Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Szybkie pytania
|
|
robert6b |
Dodany dnia 16-05-2017 23:45
|
Początkujący biker Postów: 40 Data rejestracji: 05.03.14 |
Cześć ludziska po krótkiej przerwie, co myślicie, czy dało by się do łosia silnik pionowy wstawić o takihttps://motor-x.p...2-2,p.html kiedyś chyba coś o tym było lecz nigdzie nie mogę tego znaleźć. A należało by machinę zreanimować xd
Edytowane przez robert6b dnia 16-05-2017 23:53 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 19-05-2017 23:02
|
Ghost Rider Postów: 1419 Data rejestracji: 09.12.10 |
wszystko się da jak się chce. trochę ciecia i spawania i już silnik w ramie
|
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 21-05-2017 08:51
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Wchodzi bez problemu. Parę lat temu włożyłem taki do siebie (tylko z górą 150 cc i bez rozrusznika). Polecam zabieg. Znaczny wzrost mocy przy jednoczesnie znacznym spadku wibracji. W moich tematach powinieneś znaleźć jak to u mnie wygladalo Edytowane przez szymo_97 dnia 21-05-2017 08:52 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
Chopper50cm3 |
Dodany dnia 13-06-2017 20:49
|
Początkujący biker Postów: 46 Data rejestracji: 02.11.16 |
Witam was . Jaki najlepszy bedzie filtr powietrza do chopperka 50cm3 . PIerwszy filtr był oryginał bez wkłądu zadnego puszka plastkiowa . Potem założyłem do niego stożkowy i zawiodłem sie na nim bo spadła prędkosc motoru o jakies 10/15 km/h . I teraz poszukuje jakiego dobrego i sprawdzonego zeby mozna było go wyczyścić jak sie zabrudzi przez kurz piasek Dzięki piszcie .
Edytowane przez Chopper50cm3 dnia 13-06-2017 20:49 |
|
|
pmimarek |
Dodany dnia 15-06-2017 22:29
|
Biker Postów: 149 Data rejestracji: 25.10.11 |
Ja polecam stożkowy z wkładem z gąbki. Miałem go kilka lat i nadal mam Jak się zabrudzi rozbierasz czyścisz zakładasz i kolejne km lecą na nim. Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła |
|
|
Chopper50cm3 |
Dodany dnia 18-06-2017 11:39
|
Początkujący biker Postów: 46 Data rejestracji: 02.11.16 |
Spoko mam juz ten filtr powietrza , ej i mam pytanie czy na tym filtrze potrzeba dac od 2 do 3 obrotów mieszanki paliwowo- powietrznej ? |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 18-06-2017 12:29
|
Ghost Rider Postów: 1419 Data rejestracji: 09.12.10 |
musisz wyregulować go tak żeby świeca miała kolor kawy z mlekiem. nie ma reguły 2 czy 3 obroty. Każdy gaźnik to indywidualna regulacja
|
|
|
Chopper50cm3 |
Dodany dnia 21-06-2017 16:29
|
Początkujący biker Postów: 46 Data rejestracji: 02.11.16 |
spoko Dzięki |
|
|
Chopper50cm3 |
Dodany dnia 05-07-2017 10:42
|
Początkujący biker Postów: 46 Data rejestracji: 02.11.16 |
Witam . Mam problem z moim chopperm 50 cc mam w nim gaznik 19mm , filtr stozkowym z gabką , nowa fajka i swieca oryginalne . Więc tak wyregulowałem gaznik swieca ma kolor kawy z mlekiem , juz zmieniła sie na taki ceglasty . Następnie na wylonych obrotach trzyma sie idealnie jest wyregulowany , na ssaniu nie bedzie chodził zalewa go i gasnie to tez mnie wkurza ale problem jest nie w tym , 1 miesiac temu silnik był w remoncie wykrecałem całego i od podstaw go składałem i czysciłem i miałem spawany karter przy skrzyni bo było pekniecie , spaw trzyma do tej pory nic nie kapie olej , wymieniałem przy tem tłok i pierscienie były do wyrzucenia tłok był rozwalony kupiłem oryginalny i pierscienie . łposkładałem i starłem juz pierscienie i jest wporzadku + luz zaworowy ssacy bo był zcisniety a wydechowy norma , po przejechaniu 300km zaczeły sie problemy . Wiec tak przejde do rzeczy bo was zanudze aha i od poczatku jak go poskładałem i dotarłem pierscienie to jak dawałem cała manetke gazu momentalnie motor dusił sie i go odłanczało czyli gasnął ja puszczałem chodził , no i to pierwszy problem + 2 jade ponad 60 i koniec silnik przerywa i dusi go , szarpie motorem ale z górki jak jestem to pocignie i przejdzie do 67km/h i koniec a dawniej z górki pociagłem do 75/80 km/h i to było płynnie i ładnie a teraz mnie to denerwuje pomocy plis juz wszystko robiłem . |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 06-07-2017 23:05
|
Ghost Rider Postów: 1419 Data rejestracji: 09.12.10 |
tłok ma napis IN na denku, ma byc on u góry od zaworu ssącego. Sprawdź rozrząd czy masz dobrze ustawiony bo wydaje mi się ze będzie źle
|
|
|
Chopper50cm3 |
Dodany dnia 07-07-2017 15:04
|
Początkujący biker Postów: 46 Data rejestracji: 02.11.16 |
tłok jest dobrze ustawiony i rozrząd tez dobrze . Na poczatku jak jezdziłem i testowałem to do prawie 80km/h spoko dochodziłem a po tak przejechaniu 250 wszystko sie zjebało nwm czego .
Edytowane przez Chopper50cm3 dnia 07-07-2017 15:06 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 10-07-2017 08:12
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Mi tu wszystko wskazuje na przestawiony rozrzad o 1 zabek. Ewentualnie podobne objawy może dawać któryś uszkodzony element zapłonu. To, że nowa cewka to nie znaczy, że już się nie przepalila, bo jakość tych części jest watpliwa. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
Chopper50cm3 |
Dodany dnia 10-07-2017 19:54
|
Początkujący biker Postów: 46 Data rejestracji: 02.11.16 |
Cewka jest stara xD ma cos z 7/8 lat ja wymieniłem tylko w nim swiece i fajke . A bo to jest 50 cc no i on ma miec luz zaworowy ssący 0.05 ,, a czasem mogło mi sie dac ze wiekszy mu dałem cos moze z 0.06 bedzie miał moze to miec na to wpływ ze np za mało mu zaworu otwiera na wysokich obrotach i za mało benzyny wtedy leci xD ?
Edytowane przez Chopper50cm3 dnia 10-07-2017 20:03 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 11-07-2017 20:27
|
Ghost Rider Postów: 1419 Data rejestracji: 09.12.10 |
no jak nie jak tak.
|
|
|
Chopper50cm3 |
Dodany dnia 12-07-2017 10:00
|
Początkujący biker Postów: 46 Data rejestracji: 02.11.16 |
czyli mam zmienic na 0.05 ssący xD
Edytowane przez Chopper50cm3 dnia 12-07-2017 10:00 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 12-07-2017 15:56
|
Ghost Rider Postów: 1419 Data rejestracji: 09.12.10 |
eeee wróć... te 0.01 nmie zrobi róznicy, myslałem o wiekszej różnicy. Ale zawory możesz sprawdzić, no i jeszcze spróbuj dać iglicę o jeden ząbek w górę/dół bo to ona odpowiada za skład mieszanki na wysokich obrotac. Sprawdź też szczelność dolotu
|
|
|
Chopper50cm3 |
Dodany dnia 12-07-2017 16:39
|
Początkujący biker Postów: 46 Data rejestracji: 02.11.16 |
ej a jeszcze taki problem bo ja luzy ustawiałem na zimnym .. a cos inni gadaja ze na ciepły a inni ze na zimnym wiec jak ? |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 13-07-2017 21:47
|
Ghost Rider Postów: 1419 Data rejestracji: 09.12.10 |
zimny
|
|
|
Chopper50cm3 |
Dodany dnia 04-08-2017 11:49
|
Początkujący biker Postów: 46 Data rejestracji: 02.11.16 |
Siema wszystkim mam pytanie do was , a więc jak przerobic kable w chopperku 50 , zeby dopiero po przekręceniu stacyjki czujnik prądu na kontrolce koło prędkosciomierza sie włączał , a jak wyciagał kluczyk odłączał sie
Edytowane przez Chopper50cm3 dnia 04-08-2017 11:50 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 04-08-2017 19:28
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Tak jest seryjnie. Jak masz inaczej to znaczy, że ktoś tam gmerał już. Bardzo prosto możesz to skorygować. Musisz z kabla, w którym pojawia się + po przekręceniu stacyjki (czarny) pociągnąć prąd do jednego kabla od voltomierza, drugi zaś do masy. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
Przeskocz do forum: |