-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Palenie zarowek
Dorobek
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2013 12:29
Biker


Postów: 65
Data rejestracji: 27.04.13

Witam..
Mam problem z paleniem zarowek w moim losku.. Wczoraj wieczorem zrobilem ok. 20km, niby wszystko git, za jakies pol godzinki odpalam loska znowu i zostalo mi tylko dlugie swiatlo ( do momentu jak zgasilem byly wszystkie ) no i kierunki.. Wywalilo mi krotkie z przodu, tyl+stop i zarowki w liczniku.. Ostatnio bardzo czesto wymienialem zarowki.. Bylem zadziwiony ze tak szybko sie pala, no ale pojedynczo jeszcze bylo do zniesienia, a teraz juz wiadomo ze cos sie dzieje.. Przez co moze to byc spowodowane? Moze jakis bezpiecznik za "mocny" albo cos? ;/
"Żeby być motocyklistą, nie wystarczy benzyna w żyłach... Trzeba mieć jeszcze olej w głowie.."
 
kew
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2013 12:35
Moderator


Postów: 697
Data rejestracji: 24.05.10

regulator napięcia do wymiany. Zrób mocowanie dolne silnika żeby zmniejszyć wibracje
Chopper Rules...!
Być po stronie większości to domena bydła.
GG:19776862
[center]
 
Dorobek
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2013 12:39
Biker


Postów: 65
Data rejestracji: 27.04.13

a moglby ktos podeslac linka, czy cos? znalazlem cos takiego na allegroszu Allegro: http://allegro.pl/regulator-napiecia-kingway-street-chopper-4t-i3167812805.html moze byc?
"Żeby być motocyklistą, nie wystarczy benzyna w żyłach... Trzeba mieć jeszcze olej w głowie.."
 
memek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2013 20:17
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 234
Data rejestracji: 07.04.10

Możesz też dać regulator na kabel od silnika który daje prąd na światła, ja tak miałem i nigdy mi żarówki się nie paliły.
My motocykliści jeździmy motocyklami, a motorami jeżdżą pedały.
A ty? Czym jeździsz ?
MÓJ KINGWAY GW72http://www.eaglet...rowstart=0
images37.fotosik.pl/1223/aeb314700e761418m.jpg
 
pawel94
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2013 17:40
Moderator


Postów: 126
Data rejestracji: 16.03.10

Zanim wymienisz regulator proponowałbym sprawdzić jakie masz ładowanie.
 
Dorobek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2013 19:55
Biker


Postów: 65
Data rejestracji: 27.04.13

ototo SzymonLK dokladnie tak jest :P
chodzi elegancko na wolnych obrotach i lekko, a jak zrobie lekko przygazowke albo jade na wysokich obrotach to kilka sekund i po zarowce, a jednak jezdzenie 50km/h troche lipa :P
dzieki wielkie, to juz wiem o co chodzi ;p
"Żeby być motocyklistą, nie wystarczy benzyna w żyłach... Trzeba mieć jeszcze olej w głowie.."
 
arek10220
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2013 21:46
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

U mnie jest taki problem ze pali mi żarówke tył. I czy to może być też wina regulatora? raz mi z przodu tez spaliło żarówke ale to tylko raz tak miałem a tył to cały czas mi pali wiec w końcu przełączyłem światła z akumulatora
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
pawel94
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2013 21:52
Moderator


Postów: 126
Data rejestracji: 16.03.10

Tak samo sprawdz ładowanie ale u Ciebie prawdopodobienstwo,ze to wina regulatora jest znacznie mniejsze.Takie pytanie;masz oryginalna lampe?
 
arek10220
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2013 21:55
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Wszystko oryginalne a z tym sprawdzeniem ladowania to nie mam voltomierza.A czy u was też tak jest że bez gazu światła słabo świecą?Bo u mnie to na wolnych obrotach to prawie nic nie świecą
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
arek10220
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2013 22:09
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Kurcze u kolegi w skuterze tez sa tak jak u nas ale jak go odpali to jakos jaśniej świecą i nie gasną po puszczeniu gazu
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
pawel94
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2013 22:18
Moderator


Postów: 126
Data rejestracji: 16.03.10

Załóż sobie na przód żarówke halogenową i bedziesz miał lepsze światło;)
 
arek10220
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2013 22:28
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

A czy takie halogeny można montować? Bo ja myślałem przerobić z przodu lampe na H4 żeby było lepsze swiatło
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
pawel94
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 07-05-2013 11:56
Moderator


Postów: 126
Data rejestracji: 16.03.10

Są żarówki halogenowe dostosowane pod oryginalną lampe,wiem bo sam mam taką założoną.Koszt chyba 9zł a światło jest o wiele lepsze,spokojnie możesz sobie zamontować taka zarowke,nic Ci nie zrobią w razie kontroli.
 
krysiak115
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 07-05-2013 14:46
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

mi się paliły żarówki wszystkie, ale kiedy zmieniłem tylną lampę na metalową z uziemieniem oraz założyłem z przodu H4 55/65W, to od tamtego czasu wszystko gra i zapie***la, więc nie zawsze musi to być wadliwy regulator napięcia...
łoś user
 
Dorobek
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 10-05-2013 14:57
Biker


Postów: 65
Data rejestracji: 27.04.13

arek10220 mialem tak jak ty z lampa z tylu.. chodzilo tylko o to ze stykalo sie z ta metalowa ramka i zarowka sie palila ;) a powie mi ktos jak sie dostac do tego regulatora napiecia? nie wiem jak to zrobic, zeby go wymienic :)
"Żeby być motocyklistą, nie wystarczy benzyna w żyłach... Trzeba mieć jeszcze olej w głowie.."
 
Kropa
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 10-05-2013 15:01
Doświadczony biker


Postów: 254
Data rejestracji: 27.10.11

No to regulator masz pod bakiem. Popatrz dokładnie, a go znajdziesz:P
Części chopper oraz quad 200.
 
Dorobek
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 10-05-2013 15:06
Biker


Postów: 65
Data rejestracji: 27.04.13

nigdy raczej nie wglebialem sie w temat regulatora napiecia <lol2> :P bede musial wykrecac siedzenie zeby go wymienic, czy dostane sie tam bez odkrecania? ;)

ok pytalem bo nie mialem akurat loska dostepnego, ale juz wszystko zalatwilem, wystarczylo odkrecic 1 srubke kolo baku, jutro kupie regulator i zobaczymy czy o to chodzilo.. teraz sprawdzilem, to niby z przodu zarowki popalone, ale z tylu byla dobra, a tez nie dziala.. :/ dzieki za pomoc :-)

//scaliłem, kew
Edytowane przez kew dnia 10-05-2013 17:51
"Żeby być motocyklistą, nie wystarczy benzyna w żyłach... Trzeba mieć jeszcze olej w głowie.."
 
Przeskocz do forum: