-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Szybkie pytania
Matthew90
Dodany dnia 03-04-2015 20:18
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

Witam chce wrocic do problemu dlawienia sie silnika czy moze byc to powodem ze gubi isrkre na wysokich obrotach ??
 
klemens244
Dodany dnia 03-04-2015 20:34
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Pchła: Widocznie ten boczny elemencik, który ślizga się po krzywej i ułamanej powierzchni trafił na wprost tej krzywej powierzchni i wysadził ja z siodła. Wałek kopniaka musiał być ŻLE zamontowany.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
klemens244
Dodany dnia 03-04-2015 20:40
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Matthew: Zdemontuj fajkę. Przybliż na 5 mm przewód wysokiego napięcia do świecy. Niech ktoś odpali silnik, dodaj gazu na wysokie obroty, bedziesz widział wyraźnie czy jest iskra, czy też jej nie ma. Stawiam na zły przewód /masowanie iskry lub CWN do wymiany.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
matrix
Dodany dnia 03-04-2015 20:44
Doświadczony biker


Postów: 486
Data rejestracji: 13.04.10

hohoho, widzę wujek, że jesteś drętwy i drażliwy i nawet odpowiedź " z jajem" ci przeszkadza. Spoko.
Jazda jest po to, aby się nią cieszyćCool2Cool2Cool2
 
Matthew90
Dodany dnia 03-04-2015 21:22
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

Klemens powiedz mi co to ten "CWN"
 
szymo_97
Dodany dnia 03-04-2015 21:53
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Cewka wysokiego napięcia - idąc po kablu od świecy do niej dotrzesz (znajduje się pod bakiem).
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
jacol
Dodany dnia 06-04-2015 13:17
Początkujący biker


Postów: 20
Data rejestracji: 27.04.13

Chłopaki, mam pytanie: jeśli moto ma 4 cylindry i zdjął bym 2 przewody, tak żeby pracował na 2 gary to coś mogło by się stać/uszkodzić? Nie mam zamiaru tak jeździć tylko wjechać na 1 przejazd hamownie, żeby dostać kwit na A2 myślicie że to ma sens?
...Motocykl mą miłością,
lecz nie dam mu się zabić...
 
kamil_gs
Dodany dnia 06-04-2015 14:12
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1419
Data rejestracji: 09.12.10

Będzie tylko pluł benzyną w tlumik i strzelał jak głupi ogniem
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
hansrpg
Dodany dnia 06-04-2015 14:43
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Jakie to moto? Zasadniczo jeżeli moc wersji w pełni otwartej jest 2x większa niż wymagania na A2 to nie ma szans nawet jak zdławisz silnik do kilku koni - to raz.
Dwa upewnij się w swoim wydziale komunikacji jakie są wymagania do zmiany mocy w dowodzie, bo często bez rzeczoznawcy się nie obędzie wszystko zależy od interpretacji przepisów w danym urzędzie.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
jacol
Dodany dnia 06-04-2015 14:58
Początkujący biker


Postów: 20
Data rejestracji: 27.04.13

Z przepisami się już zapoznałem, chodzi mi tylko o to czy da się w ten sposób wykastrować moto do tych 48koni i czy nic mu się nie stanie.
...Motocykl mą miłością,
lecz nie dam mu się zabić...
 
kamil_gs
Dodany dnia 06-04-2015 16:18
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1419
Data rejestracji: 09.12.10

stać sie nic nie stanie, silnik będzie normalnie pracował z tym że zamiast spalin wydalał będzie benzyne i raczej na pewno będzie strzelać w tłumik
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
hansrpg
Dodany dnia 06-04-2015 16:21
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Na hamowni raczej się poznają że moto nie pali na wszystkie i powiedzą coś w stylu "wróć jak naprawisz" . Na dżermańskim i-baju sprzedają takie przekładki jak w poniższym linku które dławią moc z 53 na 25kW a wiem że były nawet wersje do 17kW. Montuje się je między króćcami a głowicą. Może to coś podpowie jak zrobić z głową, bez druciarstwa i niskim kosztem.
http://www.ebay.d...19fa1eaff0
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
Matthew90
Dodany dnia 08-04-2015 20:11
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

Siemanko Kolegi jest sprawa czy pomoglibyście znalesc odpowiednia opone do łosia na tyl felge mam original
 
klemens244
Dodany dnia 08-04-2015 21:07
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Szukaj szosowej od 110 do 140/70/12
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Matthew90
Dodany dnia 08-04-2015 21:25
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

ale detkowe czy bezdetkowe
 
klemens244
Dodany dnia 08-04-2015 23:20
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Jak masz zawór zamontowany w feldze to bezdętkowa. Jeżeli go nie ma to z dętką, czyli dokupujesz ją dodatkowo. Na te wszystkie pytania odpowie Ci sprzedawca, więc się tutaj nie męcz.
Edytowane przez klemens244 dnia 08-04-2015 23:21
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Matthew90
Dodany dnia 09-04-2015 16:50
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

Posiadam kolejny problem zauwazylem ze moj filtr powietrza jest mokry od benzyny gaznik byl czyszczony jakis czas temu i bylo wszystko ok w czym moze tkwić problem
 
kamil_gs
Dodany dnia 09-04-2015 17:11
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1419
Data rejestracji: 09.12.10

W zaworach, potrzebna im regulacja
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
klemens244
Dodany dnia 09-04-2015 18:31
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Masz za bogatą mieszankę. Podaj kolor świecy. Jak jest ciemna to wykręć o 1/4-1/2 obrotu śrubę składu mieszanki. Na biegu jałowym i ssaniu paliwo w mieszance ma tendencję do "cofania się".

Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Kedziorek
Dodany dnia 09-04-2015 18:57
Biker


Postów: 193
Data rejestracji: 01.01.13

Mam pytanie koledze w łośku ciągle przy odpalaniu leci dym tam gdzie wkręca się świece i dlatego ciągle ją zadymia i trzeba ją co jakiś czas czyścić.Co może być przyczyną tego dymienia się przy odpalani? :D
Edytowane przez Kedziorek dnia 09-04-2015 18:58
 
Przeskocz do forum: