-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Szybkie pytania
szymo_97
Dodany dnia 31-08-2015 16:28
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Najprawdopodobniej b?dzie szed? pod innym k?tem. Bedziesz musia? to jako? skorygowa? (co? stoczy?, ewentualnie da? jakie? tulejki).
Edytowane przez szymo_97 dnia 31-08-2015 16:29
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Kuba95er
Dodany dnia 31-08-2015 16:54
Biker


Postów: 68
Data rejestracji: 08.07.11

ale pod z?batke zdawcz? ?
 
klemens244
Dodany dnia 31-08-2015 18:06
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Ja odsunąłem zębatkę 38 z od bębna poprzez danie "pośredniczących" nakrętek M8 na śruby w montowaniu SZTYWNYM tejże zębatki. Teraz mam luz 2-3 mm pomiędzy łańcuchem a opon? 140/70/12. I co jest ważne NIE MA śladów ocierającego łańcucha na oponie. Brak też jest śladów na zębatce zdawczej 15 z w postaci "wybranego" materiału na wysokości zębów. Jak jest sytuacja, że jest łańcuch 420 i zębatka zdawcza 428, to zębatkę te można oblecieć minimalnie szlifierka kątową owe zęby, ażeby mieściły się luzem w łańcuchu, a nie go wypychały na zewnątrz. Komuś łańcuch uszkodził lewy karter jak nie był dopasowany szlifierką kątową-diaxą.
Ty będziesz musiał stoczyć lewa tulejkę na ośce tylnego kola o 2 mm, bo będzie ślad na zębatce zdawczej od strony silnika. Będziesz miał te żeby z boku podcięte.
EDIT:

[img]http://i.imgur.com/8XjCNhc.jpg?1[/img]
[img]http://i.imgur.com/8XjCNhc.jpg?1[/img]
Edytowane przez pluslike dnia 04-09-2015 13:11
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
wujek
Dodany dnia 01-09-2015 15:04
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Zobacz kolego , moje koło jest od Hondy Shadow 125 które Ci też polecam. Chyba najmniej roboty przy nim. :)

Na tym zdjęciu masz pokazany zabierak taki jak jest normalnie z Hondy.
i.imgur.com/bLlz0qq.jpg
Ja go u mojego wujka ściąłem na tokarce o tyle ile mi było trzeba.
Tu masz zdjęcie z wyciętym zabierakiem , zębatkę dałem oryginalną z łosia , tylko wytoczony jest środek pod piast?/zabierak od koła z Hondy i zrobiłem takie wycięcia na szpilki mocujące. No i na koniec musisz dociąć tulejki dystansowe na oś/śrubę co wchodzi w koło. I pamiętaj że musisz ustawić idealnie prosto z?batk? na kole do zębatki na wałku zdawczym i dodatkowo koło też idealnie prosto do ramy.
i.imgur.com/Qtb6uHN.jpg

Wydaje mi się że jasno Ci to napisałem.
Edytowane przez pluslike dnia 04-09-2015 13:18
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
klemens244
Dodany dnia 01-09-2015 20:53
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Z zebatka 37/38z to poszalales. Preludium na 4-y skrzypce. Niezly pomysl=czytaj wariacki, hahahaha
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
szymo_97
Dodany dnia 01-09-2015 22:25
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Najpierw polecam dorobić tuleje na oś tak, żeby koło siedziało idealnie równo w wahaczu, a potem pomierzyć o ile zębatka musi iść w lewo/prawo, żeby szła równo ze zdawcz? i już następnie albo stoczy? jak w przypadku wujka zabierak, albo dać jakieś podkładki czy co tam innego pod tą zębatkę.

Ja miałem tak w moim kole, że nie musiałem totalnie nic robić, jedynie zębatkę z łosia przerobiłem by pasowała pod moje koło, ale to miałem niezłego farta, że akurat mi się zębatki pokryły.
Edytowane przez pluslike dnia 04-09-2015 13:11
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Kuba95er
Dodany dnia 03-09-2015 21:17
Biker


Postów: 68
Data rejestracji: 08.07.11

Hej, dzięki za odpowiedzi teraz już wiem "Wujku" :D szymo_97 a od czego posiadasz koło ?
 
Matthew90
Dodany dnia 08-09-2015 06:21
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

Jest pytanie chopper oslabl jechal 60 a teraz 45 przez 2 dni stal nieodpalany zostal w tym czasie jedynie podniesiony prosze o szybka pomoc
 
wujek
Dodany dnia 08-09-2015 16:39
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Jesli stał 2 dni i nagle osłabł to może sprawdź czy jest odpowiednie cisnienie w oponach. wink
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
Matthew90
Dodany dnia 08-09-2015 18:54
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

serio sie pytam bo sam juz nie wiem co robic bylo cacy a tu lipa
 
szymo_97
Dodany dnia 08-09-2015 18:58
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

No ale coś więcej napisz. Zmieniła się praca silnika w jakiś sposób czy jedynie wolniej jedzie?
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Matthew90
Dodany dnia 08-09-2015 20:17
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

to od początku w weekend podnosiłem tył choppera przez dwa dni nie został odpalany nie było grzebane przy gaźniku ani przy elektryce w poniedziałek gdy został zamontowany tłumik nie chciał odpalić z rozrusznika muszę go na pych odpala po lekkim poruszeniu kola w czym może być problem przed weekendem palił na rozrusznik i jechał 60km/h a teraz ledwo 45
 
Matthew90
Dodany dnia 10-09-2015 08:20
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

Wczoraj zauwazylem ze przez weekend komuś sie wywalil bo mialem polamane plastiki na teraz zostalo wymienione cewka , moduł , regulator i zostal wyczyszczony gaznik sprawdzone zawory i dalej nic zobacze jeszcze swiece
 
Matthew90
Dodany dnia 10-09-2015 09:22
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

jaka świecę irydowa polecacie
 
klemens244
Dodany dnia 11-09-2015 17:21
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

NGK IX - są drogie, ale zapomnisz o problemie odpalania.W każdych warunkach , zwłaszcza jesienią, kiedy jest duża wilgotność. Dokup do kompletu fajkę tej firmy.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Matthew90
Dodany dnia 11-09-2015 20:43
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

klemens dobra ale jakie dokładnie NGK IX
 
klemens244
Dodany dnia 12-09-2015 20:05
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

NGK CR7HIX , jak najbardziej do modelu 50, 72, 110 ccm. Koszt ok. 35 zł. Będę dopiero jutro w domu to podam Ci oznaczenia do 125 ccm, bo gwint jest mniejszy /12 mm chyba/ i świeca jest znacznie dłuższa, głowica jest masywniejsza z uwagi na większe zawory. Napisz co chcesz wiedzieć w danym temacie. Ja stosuję tę markę bo jak wcześniej napisałem jest niezawodna. Wybierz Made in Japan, bo lepsza jest porcelana niż europejska. Nawet kiedyś zapłaciłem 60 zł za nią, ale ściągnęli mi na dzień następny. Nie szalej z kasą, ale daję Ci gwarancję, że nie zawiedzie. Ja zaczynałem na komarze dawno temu, kiedy KRADŁO się świece BERU z NRD/Niemy Wschodnie/. Nieźle co ?
P.S. O ile świece chińskie /DE$NSO-fabryczne/ nie pozwalały mi odpalić: przebicia, itd... to NKG na 100 % działała zawsze. Fakt, że jest różnica pomiędzy 8 złotych, a ok.30 zeta. ALe jaka ulga, że nie spóźnisz się na spotkanie z dziewczyną. Prezent w postaci lodów/tortu przeznaczysz w hulajnogę, hahahaha.
Edytowane przez klemens244 dnia 12-09-2015 20:11
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
wujek
Dodany dnia 12-09-2015 20:58
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Aż tak reklamujesz irydową swieczkę Panie Piotrze? Opowiesz mi różnicę pomiędzy tradycyjną a irydową? ;)
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
Matthew90
Dodany dnia 12-09-2015 23:21
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

Dzięki lemens za rade dotyczaca swiecy te owe swiece chodza po ok 50 zl
A pytanie do mojego wczesniejszego postu wiesz moze co moze dojegac mojemu losiowi
 
klemens244
Dodany dnia 13-09-2015 00:43
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Chłopy. Nie ma sprawy. W niedzielę zrobię foty tego co mam: NKG i Denso. Zobaczycie różnicę, głównie w elektrodzie, bo jest cienka w szpic i tym samym nie daje oporu. Jak spojrzycie w tablicę Mendelejewa /chemia/ to zobaczysz różnicę pomiędzy metalem /żelazo z węglem/ i irydem. Sam iryd jest drogi ,no nie tak jak tytan /Muzeum Guggenheima w Bilbao w Hiszpanii- widziałem to cudo techniki. Za skorupę muzeum można kupić nawet jakieś państwo. Spójrzcie w internecie. Czyli Wujek mam na myśli super trwałe i stosowane: iryd i tytan w NASA /promy kosmiczne/. Stąd koszt świecy oza tym silnik:
"- lepiej się wkręca
- dużo płynniejszy,
- nie trzeba grzać długo na ssaniu (nie gaśnie bez ssania)
- lepsza kultura pracy,
- pali od pierwszego obrotu wału,
- NIE ZALEWA SIĘ,
- szybciej osiąga temperaturę samooczyszczenie,
- łatwiej odpala na zimnym i gorącym silniku, itd......
Metju: jak to przeczytasz i kupisz świecę irydową zapomnisz o swoich problemach i jak wstępnie można sądzić może te 45 km/h osiągnie np. 60-70.
Edytowane przez klemens244 dnia 13-09-2015 08:06
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Przeskocz do forum: