Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Szybkie pytania
|
|
Hitlerwagen |
Dodany dnia 05-03-2016 11:15
|
Początkujący biker Postów: 10 Data rejestracji: 02.03.16 |
Chłopaki pomóżcie kupiłem silnik z innymi kostkami tzn w silniku moim nie mam białej kostki tylko są pojedyncze kable a w ramie mam taką kostkę i jeszcze w silniku mam zielona kostkę a w ramie jej nie mam .. da się przerobić i w ogóle o czym to świadczy ile cewek ma ten silnik ? Jest lepszy od oryginalnego choppera kingway a nw daje lepsza moc prądu ? Pomóżcie bo nie wiem ... |
|
|
Hitlerwagen |
Dodany dnia 05-03-2016 11:18
|
Początkujący biker Postów: 10 Data rejestracji: 02.03.16 |
[img]https://www.google.pl/search?q=silnik+benzer+50+kostka&client=ms-android-samsung&biw=320&bih=452&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiEwaSHpqnLAhUIS5oKHYS4AuIQ_AUIBigB#imgrc=toD-pueuc2Td7M%3A[/img] |
|
|
Toman94 |
Dodany dnia 05-03-2016 12:58
|
Doświadczony biker Postów: 239 Data rejestracji: 16.03.10 |
Jedna kostka jest od iskrownika. Druga od wyświetlacza biegów. Mówie o silniku Albo wywalasz kostkę w ramie albo dokładasz do silnika. Edytowane przez Toman94 dnia 05-03-2016 12:59 |
|
|
Hitlerwagen |
Dodany dnia 06-03-2016 00:10
|
Początkujący biker Postów: 10 Data rejestracji: 02.03.16 |
Jak się poleruje albo jak wypolerować elementy takie jak króciec albo bęben ? |
|
|
Hitlerwagen |
Dodany dnia 08-03-2016 09:23
|
Początkujący biker Postów: 10 Data rejestracji: 02.03.16 |
Jest możliwość rozebrania tłumika ? Bo w kolanku coś mi lata jakaś rurka ... a druga sprawa na allegro i na filmikach znalazłem tłumik przelotowy fajka tylko ze problem jest taki ze to tłumik ale bez kolanka i czy będzie koniecznością wycięcia kolanka z oryginalnego tłumika? ? |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 08-03-2016 17:39
|
Ghost Rider Postów: 1419 Data rejestracji: 09.12.10 |
tłumika nie da się rozebrać, a żeby założyć fajkę musisz rozciąć tłumik
|
|
|
Hitlerwagen |
Dodany dnia 09-03-2016 09:21
|
Początkujący biker Postów: 10 Data rejestracji: 02.03.16 |
Tzn jak to zrobić |
|
|
Kedziorek |
Dodany dnia 09-03-2016 15:09
|
Biker Postów: 193 Data rejestracji: 01.01.13 |
Odcinasz kolanko od oryginalnego tłumika, tak żeby można było je spasować z fajką, a następnie łączysz te dwa elementy ze sobą za pomocą spawu
Edytowane przez Kedziorek dnia 09-03-2016 15:19 |
|
|
Hitlerwagen |
Dodany dnia 23-03-2016 09:46
|
Początkujący biker Postów: 10 Data rejestracji: 02.03.16 |
Jak złożyć przednie i tylne koło ? Schematy są jakieś ? Na Google nie znalazłem. |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 23-03-2016 19:35
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Odkręcasz nakrętkę i wybijasz oś. Nic skomplikowanego. Proszę Cię kolego poza tym, abyś zmienił nick, bo jest on kontrowersyjny. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
patryk950305 |
Dodany dnia 24-03-2016 19:16
|
Początkujący biker Postów: 15 Data rejestracji: 22.12.14 |
mam problem z elektryką quada 110. mianowicie otrzymałem silnik od 110 1+1 i chciałbym go odpalić na stole i potrzebuje schematu jak podłączyć go na krótko z iskrownika wychodzi taka wtyczka:http://zapodaj.ne...e.jpg.html ale mam 5 pinowy, do tego przekaźnik rozrusznika no i oczywiście cewka. moze ktoś opisać kolory kabli lub jakiś schemacik zapodać ?
Edytowane przez patryk950305 dnia 24-03-2016 19:20 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 25-03-2016 07:30
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Z tej wiązki interesują Cię 3 kable. -niebiesko biały - impulsator (do modułu) -czerwono - czarny - cewka zasilająca moduł (do modułu) -zielony - masa - do masy silnika Do jakich pinów modułu podłączyć powyższe kable zorientujesz się po kolorach kobli idącej do seryjnej wtyczki do modułu. Następną operacją jest podłączenie kabla żółto - czarnego od cewki WN do modułu oraz zielonego do masy. Potem już tylko faja na świecę, benzyna do gaźnika i możesz odpalać Jak odpalić? Możesz pominąć przekaźnik, wystarczy dwa grube kable zewrzeć od akumulatora do rozrusznika (+ tam, skąd idzie ten gruby kabel od rozrusznika, - do masy silnika). Aa, jeszcze jedno. Jak będziesz chciał zgasić silnik to ostatni wolny pin od modułu zewrzyj z masą. Mam nadzieję, że wszystko zrozumiałeś. Jeśli mam być szczery to szybciej włożysz silnik do ramy i podepniesz go do seryjnej instalacji niż skombinujesz układ do odpalania go na stole. Jeśli jednak nie masz takiej możliwości to z powodzeniem sprawdzisz silnik na stole, w sposób, który Ci opisałem. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
patryk950305 |
Dodany dnia 25-03-2016 16:47
|
Początkujący biker Postów: 15 Data rejestracji: 22.12.14 |
Dzięki za konkretny opis jak tylko znajdę chwilę biorę się za odpalenie |
|
|
Matthew90 |
Dodany dnia 30-03-2016 02:26
|
Biker Postów: 76 Data rejestracji: 22.03.15 |
Mam taki mały problem mój chopper nie chce osiagnac wiekszej predkosci niz 55km/h przy tej predkosci juz nawet na obroty sie nie wbija, zalozony pelen zestaw na 72cc gaznik pz21 i kruciec 21 swieca irydowa taka jaka mi radziliscie, sprawdzalem zawory na 2 ustawieniach i nic sie nie zmienilo , gaznik czyszczony i nic nawet swiece zmienialem na inna tak samo , chopper na zimnym pali na strzala a gdy rozgrzany to gdzies tak za 2~3 razem |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 30-03-2016 11:28
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Obstawiam na przedstawiony rozrzad o 1 ząbek
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
Matthew90 |
Dodany dnia 01-04-2016 06:24
|
Biker Postów: 76 Data rejestracji: 22.03.15 |
No jednak to nie jest wina rozrzadu jest idealnie ustawiony wczoraj sprawdzalem kable w puszcze i pod siedzieniem kierowcy wszystkie kable gdzie mialy odsloniety przewod zostaly potraktowane koszulka termo i dalej jest ten problem nie wiem moze to wina regulatora lub iskrownika co wy o tym sadzicie Posiadam również pytanie jaka by byl najlepszy iskrownik ilo cewkowy Edytowane przez Matthew90 dnia 01-04-2016 06:31 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 01-04-2016 21:57
|
Ghost Rider Postów: 1419 Data rejestracji: 09.12.10 |
często uszkodzony stator po rozgrzaniu pokazuje swoja wadę dopiero a objawia to się (nie)pracą na wolnych i nie wchodzeniem na wyższe
|
|
|
Matthew90 |
Dodany dnia 02-04-2016 08:40
|
Biker Postów: 76 Data rejestracji: 22.03.15 |
dobra a teraz jaki byscie mi radzili bym zakupił ilo cewkowy by bylo wszystko dobrze |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 02-04-2016 17:33
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Matthew: Ze dwa lata temu spotkałem się tu Z podobnym proble mem. Został usunięty poprzez markowy kabel wysokiego napięcia wraz z fajką. Nie kupuj fajki za 5 zł, bo zapewne będzie miała przebicie, ale to różnie bywajak wiesz impuls na cewkę wysokiego napięcia idzie z modułu. Obejrzyj je równiezTu tkwi problem. Ja natym odcinku miałem przebicie, więc wymieniłem te elementy i 72cc dostał skrzydeł. Ze świecami różnie bywa. Ja latam na NGK. W gaxniku jedynym problemem może być za mała dysza główna paliwowa, która odpowiada z średnie i wysokie obroty.: 0,87 mm jest idealna dla tej pojemności Masz M4 /gwint/. Najbarbzdzie sprawdzonym i popularnym jest iskrownik 6 cewkowyAle WAŻNE jest koło magnesowe z 6 magnesami. Masz wtedy napięcie 100-120Wat co pokryje Ci Wszystkie odbiorniki. LwG. Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Matthew90 |
Dodany dnia 04-04-2016 17:15
|
Biker Postów: 76 Data rejestracji: 22.03.15 |
Mam prozbe do was chlopaki byscie mi pomogli z doborem iskrownika bo szukalem ale nie moglem znalesc odpowiedniego |
|
Przeskocz do forum: |