Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Naprawy
Chłodnica=zwiększenie przepływu
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 21-12-2013 08:08
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Hi. Jak zwiększyć ilość powietrza /może być wykres/ m3/h [przypadających na cm 2 } w chłodnicy oleju. No, temat jest długi. Czekam na odpowiedź kamila_gs, ma szkołę w........ P.S. Belfrowie NIC nie wiedzą, hm.. Wake Up My Friends, it's time...winter. Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 21-12-2013 11:34
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Jakieś chwyty powietrza które kierowałby większy jego strumień na chłodnicę. Większa ilość wymusi większą prędkość przepływu więc i lepsze odbieranie ciepła. Jednak co do szczegółów, wymiarów czy liczb ciężko mi się wypowiedzieć, gdyż zależne to jest od miejsca i sposobu montażu chłodnicy i tego co jest przed nią (seryjne koło, większe, z błotnikiem lub bez), bo ma to wpływ na sposób przepływu powietrza.
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
wujek |
Dodany dnia 21-12-2013 21:42
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Hm , wloty , owiewki ? Yamaha DT 80 LC II ma dosc dobry , gdy ja mialem temp. 70C u kolegi cyl. byl delikatnie cieply , mial moze te 30C
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 03-04-2014 06:01
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Jedyny sposób, to jest zlikwidowanie w chłodnicach oporu przepływu oleju, które stawiają kiepskie profile uszczelek gumowych. Skalpel w łapę i wio = precyzyjna robota. Ale jak kolejną poprawiłem, to gaszę świeczkę z odległości 1 metra, hahahaha. Ma sie te płuca. KUŹWA, znowu jakość z czajnalandu..... Kupują z Niemiec przestarzałe maszyny jak my kiedyś stare auta. Edytowane przez klemens244 dnia 03-04-2014 06:02 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
wujek |
Dodany dnia 04-04-2014 22:07
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Wracając do chłodniczki to Klemens , da radę wsadzić np. taką ? Po co mam płacić te 150zł za chińską jak mogę mieć Made In Japan i to w dodatku taniej. http://allegro.pl...80480.html
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 04-04-2014 22:54
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Jasne, że tak. Pozostaje małe ale....jak podłączysz do obiegu oleju ? W tych od Juszczaka były w komplecie prawe dekielki z wej. oraz wyj. na olej. I pamiętaj o dodaniu dodatkowego 100ml oleju do układu.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 04-04-2014 23:49
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
wujek napisał/a: . . . Po co mam płacić te 150zł za chińską jak mogę mieć Made In Japan i to w dodatku taniej (70zł) Liczymy: chłodnica 90 z wysyłką adapter do chłodnicy jak się trafi to powiedzmy 30 z wys. przewody dorabiają w Kalinowicach (na przeciwko Nowaka) 20-40zł sztuka czyli 40-80 plus paliwo na dojazd suma 160-200. Co innego jak masz chłodnicę i uszkodzisz ją, a reszta osprzętu jest ok to można pomyśleć, ale nie mając nic wychodzi drożej. Tu jeszcze jedna ciekawostka co do przepustowości chłodnic i przewodów olejowych, jak jest zbyt wielka to ciśnienie pcha olej do chłodnicy zamiast do miejsc gdzie powinien on być, olej wraca do miski i znów do chłodnicy, znów do miski i tak w kółko, a silnik zaciera się. W przewodach olejowych stosuje się dławiki które ograniczają przepływ tak by nie było zbyt wielkich strat ciśnienia w układzie. "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
wujek |
Dodany dnia 05-04-2014 16:00
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Adapter bym załatwił sobię i przewody od tego chińskiego od kogoś używany , tylko o sam radiator mi chodzi. ![]() Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 05-04-2014 20:59
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Ja założyłem pomiędzy chłodnicą a adapterem przewody paliwowe wewnątrz przeplatane wzmocnieniem fi 6mm i co roku wymieniam na nowe. Przewody miedziane + chłodnica = pół bimbrowni. Łatwiej dać przewody elastyczne. Są różne na allegro. Lub jak Hans pisze-na zamówienie. A chłodnica z allegro-jak najbardziej. Tylko obudowa raczej do wykonania jest z uchwytem pod śrubę sygnału akustycznego. Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
Przeskocz do forum: |