Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Szybkie pytania
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 04-04-2016 19:20
|
Ghost Rider Postów: 1419 Data rejestracji: 09.12.10 |
2 czy 6 cewek, magneto zewnętrzne czy wewnętrzne
|
|
|
Matthew90 |
Dodany dnia 04-04-2016 20:14
|
Biker Postów: 76 Data rejestracji: 22.03.15 |
6 cewek a magneto to wewnetrzne chyba ale ja juz mam z tego co mi sie zdaje jest to 6 magnesowe jeszcze pytanie jaki byscie polecili spmar do łańcucha bo bede zakladac nowy i nie wiem jaki by wybrac Edytowane przez Matthew90 dnia 04-04-2016 20:26 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 06-04-2016 01:24
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Nowy łańcuch masz w hermetycznej folii. Niczym go nie smaruj. A smar dobry to grafitowy, molibdenowy. Dla uproszczenia: masz w spray'ach smar do łańcuchów. Chyba, że masz hulajnogę terenową, to też są smary osłonowe dot. warunków zewnętrznych, typu piach, kwaśny deszcz, sól. Zabezpieczają wówczas ogniwa. Ja miałem koloru białego. Ale bez przesady. Tu są małe obciążenia. Na większej stacji typu Orlen na regale na pewno znajdziesz w spray'u.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
BRAVVL |
Dodany dnia 21-04-2016 01:04
|
SuperVIP Postów: 1 Data rejestracji: 21.04.16 |
Czy ktoś mógł by podać wymiary tulejek tylnego koła, tych co są na osi? |
|
|
Ryczek |
Dodany dnia 11-07-2016 23:09
|
Początkujący biker Postów: 14 Data rejestracji: 27.12.14 |
Drodzy koledzy czy istnieje jakiś sposób na sprawdzenie pojemności silnika bez zdejmowania głowicy silnik to fmb 139 pozdrawiam |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 12-07-2016 00:46
|
Ghost Rider Postów: 1419 Data rejestracji: 09.12.10 |
na cylindrze powinien być napis z pojemnością ale nie musi go być bo ktoś mógł go zetrzeć jeśli zmieniał na inny niż jest w dowodzie albo kupił taki który ma nabitą inną pojemność bo też takie są poza tym w tych silnikach numery oznaczają pojemność. czyli 139fmb to jest 50cc (tłok 39mm) 152 to 110ccm(tłok 52mm) ale to też nie zawsze się sprawdza o ile w org silniku 110cc będzie właśnie 152fmb to masz pewność że jest to 110, bo tu tylko taki może być nie więcej nie mniej, tak samo jak 125 i 140cc. ale jak już to przeczytasz to musisz wiedzieć że tak naprawdę nie da się ocenić bez zdjęcia głowicy bo: 1. wielkościowo cylinder 50.60,72cc są identycznie i ich nie rozróżnisz na oko jeśli nie mają wybitych pojemności które też nie muszą być prawdziwe a mogą być zmienione 2. cylinder 110 jest dłuższy od mniejszych pojemności więc można by było zmierzyć ten zamontowany w silniku. bo pasuje w org kartery i nawet silniki ze znakiem 152fmb mogą być 50tką bo ktoś mógł zmienić karter albo przerobic 50tke na 110tke a i tak będzie 139fmb choć tak naprawdę 152fmb 3. najprościej zdjąć głowice i zmierzyć tłok jeśli nie rozpoznasz na oko, bo to 5 minut roboty a to jedyny pewny sposób na sprawdzenie tego Edytowane przez kamil_gs dnia 12-07-2016 00:50 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 15-07-2016 03:34
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
154fmb/i to jest 125 cc (tłok 54 mm). W tym przypadku jakichkolwiek modyfikacji zwróć uwagę na średnicę sworznia tłoka, bo są 13 oraz 14 mm. Ponadto przy oryginalnym karterze masz wybite te numery pod lewą zębatką przy numerze silnika: Edytowane przez klemens244 dnia 15-07-2016 03:40 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
gerban |
Dodany dnia 17-08-2016 14:48
|
Początkujący biker Postów: 26 Data rejestracji: 01.08.11 |
Siema, Mam takie pytanie, głupie ale za chiny nie wiem jak zdjąć dźwignie zmiany biegów w moim chopperze Benzerze ? Czy ktoś mi może powiedzieć ? Bo inaczej nie wyjme silnika z ramy Pomocy ! |
|
|
jacol |
Dodany dnia 24-08-2016 11:08
|
Początkujący biker Postów: 20 Data rejestracji: 27.04.13 |
Chłopaki mam ważną sprawę, muszę sobie wydrukować zaświadczenie o zdaniu egzaminu na kartę motorowerową. Może ktoś ma, albo chociaż wie jak to wygląda? Dyrektor szkoły powiedział mi że muszę przyjść z papierkiem to dopiero wtedy mi podpisze bo on 'nie ma czasu'
Edytowane przez jacol dnia 24-08-2016 11:09 ...Motocykl mą miłością, lecz nie dam mu się zabić... |
|
|
pluslike |
Dodany dnia 29-01-2017 21:16
|
Główny administrator Postów: 46 Data rejestracji: 13.06.12 |
Ryczek napisał/a:
Witam serdecznie. Panowie pól roku temu zmieniłem silnik w moim łosiu na 110 ccm od tamtej pory wydałem ponad 150 zł na regulatory napięcia oraz oświetlenie już wyjaśniam co i jak zasilanie wychodzące z sześcio cewkowego statora to od 12 do 80 V stator bezmasowy po ostatniej wymianie udało się przejechać oko?o 300 metrów zanim pad?a pierwsza żarówka zwarcia nigdzie nie ma ze statora wychodzą dwa żółte przewody niebiesko-biały , czarno-czerwony i zielony wie? zielony i czarno-czerwony WN (jedna cewka) niebiesko-biały impulsator oraz dwa żółte zasilanie regulatora napięcia podłączone prawidlowo (działało bezawaryjnie na silniku 48 ccm) brak akumulatora ugotowany po pierwszej awarii napięciem oko?o 30 v i tu pojawia się moje pytanie jaki regulator kupi? aby wytrzyma? ten zakres napiec www.forumdieta.pl |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 31-01-2017 01:41
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Masz padniętą prądniczkę 6-o cewkow, dlatego Ci pali żarówki 30VAC.Spójrz na schemat. Ciekawe jest to, ze masz dwa obwody: -prąd zmienny- żarowki świateł krótkich i długich. Z prądnicy MUSI wychodzić max 18VAC /prądu zmiennego/, bo Ci je popali. -Prąd stały VDC po regulatorze napięcia, który MUSI dawać 13,8-14,4 VDC. Jeżeli jest mniej lub więcej to ten regler masz trafiony. Regler 4-o pinowy: czrwony, żólty/biały, żóty, zielony czytając jak literę "Z". Zamień po przekątnej biały lub żółty z drugim żółtym. Bez miernika nie podchodź. Akumulator Ci trafił bo dałeś mu 30V ale prądu zmiennego, a MUSI być staly, czyli po regulatorze NAPIĘCIA- kabel czerwony. Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 31-01-2017 01:46
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Aha, co jest ważne do stratora 6 cewkowego musisz zmienić koło magnesowe na 6 magnesów. Stare kolo 4 magnesowe nie da Ci ładowania większego, będzie jak w 2 cewkowym, czyli żadne. Weź klucz i zobacz ile razy wewnątrz koła przyciągnie Ci go.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 25-02-2017 13:42
|
Doświadczony biker Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Problem Bashan 200 A więc bashan skończył silnik bo miał 3 bary cisnienia na cyl i zapalał tylko na pych zrobiłem remont cył tłok pierscienie zawory ustawiłem na 0.10 ssacy i wydech 0.15 kompresja wzrosła do 10 bar więc ok był rozwalony rozrusznik jest nowy i stycznik i quad kręci ładnie ciagnie wałem (żeby nie było) a nie zapala z guzika tylko na pych czasami mu sie udało zapalić wczesniej , natomiast teraz to juz wg nie mysli zapalić ani z guzika ani na pych kopci czasami z filtra powietrza ;D nie mam juz pomysłow gaźnik do wymiany ?? Dzięki za pomoc PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ NIE DA SIĘ 50>>72>>110>>124>>250 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 25-02-2017 22:51
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
1. Zawory ustaw, ale na 0,08 oraz na 0,05 mm. Bo maja za duży luz. 2. Jaki kolor miala świeca, chyba była ciemn, bo strzela w gazior....za bogata mieszanka. 3. Dwie śruby M5 w przekaźniku zewrzyj. Jak zaskoczy rozrusznik elektr. to masz przekaźnik do wymiany. 4. Śrubę składu mieszanki wykręć na 1,5 - 2 obr. i odpal go. Po jećdzie podaj kolor świecy. Edytowane przez klemens244 dnia 25-02-2017 22:51 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
patryk950305 |
Dodany dnia 05-03-2017 16:55
|
Początkujący biker Postów: 15 Data rejestracji: 22.12.14 |
mam problem ze sprzegłem od quada nie wiem jak je poskładać, ma ktoś może jakies schemat albo zdjęcia? chodzi dokładnie o to http://allegro.pl/quad-atv-110-125-sprzeglo-napedowe-automat-1-1-3-1-i6648154365.html najlepsze byłoby zdjęcia bez bocznej pokrywy |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 07-03-2017 05:28
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Skoro dokopałeś się do sprzęgła to nie zaśmiecam tekstem. Zdjecia dot. skrzyni 4-biegowej manualnej. http://www.fotosi...bcfa272239 http://www.fotosi...bbfc01a6aa http://www.fotosi...a733043a4f http://www.fotosi...fc8e6f558e http://www.fotosi...ec8d2fb23f Edytowane przez klemens244 dnia 07-03-2017 06:01 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
patryk950305 |
Dodany dnia 07-03-2017 18:10
|
Początkujący biker Postów: 15 Data rejestracji: 22.12.14 |
dzieki klemens za fotki ale bardziej chodzi mi o automat, z manualnym nie mam problemu, potrafie je poskładac, chodzi mi nie o sam kosz tylko to co znajduje sie nad nim. Dostałem silnik w kawałkach i po prostu nie wiem czy mam wszystko co potrzebne i jak to złożyć w sprawna całość. sprzegło dokładnie jak w linku powyzej. |
|
|
Chopper50cm3 |
Dodany dnia 24-03-2017 13:11
|
Początkujący biker Postów: 46 Data rejestracji: 02.11.16 |
Ma ktos moze wymiary uszczelki lewej pokrywy silnika 139FMB pojemnosc 72 cc chopper . wysokosci i szerokosc uszczelki plis |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 26-03-2017 01:08
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Nie musisz jej instalować.Chyba,że latasz np.po piachu. Oryginalnie jej nie ma.Mam na regale taką uszczelkę. Jakie wymiary chcesz znać ? Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Chopper50cm3 |
Dodany dnia 27-03-2017 06:38
|
Początkujący biker Postów: 46 Data rejestracji: 02.11.16 |
szerokosc wyskosc xD ale juz nie trzeba dzieki za fatyge zapomniałem napisac |
|
Przeskocz do forum: |