-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE CHOPPERY 50cc :: Gilera Eaglet
 Drukuj temat
Smarowanie gilery
zakrzu
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 01-07-2013 10:53
SuperVIP


Postów: 5
Data rejestracji: 27.06.13

Witam. Moje pytanie dotyczy smarowania gilery, czy tak jak aprilia clasic ma smarowanie tłoka i cylindra mieszanko paliwowo, a jedyny wlew do silnika jest od smarowania skrzyni biegów i sprzęgła?

Pozdrawiam :)
Posiadam Aprilie Classic 50 cc (80cc)
 
Zero
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 01-07-2013 11:55
Awatar

Biker


Postów: 82
Data rejestracji: 04.04.12

Dokładnie tak jak w Aprilli.
 
infermus
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 01-07-2013 11:55
Doświadczony biker


Postów: 461
Data rejestracji: 03.05.12

Z tego co wiem to każdy dwusuw ma smarowanie mieszanką, ale poczekaj na wypowiedzi innych.
Edytowane przez dnia 01-07-2013 12:52
Barton Fighter 2010
10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012
15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013
Cegłów niedaleko MMz

img401.imageshack.us/img401/3817/krajobrazwskupiu.jpg
 
wujek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 01-07-2013 14:20
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Tak , 2T jest smarowany mieszanka paliwowo-olejowa.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
Koper
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 03-07-2013 00:51
Biker


Postów: 77
Data rejestracji: 07.07.12

Oczywiście, każdy 2t ma smarowanie takie, że po prostu robisz przysłowiowy MIX ( paliwo i olej), ale zanim kupiłem łosia to miałem kupić właśnie aprilke i teraz nie pamietam czy Red Rose, czy Classic miała pompę olejową, która sama dobierała proporcje mixu i smarowała tym tłok, ale słyszałem też, że często się to zacina i mogą być z tym problemy. Poprawcie mnie jeśli się myle, bo było to jakieś 1.5 roku temu i nie jestem pewien.
King łoś 50ccm
 
KML_TDU
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 03-07-2013 16:24
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Popieram slowa KucaQ'a, dozowniki oleju to zło które przestaje dzialać w najmniej oczekiwanym momencie, najlepiej dozownik odpiąć i samemu przygotowywać mieszanke.
Kiedyś robilem remont silnika w skuterze w którym zatkalą sie dziurka odpowietrzajaca zbiornik oleju więc z zbiorniku robilo się podciśnienie i olej nie mogl swobodnie splywać.
 
Ryland
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 03-07-2013 17:56
Awatar

Administrator


Postów: 210
Data rejestracji: 16.03.10

Dozowniki to nie zło, tylko wygoda. A herezje z zatartymi silnikami są wynikiem zaniedbań właścicieli. Takie systemy trzeba dokładnie i regularnie kontrolować/serwisować, a wtedy odwdzięczą się bezawaryjną pracą.
images62.fotosik.pl/231/e1f7d5da167d225emed.jpg
 
KML_TDU
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 03-07-2013 19:58
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Ryland wiem ze te awarie silnika są wynikiem zaniedbania (z reszta jak większość jakichkolwiek awarii) jednak wygodniej wedlug mnie jest wlać do baku troche oleju i potrząsnąć (tymbardziej że w takim motorowerku ten bak starczy naprawdę na długo) niż martwic sie o to czy cos sie nie przytkało albo czy nie pękl paseczek napędzajacy pompkę (np. w gillerze tak jest a pasek wyglada jak z magnetofonu kasetowego i jest bardzo delikatny a zeby go sprawdzić trzeba bylo rozebrać dośyc sporą część napędu).
 
Przeskocz do forum: