-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problematyka quad 250
Kompozytor
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2014 17:30
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

Witam od niedawna w moim garażu znalazł się quad 250 totalnie i mega zaniedbany;/ Rok 2007.
imagizer.imageshack.us/v2/634x846q90/829/oi9w.jpg
imagizer.imageshack.us/v2/900x1200q50/822/pe5z6.jpg


I przed wami i mną seria pytań, odpowiedzi co się popsuło;D

Iskra jest, rozrusznik kręci, paliwo jest, a nie pali ??
PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ
NIE DA SIĘ

50>>72>>110>>124>>250
 
szymo_97
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2014 17:34
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Zawory, rozrząd, kompresja.
Ale zanim to sprawdzisz to najpierw solidne czyszczenie gaźnika i wstępna regulacja (chociaż przed odpaleniem jest to ciężkie) :D
Edytowane przez szymo_97 dnia 03-02-2014 17:35
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Kompozytor
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2014 17:36
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

Jest na popychaczach to chyba się nie może przestawić rozrząd ;D ?
Ile powinna być kompresja minimum alby zapalił?
Jakie luzy?
Tak, dzięki ;p
PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ
NIE DA SIĘ

50>>72>>110>>124>>250
 
szymo_97
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2014 17:40
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Nie wiem jakie luzy dla tego silnika, poczytaj.
Kompresja, żeby odpalił? Ciężko stwierdzić, ale myślę, że takie minimum to z 7 atmosfer. W zdrowym silniku powinno być minimum 10.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Kompozytor
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2014 18:34
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

Ok, Dzięki jutro wszystko posprawdzam
PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ
NIE DA SIĘ

50>>72>>110>>124>>250
 
szymo_97
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2014 18:35
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Masz manometr?
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Kompozytor
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2014 18:50
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

Sąsiad ma wszystko ;D
PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ
NIE DA SIĘ

50>>72>>110>>124>>250
 
Kropa
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2014 01:14
Doświadczony biker


Postów: 254
Data rejestracji: 27.10.11

nawet i przy 5,5bar palą niektóre. Nawet na szybeknsa, to palucha wsadź i zobacz jak jest, chyba ze szybko zalatwisz manometr.
Części chopper oraz quad 200.
 
szymo_97
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2014 06:29
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Tak czy inaczej jak ma kompresję 8 albo mniej to już warto wymienić pierścienie/zrobić remont (mówię o 4t, bo 2t sa mniej sprężone na ogol).

No chyba ze kompresja ucieka naczelnymi zaworami/uszczelka pod głowica. Jak będzie słaba kompresja to zrób próbę olejowa.

To jest automat, nie da się go na pych spróbować odpalić, tak? To znacznie utrudnia sytuację, bo często jest tak jak moto jest źle ustawione, ze na rozrusznik nic nie chce zagadać, a na pych idzie od razu.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Kompozytor
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 08-02-2014 17:24
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

Nie to jst 4+R ale wszystko jest oblodzone ;D haha i nie mam gdzie go pchnąć.


Up kompresja ;/ 7bar.
Jak zrobić tą próbę olejową ?


Ostatnio jak go używałem od pycha szedł na na metrze i paliła maszyna.
Zerwało mi wcześniej klina na wale i wiadomo obrobiło trochę, więc zobaczę w najbliższym czasie zawory, i będę chciał jeszcze trochę pojeździć, na ciepłym silniku palił z rozruchu co prawda na krótko. Bo jeśli w najbliższym czasie znowu( przez rozbicie wczesniejsze wału) znowu strzeli klin zrobię mu generalkę wał cyl , tłok pierścienie. Bo nie opłaca mi się go 2 razy rozbierać raz do cylka a za chwile niech mi wał padnie.
PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ
NIE DA SIĘ

50>>72>>110>>124>>250
 
klemens244
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 09-02-2014 18:08
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Mądrze. Robota jest zawsze. Po co ją dodatkowo stwarzać.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Kompozytor
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 03-03-2014 20:00
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

A wiec napisałem u szymona w temacie ale nie będę mu zaśmiecał a więc tak:
1.Hamulec tylni był popsuty poprzedni właściciel mówił że to wina pompki
2.Kupiłem pomkę raczej sprawna bo kupywałem u tego typka sprzęgło rączkę linke i wszystko było więc pompka też jest raczej dobra.

Jak zrobić żeby to hamowało bo mam problem
1.Wlewam płyn i chwilkę bombelki płyn wpływa ale tylko troszkę
2. Odkręcam odpowietrznik
3.Pompuje pedałem i z odpowietrznika wydmuc*BRZYDKO*e powietrze i jakieś kropelki płynu ale pompowałem tak ho ho i dalej to samo i pedał wg nie twardnieje ani nic... ?
Co robie źle ?
PASJA ZACZYNA SIĘ TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ ROZSĄDEK OD NAS NIE USŁYSZYSZ
NIE DA SIĘ

50>>72>>110>>124>>250
 
hansrpg
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 03-03-2014 22:39
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Masz opis odpowietrzania pompy hamulcowej w temacie kolegi szymo_97 o heblach, zastosuj procedurę i daj znać o efektach.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
klemens244
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2014 00:55
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Podnieś zacisk tylny ponad pompę i od du.y strony zalej DOT4. Zostaw na czas wypłynięcia baniek powietrza na wierzch i wtedy zakręć odpowietrznik. Nie nadymasz się tak nogą. Grawitacja zrobi to za Ciebie. Sposób szybki dla tych co w serwisach nie maja czasu.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Przeskocz do forum: