-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
słaba iskra
kamir0014
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 07-09-2013 15:05
Początkujący biker


Postów: 11
Data rejestracji: 23.04.11

Witam.
Mam problem z moim czoperkiem.

Mianowicie jeździł jak należy, wszystko działało ok, nagle zaczął mieć problemy z paleniem. Z kopa raz palił, raz nie, na popych prawie zawsze. Pogrzebałem trochę, zauważyłem że jest słaba iskra, czasem jej wcale nie ma. Teraz gdy go odpalę to podczas jazdy przerywa, słaby, nie wkręca się na obroty tak jak by w cylindrze miał co drugi wybuch. Co może być przyczyną tej słabej iskry?
 
MrJaro2
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 07-09-2013 15:12
Awatar

Biker


Postów: 115
Data rejestracji: 10.05.11

Mógł odpiąć się kabelek od modułu, raz łączy raz nie, moze się tam ledwo trzymać w kostce i czasem stykać z piną od modułu, miałem tak samo, okazalo się, że jeden kabel od modułu wypiął się z kostki, wpiąłem i dziala jak należy, ale wydaje mi się, że Twój problem to świeca. Przynjamniej takie są ojawy, sprawdź święcę, przepnij np od moto kolegi :P
 
kamir0014
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 07-09-2013 15:52
Początkujący biker


Postów: 11
Data rejestracji: 23.04.11

Testowałem na kilku swiecach, efekt ten sam. :(
 
jobal_96
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 07-09-2013 20:59
Awatar

Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 13.04.13

Iskrownik sprawdź!
edit. Zobacz jeszcze czy cewkę zapłonową masz sprawną lub czy nie ma przebicia między nią a fajką.:)
Edytowane przez jobal_96 dnia 09-09-2013 14:53
 
klemens244
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 09-09-2013 04:20
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Stawiam na moduł. Parę już mam na zimę pod skalpel. Potrafi dawać niekontrolowaną iskrę w różnych położeniach wału. CWN albo działa albo NIE. Iskrownik a dokładnie czujnika Halla /ten na zewnątrz koła magnesowego/ wg 5-u hurtowni w Polsce NIGDY nie był reklamowany. Jak pisze MrJaro , często też wsuwki z konektorów potrafią się wysunąć lub wręcz błyskawicznie utlenić się /biały nalot/. W zimie warto je wszystkie oczyścić i pokryć np. wazeliną techniczną ~0,01 mm grubości. Ja CWN mam zakrytą tak, ażeby konektor nie miał kontaktu z deszczem. W trakcie ulewy poprzez zwarcie na tej cewce WN poleciał mi /suchutki/ moduł. Zawsze mam w sakwach zapas elektrycznych podzespołów. Iskrownik /cewki od świateł/ albo dają Ci na żarówki zmienne napięcie, albo NIE. Sprawdź moduł.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
kamir0014
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 21-09-2013 17:25
Początkujący biker


Postów: 11
Data rejestracji: 23.04.11

Jak sprawdzić czy mam sprawną cewkę zapłonowĄ?
 
szymo_97
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 21-09-2013 17:33
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Inną założyć i sprawdzić czy na nowej jest iskra.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
kamir0014
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 21-09-2013 17:36
Początkujący biker


Postów: 11
Data rejestracji: 23.04.11

W takim razie muszę kupić nową, na allegro są po 10 zł więc nie duży wydatek.
 
Sszakal
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 22-09-2013 11:07
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 06.10.12

Ja obstawiłbym jednak iskrownik :D Może nawet gaźnik. skoro mówisz że strzela z rury to może sie gaźnik popsół i nie daje tak paliwa jak powinien.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
kamir0014
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 08-10-2013 16:49
Początkujący biker


Postów: 11
Data rejestracji: 23.04.11

Wymieniłem cewkę i problem nadal występuje. Pogrzebałem trochę i teraz jeździ aczkolwiek występują takie problemy:
-czasem pali z kopa, innym razem nie zapali wcale, nawet na popych ciężko mu załapać
-gdy zapalił to po kilku km zgasł bez przyczyny

 
Przeskocz do forum: