-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Szybkie pytania
wujek
Dodany dnia 25-06-2014 22:02
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

A masz stary? Jak tak to na nim masz wymiar. :D
 
robert6b
Dodany dnia 25-06-2014 22:38
Początkujący biker


Postów: 40
Data rejestracji: 05.03.14

mieć mam ale poxiliną lekko zakryty jest i nie widać
 
Rebeliant98
Dodany dnia 26-06-2014 09:03
Awatar

Początkujący biker


Postów: 14
Data rejestracji: 21.06.14

potrzebujesz jeszcze tych wymiarów ? jeśli tak to prosze : 11.6/24/10 tak pisze na moim :)
 
xavirr3007
Dodany dnia 27-06-2014 12:11
Początkujący biker


Postów: 27
Data rejestracji: 24.04.14

Mam duzy problem. Po założeniu zestawu 110 ccm do kinga silnik przerywa. Gaźnik, zawory, rozrząd jest dobrze wyregulowane .Zmieniłem też dysze na większe. Czy przyczyną może być to że mój silnik ma 2 cewki?
Edytowane przez xavirr3007 dnia 28-06-2014 21:40
 
Rebeliant98
Dodany dnia 27-06-2014 13:09
Awatar

Początkujący biker


Postów: 14
Data rejestracji: 21.06.14

Jesli wczesniej działał to to nie powinno miec znaczenia ;) a ze tak spytam zmieniales wał ??
 
xavirr3007
Dodany dnia 27-06-2014 13:16
Początkujący biker


Postów: 27
Data rejestracji: 24.04.14

Wszystko zmieniałem. A przyczyną tego przerywania może być wypluta uszczelka pod głowicą??
Edytowane przez xavirr3007 dnia 27-06-2014 14:04
 
Rebeliant98
Dodany dnia 27-06-2014 15:33
Awatar

Początkujący biker


Postów: 14
Data rejestracji: 21.06.14

no jak najbardziej ;) z tym sie wiąże mniejsza komprecha mniej mocy itp... wymien uszczelke i jak to nic nie pomoze bedziemy kombinnowac dalej ;)
 
xavirr3007
Dodany dnia 28-06-2014 17:57
Początkujący biker


Postów: 27
Data rejestracji: 24.04.14

przed rozbieraniem silnika rozrząd był przesunięty o 1 cm za znakiem na magnecie a przy składaniu ustawiłem równo na znakach. czy to też może być przyczyną przerywania i nie wkręcania się na wysokie obroty??
 
wujek
Dodany dnia 28-06-2014 21:12
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Jak równo są znaki to dobrze , pokaż nam ten twój zapłon 3 cewkowy. :O
 
xavirr3007
Dodany dnia 28-06-2014 21:39
Początkujący biker


Postów: 27
Data rejestracji: 24.04.14

sorry pomylilo mi sie już poprawiam
Edytowane przez xavirr3007 dnia 28-06-2014 21:40
 
wujek
Dodany dnia 28-06-2014 21:41
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Aa , no to nie ma nic do tego że dwie cewki , zmień tą uszczelkę , dobrze skręć ma działać. Dobrze ustaw rozrząd , zawory , gazior i jazda. :)
 
Rebeliant98
Dodany dnia 28-06-2014 22:30
Awatar

Początkujący biker


Postów: 14
Data rejestracji: 21.06.14

o centymetr był przesunięty ?? :O nie nawalał tłok o zawory ?
 
xavirr3007
Dodany dnia 29-06-2014 12:02
Początkujący biker


Postów: 27
Data rejestracji: 24.04.14

no nie nawalał właśnie, jeszcze takie pytanie mam czy można podłączyć cewkę wysokiego napięcia z simsona do kinga żeby sprawdzić czy tamta jest dobra??
Edytowane przez xavirr3007 dnia 29-06-2014 12:59
 
kamil_gs
Dodany dnia 29-06-2014 13:25
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1419
Data rejestracji: 09.12.10

jak jest 12V to tak, jak 6 to nie
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
xavirr3007
Dodany dnia 29-06-2014 18:05
Początkujący biker


Postów: 27
Data rejestracji: 24.04.14

Już naprawiłem superhappy musiałem przestawić rozrząd o jeden ząbek bo zawór ssący się za szybko otwierał i zasysał spaliny do gaźnika, ale mam drugi problem bo podczas jazdy jak schodzi z obrotów to dławi się i gaśnie. Trzeba puszczać i po chwili ostro odkręcać manetkę żeby nie zgasł. Ma ktoś pomysły co z tym zrobić??
 
Kedziorek
Dodany dnia 29-06-2014 19:04
Biker


Postów: 193
Data rejestracji: 01.01.13

Wyreguluj go :D
Edytowane przez Kedziorek dnia 29-06-2014 19:05
 
Rebeliant98
Dodany dnia 29-06-2014 22:56
Awatar

Początkujący biker


Postów: 14
Data rejestracji: 21.06.14

Dokładnie jak pisze Kedziorek wyreguluj, jak da rade i będzie gitara a wgl jakie masz dysze w gaźniku ?? i jaki przelot tego gaźnika masz?
 
Kuba95er
Dodany dnia 30-06-2014 20:24
Biker


Postów: 68
Data rejestracji: 08.07.11

Siema chłopaki. Jest taka sprawa. Potrzebuje rady, chcę kupić samochód, mam bardzo fajna asterkę 1 z 2001r. w sedanie silnik 1.4 8v od 1 właściciela (sąsiad mojego chrzestnego). Ogólnie samochód bardzo ładnie wygląda , ma male wgniecenie na drzwiach i progu, 2 malutkie odpryski na tylnej klapie i pęknięte jedno lusterko minimalnie, aa i w bagażniku obicie nie trzyma sie ale to norma w oplach. Silnikowo super chodzi wszystko wymieniane na czas, 162000 przebieg potwierdzony. Do autka dorzuca radio cd, aluski 15" opla i zimówki na stalowych. Cena jaką podał 4000. Co wy myślicie o tym? Czy warto? Mogę zdjęcie tego wgniecenia pokazać jedynie.
Edytowane przez Kuba95er dnia 30-06-2014 20:25
 
hansrpg
Dodany dnia 30-06-2014 20:45
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Od wgniotki i odprysków zaraz zacznie szerzyć się rdza, ale to już przypadłość opli. Co do wróżenia z fusów (bo tyle można po dość skąpym opisie) to biorąc pod uwagę rok i cenę oraz potwierdzony przebieg to może być warto, ale to piszę nie widząc maszyny.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
didi1102
Dodany dnia 30-06-2014 20:55
Awatar

Biker


Postów: 104
Data rejestracji: 25.06.12

za 2500 kupilem vectre 2,0 dti spalanie 6 miasto 4 trasa :-) jak twoj nie ma gazu to bałl bym sie spalania te silniki potrafią spalić 8 - 10l (mam golfa 1,4 i pamietam spalanie corsy :-P ) podobnie z gazem (opel senator 3,0 spalał mi w mieście około 10-12l a opel record z 1978r poj.2.0 mieścił sie w 10l gazu)czesci tanie a wgniota ... bedzie ich wiecej po zimie :P heh wiec mozna kupić większe wygodniejsze za mniejsza kase a eksploatować je podobnie jak masz jelenia na zniżki to bież dużą pojemość i starsze auto nie są tak żyłowane na codzień i w trasie bo mają spore zapasy mozy małe silniki ... wręcz przeciwnie porownanie hyundai pony 1,5 l przy 130km/h ma obroty 3,5 tyś do 4 za to senator 3,0 przy tej prędkości ma 2 tyś - 2,5 tyś podobnie reno espace 2,8 (boze ile ja już mialem samochodów w życiu :-P nie licze malaczy :-P...
Edytowane przez didi1102 dnia 30-06-2014 21:02
szok2
 
Przeskocz do forum: