-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Łoś bierze olej :(
arek10220
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 06-08-2013 15:38
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Witam po raz kolejny.
Założyłem niedawno zestaw 110ccm i po dotarciu zaczął mi brać olej więc zmieniłem pierścieniei nie pomogło ale zauważyłem że tłok ma luz w cylindrze góra-dół i jak ruszę go do góry to spodem przepuszcza mi olej i nie wiem czy kupować sam tłok czy może też cylinder?
Może ktoś z was się z czymś takim spotkał i mi doradzi.
Z góry dzięki.
Edytowane przez arek10220 dnia 06-08-2013 15:39
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
Stig94
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 06-08-2013 15:54
SuperVIP


Postów: 5
Data rejestracji: 09.08.10

Spodem puszcza olej? Po tulei cylindra? To chyba dobrze bo tak właśnie działa układ smarowania w 4t... I luz góra dół na sworzniu czy na czym ma ten luz? A kopci przez wydech jeśli tak to wymień uszczelniacze zaworów bo to dość częste że słabej jakości uszczelniacze dość szybko puszczają olej.
 
arek10220
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 06-08-2013 16:47
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Po prostu puszcza pod pierścieniami uszczelniacze są w porządku.Na sworzniu nie ma luzu tylko w cylindrze ma luz np tak jak na tym filmiku http://www.youtub...-EM9nhZodM i jak ruszam tym tłokiem to przepuszcza olej.
Edytowane przez arek10220 dnia 06-08-2013 16:48
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
hansrpg
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 06-08-2013 17:59
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Po to są pierścienie by tłok nie miał takich luzów jak na filmiku. Albo masz jakiś niewymiarowy tłok lub cylinder (chińska dokładność obróbki) lub już się zowalizował (chińskie materiały).
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
Kropa
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 06-08-2013 18:25
Doświadczony biker


Postów: 254
Data rejestracji: 27.10.11

Jakiś czas temu rozbierałem pewien silnik 110/125. Luz był na otworze na sworznia w korbowodzie. Korbowód ma 14mm, a sworzeń 13mm. Wyrobiło tylko tłok.
Kup nowy tłok z pierścieniami na początek, a gdy to nie pomoże pomyśli się o cylku.
Części chopper oraz quad 200.
 
arek10220
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 06-08-2013 21:19
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Wczoraj zakupiłem cały cylinder z tłokiem i pierścieniami i już nie dymi. ale długo się nie nacieszyłem bo gdzieś gubi iskrę i moto pochodzi 5 sekund i gaśnie wcześniej jak poruszałem kabelek który wchodzi do cewki to problem ustawał ale teraz nic.
Edytowane przez arek10220 dnia 24-08-2013 15:10
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
arek10220
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2013 18:19
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Teraz sprawdziłem iskra jest moto pochodzi ok. 15 sekund i gaśnie i nie wiem co to może być. gaźnik przekładałem drugi i to samo
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
arek10220
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 28-07-2014 22:43
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

To znowu ja ;) Od niecałego roku męcze się z braniem oleju :( wymieniałem po raz piąty tłok i pierścienie, drugi cylinder. Brałem nawet pierścienie po szlifie i dalej dymi :( uszczelniacze na zaworach wymienione, nowe uszczelki i dalej dymi. Panowie co jeszcze mogłem przeoczyć? Nerwica mnie już bierze, moto więcej stoi niż jeździ...
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
wujek
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 28-07-2014 23:11
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Kolego masz 110 czy 72 ? Przy docieraniu pierwsze 100km warto robić bardzo delikatnie. Zamiast uszczelniaczy , którychś z kolei cylindrów tłoków było zakupić zestaw cały. Mówisz że po 15 min gaśnie , może masz złe luzy zaworowe i po nagrzaniu się metal się rozszerza , mogło podpalić zawory , jeśli chodzi o kopcenie w tych silnika to przeważnie winna jest głowica , pierścienie tak szybko by nie padły , no chyba że docierałeś silnik bez oleju lub przez parę km na jedynce. :)
 
arek10220
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 29-07-2014 17:36
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Gasnąć nie gaśnie, winna byla przerwa na świecy. Kupie caly zestaw http://m.allegro....12988.html bedzie dobry? Do tego kupuje zestaw naprawczy rozrządu bo łańcuszek mi sie wyciagnal.
Ps. Mam 110ccm
Edytowane przez arek10220 dnia 29-07-2014 20:47
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
Kedziorek
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2014 17:09
Biker


Postów: 193
Data rejestracji: 01.01.13

Zestaw ten co dałeś link będzie dobry.A jeżeli miałeś tą przerwę na świecy to ci się z niej nie dymiło? bo mój kolega też ma taką przerwę i mu się z niej dymi :D
Edytowane przez Kedziorek dnia 31-07-2014 17:10
 
arek10220
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 02-08-2014 23:04
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Przed chwilą zaczołem składać. W poniedziałek regulacja zaworów i zobaczymy czy coś dała zmiana całego zestawu ;)

Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
klemens244
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2014 15:12
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Arek chłopie: Prawie remont generalny, a podstawowy parametr ~0,6 mm na świecy daleko z tyłu.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Przeskocz do forum: