-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Chłodnica=zwiększenie przepływu
klemens244
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 21-12-2013 08:08
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Hi.
Jak zwiększyć ilość powietrza /może być wykres/ m3/h [przypadających na cm 2 } w chłodnicy oleju. No, temat jest długi. Czekam na odpowiedź kamila_gs, ma szkołę w........ P.S. Belfrowie NIC nie wiedzą, hm.. Wake Up My Friends, it's time...winter.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
hansrpg
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 21-12-2013 11:34
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Jakieś chwyty powietrza które kierowałby większy jego strumień na chłodnicę. Większa ilość wymusi większą prędkość przepływu więc i lepsze odbieranie ciepła. Jednak co do szczegółów, wymiarów czy liczb ciężko mi się wypowiedzieć, gdyż zależne to jest od miejsca i sposobu montażu chłodnicy i tego co jest przed nią (seryjne koło, większe, z błotnikiem lub bez), bo ma to wpływ na sposób przepływu powietrza.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
wujek
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 21-12-2013 21:42
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Hm , wloty , owiewki ? Yamaha DT 80 LC II ma dosc dobry , gdy ja mialem temp. 70C u kolegi cyl. byl delikatnie cieply , mial moze te 30C
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
klemens244
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 03-04-2014 06:01
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Jedyny sposób, to jest zlikwidowanie w chłodnicach oporu przepływu oleju, które stawiają kiepskie profile uszczelek gumowych. Skalpel w łapę i wio = precyzyjna robota. Ale jak kolejną poprawiłem, to gaszę świeczkę z odległości 1 metra, hahahaha. Ma sie te płuca.
KUŹWA, znowu jakość z czajnalandu..... Kupują z Niemiec przestarzałe maszyny jak my kiedyś stare auta.
Edytowane przez klemens244 dnia 03-04-2014 06:02
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
wujek
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2014 22:07
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Wracając do chłodniczki to Klemens , da radę wsadzić np. taką ? Po co mam płacić te 150zł za chińską jak mogę mieć Made In Japan i to w dodatku taniej. http://allegro.pl...80480.html
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
klemens244
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2014 22:54
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Jasne, że tak. Pozostaje małe ale....jak podłączysz do obiegu oleju ? W tych od Juszczaka były w komplecie prawe dekielki z wej. oraz wyj. na olej. I pamiętaj o dodaniu dodatkowego 100ml oleju do układu.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
hansrpg
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2014 23:49
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

wujek napisał/a:
. . . Po co mam płacić te 150zł za chińską jak mogę mieć Made In Japan i to w dodatku taniej (70zł)


Liczymy:
chłodnica 90 z wysyłką
adapter do chłodnicy jak się trafi to powiedzmy 30 z wys.
przewody dorabiają w Kalinowicach (na przeciwko Nowaka) 20-40zł sztuka czyli 40-80 plus paliwo na dojazd
suma 160-200.
Co innego jak masz chłodnicę i uszkodzisz ją, a reszta osprzętu jest ok to można pomyśleć, ale nie mając nic wychodzi drożej.

Tu jeszcze jedna ciekawostka co do przepustowości chłodnic i przewodów olejowych, jak jest zbyt wielka to ciśnienie pcha olej do chłodnicy zamiast do miejsc gdzie powinien on być, olej wraca do miski i znów do chłodnicy, znów do miski i tak w kółko, a silnik zaciera się. W przewodach olejowych stosuje się dławiki które ograniczają przepływ tak by nie było zbyt wielkich strat ciśnienia w układzie.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
wujek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2014 16:00
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Adapter bym załatwił sobię i przewody od tego chińskiego od kogoś używany , tylko o sam radiator mi chodzi. :) A np. miedziane przewody pasowałyby ? Widziałem ktoś takie miał.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
klemens244
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2014 20:59
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Ja założyłem pomiędzy chłodnicą a adapterem przewody paliwowe wewnątrz przeplatane wzmocnieniem fi 6mm i co roku wymieniam na nowe. Przewody miedziane + chłodnica = pół bimbrowni. Łatwiej dać przewody elastyczne. Są różne na allegro. Lub jak Hans pisze-na zamówienie.
A chłodnica z allegro-jak najbardziej. Tylko obudowa raczej do wykonania jest z uchwytem pod śrubę sygnału akustycznego.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Przeskocz do forum: