-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Wady i zalety 72ccm
Dorobek
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2013 19:00
Biker


Postów: 65
Data rejestracji: 27.04.13

Witam..
Chciałem zapytać posiadaczy zestawów 72, tak jak w temacie, o plusy i minusy 72 w porownaniu do 50..
Widze kilka tematow o problemach zwiazanych z wymiana 50 na 72 i nie wiem juz co o tym myslec..
Mialem zamiar powiekszyc moja 50 o kolejne 22 ccm ale boje sie, ze moga to byc pieniadze wyrzucone w bloto..
Prosilbym o jakies rady :)
"Żeby być motocyklistą, nie wystarczy benzyna w żyłach... Trzeba mieć jeszcze olej w głowie.."
 
iAdrian
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2013 19:12
Biker


Postów: 78
Data rejestracji: 12.01.13

Ja mam 72cc i jestem bardzo zadowolony. Choć v max nie zwiększył się zbytnio ( tylko o 5 km) leci 70 sprawdzane GPSem. To przyspieszenie ma niesamowite. Jak wspomniałem jestem zadowolony i nie żałuję ze zakupiłem ten zestaw. Co do v maxu czytałem że rocznik 2007 jest słabszy i ze te roczniki 2009 lepiej idą.
Wbijać do mojego czopsa :D
 
matrix
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2013 19:20
Doświadczony biker


Postów: 486
Data rejestracji: 13.04.10

Napiszę krótko:
dla mnie zero wad, same plusy.
Jazda jest po to, aby się nią cieszyćCool2Cool2Cool2
 
LukMoto
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2013 19:26
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

Żadnych problemów. wszystko pasuje.
Mocy przybywa bardzo dużo. zbiera się o niebo lepiej niż zamulone 50cc
Cena za zestaw jest niska więc śmiało...
Odczujesz same plusy. !
Wymień przednią zębatkę z 14z na 15z lub 16z ( polecam 16z ) i dyszę gaźnika na 0.85mm M4...
Wtedy masz naprawdę niezłe efekty
 
Kuba95er
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2013 19:28
Biker


Postów: 68
Data rejestracji: 08.07.11

Ja powiem tak: jak ja kupiłem swój zestaw 72ccm i złożyłem to pokrywki od zaworów i śrubki nie były zachartowane i musiałem zmienić od 50 ale tak to jest super , motocykl ładnie się zbiera tylko też nie można szaleć , ja tam jeżdżę spokojnie 50-60 licznikowe i chodzi już dobre ponad 3500km. Tak więc podsumowując warto zainwestować w ten zestaw choć nie raz tak jak w moim przypadku zdarzają się jakieś niedorobione elementy.
 
szymo_97
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2013 19:31
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Jedyna wada.
Stajesz się posiadaczem motocykla, czyli teoretycznie podczas kontroli jeżeli skierują Cie na stację kontroli pojazdów i wykażą że jest to 72cc to mogą zakazać rejestracji tego pojazdu.

Oczywiście jest to czysto teoretycznie. W rzeczywistości są same plusy :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
LukMoto
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2013 19:52
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

szymo się wozisz 125/50 a go straszysz 72/50 ?! :D no weeź :P
 
Dorobek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2013 20:51
Biker


Postów: 65
Data rejestracji: 27.04.13

Noo że lepiej sie zbiera, wiekszy v-max itp to wiadomo, ale widzialem tutaj wiele tematow ze po wymianie na 72ccm wysttepowaly takie usterki ze musialbym do tego dokladac 3 wartosci tego zestawu 72 :P Moze jednak przez ten sezon pojezdze tak, na nastepny cos skoluje.. Zobacze, jak to bedzie.. W kazdym razie dzieki za podpowiedzi :)
"Żeby być motocyklistą, nie wystarczy benzyna w żyłach... Trzeba mieć jeszcze olej w głowie.."
 
wujek
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 29-04-2013 15:33
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Czy ja wiem czy chinskie ? :D Ja kupilem za Ukrainie , bo mieszkam przy granicy , to na cylindrze wybity jest napis HONDA , obecnie moj stary silnik nie ma kompresji , uszczelki sa do dupy bo swista po miedzy cilindrem , zawory nie ustawiane , tylko delikatnie poluzowane i co najlepsze V-max z wypisanymi wyzej dolegliwosciami jest 80km/h licznikowe na przelozeniu 16/38.

Moral jest taki ze jak nie ma sie 72ccm to nie ma jazdy jak dla mnie. ;P Wiec smialo zakladaj 72ccm ;]

PS. Moja opowiadanka to 100% prawdy.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
Dorobek
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 29-04-2013 17:14
Biker


Postów: 65
Data rejestracji: 27.04.13

No to swietnie, ze wszyscy tak mowicie.. Moze jednak zakupie to 72 jak uzbieram pieniadze, no ale i tak nie w najblizszym czasie bo szykuja mi sie 2-3 zloty teraz, a na dotarciu glupio robic takie trasy po 120km bo go zatre a nie dotre predzej :P Cos postaram sie wymodzic :)
"Żeby być motocyklistą, nie wystarczy benzyna w żyłach... Trzeba mieć jeszcze olej w głowie.."
 
szymo_97
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 29-04-2013 18:48
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

LukMoto napisał/a:
szymo się wozisz 125/50 a go straszysz 72/50 ?! :D no weeź :P


Nie straszę, tylko pytał się o wady i o zalety.
No to mu napisałem na wszelki wypadek jakby nie wiedział. :)

Sam jeżdżę 125/50, ale to mój wybór, zresztą nikomu nie polecam nigdy jeździć 125/50.
W życiu nie popełniłbym tego samego błędu (kupno 125/50), jak ktoś chce info dlaczego to zapraszam na Gadu-Gadu 2048153020481530.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
KML_TDU
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2013 00:35
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Sikorbas dlaczego na większym kroćcu miałoby być większe ciśnienie (tymbardziej ze w niedoladowanym silniku w kroćcu robi się podcisnienie) większy krociec do mniejszego gaznika moze właśnie zmniejszyc osiagi bo w miejscu przejscia zrobi sie prog na ktorym moze wystąpić zawirowanie w przeplywie mieszanki.
 
Przeskocz do forum: