Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
Benzer Texas |Leike|
|
|
FreeDay |
Dodany dnia 24-07-2014 22:34
|
Biker Postów: 109 Data rejestracji: 05.08.12 |
Masakraa, jak ta "sakwa" szpeci całość xD. Chromy wszystko ładnie, ale kierownica... no kuźwa, za ch*ja mi tu nie pasuje ! ;D |
|
|
wujek |
Dodany dnia 24-07-2014 23:10
|
Ghost Rider Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Tak więc może zacznę od nowa jak to było z moją historią związaną z motoryzacją. Gdy byłem małym dzieckiem bardzo interesowałem się samochodami miałem wtedy może 4 lata. Mieszkam w małej miejscowości Hrebenne , jest tu przejście graniczne z Ukrainą. Gdy miałem z 5 lat pewien Ukrainiec zaczął sprowadzać samochody z zachodu (Niemiec) , różne marki VW - Golf 2 , Jetta 2 , Passat B2 , B3 , Ford Sierra , Opel Kadett E , Omega , Renault 19 i inne. Niektóre z nich nie mogły przejść cła na przejściu granicznym i Ukrainiec zostawił parę aut u mnie takie jak 2 Fordy Sierra , Opla Kadetta i Omegę. Przez dłuższy czas nie upominał się o nie , rodzice dwa Fordy oddali na szrot , Omegę ktoś kupił za 1000zl po 8 latach stania. 5-6 lat temu postanowiłem uruchomić Kadetta. Po wlaniu 5l benzyny i wstawieniu naładowanego akumulatora za czwartym razem Kadett odpalił , a to dlatego że przez poprzednie trzy pompka paliwowa nie działała. Po uruchomienia rodzicie powiedzieli że Kadett zostanie , że będzie on mój i będę się nim uczył jeździć. No ale samochód jak samochód , miałem wtedy ledwo 11 lat , jeździłem trochę po polnych drogach , lecz nie było mnie stać na paliwo do niego. Jeżdżąc po wsi rowerem zazdrościłem starszym kolegom Simsonów s51 , pierwszych chińskich skuterów , WSK 3 itp. Gdy miałem 12 lat tato kupił mi od kolegi jakiś motorower za 70 zł , był on automatyczny ze sprzęgłem po to aby go odpalić , wciśkało się sprzęgło pchało , puszczało i jechało. Właśnie pchało... Było 5m pchania a 2m jechania. Motorek miał identyczny silnik jak ten. http://img07.olx....djecia.jpg Po dłuższym czasie gromadzenia pieniędzy kupiłem motorynkę za 350zl. Jeździłem nią do puki się coś nie zepsuło , nie miałem wtedy pojęcia o silnikach spalinowych kompletnie o niczym nie miałem pojęcia. Odstawiłem motorynkę i za 150zl kupiłem Jawkę Ogara 200 w biednym stanie , razem z mamą odremontowaliśmy go nieco , potem oddałem ją do znajomego aby zrobił silnik. Po odebraniu Jawki pojeździłem może nią z 2 tyg. i przepadła iskra , tak samo jak i motorynka , jawka poszła na bok. Pod rocznej przerwie , uzbierałem nieco kasy , trochę dołożyła mi mama i kupiłem chopperka we wrześniu/październiku 2011r. używanego. Nie zapomnę jak się cieszyłem że w końcu mam czym normalnie pojeździć z pewnością że nic się nie zepsuje podczas jazdy itp. Następnie w listopadzie 2011r. trafiłem do was na Eaglets.pl przez użytkownika dawidowsky. Tu nauczyłem się od was wszystkiego , chciałbym bardzo podziękować tej stronie. Gdy ja tu pisałem pierwsze posty i czytałem te wasze to tak jakbym wyjechał za granicę bez znajomości języka. Pooglądałem niektóre maszyny i postanowiłem nieco pozmieniać swojego chopperka , ale niestety nie miałem kasy na nic. więc padło na sprzedaż Kadetta , znalazł się jakiś klient który kupił go za 200$. Następnie we wrześniu miałem do rozbiórki 2 quady 110cc i 1 bashana 250cc (po co ?) po to aby Ukrainiec mógł go nie legalnie przewieźć na Ukrainę w częściach , za quady wpadło mi jakoś około 400zl + do tego miałem do rozbiórki 2 skutery. Wyszło mi ok 600zl w ciągu 4 dni. Miałem wtedy 600zl + 200$. Zacząłem myśleć nad kupnem silnika 110cc , lecz o dalszych przeróbkach mogłem zapomnieć ponieważ zabrakło by mi kasy. W grudniu 2012r. miałem okazję kupić Passata B3 Combi 1.8 benzyna , który palił 16l benzyny. Zakupiłem go za 1000zl , sprzedawca nie wiedział co się z nim dzieje dlatego go chciał sprzedać. Po krótkiej przejażdżce zauważyłem zapach benzyny , po otwarciu maski na opalonym silnik zobaczyłem fontannę z przewodów paliwowych , okazało się że węże były popękane , po wymianie węży szybko sprzedałem passata za 2500zl , wtedy zacząłem myśleć poważniej nad tuningiem Leike , uzbierałem wszystkie części , nowy silnik , koło przednie , tylne , samo malowanie mnie wyniosło 500zl , i mnóstwo innych części. Cała przeróbka wyniosła mnie ok 2200zl. W marcu 2013r. Leike stał rozebrany do ostatniej śrubki , a po miesiącu czasu stał już kompletny i to w lepszym stanie niże te nowe ze sklepu. W wakacje 2013r. kupiłem loncina 125 crossika za 250zl , brakowało mu cylindra a mi chęci aby go kupić i założyć. Więc sprzedałem go koledze za 300zl , czego teraz żałuje bo mógłbym go sobie zrobić i jeździć po bezdrożach. Następnie w tym roku kolega z klasy sprzedawał okazyjnie GB Streeta , mój sąsiad od dłuższego czasu oglądała się za takim , ale niestety nie miał kasy aby go kupić , więc postanowiłem odkupić motorek od kolegi ponieważ pilnie potrzebował pięnędzy i potem sprzedać go sąsiadowi. Po zakupie sąsiad zrobił z mordy dupę i się pokłócił ze mną , wiec musiałem sprzedać tego GB , nie było na nim żadnego zysku. No i ostatnio w tą sobotę kupiłem samochód Opla Vectre B 1.6 ECO TEC 16v 105KM. Co do motorynki i jawki są o nich oddzielne tematy , GB Street'a też , jeśli kogoś interesuje jak wyglądał Loncin to mogę dać zdjęcie pod postem. Taka to oto moja historia. Proszę szymo. Edytowane przez wujek dnia 24-07-2014 23:12 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 13-09-2014 21:33
|
Ghost Rider Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Przy łosiu nic nowego się nie dzieje. Z nudów dorabiam sobie ozdoby do pokoju. Ciekawi mnie jeszcze do czego służą te narzędzia , może mi ktoś opowiedzieć? |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 13-09-2014 21:45
|
Ghost Rider Postów: 1419 Data rejestracji: 09.12.10 |
jedno to nożyce do zdejmowania izolacji z przewodów a drugi to miernik uniwersalny
|
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 13-09-2014 21:45
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Pierwsze to do obierania izolacji z kabli, a drugie to jakis miernik Kamil, byłeś szybszy Edytowane przez szymo_97 dnia 13-09-2014 21:46 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
Kryniax |
Dodany dnia 13-09-2014 22:59
|
Doświadczony biker Postów: 318 Data rejestracji: 17.07.11 |
Naprawdę nie wiedziałeś co to miernik?xd |
|
|
wujek |
Dodany dnia 14-09-2014 09:26
|
Ghost Rider Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
No domyśliłem się że to miernik , ale on jakiś jehowy jest. Jak nim podjąć jakieś podstawowe działania? |
|
|
Kryniax |
Dodany dnia 14-09-2014 09:33
|
Doświadczony biker Postów: 318 Data rejestracji: 17.07.11 |
To jest analogowy, musisz wiedzieć kiedy ustawić na prąd stały, a kiedy na zmienny . Zresztą jak w każdym. Ja mam taki, musiałem go wziąć bo lubię analogowe wskazówki Edytowane przez Kryniax dnia 14-09-2014 09:34 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 14-09-2014 11:42
|
Ghost Rider Postów: 1419 Data rejestracji: 09.12.10 |
napięcia mierzy się wpinając miernik równolegle do obwodu a prąd szeregowo
|
|
|
wujek |
Dodany dnia 14-09-2014 12:12
|
Ghost Rider Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Aha , to jednak nie dla mnie. Nie rozumiem tego nadal. |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 15-09-2014 00:43
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Wujek: walnij do mnie na gg3092742. Mierniki, zasadę działania poznasz w 5-ć minut. Wyślę Ci proste schematy podłączenia. To jest miernik analogowy prod Rosyjskiej sprzed 30-lat. Spokojnie, za chwilę nauczysz kumpli ze szkoły/pracy o co w tym wszystkim chodzi. W łosiu mamy prąd zmienny i stały, ale NIE BÓJ sie tego. LwG. Oj chłopaki.... a po co jest ten klub ? Po to, żebyś u Valentino Rossi ustawił w jego "Yamasze", kużwa sterowanie elektroniczne wtryskami. Hm... Aha jak masz Skypa, byłoby super to poznasz to jeszcze szybciej. Moje słowo. W tym swoim CV dodasz: włoski serwis Rossiego uczy sie ode mnie elektryki, hahahaha. LwG Edytowane przez klemens244 dnia 15-09-2014 01:08 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
wujek |
Dodany dnia 28-09-2014 18:19
|
Ghost Rider Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Dzisiaj mała niedzielna przejażdżka , pomysł padł na to aby odwiedzić bunkry. Dziś wpadło 10tyś km. |
|
|
wujek |
Dodany dnia 28-09-2014 20:10
|
Ghost Rider Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Shadow , wątpię w te 20tyś km. Planuję przesiadkę na 500-700cc i mam nadzieję że będzie to jakieś V2 Kolega NSR jeździ ekonomiczne. Wiadomo jak to dwutakt , potrafi nawet i 8l wciągnąć przy tak małej pojemności. Jeździliśmy do 70km/h. Klemens pisał mi na FB żebym opowiedział co było wymieniane przez ten czas. Powiem tak. Jeśli mam mówić co było wymienione to odpowiedź jest krótka , wszystko. A ja bardziej to bym określił , że przez ten cały czas zachodziły modernizację. Gdybym niczego nie ruszał ta marnie jeżdżąca 50cc też dobiła by tych 10tyś km. Ale że apetyt rośnie w miarę jedzenia to zaczęły się zmiany pojemności , wyglądu itd itp. Edytowane przez wujek dnia 28-09-2014 20:15 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 12-10-2014 16:25
|
Ghost Rider Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Żeby nie było że wujek dodaje zdjęcia tylko na FB. Na zdjęciu kolega. Mała przejażdżka jak co niedzieli do woj. podkarpackiego. Wyszło nam ok 50km. |
|
|
Kedziorek |
Dodany dnia 12-10-2014 19:16
|
Biker Postów: 193 Data rejestracji: 01.01.13 |
Wujek nadążałeś za tą NSRką haha. Jaka to jest pojemność? |
|
|
wujek |
Dodany dnia 12-10-2014 19:35
|
Ghost Rider Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
U mnie 110cc , NSR 125 , cos kolo 35KM , zablokowana orginalnie. Kolega jezdzi oszczednie , do 70km/h bo to smok jest. 4l/100km obecnie na zablokowanej serii. Kedziorek , co tam NSR , po drodze jechala jakas mloda kobieta na R1 , zaczalem ja gonic , bujnalem sie za nia do 80km/h na moim liczniku , zaczynalem ja lekko doganiac a ta sie odwrocila , usmiechnela i tyle ja widzialem. Potem kolega dogonil mnie na NSR i zapytal "z c*BRZYDKO*em na rozumy sie zamieniles?" |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 13-10-2014 18:26
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Haha. 35 koni w NSR? Do tego zablokowanej? No bez sciemy prosze. W Rg mialem 34 konie i Nsr wymiekaly. Zreszta nie trzeba byc odkrywca, zeby zajrzec do googla i dowiedziec sie, ze ma ona 28 koni w oryginale po pelnym rozblokowaniu (i to ta nowsza wersja).
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 13-10-2014 20:17
|
Ghost Rider Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
szymo , mnie to tam lata i powiewa ile ona ma KM |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 13-10-2014 21:47
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
No spoko, ale nie mogłem przemilczeć jak takie kosmiczne liczby napisałeś. NSR demonem nie jest, najsłabsza w swojej klasie (dla jasności mowię o ścigach 125cc 2t)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 19-10-2014 16:34
|
Ghost Rider Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Oczywiście jak to co niedzieli mały wypad z kolegą. Dziś bujnąłem chopperka ile da rady za NSR i dokręca do 77km/h na liczniku , dalej nie daje rady. Czyżby gaźnik był za słaby? Wcześniej na tym przełożeniu 16/38 też na 110 ale na poprzednim silniku dawał radę do 90km/h licznikowych. |
|
Przeskocz do forum: |