. Moderatorzy-zamknijcie się w końcu ze swoją kretyńską i gówniarską krytyką.

Post pod postem czyli 1 punkcik, dałbym jeszcze za obrażanie moderatorow ale i tak masz już komplet//KML_TDU
Edytowane przez KML_TDU dnia 24-01-2013 18:28
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Przeskocz do forum: