-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Silnik 110/125
kobuch10
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 05-06-2013 16:15
Początkujący biker


Postów: 28
Data rejestracji: 18.06.11

Witam.
Zastanawiam się nad kupnem nowego silnika 110/125.
Chciałbym zapytać o koszt silnika z całym osprzętem ( gaźnik i inne potrzebne rzeczy).
No i jakie są (+) i (-) takiego silnika.
A na koniec najlepiej ogólną ocene.

PS. dajcie jakieś aukcje jaki silnik najlepiej ;)
Edytowane przez kobuch10 dnia 05-06-2013 16:26
Twisted !!! Jeżdżę wolno, bo mi wolno !!! Twisted
 
Kompozytor
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 05-06-2013 16:31
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

A ile możesz mieć pieniędzy max na ten silnik ? I chcesz coś dobrego czy tylko pojeździć i sprzedać moto 110 wyjdzie ci taniej i nie musisz całego silnika kupować.
Edytowane przez Kompozytor dnia 05-06-2013 16:35
 
kobuch10
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 05-06-2013 18:01
Początkujący biker


Postów: 28
Data rejestracji: 18.06.11

A ok dzięki.
a własnie wolałbym kupić cały silnik, ponieważ mój nie jest w najlepszym stanie i boje się że przy przerabianiu na 110 by się rozpadł.
a co powiecie o tym? ------>
Allegro: http://allegro.pl/silnik-cross125cc-ogar-900-street-benzer-los-i3283561408.html
900 złoty, ale z wszystkim.
Twisted !!! Jeżdżę wolno, bo mi wolno !!! Twisted
 
Kubix
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 05-06-2013 18:15
Awatar

Moderator


Postów: 514
Data rejestracji: 13.06.10

Poprawka linku: http://allegro.pl...61408.html

Powiem Ci tak. Nie warto kupować silnika za 9 stów do chińczyka. Kup najtańszy 110 czy 125 (sprzedający i tak w ch*ja robią, a prawda jest taka że 125cc to nie jest i tak realne 125..). Za taki silnik licz ok. 700zł z wysyłką. Do tej pojemności najlepiej jest kupić króciec 26mm i gaźnik 26mm (możesz kupić nowe, możesz używane - używane wyjdzie dużo taniej, jednak nowe jest jakby "pewniejsze";). Wtedy wyjdzie Cię max. 850zł lub nawet 900zł tak jak w w/w silniku, ale wszystko składasz na pewnych elementach, bo na tej aukcji zapewne dorzucają Ci króciec 19mm który nadaje się tylko do 50cc i króciec 22mm który i tak nie da różnicy przy takim gaźniku.
Kolejna sprawa to rozrusznik. Taki silnik ma większą kompresję niż zwykła 50cc, więc akumulator musi być mocniejszy żeby tym "zakręcić", więc musisz zmienić też akumulator, chyba że będziesz częściej ładował.

Ogólnie taka moja rada, postąpisz jak będziesz uważał.

Lewa !
 
Przeskocz do forum: