Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE CHOPPERY 50cc :: Jincheng
Barton Volcano
|
|
Ramzes |
Dodany dnia 09-06-2014 14:46
|
SuperVIP ![]() Postów: 4 Data rejestracji: 04.06.14 |
(Jeśli post zamieszczony w niewłaściwym dziale, a pewnie tak ![]() Witajcie forumowicze! Na wstępie chciałbym nadmienić, że fajnie gdyby powstał w zakładce - Inne choppery: Barton lub po prostu Inne ![]() Przygodę z motorowerem Volcano zacząłem dokładnie miesiąc temu. Na chwilę obecną i odpukać żadnych usterek. Motorek jest już po pierwszym przeglądzie i na blacie 370km przejechanych ![]() ![]() A więc jak już wspomniałem jest to pojemność 80cc, zębatkę zdawczą zmieniłem z 14z na 16z co myślę, że dało trochę szybkości i na pewno podczas jazdy nie muszę jechać na wyższych obrotach. Być może powiecie też, że za wcześnie wyciskać z niego tym bardziej, że jest na dotarciu. Obecnie V-max jaki uzyskałem to było 65km/h przy 8500rpm, czy to jest normalne? czy być może są jakieś blokady? Czy moduł może być zablokowany? Czy to po prostu wina niedotarcia? Jako, że ja jestem bardziej kierowcą jak mechanikiem, czekam na Wasze podpowiedzi ![]() Co prawda nie liczę na prędkości rzędu 100/120km/h, ale częściej jeżdżę nim poza miasto i chciałbym osiągnąć tą optymalną szybkość. Chociaż patrząc na filmiki w serwisie Youtube niektóre naprawdę szokują. Tylko czy jest to prawdą? PS. Barton jest jeszcze na gwarancji, także duże zabiegi na chwile obecną nie wchodzą w grę ![]() ![]() Serdecznie dziękuję za wszystkie odpowiedzi! Życzę szerokiej drogi! Edytowane przez Ramzes dnia 09-06-2014 15:02 |
|
|
Kedziorek |
Dodany dnia 10-06-2014 20:52
|
Biker![]() Postów: 193 Data rejestracji: 01.01.13 |
Hmm moduł możesz mieć zablokowany na odblokowanym module będzie trochę szybszy nie za wiele ale zawsze coś ![]() |
|
|
Ramzes |
Dodany dnia 10-06-2014 22:32
|
SuperVIP ![]() Postów: 4 Data rejestracji: 04.06.14 |
Dzisiaj pozwoliłem sobie go dokładniej przetestować pod względem uzyskiwanej prędkości i dać mu trochę po garach ![]() ![]() A jak Wam się sprawują motory? I jakie Wy macie silniki, osiągi, przełożenia, dodatki? Nie zgodzę się z informacjami wyczytanymi na innych forach, że 1 ząb=5km/h więcej, bo ja uzyskałem 5 km/h więcej po zmianie na 2 zęby więcej.. Mit obalony ![]() Czekam na odpowiedzi i dalsze propozycje ![]() |
|
|
wujek |
Dodany dnia 10-06-2014 22:59
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
1ząb=5km , hmm może i tak w moim przypadku 2 zęby z przodu dały 15km/h , wszystko zależy od skrzyni biegów tez , od obwodu koła tylnego , oporów powietrza/toczenia itd. |
|
|
Ramzes |
Dodany dnia 19-06-2014 21:09
|
SuperVIP ![]() Postów: 4 Data rejestracji: 04.06.14 |
Nikt wiecej nie podpowie i nie poradzi? I nikt sie tez nie pochwali swoimi osiągami i co zmienil w swoim motorze zeby poprawić i usprawnić maszyne? Ja pochwale sie ze ostatnio byl zorganizowany zlot we wsi nieopodal mojego miasta,w ktorym notabene uczestniczyłem:-) impreza byla fantastyczna i mogłyby odbywac sie częściej;-)
Edytowane przez Ramzes dnia 19-06-2014 21:13 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 19-06-2014 22:46
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
No ja w soim zmieniłem cylinde , głowicę , wał korbowy , szpilki , tłok , pierścienie na 110. I dało mi to sporo mocy. Wadą jest to że skrzynia jest ktrótka przy przełożeniach 16/38 na czwartym biegu przy 50km/h silnik ma ok 6-7tyś obr. Więc jest obecnie lipton , muszę zorganizować sobię większą zebatkę na przód. Mam też stożek gąbkowy. To chyba tyle mechanicznie. Możesz sobie pooglądać mojego LK w moim dziale. ![]() http://www.eaglet...rowstart=0 Edytowane przez wujek dnia 19-06-2014 22:47 |
|
|
LukMoto |
Dodany dnia 20-06-2014 17:38
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 364 Data rejestracji: 01.04.10 |
Ja tak samo zmieniłem w moim Fighterze wszystko co potrzebne na 110cc, przełożenia mam 15/41 i przy 50km/h mam 5tyś obrotów. 80 osiągam bez problemu. Myślę, że z większym gaźnikiem i przełożeniem 16/41 dałbym radę go do 90 rozpędzić ![]() Poczekaj aż dotrzesz... wtedy pogadamy ![]() |
|
Przeskocz do forum: |